Wpis z mikrobloga

Mirki, będąc aktualnie na poziomie B1 z języka angielskiego jest szansa aby porządnie przez niecały rok przygotować się do matury rozszerzonej?

Na przygotowanie ze szkoły nawet nie liczę, więc przygotowałem dla siebie plan nauki.

W programie przewidziane:

- gramatyka,

- filmiki po angielsku,

- speaking, reading w mniejszym stopniu

- słówka, gdzie będą na pierwszym planie.

Tak, wszystko zależy głównie ode mnie ale czy w tak krótkim czasie jest to możliwe? 70-80% by mnie zadowoliło ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Co o tym myślicie? :-)

#angielski #jezyki #jezykiobce #matura #matura2015
  • 20
@Mireczku: wiesz, co mi najbardziej pomogło w nauce angielskiego, a raczej w takim szybkim budowaniu zdań i wypowiadaniu się? tłumaczyłam sobie w głowie wszystko, co słyszałam dookoła siebie. oglądam tv-tłumaczę, jestem w sklepie-tłumaczę, co mówi kasjerka :D okazało się, że bardzo dobra z angielskiego dziewczyna z mojej klasy robiła dokładnie to samo :D
@Mireczku: Moim zdaniem (nie znam się, ale się wypowiem) jeżeli oglądasz seriale to warto zastanowić się nad wyłączeniem lektora i przerzuceniu się na PL napisy, a jakieś prostsze seriale możesz zacząć oglądać z ENG napisami. Ja w sumie nigdy się angielskiego nie uczyłem w szkole, wszystko na serialach, artykułach i grach komputerowych a maturę z angielskiego rozszerzonego miałem na ~90%, ustny 100%. Zastanawiam się też czy fajnym pomysłem nie jest posiedzenie
@Mireczku: *Najlepiej jak już dany serial znasz, bo niektóre słowa/określenia często się pojawiają i wtedy będziesz od razu miała ang odpowiednik wyrażenia, które już kojarzysz. Oprócz tego ja czasami jak coś oglądam to bawię się tak, że staram się w głowie wyprzedzić napisy, albo tekst, który zaraz usłyszę. Jeżeli pojawią się napisy po PL to 'zgaduje' co zaraz powie bohater, jak najpierw dana postać coś powie to tłumaczę sobie to i