Wpis z mikrobloga

Hej hej. Chciałbym się pochwalić, choć nie wiem czy jest czym za bardzo. Po trzecim dniu z unity, doszedłem do tego jak zrobić ruch przeciwnika po wyznaczonej ścieżce, ogarniam kolizje i uporałem się z trzęsącymi obiektami w trakcie kolizji. Jest jeszcze parę innych rzeczy ale chyba nie warto o tym wspominać. Napisałem prosty skrypt grafiki izometrycznej. Problem, który musiałem rozwiązać, to zmiana pozycji warstwy w zależności od położenia obiektów względem osi Y. Tutaj możecie zobaczyć efekt Niestety nie udało mi się ogarnąć automatycznego wyszukiwania drogi :( Na warsztat teraz biorę GUI i stworzenie prostego ekwiwalentu. Muszę jeszcze ogarnąć Physics.Raycast, ostatnia próba nie przyniosła pożądanych efektów. P.S. Bardzo przypadł mi do gustu C#, jednak przez brak jego dobrej znajomości, czasem się zacinam :P #gamedev #unity3d #stodnizunity
  • 3