Jakość obsługi klienta Booking.com.
Wynajęte mieszkanie śmierdziało resztkami jedzenia, które zaczęły się psuć w zmywarce i lodówce. Stara brudna kanapa i brak prześcieradeł. Właściciel stwierdza, że nie zdążył przygotować mieszkania i oferuje około 20% zniżki, jednocześnie opowiada nam jak to drogie mieszkania są nad morzem (mieszkanie które wynajęliśmy było na Dolnym Śląsku). Odmawiamy i zwracamy klucze. Jest już późno:
1) dzwonimy do Booking.com z prośbą o pomoc w znalezieniu zakwaterowania. Booking.com dzwoni
Wynajęte mieszkanie śmierdziało resztkami jedzenia, które zaczęły się psuć w zmywarce i lodówce. Stara brudna kanapa i brak prześcieradeł. Właściciel stwierdza, że nie zdążył przygotować mieszkania i oferuje około 20% zniżki, jednocześnie opowiada nam jak to drogie mieszkania są nad morzem (mieszkanie które wynajęliśmy było na Dolnym Śląsku). Odmawiamy i zwracamy klucze. Jest już późno:
1) dzwonimy do Booking.com z prośbą o pomoc w znalezieniu zakwaterowania. Booking.com dzwoni
- konto usunięte
- lukaszyn2
- uka-sz
- goferek
- fizzly
- +120 innych
Ostatni odcinek nitka idź
Po wszystkim, kto tu wygrał, oprócz nowego krula? Jakie odczucia?