Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko210
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
oliee0

oliee0

Dołączył 10 lat temu
  • Obserwuj
  • Akcje 148
  • Znaleziska 120
  • Mikroblog 28
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 5
oliee0
oliee0 17.04.2020, 08:23:55
  • 0
nk poleci jakiś "cloud storage" o wielkości ponad 10 TB (konkretnie wymagane min. 13 TB), tak aby można było zmapować sobie ten dysk w Windowsie i pracować na tych plikach
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

oliee0
oliee0 23.03.2020, 12:32:42
  • 0
nk poleci jakiś hosting na SSD, który wspiera Django i bazy PostreSQL :(
linuxpl.com odpada.
#ovh #hosting #ssd #djano
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

oliee0
oliee0
Autor
23.03.2020, 12:42:37
  • 0
@furelsom: dzięki, odezwę się od nich :)
  • Odpowiedz
oliee0
oliee0
Autor
23.03.2020, 13:08:29
  • 0
@WarmWeather: do nich właśnie parę min. temu wysłałem maila czy ogarną to co potrzebuję :)
  • Odpowiedz
oliee0
oliee0
Autor
23.03.2020, 13:09:03
  • 1
@hostinguj: Napisałem do Was na PW.
  • Odpowiedz
oliee0
oliee0
Autor
23.03.2020, 13:22:44
  • 0
@mati75: czekam na odpowiedź od nich :)
  • Odpowiedz
szukajac_wiedzy2
szukajac_wiedzy2
szukajac_wiedzy2
12.02.2020, 11:04:26
  • 0
#hosting #ovh #domeny

Mirki, przeniosłem hosting i domenę do ovh.

Gdy z poziomu panelu próbuję podpiąć domenę pod hosting, dostaję komunikat:

Wystąpił
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

oliee0
oliee0 22.02.2020, 11:47:33
  • 0
Udało Ci się rozwiązać ten problem? Support OVH tylko w dni robocze, a z samego rana muszę mieć działający hosting z domeną i mam identyczny błąd, mimo że robiłem to nie raz i zawsze było okej...
  • Odpowiedz
oliee0
oliee0 11.10.2018, 20:21:39
  • 1
@blady-erotoman: Hej, i jak skończyła się przygoda z Taxify?
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

oliee0
oliee0 13.08.2018, 14:33:14 via Android
  • 1
Aby jeździć Taxify trzeba mieć prawo jazdy ważne min. 1 rok tak jak w przypadku Ubera? Nigdzie nie mogę znaleźć takiego info.

#taxi #uber #taxify
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

oliee0
oliee0
Autor
13.08.2018, 15:38:07 via Android
  • 0
@devcoder XD
  • Odpowiedz
oliee0
oliee0 12.12.2017, 14:23:31
  • 4
Są już wpłaty Ethereum od BitBay. Czas wypłacać wszystko co się tam ma i wiać.
#bitbay #ethereum
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

oliee0
oliee0
Autor
12.12.2017, 14:40:45 via Android
  • 0
@buddookan Wypłacać PLNy, nie ETH. :)
  • Odpowiedz
drhipis
drhipis
12.12.2017, 07:54:01
  • 1
Ruszyło #eth na #bitbay - mam już wczorajszy transfer jako oczekujący. Nie ogarnęli się w 100% ale coś się rusza. Tylko kurde zacznijcie prowadzić jakąkolwiek komunikację @Bitbay
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

oliee0
oliee0 12.12.2017, 08:30:28 via Android
  • 2
@drhipis Od godz. 16 dnia wczorajszego mam status "Oczekujący", więc cudów nie ma co się spodziewać. Ale trzeba przyznać, że jeszcze nie widziałem firmy bardziej olewającej klienta.
#bitbay #ethereum
  • Odpowiedz
oliee0
oliee0 12.12.2017, 11:24:30 via Android
  • 0
@buddookan Ja też od 7.12 i nadal nic nie przyszło, tylko tyle że od wczoraj mam status "Oczekujące".
  • Odpowiedz
t.....r
t.....r
konto usunięte 11.12.2017, 22:14:42
  • 1
Support #bitbay mi odpowiedział dzisiaj, że "najpewniej do końca dnia" będzie działać wysyłanie #eth. Nie działa.

#kryptowaluty #ethereum
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

oliee0
oliee0 11.12.2017, 23:21:12
  • 0
@buddookan: zostało minus 21 minut
  • Odpowiedz
buddookan
buddookan
buddookan
11.12.2017, 06:41:57
  • 11
Jakby sie ktoś interesował czy na #bitbay naprawiono po przerwie technicznej transfery #ethereum to NIE.
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

oliee0
oliee0 11.12.2017, 11:51:24
  • 2
@buddookan: Dawałem szansę im, ale tyle dni, co oni to robią to przesada. Czekam na swoje waluty i odchodzę jak najszybciej, bo to parodia, a nie giełda.
  • Odpowiedz
oliee0
oliee0 09.12.2017, 15:36:58
  • 4
Można prosić od BitBay chociaż przybliżony termin, kiedy naprawią "problem" z ETH? Dzień, dwa, tydzień? Mi wyszły 2 wypłaty z HitBTC i czekają na wpływ do BitBay już trzecią dobę, fizycznie waluta jest już na koncie BitBay.
#bitbay #ethereum
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

55

AMA - Technik informatyk, były serwisant ASUSa (laptopy, tablety itp.)

