Aktywne Wpisy
![youngP](https://wykop.pl/cdn/c3397992/youngP_wnkiTAdXgB,q60.jpg)
youngP +406
najgorzej (╯︵╰,)
![youngP - najgorzej (╯︵╰,)](https://wykop.pl/cdn/c3201142/b7f15d256ee0553b585e385cbee290d5e6385b689a9df2404646f42df449b828,w150.jpg)
źródło: 746025713a1887ad3e52f8ef45292ac2d65115c4ed2085852b06f07b13970f66
Pobierz![natanyaach](https://wykop.pl/cdn/c0834752/a756adaa0ad7cbb6d2a9695c2c106e10fb84c3323da94a953872455e3f52a3f7,q60.jpg)
natanyaach +68
Skopiuj link
Skopiuj linkźródło: 746025713a1887ad3e52f8ef45292ac2d65115c4ed2085852b06f07b13970f66
PobierzWykop.pl
Jakiś czas temu mojej siostrze samoczynnie pękł wyświetlacz w Sony Xperia Z2 w drobny mak. Miała wykupioną Gwarancję-pakiet rozszerzony. Zgłosiła ten problem do RtvEuroAgd a ci przysłali kuriera i telefon zabrali w celu stwierdzenia szkody. Po jakimś czasie siostra dostała maila, że została uznana szkoda całkowita i telefon zostanie wymieniony na nowy. W mailu osoba zajmująca się jej sprawą napisała,że w dniu wymiany (odbioru telefonu) należy zwrócić oryginał dokumentu ubezpieczenia, a także poinformowała, że ubezpieczenie automatycznie wygasa. I tutaj pojawia się moje pytanie: czy coś takiego w ogóle może mieć miejsce? Nie ukrywam, że telefon trochę kosztował i samo ubezpieczenie też. Telefon był użytkowany tylko miesiąc i tutaj taki klops. Co radzicie?
#elektronika #sony #ubezpieczenia #pytanie