#unity #programowanie mirasy mam pytanie bo nie moge znaleźć w guglach. Robie sobie directional pada (takiego jak w starych pegasusowych padach) uzywajac nowego gui. Wszystko śmiga poza jedną rzeczą. Chce zeby po wcisnieciu przycisku, kiedy przeciagamy myszka na inny klawisz zmienil sie button który jest wciśnięty. W tej chwili "lockuje" mi się na aktualnie wciśniętym buttonie i kiedy przesuwam myszą/touchem na inny button to ciągle wciśnięty jest ten
#gielda mirasy, kupilem jakis czas temu od swojej firmy akcje w ramach programu motywacyjnego. Czy musze ten fakt (zakupu) gdzies zglaszac, placic od tego jakies podatki?
#programowanie murki, mam pytanie, jestem raczkujacym jeszcze programistą i dostrzegam wysoką potrzebe planowania kodu, zanim zaczne go pisać, żeby uniknąć spagetti. Pracuje w untiy i mam sporo skryptów ktore komunikują sie ze sobą w rozny sposob i przy rozrastaniu sie projektu przestaje to ogarniać umysłem. Chcialbym stworzyc sobie cos w rodzaju diagramu ze strzałkami przy ktorych moglbym zapisywac w sposob wizualny, ktory skrypt komunikuje sie z jakim skryptem, po co
@psyhatog: moją pracę inżynierską robiłem w Unity ( ͡°͜ʖ͡°) i do sporządzenia dokumentacji dla profesora, czyli diagramów użycia i przepływu danych ze schematem moich skryptów bardzo mi sie przydał program https://www.softwareideas.net/ (robiłem na trialu 30 dni free), tam masz taką fajną opcję Reverse Engineering w która możesz wrzucić swoje skrypty i potworzy ci schematy UML z nich (nie będzie połączeń, ale porobić strzałki to
A co do rozrastania projektu staraj się każdą metodę rozbijać na jak najmniejsze metody. Czyli jak np. w sterowaniu masz elementy odpowiedzialne za ruch, strzelanie, rozglądanie, itd. to dziel je na mniejsze metody (zakładam, że w Player controlerze masz wszystko razem, bo tak każdy tutorial unity wygląda) odpowiedzialne za tylko jedną rzecz. Tak żeby żadna metoda nie miała powyżej 5 linii kodu. Takiego podejścia uczy Uncle Bob i przy dużych projektach jest
#mieszkanie ktos bral mieszkanie przez MDM? czy jesli nie ma juz srodkow MDM na ten rok to i tak moge sie zarejestrowac do programu i sa jakies kolejki czy dopiero moge sie zglosic w 2017?
@Piotrek00: dzieki - jeszcze jedno pytanie a propo kolejnosci. Jak rozumiem wniosek skladam przez bank. Czy musze miec wybraną nieruchomosc ktora chce kupic przed pojsciem do banku ?
#ubezpieczenia #oc #ac #motoryzacja mirki prosze o rade bo pierwszy raz mam do czynienia z ubezpieczalnią. A więc jakis czas temu zdemolowali mi samochod (7 elementów do malowania - maska, klapa bagaznika, dach, nadkole przednie, nadkole tylnie, drzwi prawe przednie, drzwi prawe tylnie) + rozwalili mi zamek (wwięrcony wkręt) w Audi a6 2008. Samochod byl wczesniej bezwypadkowy! wszedzie orygnalny lakier i nie mial zadnych
@psyhatog: Skoro ma przyjechać rzeczoznawca, to lepiej poczekaj z naprawami do jego wizyty. Tu możesz poczytać o postępowaniu przy odszkodowaniu z OC i AC
#motoryzacja #samochody #zlodzieje mirki. Wlasnie chcialem jechac do pracy i ktos mi probowal sie wlamac do samochodu, mam jakies chyba wiertlo wkrecone w zamek i porysowaną cala lewa czesc karoserii. Co powiniem zrobic? mam AC - Ale jakie kroki najpierw? policja?
#unity3d Siema, moze mi ktos jak debilowi wytlumaczyc, po chlopsku czym jest mono-behaviour w unity? Jaka jest roznica czy nowa klase czy funkcje wrzuce w monobehaviour czy poza nim? Z gory dzieki i sorry za glupie pytanie ( i tak, probowalem google :) )
@psyhatog: jeśli chesz w skrypcie używać funkcji unity operujących na obiektach to musisz w nim dać dziedziczenie po mono-behaviour, ale nikt nie broni byś robił także takie skrypty które tego nie maja
#gry #multiplayer #coop Mirki chce pograć z różowym w coś na coopie. Zazwyczaj gramy diablo, heroes of might and magic ale nam sie troche znudzilo. Polecicie cos w klimacie? Raczej nie mmo i napewno nie moby. Stara szkola gier mile widziana
@psyhatog: seria Trine, Magicka, Mortal Kombat, Lovers in Dangerous Spacetime(rekomendowany różowy pasek, ale nawet bez niego jest to najlepsza gra kooperatywna z tej listy), gry Lego, Castle Crashers, TowerFall Ascension, Lara Croft and ToO/GoL, Shank, Guacamelee! Super Turbo Championship Edition, Battleblock Theater, Rayman Legends, ibb & obb, Double Dragon Neon, Portal 2, Rocket League, Gatling Gears, Shadowgrounds i Shadowgrounds Survivor, Broforce, Crawl, Duck Game, Stikbold!, Screencheat, Legend of Dungeon, Monaco,
#svn #programowanie mirki, glupie pytanie. Chcialem postawic sobie proste repo na dysku zewnetrznym dla projektu, co by wersjonować pliki. Wybrałem SVNa. Stworzyłem repo na dysku zewnetrznym, na dysku lokalnym zrobilem checkout, wrzucilem pliki - wszystko śmigało. Podpiąłem dzisiaj dysk zewnetrzny do innego kompa, żeby sciagnac repo i nie moge zrobić checkout bo wyskakuje mi błąd ze wrong url. (repo jest na E:\svn\repo) (próbowałem też file:///E:/SVN/repo/) to z kolei
Mirasy z #modameska dwa pytania: 1. gdzie kupie jakies solidne czarne oxfordy w bydgoszczy na miejscu? (wyskoczyl mi pogrzeb, potrzebuje na sobote). 2. Z ostatniego czarnego garnituru juz wyroslem. Wiadomo, ze najodpoweidniej byloby kupic nowy czarny garniak jednak z racji tego, ze a) jestem w trakcie zmiany masy ciala - nie chce wydawac zyliona na garniak w ktory za rok prawdopodobnie nie wejde. b) garnitur nosze raz na rok albo rzadziej i
@grizzly_joe: ewolucje daja ci expa, lucky egg podwaja ci expa przez 30 minut. Wiec oplaca sie zbierac krapy typu pidgeye rataty itd i potem odpalic jajko i masowo ewoluowac
#programowanie #c #unity3d #unity mirki mam pytanie do waszych tęgich głów. Jestem poczatkujacym "programistą" i nie do końca jeszcze czuje sie komfortowo przy inkrementacji. Generalnie robie sobie prostego #roguelike i spawnuje sobie potworki na mapie. Jak jest ich duzo (100+) to zaczyna mi przycinać przy chodzeniu. Chce napisać prosty algorytm optymalizacyjny który sprawdzi w jakiej odleglosci od gracza jest potwor i jesli ta odleglosc
@psyhatog: Nazerin ładnie podsumował. Nie prościej będzie Tobie napisać algorytm obliczający odległość (x1, y1, x2, y2)? http://www.math4ged.com/finding-the-distance-between-two-points-on-a-coordinate-grid/ Prosta matma, jedna funkcja (która może być powielona do wielu innych zadań). Sprawdzasz po prostu IF getdistance(monster.x,monster.y,player.x,player.y) < activationdistance THEN monster.active == 1 ELSE monster.active == 0
Wywołujesz to w forze na każdym przeciwniku. Potem możesz elegancko korzystać z funkcji do np. ataku z dystansu, czy sprawdzenia czy gracz jest odpowiednio
Komentarz usunięty przez moderatora