AMA - Technik informatyk, były serwisant ASUSa (laptopy, tablety itp.)

Pytania? :)

oliee0
z
wykop.pl
dodany: 11.05.2016, 11:25:27
  • 126
  • #
    ama
  • #
    informatyka
  • #
    serwis
  • #
    asus
  • #
    technik
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 11:32:08
  • -6
@WuDwaKa: Codziennie jest pełno nowych, bywa Twój model, jak i każdy inny.
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 11:32:34
  • 0
@Wladyslaw_Jagiello: Nie, ale klienci czasem się upierają, że komputer nie działa, a są widoczne zacieki po zalaniu. Wtedy dokumentuje się to zdjęciami.
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 11:33:47
  • -12
@Mr_Przemyslaw: To niestety tylko praktyki, ale robotę robię jak wszyscy pozostali, bez wyjątków mam te lżejsze i cięższe zadania. :)
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 11:38:59
  • 3
@effen773: Ciężko mi powiedzieć, ponieważ trafiały głównie laptopy w okresie gwarancyjnym, a takich, gdzie za naprawę się płaci jest bardzo mało. Poza tym nie zauważyłem, żeby starsze psuły się mniej lub bardziej. Tylko linia biznesowa jest bardziej trwała i lepiej wykonana.
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 11:41:47
  • 0
@chrisx: Robiłem w ASUSie i głównie z nimi miałem styczność, więc nie wypowiem się na temat innych firm, ale aktualnie nie ma laptopów, które się psują mniej lub bardziej. Jeśli chodzi o ASUSy to najbardziej psuły się budżetowe wersje, takie za ok. 1500 zł nowe. W nich padały układy AMD jak muchy. Ciężko mi określić konkretny model, ale np. X501A i pochodne.
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 11:43:18
  • -2
@Wladyslaw_Jagiello: Zalanie przez klienta i wypieranie się, że laptop nie miał nigdy styczności z wodą, a cała płyta była pokryta zaciekami. Spór z tym klientem trwał z dobry miesiąc i przychodził co parę dni się kłócić. Zdjęcia, które były dowodami i tak nic mu nie tłumaczyły. Poza tym nie ma jakiś specjalnych przygód, to tylko serwis. :D
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 11:49:09 via Android
  • 0
@Erektuser: Tak jak pisałem wcześniej. Laptopów po okresie gwarancyjnym jest mało, bo bardziej opłaca się naprawić w prywatnym serwisie. Ale jeśli już bywały to nie zauważyłem, żeby jakoś szczególnie psuły się po gwarancji.
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 12:09:27 via Android
  • -2
@dajitemka: Zastanawiam się nad założeniem własnego serwisu. Co do języka to jak już C++.
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 12:36:53 via Android
  • -1
@karer: To były darmowe praktyki. Zapłatą dla mnie było to czego miałem się tam nauczyć, mimo że dużo nie wyniosłem. W Polsce mało kto płaci praktykantom.
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 12:57:29
  • 0
@Neoqueto: 1. ASUS GL552VW to fajny laptop. Akurat ASUS, nie dlatego, że tam robiłem, nie jestem fanem tej firmy. :D
2. Telefonów nie było, najmniejsze urządzenie przez nas serwisowane to tablety i netbooki. Opinii nie mam żadnej, wydają się okej. Warto się dowiedzieć jak wygląda u nich aktualizacja Androida, czy w ogóle się tym interesują. Poza tym sprawdź sobie telefony firmy OnePlus lub inne chińskich producentów, są naprawdę fajne. :)
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 13:01:27
  • -2
@artur1792: Nie wiem jak wygląda rekrutacja, ja osobiście podania nie składałem. Poza tym tak jak pisałem - ja byłem tam na praktykach, a nie na zatrudnieniu.

