@aseeon: Robiłem przez ostatnie 12 lat wszystko z powyższych i w każdej z tych dziedzin czuję się bardzo dobrze (robiłem też inne rzeczy, ale niekomercyjnie), stąd wszystkie je wymieniłem :). Dzięki.
@maver: no to prawdopodobnie ominęło Cię sporo dobrych ofert ( ͡°͜ʖ͡°) jakbyś się zdecydował to jest jeszcze PHPers: Jobs i Deweloperzy iOS: Jobs, tych dwóch akurat nie śledzę, ale może przekona Cię fakt że regulamin wszystkich tych grup wymusza podawanie widełek w ogłoszeniach.
@aseeon: Mam identyczne, teraz pracuję jako junior iOS dev, widać masz małe rozeznanie. Rozstrzał nie jest tak wielki, a jego umiejętności bardzo dobrze się uzupełniają. Dzięki temu chociażby może postawić api restowe i aplikację mobilną.
@razvizion: Super, pracujesz jako junior ios dev i wypowiadasz się o rozeznaniu. Nawet op napisał, że to rozłożyło się na 12 lat a nie na raz. W żadnej poważnej firmie nie powinno się wydarzyć, że ten sam gość stawia restowe api w PHP, aplikację mobilną iOS i aplikację przeglądarkową w JS - bo któraś z tych rzeczy będzie napisana bardzo słabo.
Ludzie się specjalizują, a projekty pisze się w zespołach, dlatego
@aaandrzeeey: @KawaCzibo: Wspominam dobrze. Fajna atmosfera między ludźmi, porządek w pracy (są project managerzy którzy ogarniają poszczególnych programistów), jest czas na naukę w ramach pracy, itp.
@aseeon: W poważnej nie, ale w małej firmie, przy mniejszych projektach może się zdarzyć. Napisanie prostego Api z bazą danych będzie kwestią dwóch dni, reszta czasu aplikacja mobilna.
@100piwdlapiotsza: to takie dziwne? 40zł za godzinę to wcale nie tak dużo, pracując kiedyś zdalnie dla firmy z UK zarabiałem 75, ale to sie niestety skończyło ( ͡°ʖ̯͡°)
@Saeglopur: zajmuje sie wszystkim czym trzeba, ale Magento średnio lubię, wielki kombajn.
Ale wiecie, że samo dolewanie paliwa do konfliktu się skończy albo katastrofą demograficzną na Ukrainie albo włączeniem wojsk NATO do konfliktu? #wojna #ukraina
Będzie: