No i myk nagrania 130 minut foley'ów do cutscen. Trochę gimnastyki, ale brzmienie się zgadza i generalnie podbicie tempa prac przy takiej ilości materiału jest na wagę złota #gamedev #birdtune
@denis-szwarc: próbowałeś może namówić TvGry do nakręcenia odcinka Samca Alfa albo (hehe) Gier z Kosza z EarthX? Może darmowy klucz by ich zachęcił? ( ͡°͜ʖ͡°)
@kelso2: 1. C# W unity3d do wyboru jest c# i unityScript (ułomna wersja javascripta). Wybór jest raczej oczywisty - c#. Nie jestem jakimś przeciwnikiem JavaScripta, ale c# do takich rzeczy nadaje się dobrze a javascript tak sobie. Z resztą c# zrobił się standardem w unity3d.
2. Ile w tym programowania W moim przypadku kodzenia chyba dość sporo, bo te obracania się kostki, ślizganie się etc trochę tego wymagają. Przez co większość czasu jaki spędziłem na kodzenie spędziłem gdzieś wokół tego. Ale jednak przynajmniej tyle samo zabawy z assetami. Natomiast wydaje mi się że ogólnie programowanie zajęło na pewno mniej niż 25% czasu. Wycena z dupy -
dużo pracy nad grą, ale myślę, że połowa już za mną :3 Prace dobiegają końca (zostało 5 ogromnych aktualizacji), więc można już myśleć nad następną gierką :D
I jak ktoś mi powie, że jestem "niesamowity" bo tyle siedzę przy jednym projekcie, to gówno prawda, bo kilka razy chciałem zrezygnować xD Były gorsze chwile i te lepsze, ale liczy się to, co się przez ten czas zrobiło i nauczyło. EarthX dało mi okazję
Niby miałem Marsa nie dodawać, ale w sumie jest to główny motyw istnienia #spacex więc postanowiłem (pod naciskiem kilku graczy) dodać możliwość zbudowania koloni na Marsie od podstaw. Aktualizację wciąż robię i myślę, że pod koniec wakacji powinna już się pojawić.
Co do samej gry, pracuję nad nią od półtorej roku i niedługo będzie trzeba wyjść w wczesnego dostępu, dlatego dla gry planuję jeszcze z 5 dużych aktualizacji i powinno
#donislawdev <-- Obserwuj Wystartowałem niedawno z blogiem na temat GameDevu, obrałem sobie za cel publikowanie zysków/statystyk z moich gier przeglądarkowych + mobilnych. No a w przyszłości opublikowanie statystyk z mojej gry na PC (no w sumie muszę ją najpierw stworzyć( ͡°ʖ̯͡°)). Może kogoś zainteresuje taka tematyka: Mój Blog
Wcześniej publikowałem swoje wpisy na różnych stronach, jednakże postanowiłem wszystko zebrać w jednym miejscu, poprawić + zaktualizować + dodać/dodawać nowe rzeczy. Na blogu dziele się informacjami na temat liczby pobrań moich gier (Google Play, Amazon Store, App Store, itch.io), informacjami na temat zysków (Unity Ads, Chartboost, Kongregate, Crazy Games) i w sumie pada też tam masa różnych innych danych. Jeśli ktoś obserwuje mój tag, to wie, iż tworzę grę o Yerba Mate, co do Tycoona o Yerba Mate, to pracę nad nim wciąż trwają, wkrótce podam więcej informacji( ͡°͜ʖ͡°). Troszkę osób pytało się, jak wyglądają obecnie statystyki moich gier, dlatego na blogu zdecydowałem się na statystyki z gry miesiąc po wydaniu + statystyki po paru latach. Na ten moment baza wpisów jest skromna, zawiera tylko 8 wpisów, jednakże mam plany na ekspansje (miałem też plany na kanał na YouTube,
@LubieKiedy: Mój blog dzisiaj wpadnie na Reddit. Podlinkowałem arksuz googla do jednego z moich wpisów. Na blogu mam troszkę wykresów, dzisiaj jeszcze może podorabiam parę.
Od Października do Stycznia pracowałem nad aktualizacją 0.2.9 do #earthx i w sumie dużo streamowałem (ponad 25 godzin). Pobrałem więc zapisy live z Youtube i skleiłem z tego 30 minutowy GigaLapse xD Muzyka oczywiście autorstwa mojego kolegi SPATE.
Mirki ale akcja! Spotkałem właśnie trenera Adama Nawałkę na lotnisku w Meksyku i proszę go o fotkę, a ten do mnie, że nie nazywa się Nawałka tylko Juan Pablo Fernandez Maria FC Barcelona Janusz Sergio Vasilii Szewczenko i pracuje jako fryzjer koło lotniska. Nie wiem co o tym myśleć, byłem pewny, że to nasz trener..
Mireczki, wymieńmy się dobrymi tytułami książek popularnonaukowych. Warunki są dwa: ma być możliwie jak najmądrzej i jak najciekawiej. Książka nie może nudzić, więc typowe podręczniki odpadają. Nie musi też wyczerpywać tematu do końca, więc zrezygnujmy z cegieł (zresztą takie z definicji przynudzają).
Oto moje typy:
Więźniowie geografii - sedno współczesnej geopolityki na 300 stronach. Dlaczego Chinom tak zależy na Tybecie? Czemu Polska, Białoruś i Ukraina irytują Rosję? Dlaczego morze Południowochińskie i Arktyka są na celowniku największych mocarstw? Żadnej nudy. Bez ograniczeń. Jak rządzi nami mózg - niedawno zmarły prof. Vetulani opowiada o tym, na czym zna się doskonale. Czyli Mózg mówi o mózgu. Krótko, ale bardzo treściwie.
@RDwojak: 1. 50 wielkich mitów psychologii popularnej - znani i cenieni psychologowie rozpracowują mity psychologiczne popularne w społeczeństwie, np. to, czy naprawdę wykorzystujemy 10% mózgu, dominacja prawej lub lewej półkuli mózgu, słuchanie muzyki klasycznej w ciąży pomaga w rozwoju umysłowym płodu etc. Podzielone na rozdziały: mity o mózgu i pamięci, mity o rozwoju i starzeniu, mity o zaburzeniach psychicznych, mity o świadomości, emocjach, osobowości, relacjach społecznych itd. Wszystko opatrzone sporą bibliografią, porządnie opracowane.
2. Psychopaci są wśród nas - świetny wstęp do nauki o osobowości psychopatycznej, książka jednego z największych badaczy tej dziedziny. Przystępnie napisana, opatrzona przykładami (autor pracował jako psycholog więzienny), mówi o genezie psychopatii, działaniach psychopaty, (nie)możliwym leczeniu i sporo też mówi o tym, jak psychopatę rozpoznać i unikać go w
#gamedev
#birdtune
źródło: comment_1595357503pT0VyPpN5UHLfSTUDqRXgV.jpg
Pobierz