Z fabryki wyjechał ze złymi kościami? Mało możliwe, o ile w ogóle. Jeśli sam dokładałeś do niego RAMy to nie jest obowiązkiem serwisu Ci je zamieniać na dobre. Poza tym laptopy po naprawie lub analizie są wysyłane na szczegółową diagnostykę, więc mało możliwe, że
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 13:02:35
  • 0
@defoxe: Nie, nie do CV. :) Poza tym takie praktyki i tak są g---o warte. ( ͡º ͜ʖ͡º)
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 13:04:12
  • 1
@defoxe: Chciałbym to wiedzieć. Po zadaniu takiego pytania szefowi usłyszałem, że przecież nabieram tyle wiedzy, w przyszłej pracy może mi się to bardzo przydać, będę mógł się tym pochwalić, i że ja jeszcze chcę za tak cenną wiedzę pieniądze? To jest Polska.
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 13:08:39
  • -1
@artur1792: Zaznaczyli w bazie, że jest zły RAM, laptop wracał z tą samą objawą, więc odsyłali znów i nawet nie sprawdzali. Poza tym, jeśli na diagnostyce wywalało im bluescreeny to mało niemożliwe, że podczas okresu gwarancji go odsyłali bez powodu. Musieli mieć mega szczęścia, że może akurat podczas diagnostyki nie wywalało bluescreena, albo zajmował się tym jakiś leń i olewał sprawę. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 13:10:16
  • -1
@chrisx: Podczas okresu gwarancji rzadko psują się same z siebie baterie. Poza tym wymieniane są tylko, jeśli o daną wartość stracą pojemność. Jeśli chodzi o element, który się psuł najczęściej to dyski twarde, co nie powinno nikogo dziwić. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 13:13:05
  • 0
@effen773: Bez przesady, że pamiętam co się psuje w każdym konkretnym modelu. :D Ten model ma ok. 5 lat, takich tam mało bywało. Tak jak pisałem wcześniej - każdy laptop po naprawie ma diagnostykę, jeśli jej nie przejdzie to wraca na blat i szukają nadal problemu, poza tym serwisant na końcu swojej pracy sam robi diagnostykę naprawionych części. Albo Ci nie naprawili i odesłali, skoro problem nadal występuje. Napęd wymienili?
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 13:16:37
  • -1
@artur1792: Miałeś pecha z laptopem i tyle. Na serwisie trafił się jakiś fagas. ( ͡€ ͜ʖ ͡€)
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 13:19:18
  • -2
@quartzu: Każde stanowisko ma kamerę na siebie. Jeśli klientowi nie wystarczą zdjęcia lub osądzi serwis o zalanie to jak najbardziej taki film można mu pokazać, ale taka decyzja już nie zależy od zwykłego pracownika, a co mówi mu osoba odpowiedzialna za takie rzeczy to już pytanie nie do mnie. Poza tym nie zadałeś żadnego pytania, a mnie oceniasz? Aktualnie odpowiadam na każde, jeśli czegoś nie wiem to po prostu to
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 13:20:23
  • -1
@artur1792: Wątpię. Mam bardzo podobny przypadek ze smarfonem Sony Z1. Szyba pękła samoistnie, a serwis osądza mnie o zniszczenie. Tak samo nie polecam tej firmy, a raczej serwisu nikomu.
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 13:20:49
  • 0
@Neoqueto: Warszawa
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 13:27:11
  • 0
@quartzu: Nie żartuję. Kamery są nad stanowiskami każdego pracownika i na magazyn, gdzie leżą laptopy. Z pudełek, w którym przyjechały są przekładane do pudełek serwisu, gdzie każde pudełko ma swój nr w bazie, co edytuje się dla nowego laptopa. Po skończonej naprawie są przekładane znów do pudełka klienta i odkładane na półkę do odesłania. Jedynie w kiblu nie ma kamer. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 13:50:29
  • 1
@Jossarian: 1. Nie znam tego konkretnego modelu, ale jak patrzę na jego specyfikację to myślę, że znalazłoby się coś lepszego.
2. Pytanie do samego ASUSa, nie dla takiego przeciętniaka jak ja. :)
3. Nie mam pojęcia. Poza tym w serwisie mało kto się interesuje w ogóle jakimiś szczególnymi nowinkami. Większość dowiaduje się tylko najpotrzebniejszych informacji związanych z pracą. Są również np. fanatycy ASUSa, ale ja do nich nie należę. :)
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 13:51:11
  • 0
@effen773: Pewnie wadliwa seria tych napędów.
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 14:36:41
  • -7
@jakub-putz: Za dużo jest takich stron. Musisz szukać i znaleźć najlepszą ofertę. :)
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 14:37:28
  • -5
@thesecondtrue: Nie wiem czy są inne. Wymienić się da napewno, ale czy istnieją lepsze wersje? :) Musisz poszukać
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 14:38:31
  • 1
@bamsebjorn: Potrzebne mi to było do zakończenia szkoły? ;)
Jak ja kocham takich "znafcuf" :D
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 14:48:24
  • 3
