Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@chup: Zobaczymy jak Ci się w Polsce będzie pracowało. Czy nie będzie wpisu za pół roku "Mirasy, wracam w podskokach do Monachium, bo tu ochujeć można".
  • Odpowiedz
@kendziu666: @gregu-: @schreder: już bardzo długo się nad tym zastanawiałem, ogólnie mówiąc nie mam tu nic do stracenia, w zasadzie w Polsce też ale już trochę po ludzku mam dosyć siedzenia tutaj. Wiadomo, że w Polsce nie jest też kolorowo, Nie potrzebuje zarabiać nie wiadomo ile, chce tylko normalnie żyć, tak żeby starczyło na mieszkanie i w przyszłości utrzymanie rodziny. I wiem że można bez problemu
  • Odpowiedz
@haker_proker: tak jestem technik - elektronik wiem że można tutaj z tym zawodem dorwać dosyć dobrą prace.
@gregu-: myślę, że zarabiając około 4-5k na ręke w PL na rękę można normalnie przeżyć.
@c4-pl-: Mam znajomego który już pracuje 3 lata w tej firmie, firma dobra stabilna - ciągle się robzwija mają tylko plandeki na b i teraz poszerzają flotę o kolejne 40 samochodów, na dzień dobry
  • Odpowiedz
@c4-pl-: hehe nie wiem jak się nazywają, w każdym razie tutaj nie mam nic do stracenia i jeśli będę chciał to będę mógł wrócić, na tą chwile nie chce mi się tutaj siedzieć - po prostu już mnie to dobija, jadę do Polski i zobaczymy jak to będzie.
  • Odpowiedz
@chup: wiem co mówię, transport polski leży i kwiczy.
Pomyśl logicznie te 1000 za tydzień to za darmo? no na pewno nie, z-----------e na maxa aż sie zesrasz ;p
Szefu na kimś musi się dorobić a dobry niewolnik zawsze potrzebny.
  • Odpowiedz
@c4-pl-: no wiadomo że czasem trzeba pozapierdzielać, wiem jak to wygląda tam praca bo mój znajomy tam jeździ. Spróbować zawsze można - nic do stracenia nie mam. Na tą chwile mam dosyć siedzenia w DE - jak wrócę do PL może mi się odmieni.
@ufik78: ok zakładam tag #chuppoemigracji
  • Odpowiedz