Wpis z mikrobloga

Szukam pracy - programista PHP / iOS / Javascript. Zdalnie lub okolice Wrocławia. 1/2 lub 3/4 etatu. Stawka 40 zł/h. Profil Goldenline.

Dejta plusa na zachętę ( ͡° ͜ʖ ͡°)

• 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@aseeon: Robiłem przez ostatnie 12 lat wszystko z powyższych i w każdej z tych dziedzin czuję się bardzo dobrze (robiłem też inne rzeczy, ale niekomercyjnie), stąd wszystkie je wymieniłem :). Dzięki.
  • Odpowiedz
@maver: no to prawdopodobnie ominęło Cię sporo dobrych ofert ( ͡° ͜ʖ ͡°) jakbyś się zdecydował to jest jeszcze PHPers: Jobs i Deweloperzy iOS: Jobs, tych dwóch akurat nie śledzę, ale może przekona Cię fakt że regulamin wszystkich tych grup wymusza podawanie widełek w ogłoszeniach.
  • Odpowiedz
@aseeon: Mam identyczne, teraz pracuję jako junior iOS dev, widać masz małe rozeznanie. Rozstrzał nie jest tak wielki, a jego umiejętności bardzo dobrze się uzupełniają. Dzięki temu chociażby może postawić api restowe i aplikację mobilną.
  • Odpowiedz
@razvizion: Super, pracujesz jako junior ios dev i wypowiadasz się o rozeznaniu. Nawet op napisał, że to rozłożyło się na 12 lat a nie na raz. W żadnej poważnej firmie nie powinno się wydarzyć, że ten sam gość stawia restowe api w PHP, aplikację mobilną iOS i aplikację przeglądarkową w JS - bo któraś z tych rzeczy będzie napisana bardzo słabo.

Ludzie się specjalizują, a projekty pisze się w zespołach,
  • Odpowiedz
@aaandrzeeey: @KawaCzibo: Wspominam dobrze. Fajna atmosfera między ludźmi, porządek w pracy (są project managerzy którzy ogarniają poszczególnych programistów), jest czas na naukę w ramach pracy, itp.
  • Odpowiedz
@aseeon: W poważnej nie, ale w małej firmie, przy mniejszych projektach może się zdarzyć. Napisanie prostego Api z bazą danych będzie kwestią dwóch dni, reszta czasu aplikacja mobilna.
  • Odpowiedz