@ZiobroV: Wyłapują co się tylko da, aby móc nie naprawiać laptopa. W serwisie gdzie byłem żydzili nawet na nowe pudełka do laptopów (robocze pudełka), gdzie koszt takiego to może złotówka, to tamte były chyba tyrane już z dobry rok i się rozpadały.
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 15:04:43
  • -1
@bamsebjorn: Cytaty wyrwane z kontekstu.
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 15:05:38
  • -1
@shayk: na al. Jerozoliskich w Warszawie
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 15:15:41
  • -1
@bamsebjorn: Poza tym Twoim tokiem rozumowania jeśli pomagasz kosić trawnik dziadkowi, ale nie jesteś zatrudniony tzn. że nie możesz kosić tak samo jak on. (╥﹏╥)
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 15:26:47
  • 4
@quartzu: Zakładam AMA, zadajesz pytania i jeszcze masz pretensję, że Ci na źle odpowiadam? Napisałem, że kamery są WSZĘDZIE, chyba że laptopy zalewa kurier w furgonetce, no to wtedy masz problem.
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 15:34:36
  • -1
Już znaleźli się tacy, co w tym AMA doszukują się teorii spiskowych :D Jeśli się komuś nie podoba lub ma wątpliwości to nie musi o nic pytać, mi nikt łaski nie robi :)
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 15:46:26
  • 2
@quartzu: Jeśli chcesz zadać pytanie to zadaj je w kulturalny sposób, a jak nie potrafisz to się wstrzymaj. Dwa ostatnie zdania mogłeś sobie oszczędzić, bo właśnie byś stracił jaja. Był sprzęt do diagnostyki, co prawda podstawowy, ale więcej nie było trzeba. Do moich spraw należało naprawić sprzęt, do czego większości nie ma rozpisek, bo jest to po prostu za łatwe. Siedziałem też na diagnostyce i chwilami pomagałem przy stacjonarnych pecetach.
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 15:52:50
  • -2
@EtaCarinae: Nowa wersja układów zależy po pierwsze od tego czy w ogóle taka wyszła. Jeśli masz wlutowane CPU jak i grafikę to w naszym serwisie leciała cała płyta do wymiany. W bazie klikasz jaka część jest potrzebna i to za jakiś czas przychodzi. Czy jest to wersja z nowym układami nie jest zależne od nikogo, tylko do samego ASUSa.
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 16:07:38
  • 1
@quartzu: Nie, nie lutowałem BGA. Polegała na innych rzeczach, ale głównie to była wymiana. Ze sprzętu do diagnostyki był to głównie miernik uniwersalny. Nic więcej się nie przydawało. Czepiasz się mnie, jakby udawał, że byłem tam nie wiadomo kim. :)
Nie wiem czemu akurat wg Ciebie ASUS zszedł na psy. Wszystkie firmy produkują teraz tanią chińszczyznę, a tak jak pisałem wcześniej - jedynie biznes klasa się jakoś trzyma, ale to
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 16:31:06
  • 0
@Jezus_z_Galileii: Procek był AMD czy Intel?
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 16:38:02
  • 1
@Jezus_z_Galileii: Z tej serii którą podałeś padały głównie AMD. Procesor Intela nie zepsuł się tam żaden, póki tam byłem. Możliwości jest wiele, np. g------a pasta na prockach, która się zamieniała w "piach" po krótkim czasie, chociaż u nas używali Arctic Cooling, co mnie bardzo zdziwiło. Mogli też źle zamontować radiator i śrubki się luzowały, choć mają zabezpieczenie, więc też wątpię, mogły puszczać termopady itp. Mogły być naprawdę różne usterki. :)
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 16:41:45
  • -1
@forest55: Jeśli klient nie zapisał hasła na kartce lub nie dodał do opisu usterki to oczywiście była płytka, która raz dwa omijała hasło, ale nie pamiętam czy je właśnie omijała czy usuwała, niestety. :)
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 17:01:39
  • 0
@szturm__stolca: Sprawdziłem, fajny program, ale korzystaliśmy z innego. Z resztą klienci i tak w 90% przypadków zostawiali swoje hasło. ʕ•ᴥ•ʔ
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 17:02:41
  • -1
@kurakpodwodny: ZS, ale bez LiT :)
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 17:45:49 via Android
  • 1
@Wielki_Atraktor: 1. Nie, od tego był inny dział.
2. Na własną rękę z reguły, ale na życzenie można dostać.
3. Są odsyłane do ASUSa.
4. Dla siebie, zalegają lub są odsyłane.
5. Tak
6. sorry :D
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 18:12:19 via Android
  • 0
@quartzu: Wow, cóż za spec. Pozdrawiam.
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 18:20:52 via Android
  • 1
@Wielki_Atraktor: 7. Tak, tylko na chłodzeniu są. Problemów się nie robi jeśli jakieś tam ślady są, ale jeśli wewnątrz jest coś rozwalone to to już nie przejdzie.
8. Jeśli klientowi padła np. matryca, a RAMy ma inne to nie jest to żaden problem, ale jak odeśle lapka i będzie to wina RAM, a będzie nieoryginalny to niestety.nie przejdzie.
9. Nie, o ile nie reklamuje samego zasilacza.
10. Tak, wszystko jest
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 19:03:16
