Mircy, to mój pierwszy długi wpis i liczę, że pomożecie. Mam problem odnośnie ubezpieczenia w #rtveuroagd.
Jakiś czas temu mojej siostrze samoczynnie pękł wyświetlacz w Sony Xperia Z2 w drobny mak. Miała wykupioną Gwarancję-pakiet rozszerzony. Zgłosiła ten problem do RtvEuroAgd a ci przysłali kuriera i telefon zabrali w celu stwierdzenia szkody. Po jakimś czasie siostra dostała maila, że została uznana szkoda całkowita i telefon zostanie wymieniony na nowy. W mailu osoba zajmująca się jej sprawą napisała,że w dniu wymiany (odbioru telefonu) należy zwrócić oryginał dokumentu ubezpieczenia, a także poinformowała, że ubezpieczenie automatycznie wygasa. I tutaj pojawia się moje pytanie: czy coś takiego w ogóle może mieć miejsce? Nie ukrywam, że telefon trochę kosztował i samo ubezpieczenie też. Telefon był użytkowany tylko miesiąc i tutaj taki klops. Co radzicie?
@kamil876: bardzo możliwe. sklepy komputerowe które promują swój towar np dodatkową 5letnią gwarancją/ubezpieczeniem nie wspominają otwarcie tego że w ciągu tych kilku lat można dokonać jedynie jednej bezpłatnej naprawy
Jakiś czas temu mojej siostrze samoczynnie pękł wyświetlacz w Sony Xperia Z2 w drobny mak. Miała wykupioną Gwarancję-pakiet rozszerzony. Zgłosiła ten problem do RtvEuroAgd a ci przysłali kuriera i telefon zabrali w celu stwierdzenia szkody. Po jakimś czasie siostra dostała maila, że została uznana szkoda całkowita i telefon zostanie wymieniony na nowy. W mailu osoba zajmująca się jej sprawą napisała,że w dniu wymiany (odbioru telefonu) należy zwrócić oryginał dokumentu ubezpieczenia, a także poinformowała, że ubezpieczenie automatycznie wygasa. I tutaj pojawia się moje pytanie: czy coś takiego w ogóle może mieć miejsce? Nie ukrywam, że telefon trochę kosztował i samo ubezpieczenie też. Telefon był użytkowany tylko miesiąc i tutaj taki klops. Co radzicie?
#elektronika #sony #ubezpieczenia #pytanie