Mikroblog
gorące
@wujek_srednia_rada: w tym przypadku chyba nawet roztrojenie
źródło: n4ot9jjZhc7oAscf
Pobierz- 13
#raportzpanstwasrodka Afera kocia, to Alany popsuły klapkowi magiczną sztuczkę z kotami...
źródło: Zrzut ekranu 2026-03-26 131651
Pobierz@Tagliacozzo: Ja nie wiem ja nie w temacie, chodzi o to gdzie są koty albo co się z nimi stało.
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
- 15
#przegryw cześć
@Arutam2002 siema
@Arutam2002: cześć
- 20
źródło: 1000023009
Pobierz- 16
W zyciu realnym jak ktos mówi mi ze posiadanie dzieci jest super i swiat jest piekny to nic nie mówię takiej osobie mimo ze kompletnie sie z tym nie zgadzam a jak ktos zapyta mnie o moją opinie i przedstawiam ją ze dla mnie zycie to cierpienie i całe zycie jestes takim niewolnikiem i jest masa złych zdarzen które ci sie przytafiaja w pracy to wtedy z strony tej osoby zaczyna sie
@Kj5s6f2dk7s54o: Ja pytałem jakby co. Stąd ten post.
- 10
#raportzpanstwasrodka Nie czasem w lutym klapek miał otwierać sklep z filtrami ? Haussman "bez komentarza dla zasięgu" pod jego gniotami też już jakiś czas. U Alanów takowy widziałem.
#codziennaafrica #totoafrica #contentnadzis #dziendobry
Obecnie w Afryce w mieście Bangui mamy
Drobne problemy z
Obecnie w Afryce w mieście Bangui mamy
22°C, Słońce wstało o 05:48 a zajdzie 17:55. Dla porównania w Poznaniu jest 2.3°C, a Słonko będzie z nami od 05:41 aż do 18:16. Drobne problemy z

Zostaw plusik a jutro zawołam Cię na kolejne słuchowisko (o ile wstanę na czas ( ͡° ͜ʖ ͡°)) ʕ•ᴥ•ʔ
@i_bless_the_rains_down_in_africa: miłego dnia, kawa już jest pita
źródło: QJHPlj8OSNYqQljx
Pobierz@trollingisanart: brutal kocha najmocniej
Zagapił się Bednarek... co myśmy zrobili jezusmaria.... ( ͡º ͜ʖ͡º)
#reprezentacja #mecz #pilkanozna #pdk #takbylo
#reprezentacja #mecz #pilkanozna #pdk #takbylo

@Wimix21: xD
@matthewonthego: aha czyli najpierw Portugalia okradła nas z mistrzostwa europy, a potem Senegal i debilni sędziowie z mistrzostwa świata.
Oglądaliście Fort Boyard kiedyś? ( ͡° ͜ʖ ͡°) pamiętam za dzieciaka jeszcze tą francuską edycję i bałam się w uj tych zadań z pająkami i skorpionami ( ͡° ʖ̯ ͡°) dopiero niedawno odkryłam, że jest polska wersja - zobaczyłam kilka odcinków i mega mnie ucieszył Pan Dziennikarz Janusz Weiss na wieży jako mędrzec, za to Robert Gonera jako prowadzący średnio mi podszedł xD
#
#
źródło: fort-boyard
Pobierz@brazowooka_eM: a labul?
Często przemilczanym i pomijanym faktem jest, że Boguś większość ze swoich obleśnych donejtów musiał zapłacić… pieniędzmi żony.
#kononowicz
#kononowicz
@Nietypowy_Skuciaty: i z alimentów dzieci
@Predator77: Boguś jest feministą. Po rozwodzie to on dostaje alimenty.
- 5
OŚWIADCZENIE
Wobec licznych pomówień oraz gróźb przedsądowo-wojenno-zaczepnych wystosowanych wobec @Kubraczek_i_kozaczki po przebranżowieniu się i zmianie osobowości oraz płci. Oznajmiam co następuję:
Dla użytkownika udzielany są formy prawne przewidziane w regulaminie obejmującym , co dozwolone:
- może swobodnie poruszać się po klatce o wymiarach
Wobec licznych pomówień oraz gróźb przedsądowo-wojenno-zaczepnych wystosowanych wobec @Kubraczek_i_kozaczki po przebranżowieniu się i zmianie osobowości oraz płci. Oznajmiam co następuję:
Dla użytkownika udzielany są formy prawne przewidziane w regulaminie obejmującym , co dozwolone:
- może swobodnie poruszać się po klatce o wymiarach
źródło: 86cc17ac6f65a39e64bca69d5fc560f84edb19a28a87d38dd58654922e833731
Pobierz@pyczasty: Weź ty już stąd wypier... I zabierz ze sobą Bogusia.
@pyczasty: co to za kawaler na zdjęciu?
#kononowicz #patostreamy #niebieskakarta #podwojnaniebieskakarta #przemocdomowa
#kononowicz #patostreamy #niebieskakarta #podwojnaniebieskakarta #przemocdomowa
- 9
źródło: 1000041675
Pobierz- 17
źródło: HCpME4IbUAAyr0T
Pobierz@psspspspsp poproszę tego konia
Jak odpalam gierkę to nią się ścigam. W sumie już chyba od 2 czy 3 dni tam nie wbijałem
Jak odpalam gierkę to nią się ścigam. W sumie już chyba od 2 czy 3 dni tam nie wbijałem
źródło: image_picker_014C4601-A71F-4FF1-AFCF-845BECB51146-29014-000008EC048BC3F6
Pobierz@Blaszczykowski_Robert: to pewnie bait, u mnie powstal podobny profil i tak pieknie baituja wszytskich xD pod kazdym wpisem jestem taki wysyp agresji ze sie w glowie nie miesci :D
@Blaszczykowski_Robert: co to w ogóle za psy-ops wysrało ostatnio? Już kilka takich "straży obywatelskich" widziałem na fejsbuku wypluwanych przez algorytmy. Sytuacja zawsze ta sama - ragebaitowe posty i zdjęcia AI.
A ludzie łykają.
A ludzie łykają.
Antyczny fast-food
Antyczny fast-food w Ostii. Prawdopodobnie to Rzymianie, jako pierwsi wymyślili restauracje typu "fast food". W Pompejach odkryto kilka miejsc, które oferowały mieszkańcom szybkie jedzenie. Taki starożytny bar szybkiej obsługi nazywano thermopolium (czyli dosłownie "miejsce, gdzie sprzedawane jest coś ciepłego") lub opinae.
W otwory wkładano pojemniki z gorącą strawą. Każdy przechodzień mógł, oczywiście za odpowiednią opłatą, zjeść coś "na szybko". Naukowcy podejrzewają, że podawano kaszę, gulasz rybny i garum.
https://imperiumromanum.pl/ciekawostka/antyczny-fast-food/
Antyczny fast-food w Ostii. Prawdopodobnie to Rzymianie, jako pierwsi wymyślili restauracje typu "fast food". W Pompejach odkryto kilka miejsc, które oferowały mieszkańcom szybkie jedzenie. Taki starożytny bar szybkiej obsługi nazywano thermopolium (czyli dosłownie "miejsce, gdzie sprzedawane jest coś ciepłego") lub opinae.
W otwory wkładano pojemniki z gorącą strawą. Każdy przechodzień mógł, oczywiście za odpowiednią opłatą, zjeść coś "na szybko". Naukowcy podejrzewają, że podawano kaszę, gulasz rybny i garum.
https://imperiumromanum.pl/ciekawostka/antyczny-fast-food/
źródło: Antyczny fast-food
Pobierz- 14
monetyzacja nie interesuje Marcina nie sprawdza tego xDDDDDD
a prezes to w ogóle twierdzi że walić monetyzacje
film ustawiony czasowo na te mocne oświadczenia
#raportzpanstwasrodka
a prezes to w ogóle twierdzi że walić monetyzacje
film ustawiony czasowo na te mocne oświadczenia
#raportzpanstwasrodka

@LuckyStrike: K---a, Gapa jaki niezwruszony xDDDD Jakby obracał dziesiątkami biznesów, a ten jeden jak upadnie to go W OGÓLE nie interesuje xDDDDDDD A w rzeczywistości to bez monetyzacji tego g---o-kanału musiałby wrócić na strych do starych w Wyszkowie xDDD
- 13
#kononowicz kiedy ta odpowiedź na pierwszy materiał nwasd?
@agent_bozy: Zaraz po fakturze za pompę.
@agent_bozy: razem z filmami Storcha na wielkanoc
- 7
Umówiłem się na jutro z divą XXL xD 170cm i 115 kg ma napisane (ale na zdjęciach wygląda cudnie). Ma napisane pewne fetysze, będzie dominacja, bo taki profil usług świadczy. 350zl/h
Trochę się cykam, ale mysle że będzie super. Macie jakieś doswiadcenia z takim wypadkiem spraw ? #divyzwykopem #przegryw
Trochę się cykam, ale mysle że będzie super. Macie jakieś doswiadcenia z takim wypadkiem spraw ? #divyzwykopem #przegryw
- 12
- 13
źródło: 1000005350
Pobierz- 18
alkoholik, rasista i patus - ciotka Marge miała 100% racji
#harrypotter
#harrypotter
źródło: 1000023005
Pobierz@splinter96: no i nierób - zapomniałeś
- 0
Mireczki, jakiego kompakta albo mniejszego suva polecicie do miasta + co jakiś czas na trasy? Zależy mi przede wszystkim na niezawodności. Auto będzie parkowane pod chmurką, więc lepiej, by było przyzwoicie zabezpieczone. Raczej benzyna niż diesel (chyba, że nie będzie problemów z dpfem), podtlenek gazu odpada.
Budżet - do ok 30k
#samochody #motoryzacja
Budżet - do ok 30k
#samochody #motoryzacja
@Edi93: fajnie się czyta te wymagania, a potem budżet xD
w takim budżecie to kup poprostu coś co działa i nie jest zgnite. Jak jesteś z okolic śląska to ci dam namiary do handlarza który nie będzie ci robił problemów jak ci się coś rozsypie po zakupie.
w takim budżecie to kup poprostu coś co działa i nie jest zgnite. Jak jesteś z okolic śląska to ci dam namiary do handlarza który nie będzie ci robił problemów jak ci się coś rozsypie po zakupie.
@wujek_srednia_rada: crossover, a nie zaden SUV - przynajmniej nie w tym budzecie.
- 15
Najnowsze Znaleziska
Aktywne Wpisy


Jodlaaaa +53
Właśnie przed chwilą dowiedziałem się, że kardiologa nie ma i mam się umówić na inny termin. Inny termin jest za dwa miesiące. Ja bez tabletek na nadciśnienie zdechnę i muszę iść kur*a prywatnie żeby mi je przepisali. Dzwonię i mogę podejść dziś o 11:00 (czyli za 1.5h xD) Dziękuję czci godny panie dokturze!
#lekarz #nfz #zdrowie #serce #kardiologia #leki
#lekarz #nfz #zdrowie #serce #kardiologia #leki














































źródło: images
Pobierz