  • 0
@quartzu: Tak narzekasz i narzekasz to po co się w ogóle udzielasz? Nie rozumiem :D Jak Ci nie odpowiada to się nie udzielaj, a nie żalisz smenty przed klawiaturą. Nikt Ci nie każe wierzyć. Poza tym już się pożegnałeś i znów piszesz. Jeśli się chcesz dowartościować to już proszę, skończ.
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 19:19:23
  • 0
@Wielki_Atraktor: 12. Na samym serwisie było około 15 osób, jakaś połowa tego to przedział 20-30, reszta powyżej 40. Szefcio z 55, ale znał na temacie się dobrze.
13. Czy ja wiem, nawet ciekawie było, bo w końcu praca w swoim fachu, to co się lubi. Niestety nie wiem jakie mają tam zarobki, ale stawiam tak około 2500 maks.
14. Są od tego inne osoby, na odpowiednim dziale.
15. Jeśli serwisant coś uszkodzi to
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 19:24:56
  • 0
@Wielki_Atraktor: Nie ma sprawy, wal śmiało.
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 19:27:21
  • 0
@quartzu: Już Ci to napisałem na samym początku. Z serwisanta na praktykach próbujesz robić ze mnie nie wiadomo kogo i mnie ośmieszyć. Jak widzisz, mówisz, że AMA o niczym, a jakoś ludzie pytają i jest fajnie. :)
Poza tym co chcesz od RoHS? Moja prywatna opinia ma sprawdzić poziom mojej wiedzy? AMA nie zakładałem, aby ktoś udowadniał mi, że jesteś mądrzejszy (jak widać próbujesz to robić), tylko aby podzielić się
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 19:34:18
  • -1
@quartzu: Uważam, że wyszło jeszcze gorzej niż przed nową dyrektywą.
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 19:57:35
  • 0
@jaskiniowiec88: No żeś dowalił. :D Ale masz rację, robisz robotę jak inni, a oni jeszcze z pretensją do Ciebie, że coś za to chcesz... Dobrze wiedzą, że musisz to zrobić i mają w dupie ludzi.
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 19:58:30
  • -2
@quartzu: W sensie, chodzi mi o to, że ta nowa dyrektywa wyszła gorzej niż jej nie było. Dla konsumentów jak i środowiska.
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 20:09:48
  • -1
@jaskiniowiec88: Ja również nie mam nic do gadania...
oliee0
oliee0
Autor
11.05.2016, 20:52:48
  • 3
@mr_bless: Laptopy przekładają do serwisowych pudełek na innym dziale, a nie serwisanci, więc pewnie oni wezmą zero siedem, a serwisant otrzyma zalanego laptopa i tyle Ci z tego będzie. xdd
oliee0
oliee0
Autor
12.05.2016, 11:15:39
  • -1
@grzylen: A co mam mówić na ten temat? Gniazdko zasilania, piękne. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
oliee0
oliee0
Autor
12.05.2016, 11:17:24
  • 1
@raq195: Poszukaj używane HD7870 XT. Po podkręceniu masz jakby 7950.
oliee0
oliee0
Autor
12.05.2016, 11:21:47
  • 0
@rtone: Szczerze mówiąc jak na linię biznesową byłem zawiedziony, jeśli chodzi o ASUSa, ponieważ miałem sporo lapków powyżej 4-5k, w których psuły się płyty itp. Nie wiem kto jest aktualnie liderem w biznes klasie, ale stawiałbym nadal na Lenovo ThinkPady.
oliee0
oliee0
Autor
12.05.2016, 11:24:00
  • 0
@mirobialy: Ciężko pytanie czego najmniej... Raczej czego najwięcej. (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
ASUS wg mnie obecnie nie może pochwalić się niczym, czego nie mają inni producenci.
oliee0
oliee0
Autor
12.05.2016, 11:26:56
  • 1
@zduchacze: Szczerze - miałem do czynienia z dwoma lapkami z serii ROG, ale modelu dokładnego nie pamiętam. Fakt, chłodzenie jest dość zaawansowane w tych modelach i jest to trudniej wyczyścić. Aktualnie nie śledzę specjalnie laptopów do gier, więc nie chcę nic polecać, bo uważam, że akurat na tym niektórzy znają się lepiej. Sam, jeśli chodzi o gry, jestem zwolennikiem stacjonarek.
oliee0
oliee0
Autor
12.05.2016, 11:27:10
  • 0
@Neurotok: Brak. Może jakiś Dell Inspiron? Albo coś z Lenovo?
oliee0
oliee0
Autor
12.05.2016, 11:30:34
  • 0
@visionsense: Chyba ze 3-4 razy wymieniałem ekran w tego typu urządzonku, ale nigdy nie wymagało to kalibracji, na diagnostyce zawsze przechodziło okej, więc niestety Ci nie pomogę z tym pytaniem. Co do tego pytania to zauważ, że są też różne wersje digitizerów, musisz mieć tą samą, która była wcześniej.
oliee0
oliee0
Autor
12.05.2016, 20:36:29 via Android
  • 0
@oliee0: Czego się ludzie spodziewacie? xd
Że będę za Was szukał ofert i je tu wklejał? :D
No nie przesadzajmy, to AMA, a nie darmowe usługi :P
oliee0
oliee0
Autor
13.05.2016, 15:23:36
  • 0
@visionsense: Chętnie bym Ci pomógł, ale nigdy nie miałem przypadku, który wymagał kalibracji, niestety nie pomogę Ci z tym. Wiem, że nie chodzi Ci o panel, tylko o digitizer, ale digitizer na taśmie ma napisane do jakiej wersji ekranu jest przeznaczony.
oliee0
oliee0
Autor
29.05.2016, 07:58:36
  • 0
@kuskoman: Tak, z resztą i tak nie wiążę jakoś bardzo przyszłości z programowaniem.

