Wpis z mikrobloga

#unity #programowanie Czy jest tu ktoś kto ogarnia pisanie shaderow pod unity? Potrzebuje shader o następujących parametrach:

- unlit (albo najlepiej LIT ale z suwaczkiem intensywnosci dzialania swiatla/wylaczenia)
- fog (ale liczony na podstawie odleglosci od danego obiektu na scenie, a nie odleglosci od kamery)
- rim light kierunkowy (czyli taki http://www.artisticexperiments.com/uploads/6/5/5/8/6558716/5644115_orig.png a nie taki http://answers.unity3d.com/storage/temp/38803-sceneview.png)

Dwa pytania
1. Jak duzym hardkorem jest napisanie takiego shadera? I czy z punktu widzenia grafika a nie programisty jest sens próbować to napisać samemu?
2. Jak zabrac sie za napisanei czegos takiego z punktu widzenia laika? Nie chce wchodzic super gleboko w shadery. Czy shader forgiem mozna to jakos latwo ogarnac?
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach