Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko224
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
vagla
Profil zweryfikowany

vagla

Dołączył 19 lat i 4 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 310
  • Znaleziska 258
  • Mikroblog 52
  • Obserwujący 95
  • Obserwowane 1

569

DC Leaks: G. Soros wspiera globalną regulacje Internetu

DC Leaks: G. Soros wspiera globalną regulacje Internetu

Jak donosi DC Leaks, za sprawą fundacji Open Society G. Sorosa, prywatna organizacja non-profit ICANN przy patronacie ONZ przejmuje kontrole nad zarzadząniem DNS, adresacją IP i ogólnym funkcjonowaniem Internetu. Pierwsze kroki zostały...

sxty
z
wykop.pl
dodany: 31.08.2016, 09:45:50
  • 98
  • #
    technologia
  • #
    polityka
vagla
vagla 31.08.2016, 16:28:59
  • 5
@zielonek1000: Jestem. I dlatego w swojej kampanii wyborczej informowałem od początku o wpłatach i wydatkach (żaden komitet wyborczy w całej historii RP nic takiego nigdy nie zrobił), a aby uniknąć konfliktu interesów stosownie wcześniej rezygnowałem z funkcji, które mogły taki konflikt wywołać w przyszłości, a aby uniknąć posądzenia o konflikt interesów konsekwentnie sygnalizowałem wszelkie zaangażowania projektowe i afiliacje (nadal sygnalizuję, bo mój serwis jest w Sieci i afiliacje oraz informacje
vagla
vagla 31.08.2016, 17:05:25
  • -1
@zielonek1000: A czy kiedykolwiek przestaliśmy się martwić? :>
vagla
vagla 31.08.2016, 18:23:42
  • -1
@zielonek1000: Cóż. Jakby to zmieniło Pańskie podejście i chęć działania, gdybym potwierdził, a jak gdybym zaprzeczył? Trzeba myśleć samodzielnie.
vagla
vagla 01.09.2016, 05:52:50
  • 0
@zielonek1000: Nie chce mi się już po raz kolejny pisać, że każdy kto skorzystał z odpowiedniej procedury uzyskał informacje publiczną na mój temat. Bo to nudne i to, że to zdarza mi się robić świadczy o tym, że to całe moje pisanie i komentowanie wcześniej (pokazywanie procedur, pokazywanie jak zadać właściwe pytanie, pokazywanie jaką drogą i kogo konkretnie pytać) niewiele przyniosło rezultatu. Trudno. Świata nie zbawię. Robię swoje.

318

Piotr „VaGla” Waglowski rozpoczął pracę w Ministerstwie Rozwoju

Piotr „VaGla” Waglowski rozpoczął pracę w Ministerstwie Rozwoju

Prawnik, autor serwisu prawo.vagla.pl oraz felietonista „Gazety Bankowej” Piotr „VaGla” Waglowski rozpoczął pracę w Ministerstwie Rozwoju. Dołączył do zespołu Departamentu Doskonalenia Regulacji Gospodarczych. W związku z podjęciem pracy w resorcie rozwoju zadeklarował, że znacząco...

PrzywodcaFormacjiSow
z
wirtualnemedia.pl
dodany: 21.06.2016, 18:28:36
  • 54
  • #
    polska
  • #
    vagla
  • #
    4konserwy
vagla
vagla 22.06.2016, 18:04:22
  • 3
@mrbarry: Moje stanowisko w tej sprawie, a to w czasie, gdy jeszcze nie byłem związany stosunkiem pracy i związanymi z taką relacją pracowniczą obowiązkami, można znaleźć w uchwale Rady Cyfryzacji, za którą głosowałem "za". Więc nie tyle powinno być "cały czas się zastanawiałem dlaczego nie komentuje", a raczej: "cały czas się zastanawiałem dlaczego nie potrafię znaleźć informacji w internetach" :)
vagla
vagla 22.06.2016, 18:33:07
  • 1
@Sargon_Ankro: Nie odpowie w żaden sensacyjny sposób, w szczególności taki, którego nie dałoby się pogodzić z zasadami etyki wykonywanego obecnie zawodu.
vagla
vagla 22.06.2016, 18:45:05
  • 6
@leonidas84: Moje wynagrodzenie jest informacją publiczną. Jeśli zatem to Pana "ciekawi", to wystarczy skorzystać z istniejących trybów dostępu do informacji publicznej.
vagla
vagla 23.06.2016, 23:32:44
  • 0
@maniac777: Zadawać właściwe (czyli takie, które służą osiągnięciu celów) i we właściwym trybie (czyli w takim, który daje szansę na odpowiedź) pytania - to samo w sobie bywa trudne (wielu, jak obserwuję, pyta medialnie, zamiast skorzystać ze stosownych procedur). Trudniejsze jednak jest proponowanie własnych rozwiązań. Dziś ciekawi mnie ilu obywateli zechce trudzić się i merytorycznie brać udział w publicznej debacie, walcząc o swoje (mam nadzieje: przemyślane) pomysły, a które będą
vagla
vagla 14.07.2016, 14:51:34
  • 0
@leonidas84: Tak. Proszę skorzystać z trybu dostępu do informacji publicznej, a wówczas zorientuje się Pan, że się Pan myli. Oczywiście może Pan się zorientować również w inny sposób, a to kontynuując studia nad administracją publiczną (pochwalam i zachęcam każdego obywatela), w szczególności poszukując w systemie prawnym innych stanowisk, na które nie organizuje się publicznego naboru. Jeśli wybierze Pan sposób drugi, to - co prawda - zorientuje się Pan, że się