8

Stacja rosyjskiego metra. Porównajmy do naszego "nowoczesnego".

Pokaż treści 18+

Stacja rosyjskiego metra. Porównajmy do naszego "nowoczesnego".

Fakt, że mieliśmy gorszą sytuację na zbudowanie lepszego metra. Komuna, wojna, no ale te rosyjskie powoduje szok. Pałacometro, w którym brakuje chyba tylko dywanów na ścianach.

oliee0
z
wykop.pl
dodany: 15.12.2015, 01:01:19
  • 9
  • #
    polska
  • #
    metro
  • #
    rosja
oliee0
oliee0
Autor
15.12.2015, 18:54:55 via iOS
  • 0
@gw019: No, ale warto też dodać jaki czas temu oni już metro posiadali :P
oliee0
oliee0
Autor
15.12.2015, 18:55:17 via iOS
  • 1
@centryfuga: W USA też jest niezły syf.

1033

Oszustwo ctrl+v / zmienia numer konta bankowego

Oszustwo ctrl+v / zmienia numer konta bankowego

Proszę o udostępnianie tego filmu, który ukazuje jak wirus zmienia ciąg 26 cyfr na numer konta bankowego ! kopiując swój numer, podając komuś do przelewu aut...

ammora
z
youtube.com
dodany: 13.12.2015, 11:05:03
  • 383
  • #
    ekonomia
  • #
    technologia
  • #
    pieniadze
  • #
    finanse
oliee0
oliee0 15.12.2015, 00:49:34 via iOS
  • 0
@pioterhiszpann: Trzeba dodać, że dobry wirus to taki, o którym nie wiesz :)
oliee0
oliee0 15.12.2015, 18:53:19 via iOS
  • 0
Heh, fajnie wygląda później taki komputer z milionami reklam, a jak działa super :d
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

DaaJay
DaaJay
22.11.2015, 19:20:40
  • 1
Mirki, wam też Lounge nie działa? To już z 30 min. DDOSujo? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#csgo #csgolounge
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

oliee0
oliee0 22.11.2015, 19:22:46
  • 0
Już z godzinkę nie działa ponad ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz

673

Sony traktuje klientów jak śmieci! Chcą tylko pieniędzy, a serwis to kpina.

Sony traktuje klientów jak śmieci! Chcą tylko pieniędzy, a serwis to kpina.

Sony traktuje klientów jak śmieci. W mojej Xperii Z1 pękł sam ekran co jest wadą tych telefonów. Telefon lądował 3 razy w serwisie i za każdym razem był odsyłany w powodu uszkodzenia mechanicznego. Napisali mi, że wg analizy ekran pękł od upadku, a telefon nie ma nawet śladów zadrapania. Po całej...

oliee0
z
wykop.pl
dodany: 05.11.2015, 19:16:43
  • 305
  • #
    technologia
  • #
    sony
  • #
    xperia
  • #
    xperiaz1
  • #
    z1
  • #
    wsupport
oliee0
oliee0
Autor
05.11.2015, 19:35:47
  • 11
@frutson: To jakaś kpina jak traktują klientów, a miałem ich tyle rzeczy... Najśmieszniejsze jest to, że przestali odpisywać, boją się, bo wiedzą, że mam rację. Myślę, że warto to nagłaśniać, tym bardziej jestem zdenerwowany, bo za telefon dałem 2300 zł, a tu mnie olewają. Jak widać zależy im tylko na tym, aby zapłacić i wypiepr*ać. ( ͡€ ͜ʖ ͡€)
oliee0
oliee0
Autor
05.11.2015, 19:49:34
  • 4
@frutson: Płacąc tyle wymagałem niezawodnego działania przez dwa lata lub ew. chociaż dobrego serwisu. Tak czy siak nie skupiajmy się ile dałem za urządzenie, a zwróćmy uwagę jak tak duża firma traktuje klientów.
oliee0
oliee0
Autor
05.11.2015, 19:50:57
  • -1
@ameliniowyguzik: Fakt - brzmi to zbyt dwuznacznie, lecz tak czy siak tym wpisem przestrzegam przed tą firmą.
oliee0
oliee0
Autor
05.11.2015, 21:55:12
  • 2
@bbart78: Musieli Ci zaakceptować reklamację, bo na brud od środka nie ma innego wytłumaczenia jak rozszczelnienie, ale wystarczy na FB wejść na profil w-support i poczytajcie komentarze. To chyba najbardziej znienawidzona firma na świecie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
oliee0
oliee0
Autor
05.11.2015, 21:56:09
  • 17
@adamssson: No widzisz. :) Ja miałem od nich nie tylko telefon, ale dużo więcej rzeczy. Nigdy nie kupię już nic od nich za traktowanie klienta jak psa.
oliee0
oliee0
Autor
05.11.2015, 23:52:47
  • 0
@Slonx: Jedyna praca tych ludzi to znalezienia odpowiedniego cytatu z karty gwarancyjnej i przepisanie go do zwrotnego maila. To jedyne co wyniosłem z jakiś 3-4 maili z Sony. W końcu zwróciłem uwagę, że proszę o praktyczną poradę, a nie o coś co znam już na pamięć - nie odpisali nic. Sprawa do sądu? Zero sensu, bo z nich prawnikami i tak bym przegrał. To pokazuje jak firma wykorzystuje maksymalnie prawo,
oliee0
oliee0
Autor
05.11.2015, 23:58:13
  • -53
@novak666: To moje pęknięcie: http://shop.w-support.com/pl/h2o_file_pl.asp?File=2015/ER/08/65155015597301.jpg

Ale nie w tym sens... Tutaj koledze z forum z takim pęknięciem wymienili telefon na nowy:
http://shop.w-support.com/pl/h2o_file_pl.asp?File=2015/ER/09/65155019155701.jpg

