Chevy vs. Ford - test sztywności konstrukcji
![Chevy vs. Ford - test sztywności konstrukcji](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_rRelp2alFBE0YwoSVI8DEj0An5iawxep,w220h142.jpg)
na pierwszy rzut oka wszystkie pickupy wyglądają tak samo, ale nie wszystkie nadają sie do pracy, kto wygra ten pojedynek? zobacz sam.
z- 114
- #
- #
- #
- #
- #
na pierwszy rzut oka wszystkie pickupy wyglądają tak samo, ale nie wszystkie nadają sie do pracy, kto wygra ten pojedynek? zobacz sam.
zNiesamowita scena, niesamowita muzyka, niesamowity film.
zSąd w Mińsku zdecydował o rozstrzelaniu dwóch mężczyzn. To kara za zabójstwo młodej pary.
zźródło: comment_DiqiXhM5jFYm2adnjYbbzc1gDHOWIXem.jpg
PobierzJeszcze w tym roku na chińskich drogach przetestowany zostanie zupełnie nowy rodzaj środka publicznego transportu, zwany podwyższonym autobusem. Zgodnie z koncepcją, autobus ten ma być na tyle wysoki, by pod nim mogły poruszać się inne pojazdy.
zMiłego oglądania :)
zSzukasz czegoś, co zastąpi przekąskę między posiłkami? Wypróbuj przepis na warzywny koktajl z jęczmienia z dodatkiem papryczki chilli, selera i jarmużu.
zSiemanko, witam w mojej kuchni i w moim AMA. Część z Was może mnie kojarzyć z show Polsatu. Pytajcie, o co chcecie.
zPotężne rozbłyski słoneczne przyniosły we wtorek na Ziemię silną burzę magnetyczną. Zaburzenia magnetosfery są tak duże, że mamy szansę zobaczyć zorzę polarną nad Polską.
zźródło: comment_XdpvsusrllWLOTNecu4uuVt0LSAq17gC.jpg
PobierzNie jest to co prawda tak fascynujące jak ćwiczenie w lesie, ale kto mówi, że przewalanie żelastwa na siłowni musi być monotonne? Tutaj kreatywne wykorzystanie metod i technik ćwiczeń różnorakich! bo najważniejsza jest fantazja!
zJak ustawić lusterka aby zlikwidować "martwy punkt" w osobówce.
zRocznica
od 16.11.2022
Gadżeciarz
od 27.02.2018
Wykop.pl
Jest sobie pewien eksporter w Polsce, który wysyła używaną odzież do krajów azjatyckich (nie będę pisał jakich). I teraz spedycja dostaje zlecenia od firm z Azji, czasem od eksporterów z Polski, ale towar zawsze jest odbierany z tych samych miejsc w jednym województwie. Przy okazji zawsze są jakieś problemy – załadowcy nie chcą potwierdzić odpowiedzialności za morskie listy przewozowe, a eksporterzy bardzo szybko proszą o potwierdzenie wywozu. Koniec końców jednak towar w kontenerach trafia na morze, czyli teoretycznie wszystko jest ok.
I wtem okazuje się, że jednak nie do końca ok, bo co się dzieje dalej? Otóż VAT-owcy mając na morzu X- kontenerów z towarem wartym np. 400 tys. Euro (według dokumentacji) po prostu nie płacą spedycji – a mówimy o sporych pieniądzach, bo np. w przypadku kontenera używanej odzieży o wartości 10 tys. Euro koszty transportu to ok. ¼ tej kwoty, więc łatwo sobie pomnożyć. Ktoś się spyta: ale jak, polski eksporter nie płaci…? Transport jest na zlecenie firm azjatyckich, więc polscy eksporterzy nie ponoszą tu żadnej odpowiedzialności za nieodebranie przesyłki i zgodnie z prawem mają jedynie obowiązek wydać towar na magazynie, co zresztą robią. Firma spedycyjna zostaje zaś z nieopłaconymi kontenerami na morzu, nie mając żadnego interesu w blokowaniu wydania towaru, gdyż ma on bardzo niską wartość i w zasadzie koszty dodatkowe powstałe już po jednym miesiącu przestoju kontenera w porcie czyniłyby takie blokowanie nieopłacalnym. Oczywiście, taki numer przejdzie przez jedną spedycję raz, może dwa, a potem trzeba szukać nowej, no ale firm spedycyjnych mamy jednak trochę na rynku, więc…
Reasumując:
źródło: comment_EjBLE5gv3wRVy5EbhbW4hjBbpLoH6FTY.jpg
Pobierz