474

Piotr „VaGla” Waglowski: W obronie demokracji występują dziś także ci,...

Piotr „VaGla” Waglowski: W obronie demokracji występują dziś także ci,...

Podczas manifestacji widzę, często w pierwszych szeregach, polityków. Tych, którzy pełniąc niedawno funkcje w administracji, gubili moje pisma albo odmawiali mi dostępu do informacji publicznej. To paradoks, że w obronie demokracji występują chętnie dziś także ci, którzy zasady demokracji naruszali

royhawk
z
prawo.gazetaprawna.pl
dodany: 14.02.2016, 08:41:17
  • 24
  • #
    polityka
  • #
    polska
  • #
    kod
vagla
vagla 15.02.2016, 08:16:28
  • 6
@kingscrown: Generalnie facet nie marudzi. Robi swoje.
di-vision
di-vision
09.12.2015, 03:13:26
  • 14
Przeczytałem właśnie zapis radiowego wywiadu Żakowskiego (resortowy dziennikarz) z Markiem Safjanem - byłym prezesem Trybunał Konstytucyjnego w radio należącym do Agory (TokFM). Wywiad ten w formie tekstowej TK udostępnił na swojej stronie, w ramach specyficznej "publicystyki" jak mniemam. http://trybunal.gov.pl/fileadmin/content/nie-tylko-dla-mediow/TOKFM-Marek_Safjan.pdf
      Właśnie dokonuje się proces ujawniania, kto jest kim w polskim wymiarze sprawiedliwości, i komu sprzyja. Po kolei zrywane są kolejne maski pozorowanej bezstronności. Ten proces postępuje od jakiegoś czasu, wcześniej doszło do zdekonspirowania
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

vagla
vagla 09.12.2015, 10:36:36
  • 2
Tak. Jako sędzia TK nigdy nie komentował publicznie spraw, które miałby potem rozstrzygać w Trybunale. Jak tu zauważył wyżej @trapped - prof. Safjan nie jest sędzią Trybunału Konstytucyjnego.
Czekam teraz na insynuacje związane ze mną.
  • Odpowiedz
vagla
vagla 09.12.2015, 14:21:04
  • 0
@di-vision: Pytanie pomocnicze: dlaczego TK uznał przepisy ustawy lustracyjnej za niezgodną z przepisami Konstytucji. Drugie pytanie pomocnicze - jaki był wzorzec konstytucyjny i kto go wybrał.
  • Odpowiedz

292

@Vagla w TV Republika o Trybunale Konstytucyjnym

@Vagla w TV Republika o Trybunale Konstytucyjnym

Jeden z użytkowników wykopu, prawnik, były kandydat do senatu w rozmowie z Michałem Rachoniem o Trybunale Konstytucyjnym

BJXSTR
z
youtube.com
dodany: 26.11.2015, 22:15:15
  • 60
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    vagla
  • #
    prawo
  • #
    4konserwy
  • #
    wydarzenia
vagla
vagla 26.11.2015, 23:54:09
  • 58
@plumkajacy_kalafior: A teraz?
vagla
vagla 27.11.2015, 00:30:04
  • 51
@plumkajacy_kalafior: W kampanii głosiłem 4 priorytety i starałem się nie wypowiadać na inny temat, bo to była dla mnie kampania tych czterech priorytetów i te priorytety w owej kampanii głosiłem stanowczo, a czasem śmieszkowo. Teraz mogę trochę śmieszkowo się wypowiadać, ale generalnie zasady to zasady. Natomiast staram się też nie wypowiadać za bardzo w tematach, które nie są w samym środku moich zainteresowań. Akurat w tym programie chodziło o to,
vagla
vagla 27.11.2015, 00:43:36
  • 28
@plumkajacy_kalafior: Na tak postawione odpowiedź naleźć można czytając ustawę o Stowarzyszeniach oraz Statut Stowarzyszenia. To pytanie banalne. Natomiast pod tekstem jest link do materiału, który był bezpośrednim powodem, dla którego komentarz napisałem. Całość tego komentarz będzie się już bronić sama.
vagla
vagla 27.11.2015, 01:10:19
  • 37
@plumkajacy_kalafior: Proszę wybaczyć, ale nie za bardzo wiem, jak rzeczowo odpowiedzieć na pytanie o fundację, gdy chodzi o stowarzyszenie. Oznacza to, że zadający pytanie nie widzi różnicy między jednym a drugim bytem prawnym, co też może prowadzić do wniosku, że niestety nie zrozumie bardziej szczegółowej odpowiedzi.
vagla
vagla 27.11.2015, 01:34:43
  • 38
@plumkajacy_kalafior: mieszanie fundacji ze stowarzyszeniem wystarczy już samo w sobie, bo należy do świata merytoryki; nie ma potrzeby czepiania się formy, więc tego nie robię.
vagla
vagla 27.11.2015, 07:31:00
  • 38
@dobry_chlopak: Każdy widzi, że się źle dzieje.
vagla
vagla 27.11.2015, 11:00:38
  • 9
@GeraltRedhammer: W tych pytaniach widziałem problem w tym, w jaki sposób były sformułowane. Tu komentarz z tamtego czasu (komentarz pisałem o 3 w nocy, bo tylko w nocy, wobec innych działań w kampanii, mogłem usiąść do wypełniania takiego formularza): https://www.facebook.com/piotr.vagla.waglowski/posts/1034561013242554?pnref=story
vagla
vagla 27.11.2015, 12:41:16
  • 9
@RobotKuchenny9000: przy czym jeśli czytać ten komentarz, to warto go czytać uważnie. Bo tam komentuję tylko jeden z wielu różnych aspektów zamieszania związanego z TK.
vagla
vagla 27.11.2015, 13:02:42
  • 5
@RobotKuchenny9000: To akurat najprostsze. Jak się ma większość 2/3 przy połowie członków Parlamentu można też zmienić Konstytucję. Zmiana Konstytucji wcale nie musi oznaczać zamachu na demokrację, bo można zmienić konstytucję na równie, albo nawet bardziej demokratyczną. Zamachem byłoby, gdyby podczas zmiany zmieniać na niedemokratyczną, albo zmieniać niezgodnie z obowiązującymi procedurami.
vagla
vagla 27.11.2015, 13:03:34
  • 16
@kaucz: Cóż. Ja na siebie zagłosowałem. Nie robię z tego tajemnicy :)

2780

Wykopujemy VaGlę do senatu!

Pokaż treści 18+

Wykopujemy VaGlę do senatu!

VaGla to najbardziej proobywatelski prawnik polskiego internetu, zainicjował protesty przeciw ACTA. Startuje do senatu i możemy mu pomóc się dostać.

minder
z
pokazywarka.pl
dodany: 14.10.2015, 16:27:42
  • 191
  • #
    polska
  • #
    vagla
  • #
    wybory
  • #
    warszawa
  • #
    senat
vagla
vagla 14.10.2015, 21:40:48
  • 54
Bardzo jesteście mili, że tak chcecie mnie wykopać do tego Senatu. Przepraszam, że się nie poudzielam w dyskusji (jak to zwykle robię), ale właśnie wróciłem z warszawskiej debaty o kulturze i muszę jeszcze ogarnąć parę spraw. Do wyborów zostało już tylko kilka dni. Gdybyście chcieli sobie przeczytać relację z dzisiejszej debaty, to opublikowałem:
http://www.vagla.pl/node/139
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

vagla
vagla 15.10.2015, 13:28:23
  • 11
@4rchibald: O stosunku do broni, skoro padło to pytanie w tym wątku, napisałem notatkę przed chwilą: http://www.vagla.pl/node/141
vagla
vagla 15.10.2015, 13:30:06
  • 25
@M1r14mSh4d3: Sposób, w jaki zadał Pan to pytanie sugeruje, że nie zrozumie Pan odpowiedzi.
vagla
vagla 15.10.2015, 14:20:11
  • 37
@M1r14mSh4d3: Zbawiłem kraj. Uwierzy mi Pan, jeśli tak napiszę, czy raczej uzna Pan, że rozsądniej sprawdzić samemu i pomyśleć? Jeśli nie będzie Pan myślał samodzielnie, to Pana zapakują i sprzedadzą, nawet nie będzie Pan wiedział kiedy i komu. Pozdrawiam.
vagla
vagla 18.10.2015, 17:23:55
  • 7
@vasil: Nie mam żadnych zobowiązań wobec partii, które mnie popierają. Nawet nie wiem, które obecnie partie mnie popierają. We wrześniu były to m.in. partia Korwin, .Nowoczesna, Zieloni, Razem, Zjednoczona Lewica, Partia Piratów, partia Demokracja Bezpośrednia, czy Libertarianie. Niektórzy członkowie Platformy Obywatelskiej oraz Prawa i Sprawiedliwości zbierali dla mnie podpisy i sami się podpisali na listach poparcia mojej kandydatury. Umieszczono też moje nazwisko w dokumencie programowym komitetu KUKIZ'15.

Natomiast ja robię
AdamZz
AdamZz
16.10.2015, 11:38:33
  • 17
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

vagla
vagla 16.10.2015, 11:41:35
  • 5
@Kaczypawlak: Tak właśnie się nazywam.
  • Odpowiedz
vagla
vagla 16.10.2015, 11:55:42
  • 2
@Kaczypawlak: O jeden więcej niż konkurenci. To jest jednomandatowy okręg wyborczy.
  • Odpowiedz
vagla
vagla 16.10.2015, 13:14:23
  • 1
@AdamZz: Ja już wygrałem. Niezależnie od tego, jaki będzie wynik głosowania.
  • Odpowiedz

379

Wybory - krok po kroku

Pokaż treści 18+

Wybory - krok po kroku

Czy 5% poparcia daje mandaty w Sejmie? Jak wygląda rozdzielanie tych mandatów? Czemu mieszkaniec Ochoty z Warszawy ma mniej ważny głos niż ten z Płocka? Zapraszam do czytania. Ot trochę o systemie wyborczym do Sejmu.

Mrboo
z
wykop.pl
dodany: 15.10.2015, 17:03:45
  • 84
  • #
    polityka
  • #
    wybory
  • #
    wyboryparlamentarne2015
  • #
    4konserwy
  • #
    neuropa
  • #
    mrboopisze
vagla
vagla 15.10.2015, 23:34:26
  • 4
@Nahcep: repozdrawiam

383

Co to jest TTIP?

Co to jest TTIP?

Subskrybuj! http://bit.ly/1t98pyM Facebook: http://facebook.com/karol.paciorek Instagram: https://instagram.com/karolpaciorek/ Twitter: https://twitter.com/k...

matiwoj11
z
youtube.com
dodany: 13.10.2015, 14:59:38
  • 28
  • #
    europa
  • #
    polityka
  • #
    ekonomia
  • #
    swiat
  • #
    polska
vagla
vagla 13.10.2015, 15:42:14
  • 80
To jest materiał o TTIP. Przy okazji - z moim skromnym udziałem.
  • 7
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

vagla
vagla 13.10.2015, 15:59:41
  • 31
@Polska_Bozia: A ta chęć głosowania, to z jakiego powodu?
vagla
vagla 13.10.2015, 16:09:01
  • 72
@Polska_Bozia: Całe szczęście materiał nie jest o Karolu, tylko o TTIP, a tego tematu nie ruszają media głównego nurtu. Więc warto upowszechniać o nim informacje innymi kanałami.
vagla
vagla 13.10.2015, 16:18:00
  • 61
@roktiw: Bo Twoje państwo przestaje być państwem suwerennym, a to dlatego, że - generalnie - obywatele mało są takimi tematami zainteresowani. Dużo bardziej cieszy ich, że ten lub inny kandydat pomalował sobie autobus we własny wizerunek i właśnie nim gdzieś jeździ. Takim prawem.
vagla
vagla 13.10.2015, 17:04:01
  • 5
@matiwoj11: "...póki my żyjemy".
vagla
vagla 13.10.2015, 19:06:38
  • 33
@Krzyzowiec: Zebrałem podpisy i jestem jednym z czterech kandydatów w moim okręgu w wyborach do Senatu RP. Czyli spełniłem obietnicę daną ponad 2 lata temu, że w tych wyborach będę kandydował. Co prawda nie obiecałem, że wygram, ale skoro kandyduję, to walczę do końca. Zawsze. Całą dotychczasową moją kampanię można prześledzić we wpisach na tej stronie: http://www.vagla.pl/Piotr_Waglowski_do_Senatu

59

Przyjadę do okręgu 45 w Warszawie zagłosować na Piotra "VaGlę" Waglowskiego

Mam ochotę, a nie moralny nakaz wzięcia udziału w wyborach. Mam kandydata pokazującego swoim działaniem wagę prawa do informacji publicznej. Zagłosować na Piotra można tylko w okręgu, w którym startuje. Skorzystam z prawa głosowania poza miejscem zamieszkania i udam się do Warszawy.

c9f24440e055136e5ee3dfa934d3933f
z
facebook.com
dodany: 17.09.2015, 16:12:55
  • 8
  • #
    polityka
  • #
    vagla
  • #
    senat
  • #
    wybory
  • #
    wyboryparlamentarne2015
vagla
vagla 12.10.2015, 22:29:39
  • 4
Bardzo dziękuję za zaufanie :)
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

D.....o
D.....o
konto usunięte 09.10.2015, 17:05:13
  • 11
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

vagla
vagla 09.10.2015, 20:58:17
  • 4
@Dziordzio: a w treści jest też Google Analytics. W sumie też chciałbym wpiąć kawałek kodu w stronę PKW, nie tylko umieścić tam jakieś swoje logo.
  • Odpowiedz
vagla
vagla 11.10.2015, 18:48:23
  • 0
@raj: taka literóweczka, by było wiadomo, skąd przeklejona :)
  • Odpowiedz
m.....l
m.....l
konto usunięte 26.09.2015, 09:37:21
  • 150
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

vagla
vagla 26.09.2015, 19:59:41
  • 3
Oj tam. To jest fota z pewnej uroczystości, a więc i w kontekście. Tu nagranie z tego wydarzenia: https://www.youtube.com/watch?v=K5L0EoVbyEA
  • Odpowiedz