Czy widzisz jakąś dużą różnicę oprócz innej perspektywy wykonania zdjęcia? Pisałem z tym co też miał te pęknięcie i twierdził, że wyglądało praktycznie tak samo jak u mnie. Podałem ten przykład w serwisie, razem z linkiem, powołując się na nr zlecenia i zapytałem czemu jemu wymienili, a mi
oliee0
oliee0
Autor
06.11.2015, 00:01:22
  • -11
@Slonx: Potrzebuję do tego opinii rzeczoznawcy (koszt ok. 200 zł), do tego koszt sprawy sądowej (założenia) to ok. 70 zł. Za wszystko muszę zapłacić prawie 300 zł, a nie daj Boże przegram, gdzie koszt przegranej wynosi ok. 350 zł. Wolę aż tak nie ryzykować...
oliee0
oliee0
Autor
06.11.2015, 01:00:37 via iOS
  • -10
@nihil_novi: Nie, ponieważ wszystko odsyła mnie do polskiej strony wsparcia. Jest w ogóle jakiś europejski lub ogólnoświatowy email do nich?
oliee0
oliee0
Autor
06.11.2015, 07:26:00 via iOS
  • -14
@bruthal: No super, a ja założyłem 3 i co? Podadzą mnie do sądu? Nie tego dotyczy chyba ten wykop...
oliee0
oliee0
Autor
06.11.2015, 07:27:37 via iOS
  • -5
@przedostatni_wolny_login: Byłem, powiedział, że potrzebna jest opinia rzeczoznawcy, ponieważ on nie może stwierdzić czyja to wina. Rzecznik pomaga mi tyle, że jak tam poszedłem to tylko mi powiedział, aby podać ich do sądu i tyle...
oliee0
oliee0
Autor
06.11.2015, 07:34:26 via iOS
  • -16
@bruthal: Nie pogrążają się już człowieku. Z Twoimi złotymi zasadami i świętym prawem powinni chyba kamieniować za przejście na czerwonym świetle, a poza tym to nie wiem co to ma do serwisu Sony i ich jakości usług.
oliee0
oliee0
Autor
06.11.2015, 08:00:20 via iOS
  • -4
@GeraltRedhammer: Tylko, że Media Markt odrzuca mój wniosek o niezgodności towaru z umową, bo uważają, że wada nie występowała w urządzeniu w dniu zakupu... Urządzenie reklamowałem pierwszy raz bezpośrednio do serwisu jakoś na końcu sierpnia, ale wszystko tyle trwało, ponowne reklamacje itp., że sprawa ciągnie się do teraz.
oliee0
oliee0
Autor
06.11.2015, 08:07:39 via iOS
  • -5
@GeraltRedhammer: Pierwsza była pod koniec sierpnia, więc nie minęło jeszcze pół roku. Chyba pójdę po prostu do rzeczoznawcy i z tym papierkiem pójdę do MM z żądaniem zwrotu gotówki. Jeśli to odrzucą to zostaje mi tylko sąd...
oliee0
oliee0
Autor
06.11.2015, 08:37:40
  • -3
@GeraltRedhammer: Dziękuję bardzo za pomoc. :)
oliee0
oliee0
Autor
06.11.2015, 09:13:01 via iOS
  • -47
@elemenTH: Nie ma żadnego ukruszenia ;)
oliee0
oliee0
Autor
06.11.2015, 09:14:03 via iOS
  • -3
@guilmonn: Haha, dokładnie tak, tylko nie było nic słychać.
oliee0
oliee0
Autor
06.11.2015, 09:16:18 via iOS
  • -1
@Vittu: Odsyłają do rzeczoznawcy i do sądów, sami są bezradni...
oliee0
oliee0
Autor
06.11.2015, 09:17:34 via iOS
  • -6
@gl0wa: W tym sens, że nie robiłem spamu, a tym bardziej nie padł ani jeden wulgaryzm.
oliee0
oliee0
Autor
06.11.2015, 09:22:13 via iOS
  • -2
@wojtoon: Kiedyś to były rzeczy robione na jakość. ;)
oliee0
oliee0
Autor
06.11.2015, 09:25:31 via iOS
  • -31
@Vitt_Stwosz: Człowieku, telefon nie ma nawet zadrapania ani śladu po upadku, tym bardziej jak mogłem go upuścić skoro przed zaśnięciem leżał na biurku cały, a rano już był pęknięty? Czytajcie inne komentarze ludzi, którym pękło, a poza tym dałem zdjęcie drugiego pęknięcia innego człowieka i jemu wymienili, a wygląda tak samo.
oliee0
oliee0
Autor
06.11.2015, 09:28:54 via iOS
  • -1
@grzywus: Wystarczy zobaczyć inne samoistne pęknięcia, są rownież bardzo podobne. Telefon nie upadł, a co ma do tego mój czas założenia konta?
oliee0
oliee0
Autor
06.11.2015, 10:01:07 via iOS
  • -1
@gl0wa: Opisywałem krótko swój problem i pytałem co zamierzają z tym zrobić, ale głównie odpisywałem na ich inne komentarze, które były niezgodne z tym co robią. Jeśli znajdę jakieś screeny na kompie to później wrzucę.
oliee0
oliee0
Autor
06.11.2015, 10:13:50 via iOS
  • -11
@lbalec: A co mnie obchodzi co Sony sobie odgórnie ustaliło? Mi się zrobiło z paroma liniami, a nie z jedną i takich przypadków w internecie są setki, to nie są moje widzimisie.
oliee0
oliee0
Autor
06.11.2015, 10:14:35 via iOS
  • -7
@jedzbudynie: Jasne, bez śladu uszkodzenia oprócz ekranu...
oliee0
oliee0
Autor
06.11.2015, 10:15:46 via iOS
  • -4
@ChineseMobilePhones: Człowiek uczy się na błędach :)
oliee0
oliee0
Autor
06.11.2015, 10:25:31 via iOS
  • -2
@nemokrinis: Nie dzwoniłem, lecz zadzwonię, a to że ich zewnętrzny serwis jest jaki jest to ich wina. Tak duża firma powinna mieć wszystko załatwione idealne, tym bardziej, że wiedzą co tam się wyprawia.
oliee0
oliee0
Autor
06.11.2015, 10:27:09 via iOS
  • -1
@Neaopoliti: Gdybym wiedział o tym to wiadomo, że bym nic nie kupił od nich.
oliee0
oliee0
Autor
06.11.2015, 10:39:18 via iOS
  • -1
@nemokrinis: Wystarczy, że odrzucają takie przypadki i nic nie muszą zmieniać...
oliee0
oliee0
Autor
06.11.2015, 10:44:28 via iOS
  • -5
@Vitt_Stwosz: Brawo, tylko, że obudowa jest ze szkła.
oliee0
oliee0
Autor
06.11.2015, 10:57:18 via iOS
  • -1
@vaxx: Pisałem, kopiują mi tylko cytaty z karty gwarancyjnej.
oliee0
oliee0
Autor
06.11.2015, 11:06:34 via iOS
  • -4
@Vitt_Stwosz: No jasne, i po upadku nawet farba by nie zeszła... Właśnie tak to mi może Sony ściemniać.
oliee0
oliee0
Autor
06.11.2015, 11:24:42 via iOS
  • -3
@Vitt_Stwosz: No widzisz, ale mi niestety pękł sam i nikogo nie chcę okłamać...
oliee0
oliee0
Autor
06.11.2015, 11:55:27 via iOS
  • -3
@Vitt_Stwosz: przykre ;)
oliee0
oliee0
Autor
06.11.2015, 12:07:42 via iOS
  • -2
@oMatej: To folia, która jest na ekranie, a nie ukruszenie.
oliee0
oliee0
Autor
06.11.2015, 12:09:18 via iOS
  • -2
@Scuti: A widać by miał oprócz trochę porysowanej folii coś szczególnego?
oliee0
oliee0
Autor
06.11.2015, 12:12:46 via iOS
  • -3
@Scuti: Dbałem o telefon jak o jajko, a poza tym nie mam żadnej korzyści z tego, aby tutaj okłamywać ludzi. Jako byłby sens tego wykopa, gdyby to nie była prawda?
oliee0
oliee0
Autor
06.11.2015, 12:33:39 via iOS
  • -1
@Scuti: Nie zależy mi na ich łasce, tylko na pokazaniu ludziom prawdy i jak ważny jest tak naprawdę klient.
oliee0
oliee0
Autor
06.11.2015, 12:35:01 via iOS
  • -2
@Vitt_Stwosz: Jakby mi zależało na jakiś efektach to bym sobie na golasa w centrum Warszawy pobiegał, a nie robił takie rzeczy.
oliee0
oliee0
Autor
06.11.2015, 12:44:07 via iOS
  • -2
@Vitt_Stwosz: Ciekawe... Mam inne cele niż tworzyć sobie tandentną sławę w internecie, nie na tym to polega :)
oliee0
oliee0
Autor
06.11.2015, 12:48:31 via iOS
  • -2
@Vitt_Stwosz: Teraz już mi nie zależy na ich łasce.
oliee0
oliee0
Autor
06.11.2015, 13:19:53 via iOS
  • -2
@JustMMan: Mi cały czas zwracają i straszą za zaczną pobierać pieniądze za odsylki
oliee0
oliee0
Autor
06.11.2015, 14:32:19 via iOS
  • -1
@stefan_banach: Pisalem już ze to folia na ekranie...
oliee0
oliee0
Autor
06.11.2015, 16:17:42 via iOS
  • -1
@weeden: Moze tak widać no ale nie spadł :)
oliee0
oliee0
Autor
06.11.2015, 18:44:06 via iOS
  • -1
@hpiotrekh: Nie niestety nie xd ale teraz wiem jakie wymówki moze mieć Sony
oliee0
oliee0
Autor
06.11.2015, 19:32:28 via iOS
  • -1
@kondziow: Z zagranicznych stron patrzyłem przypadki i 3/4 pęknięć takich jak nasze powstaje z tego samego miejsca... To nie jest wg mnie przypadek ;)
oliee0
oliee0
Autor
06.11.2015, 19:34:00 via iOS
  • 1
@worldmaster: Radzę zapoznać się z tym przypadkiem na zagranicznych stronach, jeśli już dokładnie to analizujesz. Większość takich pęknięć powstaje właśnie z tego miejsca...
oliee0
oliee0
Autor
06.11.2015, 19:37:44 via iOS
  • 0
@worldmaster: okej xd
oliee0
oliee0
Autor
07.11.2015, 21:05:45 via iOS
  • 0
@JustMMan: odblokowałem pw
A-bag
A-bag
06.11.2015, 09:40:55
  • 1
@oliee0: jakbyś wyraził zgodę chciałbym wrzucić twój art na defprod.pl odpisz.
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

oliee0
oliee0 06.11.2015, 09:42:05 via iOS
  • 0
Nie ma sprawy. ;)
  • Odpowiedz

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 12.05.2016

    Komentator
  • Rocznica
    od 06.11.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 06.11.2015

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking