Mikroblog

chryste, jak mnie dzisiaj kolega wkurza w kołchozie.
meczyk to podniecony, że będzie mógł zalać pałę i przyjść jutro na kacu, w--------c kolejny dzień.
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

#primemma Mam nadzieję że turski i mściwuj będą zapraszać uczestników turnieju prime do swojego programu, równie chętnie, jak to robili przy turnieju fame
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Obejrzałem sobie wczoraj chwilę live u Goli. Myślałem, że może będą jakieś smaczki, wyciąganie brudów, gorzkie wyznania. Nic podobnego. Golas fleksował się tym, że to on stworzył freak fighty i opowiadał ile pieniędzy na tym zarobił, co rusz podkreślając, że pieniądze nie są dla niego ważne.

Nagle wjeżdża donejt z tekstem "witam w grze". Golas krzyczy coś w stylu "gramy, byku" a potem miną mu wyraźnie rzednie, bo się zorientował, że zna
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tak szczerze co wy macie do Magdy? XD okej, w ostatnich odcinkach chodzi i gada na Weronike ale to tylko dlatego, ze Weronika pierwsza zaczela obgadywac i robić zamieszania. Dlatego to wszystko jest spowodowane jej zachowaniem. Wy tego nie widzicie? Czemu nie gada za plecami np na Dominike? Bo zachowuje sie w porzadku. Nie wiem czy wy macie oczy i ile macie lat ze nie widzicie tego i uczepiliscie sie jej serio.
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@marunia24: nie wiem może to kwestia montazu ale nie ma odcinka w którym Magda nie gada coś o Weronice, non stop się ten temat u niej przewija- u Werki tego nie zauważyłam
  • Odpowiedz
Właśnie wracam z pracy na budowie. Nie daje sobie rady, pomimo że tego po mnie nie widać to wysiadam całkowicie pod względem psychicznym. Do tego muszę sobie radzić z głosami, które mnie nękają durnymi pomysłami i obrażają w różnej formie.
Czy to its over dla huopa?
Jeśli chodzi o rentę to walczę o nią w sądzie.

#przegryw #depresja #schizofrenia
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

#raportzpanstwasrodka Klapek musi miec niezlego wqrfa i juz obmysla plan jak to ogarnac, powie ze nie wieedzial, zniknela, moze sie okocila i wrocila ale on nic nie wie bo sie na kotach nie zna :) generalnie u Klapka syf w komentarzach, ale za to jak wyswietlenia Analkom skoczyly :) cos mi sie wydaje ze Analki beda mialy zakaz nagrywania zoo... a przepraszam farm cafe :) Tylko jak to zrobic skoro
oesucotusieodwala - #raportzpanstwasrodka Klapek musi miec niezlego wqrfa i juz obmys...

źródło: PNN

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@oesucotusieodwala: teoretycznie jest dużo scenariuszy jak to się wydarzyło. stawiam na to ze specjalnie trzymał ja na noc na zewnątrz, aby się przypadkiem nie okociła w środku - bo wtedy musiałby z tym cos zrobić. wiec zostawiał ja na zewnątrz aby mieć 100% pewności ze male nie przeżyją pierwszej nocy, jak to na farmie.
  • Odpowiedz
należałoby zakupy wykonać ale fizycznie to ja dziś słaby jak Bartek w oszczędzanie no trzeba samochodem jechać do sklepu 500 metrów jak sojak skończony
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 2
@RobertPupica: nienawidzę jeździć do samochodem do sklepu w kraju gdzie większość nie ma pojęcia czym jest skrzyżowanie równorzędne (oczywiście że mi wyjechał) i nie wiedzą czym jest wyprzedzanie na przejściu dla pieszych a to wierzchołek góry lodowej bo o parkowaniu to wspominać chyba nie trzeba
  • Odpowiedz