Aktywne Wpisy
Damianooo_421 +325
Mirki pijcie ze mną kompot, po latach jeżdżenia gównami co mają 100 km w końcu kupiłem normalne, komfortowe auto i ma ponad 200 kucy.
Volvo s80 2.5t 2010r
#motoryzacja #samochody #chwalesie
Volvo s80 2.5t 2010r
#motoryzacja #samochody #chwalesie
źródło: temp_file6183910751691884725
Pobierz
ApropoDefakto +199
#gimbynieznajo Był w każdym sklepie z zabawkami, chyba w większości kiosków ruchu na wystawie. Kosztował kilka złotych, nie umiem sobie przypomnieć czy tak kiedyś posiadałem, ale ta krótkofalówka to na pewno była w zestawie policjanta który miałem XD
źródło: temp_file8807065248210837119
Pobierz



![[AMA] Tomasz Czukiewski - autor kanału CiekaweHistorie](https://wykop.pl/cdn/c3397993/64d0df2e4b21c538cb4a0d442c55d8a5d24c49137a4f5979580a3f4517fbf1f0,q80.jpg)
Zrobiłem tak że każda ścianka ma swoje osobne 4 vertexy, żeby można było osobno teksturę nałożyć. Tylko wtedy na krawędziach ścianek pojawiają się czarne przerywane linie, tak jakby podczas skalowania tworzyła się tam mikroskopijna luka.
Ma ktoś pomysł jak zrobić to dobrze? By wszystko ładnie działało? :P
Bazowałem na tym tutoriallu: http://forum.unity3d.com/threads/tutorial-procedural-meshes-and-voxel-terrain-c.198651/ gdzie gość robi dokładnie tak samo, a pasków nie ma.
#gamedev #grafika3d #unity3d
źródło: comment_6WgxMnOx4QteZ70NigCoDS6E1Pky8OlE.jpg
Pobierzźródło: comment_p4iie0uFpuAHgx0WREDDMlQzbw30NXNI.jpg
Pobierzźródło: comment_jElUVYCnfQzwGWCqJ1TByqD3BeJ6xJoa.jpg
PobierzChyba trzeba wyłączyć MipMapping na teksturze. Kiedyś się bawiłem w to co ty teraz i takie coś mi działało. Popatrz na opcje mojej tekstury:
źródło: comment_R1smwIs5VyPJTPvu6PGA8aV81cb06eRi.jpg
PobierzTrial :( , bawię się od kilku dni :)
Ooo, miałem ustawioną jakość Beautiful, po zmianie na Good paski znikają :O Teraz tylko odkryć która to opcja (ʘ‿ʘ)
Po wyłączeniu antyaliasingu znikają, trochę słabo bo anty aliasing dobra rzecz :P
Po powiększeniu każdej ścianki o .01f paski nadal są, jak powiększyłem o .1f to było widać że nachodzą na siebie, i były 2 paski obok siebie, czyli że powstają one na zakończeniach ścianek :P
źródło: comment_7Bnap5mR7nNoqhbSA3vThyhW3XqtL0FV.jpg
Pobierz@blisher: Już to robiłem, wtedy pojawia się szpara ( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡° ͜ʖ ͡°) A teraz idę szukać czy unity pozwala na wyłączenie antyalisingu dla jednej tekstury :P
źródło: comment_Uv9yzammiMZsVbkfeH6fCF8BDDU2ZP3Q.jpg
Pobierz