1340

Piotr "VaGla" Waglowski (kandydat do Senatu) subtelnie masakruje Ewę Kopacz

Piotr "VaGla" Waglowski (kandydat do Senatu) subtelnie masakruje Ewę Kopacz

bez spoliera

Velati
z
youtube.com
dodany: 23.09.2015, 13:15:26
  • 71
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    vagla
  • #
    heheszki
  • #
    4konserwy
  • #
    ksiazki
vagla
vagla 23.09.2015, 14:18:37
  • 139
To tutaj macie jeszcze do tego tekst, bo to nagranie na tle książek jest elementem większej całości: http://www.vagla.pl/node/101
  • 6
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

vagla
vagla 23.09.2015, 20:00:56
  • 10
@zyd_urojony: Poważnie? Jestem temu przeciwny? Hmm.. A jakie jeszcze mam poglądy?
vagla
vagla 23.09.2015, 20:21:09
  • 4
@zyd_urojony: Wiem, że to Pan wymyślił :) Rozumiem, że jeszcze Pana trzyma tamta sprawa, ale żeby takie durnoty wymyślać? No, dobrze. hehe Pozdrawiam.
vagla
vagla 23.09.2015, 20:27:33
  • 7
Nawiasem mówiąc - chodzi o ten wątek, który potem jest wskazywany stąd: http://prawo.vagla.pl/node/9562#comment-28329
vagla
vagla 23.09.2015, 20:54:48
  • 1
A tutaj wszystko kiedyś napisałem :)
http://www.wykop.pl/link/2036450/piotr-vagla-waglowski-kandydatem-do-senatu
vagla
vagla 23.09.2015, 20:55:27
  • 3
@raj: Nikogo nie chciałem masakrować. Po prostu testowałem mikrofon do kamery :)
vagla
vagla 23.09.2015, 20:56:22
  • 0
@schodek: myślę, że jest karumbistoistyczna.
vagla
vagla 23.09.2015, 20:57:01
  • 6
@ymarq: Tylko po co, skoro ja i tak komentuje na Wykopie?
vagla
vagla 23.09.2015, 20:59:42
  • 4
@Groteskowy: Może to się Panu spodoba: http://www.vagla.pl/node/67
vagla
vagla 23.09.2015, 21:38:19
  • 4
@D3lt4: Nie wiem, czy miałem. Miałem?
vagla
vagla 23.09.2015, 22:26:04
  • 1
@ymarq: Moje poglądy są na www.vagla.pl. Wszystko w jednym miejscu.
vagla
vagla 24.09.2015, 10:55:52
  • 8
@zyd_urojony: Istotnie - gdy coś twierdzę, to podaję źródło. Natomiast błąd był raczej po Pańskiej stronie tym razem, bo to Pan coś twierdził. Bez podania źródła nawet ktoś mógłby uznać, że pisze Pan prawdę, np. że Pana jakoś pomówiłem, albo, że jestem "przeciwnikiem prawa pozwalającego na karanie za piractwo i pedofilię internetową". Rzucił Pan coś po prostu tak, jak to ma Pan w zwyczaju. Przecież nie od dziś się wymieniamy
vagla
vagla 24.09.2015, 11:07:09
  • 5
@BeSmarter: Jak się dostanę, to będę ciężko pracował w przynajmniej dwóch komisjach senackich, bo na tym, nie na wyglądaniu, polega praca senatora: http://www.vagla.pl/node/35
vagla
vagla 24.09.2015, 11:47:03
  • 3
@BeSmarter: Sam się nie wybiorę. Wybierają wyborcy. Ja na siebie oczywiście zagłosuję i przed wyborami przekonuję do tego innych (chociaż mandat senatora nie jest tu celem, a jedynie elementem szerszej kampanii na rzecz demokratycznego państwa prawnego). Niemniej mój zasięg jest ograniczony. Jeśli zatem "wiele osób wiąże ze mną nadzieje", to takie wiązanie nadziei nie wystarczy. Jeśli takie osoby chcą mnie widzieć w senacie, to powinny podjąć działania, by ta ich
vagla
vagla 24.09.2015, 12:41:51
  • 1
@zyd_urojony: już jest dany w komentowanym komentarzu.
vagla
vagla 24.09.2015, 12:43:16
  • 1
@zyd_urojony: Skoro Pan tak uważa :)
vagla
vagla 24.09.2015, 17:41:38
  • 2
@D3lt4: niezależnie od tego, czy miałem bordo czy nie miałem (a chyba jednak kiedyś miałem), to teraz mam przy nicku ptaszka :)
vagla
vagla 24.09.2015, 22:16:29
  • 3
@zyd_urojony: Jak się czyta po tytułach, a nie czyta treści, to tak potem jest :) Bardzo mnie Pan rozbawia. Ale całe szczęście mogę wkleić link do źródła, do tekstu "To nie jest fair, że państwo zmusza mnie do obrony p-------w i faszystów" i każdy będzie mógł sprawdzić czego dotyczy ten tekst: http://prawo.vagla.pl/node/8814
Tak, byłem przeciwko ACTA (i wie Pan, że potem, gdy już to zablokowaliśmy wraz z wieloma innymi ludźmi
vagla
vagla 25.09.2015, 19:23:37
  • 5
@zyd_urojony: Nie pozwę Pana za kłamanie na mój temat :) To co Pan robi uważam za interesujący rodzaj internetowego folkloru :)
s.....2
s.....2
konto usunięte 21.09.2015, 16:12:49
  • 31
http://www.vagla.pl/node/97

Typowy Vagla jest typowy. A typowy Duda goni Komora w faux pasach.

#neuropa #4konserwy #vaglacontent
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

vagla
vagla 21.09.2015, 16:49:47
  • 13
@Poczmistrz_z_Tczewa: Ja wolę porównanie dwóch wersji - jeden z FB, drugiej (później opublikowanej) z prezydent.pl - str. 42 obu:
vagla - @PoczmistrzzTczewa: Ja wolę porównanie dwóch wersji - jeden z FB, drugiej (pó...

źródło: comment_VbxhY1XMtplYJmcXFlZE8EPKWgCM0bcV.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
vagla
vagla 21.09.2015, 19:25:12
  • 20
@shibe: Znam go od urodzenia. Fajny facet. Dziwny, ale fajny.
  • Odpowiedz
s.....e
s.....e
konto usunięte 01.09.2015, 16:03:58
  • 1
W związku ze zbliżającym się referendum, zaplanowanym na 6 września 2015, chciałbym poznać wasze opinie i argumenty odnoszące się do pytań referendalnych. O ile ostatnie jest w zasadzie formalne - dwa pierwsze są dość kontrowersyjne - zarówno pod względem znaczenia dla funkcjonowania państwa, jaki i sposobu ich sformułowania :

1. Czy jest Pani/Pan za wprowadzeniem jednomandatowych okręgów wyborczych w wyborach do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej?

2. Czy jest Pani/Pan za utrzymaniem dotychczasowego sposobu finansowania partii
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

vagla
vagla 03.09.2015, 23:49:58
  • 0
@Nahcep: Tu dłuższy komentarz https://www.youtube.com/watch?v=aBEJxJRfym8
  • Odpowiedz
D.....o
D.....o
konto usunięte 31.08.2015, 13:44:31
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

vagla
vagla 31.08.2015, 16:47:45
  • 0
@Dziordzio: oj, bo to jest w tym temacie: http://www.vagla.pl/node/72
  • Odpowiedz

75

Państwo nie może nam cedzić informacji, bo informacja to władza - wywiad

Państwo nie może nam cedzić informacji, bo informacja to władza - wywiad

Co sprawia, że powstające prawo jest niejasne i zawiłe? Dlaczego informacja to władza i kto powinien ją mieć? Rozmawialiśmy o tym z Piotrem Waglowskim - znanym w sieci prawnikiem, który od dawna angażuje się w sprawy istotne dla społeczeństwa informacyjnego, a teraz startuje w wyborach do Senatu.

saint
z
di.com.pl
dodany: 29.08.2015, 09:58:59
  • 12
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    prawo
  • #
    internet
  • #
    komputery
  • #
    informatyka
vagla
vagla 30.08.2015, 10:02:06
  • 1
@saint: rade rade kum kum
oscar38
oscar38
28.08.2015, 06:59:44
  • 1
Wszyscy znają pratyki szefa Spidersweb, a nie wszyscy wiedzą co sie dzieje u ich konkurencji - Antywebie.
Ostatnio wzieli sie za promowanie niejakiego Vagli Waglowskiego który startuje do senatu.
Pare razy napisałem ze ów pan ma powiązania z fundacją Nowoczesna Polska, której szefem jest niejaki pan Lipszyc - skrajnie lewicowy działacz, autor "manifestu neolingwistycznego" i lider artystowsko- skrajnie lewicowego środowiska neolingwistów lansowanego nachalnie pare lat temu przez Gazete wyborczą i syn jednego
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

vagla
vagla 28.08.2015, 09:15:53
  • 4
@oscar38: Ten Waglowski to w ogóle jest jakiś dziwny. Tutaj ta skrajnie lewicowa fundacja, co czyta dzieciom książki i zajmuje się edukacją medialną, a tam ultra prawica, np. kto jest wydawcą Gazety Bankowej, do której regularnie pisze? Takim nie można wierzyć, co się tak znajdują dobrze po jednej i po drugiej stronie. Trzeba wierzyć tylko takim, którzy wyznają nasz własny pogląd. Czuwaj.
  • Odpowiedz
vagla
vagla 28.08.2015, 13:48:22
  • 2
@oscar38: Każde społeczeństwo jest informacyjne. Ja promuje społeczeństwo obywatelskie. W społeczeństwie obywatelskim obywatele korzystają z wolności z poszanowaniem praw innych osób. To ode mnie. A co do banów - może Pan nie uwierzy, ale nie mam z tym nic wspólnego :) Przy okazji, skoro jest Pan tak dociekliwy, proszę sprawdzić skład całej Rady Fundacji, której wiceprzewodniczącym byłem, a z tej funkcji zrezygnowałem ponad rok temu (by mój start nie obciążał
  • Odpowiedz
vagla
vagla 28.08.2015, 15:43:19
  • 1
@oscar38: Nie musiałbym wyjaśniać, gdyby sam Pan to wcześniej sprawdził :)
  • Odpowiedz

279

Publicysta Piotr 'VaGla' Waglowski wystartuje do Senatu

Publicysta Piotr 'VaGla' Waglowski wystartuje do Senatu

Prawnik i publicysta Piotr „VaGla” Waglowski w jesiennych wyborach parlamentarnych będzie się starał o mandat senatora. Na okres kampanii nie zamierza wstrzymać działalności publicystycznej.

Szewczenko
z
wirtualnemedia.pl
dodany: 05.08.2015, 22:33:52
  • 81
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    ciekawostki
  • #
    wydarzenia
vagla
vagla 06.08.2015, 15:56:15
  • 103
@Tleilaxianin: Atencjusz, ciągnie go do koryta i używa serwisu Wykop.
vagla
vagla 06.08.2015, 20:43:12
  • 24
@vartan: Tak. Ponieważ do Senatu są JOWy, więc mogę startować z komitetu wyborców, nie zaś z partyjnej listy lub z listy grupy, na program której nie mam wpływu, członków której nie znam i tak dalej. Senat też dlatego, że nie idę tam po "władzę". Ta, IMHO, realizuje się głównie w Sejmie. Napisałem kilka słów na ten temat w odpowiedzi na jedno z pytań. Nota bene pytań zadanych pod grafiką, przy
vagla
vagla 06.08.2015, 20:44:38
  • 10
@olajuwon: Aż chce się na takie pytanie odpowiedzieć.
vagla
vagla 06.08.2015, 20:45:59
  • 8
@nekti: Widzę, że Pan już dwa lata na Wykopie.
vagla
vagla 06.08.2015, 20:48:05
  • 6
@pilot: Skoro mają mnie już ci hejterzy sponiewierać (a i tak zaczynają jakoś tak lajtowo, więc najwyraźniej uważają, że nie mam żadnych szans, bo inaczej dostałbym w całej skali), to chociaż im dam powód w vaglowym stylu. BTW - dziękuję za ciepłe słowa.
vagla
vagla 06.08.2015, 20:52:38
  • 7
@infol: Brody już nie ma. Ale jeśli mogę się przedstawić, to garść informacji na temat mojej aktywności można znaleźć np. pod tym adresem: http://www.prawo.vagla.pl/vagla
vagla
vagla 06.08.2015, 20:54:17
  • 5
@pilot: Czy wyglądam, jakbym się przejmował? :)
vagla - @pilot: Czy wyglądam, jakbym się przejmował? :)

źródło: comment_XozbPF3xmbMNkz2FxAdzUXdfmCMQIj2e.jpg

Pobierz
vagla
vagla 06.08.2015, 20:56:14
  • 11
@olajuwon: Jakże łatwo przejść ze skrajności "kim ty k!!$a jestes, pajacu" w skrajność "znam wplywowe osoby".
vagla
vagla 06.08.2015, 20:57:59
  • 7
@olajuwon: Zatem rzeczywiście żyjemy w odmiennych światach.
vagla
vagla 06.08.2015, 21:01:17
  • 6
@olajuwon: Działam politycznie od 20 lat, tylko najprawdopodobniej inaczej rozumiem politykę.
vagla
vagla 06.08.2015, 21:03:57
  • 6
@daj_pan_spokoj: Jeśli mam zostać tym senatorem, to potrzebuję tych głosów ponad 100 tysięcy w okręgu. Jest to - mam tego świadomość - zamach motyką na Słońce. Czy to zatem nie jest dobry powód, by spróbować? :)
vagla
vagla 06.08.2015, 21:04:47
  • 4
@olajuwon: Czyli kiedy?
vagla
vagla 06.08.2015, 21:09:54
  • 9
@vartan: Bardzo mi miło, dziękuję. Co do tego, że trudno się przebić: mam wrażenie, że już wygrałem, nawet jeśli się do Senatu nie dostanę. Otóż okazało się, że są ludzie, którzy wierzą, że to co robię jest dla nich istotne. Okazało się, że ci ludzie deklarują wsparcie, a nawet podejmują realne działania wspierające to moje lekko kosmiczne przedsięwzięcie. To bardzo ciekawe uczucie, a dla mnie dość nowa sytuacja. W takiej
vagla
vagla 06.08.2015, 21:12:13
  • 4
@olajuwon: A ja zapytałem "czyli kiedy" odnosząc się do "jak myślę".
vagla
vagla 06.08.2015, 21:48:54
  • 3
@GlownodowodzacyBiurkaNr13: Jeszcze nie przeanalizowałem tego tematu. Szczerze powiedziawszy - całe to medialne zainteresowanie moim kandydowaniem wybuchło całkiem przeze mnie niespodziewanie. Dlatego w tej chwili wszystko zaczęło się dziać jednocześnie. Ale gdybyś ten temat rozpracował, to możesz podzielić się z innymi osobami potencjalnie zainteresowanymi tematem. I nawet nie koniecznie takich, które chciałyby głosować na mnie, ale np. które mają jakiegoś innego, upatrzonego przez siebie kandydata.
vagla
vagla 06.08.2015, 21:51:47
  • 2
@maciek_gi: Po prostu jestem obywatelem.
vagla
vagla 06.08.2015, 21:57:26
  • 2
@Zydomasoneria: Tu w tym wykopalisku wrzucałem link do hmm.. biogramu. W istocie to nie biogram, tylko strona, którą prowadzę w ramach przejrzystości w kontekście potencjalnego konfliktu interesów. Gdyby to był biogram, to byłby dość przeładowany. Natomiast jest tam garść informacji na temat tego, czym się zajmowałem oraz w jakich konfiguracjach, kogo reprezentując, co publikując i tak dalej. W efekcie ten zbiór informacji chciałbym uznać za odpowiedź na pytanie "w jakim
vagla
vagla 06.08.2015, 22:07:50
  • 6
@vartan: Gdyby obywatele zwyczajnie poczuli się obywatelami i zabiegali w codziennym życiu o swoje prawa, o to, by w ich okolicy było posprzątane, gdyby reagowali na to, że ktoś dewastuje coś i tak dalej, gdyby chcieli zaangażować się bardziej w to, co się tam na tej Wiejskiej dzieje, gdyby interesowała ich debata publiczna, to wówczas znacznie mniejsze znaczenie miałoby to, kto w tym Sejmie czy Senacie jest.
vagla
vagla 06.08.2015, 22:46:27
  • 1
@wnocy: Ja zawsze miałem na kogo głosować. Tylko może podejmowałem decyzję wedle algorytmów nie przez wszystkich zrozumiałych. Głosowałem na tych, którzy w większym stopniu mogli sprawić, ze moje cele są realizowane. Oczywiście uważam, że fajniejsze jest "wychować sobie" dobrego kandydata, jeśli samemu się nie chce startować. Bo jeśli nie masz na kogo głosować, to może za słabo wspierałeś tego, kto mógłby takim kandydatem być. Albo jeszcze nie zdecydowałeś się samemu
vagla
vagla 06.08.2015, 23:04:27
  • 1
@wnocy: Dowiemy się. Z lektury komentarzy na Onecie (tak, tak, za długo siedzę w Sieci, by mi pisać, że nie powinienem ich czytać) wynika, że jestem oszołomem, który nie wiadomo, czy nie uciekł z psychiatryka. No cóż. Trochę pokory też się przyda, chociaż uważam, że ta stylówa w wilku z brodą była fajna i całkiem zgodna z moim zwichrowanym poczuciem humoru. No, a jeśli są tacy, dla których jestem dobrym,
vagla
vagla 06.08.2015, 23:08:32
  • 0
@pilot: To przez ten krawat. Wiadomo. Klient w krawacie jest mniej awanturujący się.
vagla
vagla 07.08.2015, 03:55:46
  • 1
@Dutch: Dziękuję, dobrze, chociaż kiedy wszystkie się dzieją jednocześnie konstruktywizm nabiera na znaczeniu.
vagla
vagla 07.08.2015, 03:56:48
  • 0
@Re-volt: Bez przesady. W Senacie jest sporo wyjadaczy. Wedle mojej oceny mylił się będzie ten, kto lekceważy hurtem wszystkich zasiadających w Sejmie lub Senacie.
vagla
vagla 07.08.2015, 09:40:36
  • 1
@Lk_hc: No to trzeba się brać do roboty, bo nikt tego za nas nie zrobi.
vagla
vagla 07.08.2015, 14:28:21
  • 0
@Lk_hc: W kontekście "nienawidzę tego":

https://www.youtube.com/watch?v=r3z073p7yVo
vagla
vagla 08.08.2015, 12:45:59
  • 0
@soosh071: Robię swoje nie będąc w Senacie. Będąc w senacie będę robił swoje, tyle, że z narzędziami, jakimi dysponuje senator.
  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 1 z 2
  • >
  • http://prawo.vagla.pl

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 07.08.2013

    Komentator
  • VIP
    od 15.10.2015

    VIP
  • Rocznica
    od 22.07.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking