Aktywne Wpisy
Adek92 +58
31 lat na karku, nie mam żony, nie mam dzieci, w czerwcu rozstałem się z różową- chcę mieć własne mieszkanie a nie chcę brać kredytu.
ZATEM EMIGRACJA !
Od przyszłego tygodnia skazuję siebie przynajmniej na pięcioletnie zesłanie do Holandii, jadę tam po raz czwarty (wcześniej jeździłem tam i po kilku miesiącach wracałem). No po prostu aktualnie nie mam perspektyw, jako handlowiec dojeżdżałem do 5k na miesiąc, przy wynajmowanej kawalerce zostają pestki. W
ZATEM EMIGRACJA !
Od przyszłego tygodnia skazuję siebie przynajmniej na pięcioletnie zesłanie do Holandii, jadę tam po raz czwarty (wcześniej jeździłem tam i po kilku miesiącach wracałem). No po prostu aktualnie nie mam perspektyw, jako handlowiec dojeżdżałem do 5k na miesiąc, przy wynajmowanej kawalerce zostają pestki. W
hermetyczniee +17
Ciekawe jak to jest, gdy masz swoją rodzinę. Co roku przychodzi mi na myśl fakt, że myślałam, że w tym wieku będę miała męża i dziecko. Zawsze myślałam, że mając swoją rodzinę będę mogła im ofiarować wszystko, czego nie dostałam od własnej rodziny. Miłość, akceptację, troskę, ciepło. Że będę mogła robić swojemu dziecku kanapki do szkoły, bo moja mama mi nie robiła. Że będę czytać mu książki, bo mi rodzice nie czytali.
Zrobiłem tak że każda ścianka ma swoje osobne 4 vertexy, żeby można było osobno teksturę nałożyć. Tylko wtedy na krawędziach ścianek pojawiają się czarne przerywane linie, tak jakby podczas skalowania tworzyła się tam mikroskopijna luka.
Ma ktoś pomysł jak zrobić to dobrze? By wszystko ładnie działało? :P
Bazowałem na tym tutoriallu: http://forum.unity3d.com/threads/tutorial-procedural-meshes-and-voxel-terrain-c.198651/ gdzie gość robi dokładnie tak samo, a pasków nie ma.
#gamedev #grafika3d #unity3d
Chyba trzeba wyłączyć MipMapping na teksturze. Kiedyś się bawiłem w to co ty teraz i takie coś mi działało. Popatrz na opcje mojej tekstury:
Trial :( , bawię się od kilku dni :)
Ooo, miałem ustawioną jakość Beautiful, po zmianie na Good paski znikają :O Teraz tylko odkryć która to opcja (ʘ‿ʘ)
Po wyłączeniu antyaliasingu znikają, trochę słabo bo anty aliasing dobra rzecz :P
Po powiększeniu każdej ścianki o .01f paski nadal są, jak powiększyłem o .1f to było widać że nachodzą na siebie, i były 2 paski obok siebie, czyli że powstają one na zakończeniach ścianek :P
@blisher: Już to robiłem, wtedy pojawia się szpara ( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡° ͜ʖ ͡°) A teraz idę szukać czy unity pozwala na wyłączenie antyalisingu dla jednej tekstury :P