piotrow via Wykop
- 0
- 43
piotrow via Wykop
- 0
@Murasame: kwestia przyzwyczajenia, po kilku dniach przestaje denerwować :)
zresztą to jest ogólnoświatowy trend, więc trzeba będzie się przyzwyczaić
zresztą to jest ogólnoświatowy trend, więc trzeba będzie się przyzwyczaić
piotrow via Wykop
- 0
@open_or_die: trzeba sobie nie brać piano black i używać klimatyzacji :) a co do zapalcowanego ekranu... to tak jak z tabletem czy telefonem. Albo się przyzwyczajasz, albo używasz ściereczki.
piotrow via Wykop
- 0
@open_or_die: ale jeździłeś takim Mercedesem? Pytam, bo mamy od grudnia nowego GLC i nie zauważyłem żadnego problemu z odbijaniem światła tak, żeby ekran był nieczytelny. Wszystko dobrze widać niezależnie od pory dnia i natężenia światła słonecznego.
Zarówno ekran za kierownicą, jak konsola centralna są dobrze widoczne w każdych warunkach. Jedyne co, to faktycznie widać paluchy, ale to jak w każdym tego typu ekranie.
Zarówno ekran za kierownicą, jak konsola centralna są dobrze widoczne w każdych warunkach. Jedyne co, to faktycznie widać paluchy, ale to jak w każdym tego typu ekranie.
- 0
piotrow via Wykop
- 1
@frenm: z tego co się orientuję, to zależy :) W Sopocie jest spoko, ale słyszałem że krakowską ASO ludzie omijają szerokim łukiem i jeżdżą do Katowic.
Czy jest drogo? Na pewno drożej niż w popularnych markach. Z drugiej strony, jak kupujesz samochód za kilkaset tysięcy pln to kilka tysięcy za przegląd to nie jest dużo :)
Roboczogodzina w ASO w Sopocie kosztuje 996,30 zł brutto.
Za wymianę oleju w 911
Czy jest drogo? Na pewno drożej niż w popularnych markach. Z drugiej strony, jak kupujesz samochód za kilkaset tysięcy pln to kilka tysięcy za przegląd to nie jest dużo :)
Roboczogodzina w ASO w Sopocie kosztuje 996,30 zł brutto.
Za wymianę oleju w 911
piotrow via Wykop
- 0
@trololo55: 911 nie tylko trzyma, ale nawet z wiekiem zyskuje :) Natomiast właśnie Panamery i Cayenne sporo tracą i tak jak pisałem, ludzie kupują stosunkowo tanio, bo na przykład Panamera poniżej 200k, a Cayenne nawet poniżej 100k, a potem nie ma hajsu na serwis.
piotrow via Wykop
- 0
@trololo55: oczywiście, spadek ceny Panamery i Cayenne jest zdecydowanie wyższy. Pewnie dlatego, że patrząc po starszych egzemplarzach, są awaryjne, no i dlatego, że raczej nie staną się nigdy klasykami jak 911 czy nawet Cayman GTS/GT4/GT4RS.
Przy 911 też sporo zależy od modelu i np. bazowe wersje nie trzymają ceny tak bardzo jak GTS/GT3/GT3RS/Turbo/Turbo S. Albo raczej później zaczynają drożeć :)
Z nowymi 911 jest też kwestia dostępności. Wszedł nowy model
Przy 911 też sporo zależy od modelu i np. bazowe wersje nie trzymają ceny tak bardzo jak GTS/GT3/GT3RS/Turbo/Turbo S. Albo raczej później zaczynają drożeć :)
Z nowymi 911 jest też kwestia dostępności. Wszedł nowy model
piotrow via Wykop
- 0
@trololo55: Trzymają, ale trochę mniej. Było to widać jak jeszcze na stronie Porsche był dostępny kalkulator leasingu. Przy tych samcyh parametrach leasingu rata za GTS wychodziła niższa niż za S o zbliżonej cenie początkowej, a wartość końcowa do wykupu była wyższa.
Natomiast to są niuanse, bo rzeczywiście, cenę wszystkie 911 trzymają dobrze. Co ciekawe, od pewnego momentu ich cena zaczyna rosnąć z roku na rok, zwłaszcza w przypadku fajniejszych i
Natomiast to są niuanse, bo rzeczywiście, cenę wszystkie 911 trzymają dobrze. Co ciekawe, od pewnego momentu ich cena zaczyna rosnąć z roku na rok, zwłaszcza w przypadku fajniejszych i
- 220
pośrednicy nieruchomości = rak
I to nie tylko dlatego, że oni często żądają 1 razowego czynszu, za to, że łaskawie mi wynajmą xD Przecież to właściciel piwnicy zamówił u nich usługę, a nie ja xD W większości przypadków jak pytałem to się okazywało, że
po
I to nie tylko dlatego, że oni często żądają 1 razowego czynszu, za to, że łaskawie mi wynajmą xD Przecież to właściciel piwnicy zamówił u nich usługę, a nie ja xD W większości przypadków jak pytałem to się okazywało, że
wie pan ja jestem człowiekiem biznesu i mozemy tę kwotę wynegocjować
po
piotrow via Wykop
- 3
@frenm: zasada powinna być taka, że płaci strona zlecająca usługę. Jak sprzedawałem nieruchomości to nie chciało mi się bawić w to samemu i zleciłem usługę. Biuro zajęło się wszystkim, od wyceny przez zrobienie zdjęć, przygotowanie oferty, znalezienie kupującego, aż do podpisania umowy u notariusza. Dla mnie to było wygodne i za to zapłaciłem prowizję.
Podobnie było przy zakupie działki i domu. Podpisałem umowę w której były zawarte parametry nieruchomości, które
Podobnie było przy zakupie działki i domu. Podpisałem umowę w której były zawarte parametry nieruchomości, które
piotrow via Wykop
- 0
ciekawe czy ten pośredniak nie wziął se jeszcze prowizji od kupującego, którego Ci znalazł
@frenm: nie wiem, ale sądzę że tak
- 0
Czy dystrybucja samochodów, które mogą jeździć powyżej 200 km/h, powinna być zakazana?
- Tak 36.3% (29)
- Nie 63.7% (51)
piotrow via Wykop
- 0
@Kamenes: a dlaczego akurat 200 km/h, a nie na przykład 50 km/h, tak jak jest dozwolone w terenie zabudowanym? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
piotrow via Wykop
- 0
@Kamenes: we Francji jest 130, a w Belgii 120 km/h. Po co im taki duży zapas? Po co w ogóle zapas?
Z drugiej strony, gdybym chciał się pościgać na torze, to co wtedy? Zdejmować ogranicznik?
Z drugiej strony, gdybym chciał się pościgać na torze, to co wtedy? Zdejmować ogranicznik?
piotrow via Wykop
- 0
Jak nie masz 500 koni to w takiej Polsce nie ma torów żeby sie rozbujać do 200 na najdłuższej prostej słabszym samochodem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@cwlmod: ale op chyba ma na myśli ograniczanie wszystkim, niezależnie od mocy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
piotrow via Wykop
- 0
@cwlmod: nie mam :( mam tylko 480, ale myślę że w Poznaniu dałbym radę rozbujać się do 200
piotrow via Wykop
- 0
@cwlmod: 0-200 to ja robię w 11 sekund, więc wystarczy że się zapomnę przy wyprzedzaniu na autostradzie ;)
Ale fakt, że dłuższa jazda z taką prędkością męczy. Raz że głośno, dwa, że skupienie level milion, na wszystko trzeba zwracać uwagę i wyprzedzać myślami kierowców ledwo widocznych na horyzoncie, trzy, że i tak zawsze jakiś kierownik zjedzie na lewy pas bo za kilka minut planuje wyprzedzać :)
A tak w ogóle
Ale fakt, że dłuższa jazda z taką prędkością męczy. Raz że głośno, dwa, że skupienie level milion, na wszystko trzeba zwracać uwagę i wyprzedzać myślami kierowców ledwo widocznych na horyzoncie, trzy, że i tak zawsze jakiś kierownik zjedzie na lewy pas bo za kilka minut planuje wyprzedzać :)
A tak w ogóle
- 3miasto
Więcej o aucie - KLIK
#samochody #motoryzacja #motopodprad #auta #porsche911
992 GTS jeździ świetnie i wcale tak dużo nie pali jak na frajdę z jazdy którą daje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ja należę do grupy jaraczy :)
Lubię w niej to, że wydaje się mieć prawa fizyki za nic, jakby jej nie obowiązywały. Oczywiście do pewnych granic, ale moje granice są na pewno bliżej niż jej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Poza tym 911 spokojnie nadaje się do codziennej jazdy, co jest jej dużym plusem. I szczerze mówiąc, gdyby nie ograniczał mnie budżet miałbym wybrać tylko jedno, to nadal wybrałbym 911. Tylko pewnie Turbo S, a nie GTS :)
Ale ja jestem zakochany
@cwlmod: Dlatego wybrałem GTS, a nie Turbo S :) Chociaż jeżeli Turbo S jest jeszcze twardszy, to w nim chyba w ogóle nie ma amortyzacji. Już w GTS czuć każdą nierówność.
Mustanga V8 miałem przez 7 lat, przyszedł czas na zmianę. Ale nie powiedziałbym, że Mustang daje ciekawsze wrażenia na ulicy. Owszem, brzmi fajniej, chociaż akurat zależy co kto lubi, ale żeby robił jakieś wrażenie to musi być dobrze porobiony. Fabryczny wygląda dobrze, ale tylko dobrze.