Wpis z mikrobloga

Generuję sobie mesh w Unity3D. W założeniu jest to mapa kafelkowa. Wymyśliłem sobie, że skorzystam z dobrodziejstw 3D i niektóre kafelki będą o jeden poziom wyżej. Tutaj pojawia się problem.

Zrobiłem tak że każda ścianka ma swoje osobne 4 vertexy, żeby można było osobno teksturę nałożyć. Tylko wtedy na krawędziach ścianek pojawiają się czarne przerywane linie, tak jakby podczas skalowania tworzyła się tam mikroskopijna luka.

Ma ktoś pomysł jak zrobić to dobrze? By wszystko ładnie działało? :P

Bazowałem na tym tutoriallu: http://forum.unity3d.com/threads/tutorial-procedural-meshes-and-voxel-terrain-c.198651/ gdzie gość robi dokładnie tak samo, a pasków nie ma.

#gamedev #grafika3d #unity3d
skew - Generuję sobie mesh w Unity3D. W założeniu jest to mapa kafelkowa. Wymyśliłem ...

źródło: comment_6WgxMnOx4QteZ70NigCoDS6E1Pky8OlE.jpg

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Wextor: Jest tak ustawione :) Nie robię gry jak minecraft, może trochę, ale gameplay będzie na innej zasadzie, już bardziej jak terraria z widokiem z góry ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz