oliee0
oliee0
nk poleci jakiś "cloud storage" o wielkości ponad 10 TB (konkretnie wymagane min. 13 TB), tak aby można było zmapować sobie ten dysk w Windowsie i pracować na tych plikach
- 0
oliee0
oliee0
- 0
@furelsom: dzięki, odezwę się od nich :)
oliee0
oliee0
- 0
@WarmWeather: do nich właśnie parę min. temu wysłałem maila czy ogarną to co potrzebuję :)
oliee0
oliee0
- 1
@hostinguj: Napisałem do Was na PW.
- hostinguj
oliee0
oliee0
- 0
@mati75: czekam na odpowiedź od nich :)
#hosting #ovh #domeny
Mirki, przeniosłem hosting i domenę do ovh.
Gdy z poziomu panelu próbuję podpiąć domenę pod hosting, dostaję komunikat:
Wystąpił błąd podczas zmiany oferty hostingowej. (Unable to change your main domain on your account. If you want change your email domain offer, you can resiliate then order a new emailDomain linked to your hosting inside /order/cart/{cartId}/emailDomain)
Gdy wchodzę w zarządzanie domenami, w informacjach ogólnych widzę "Serwery DNS: nieaktywne / aktualizacja
Mirki, przeniosłem hosting i domenę do ovh.
Gdy z poziomu panelu próbuję podpiąć domenę pod hosting, dostaję komunikat:
Wystąpił błąd podczas zmiany oferty hostingowej. (Unable to change your main domain on your account. If you want change your email domain offer, you can resiliate then order a new emailDomain linked to your hosting inside /order/cart/{cartId}/emailDomain)
Gdy wchodzę w zarządzanie domenami, w informacjach ogólnych widzę "Serwery DNS: nieaktywne / aktualizacja
- 1
@blady-erotoman: Hej, i jak skończyła się przygoda z Taxify?
oliee0 via Android
- 1
- 4
- 1
Support #bitbay mi odpowiedział dzisiaj, że "najpewniej do końca dnia" będzie działać wysyłanie #eth. Nie działa.
#kryptowaluty #ethereum
#kryptowaluty #ethereum
- 11
- RemigiuszGr
- konto usunięte
- Ki3mon
- Tomek990
- Ashenshugar
- +6 innych
- 4
AMA - Technik informatyk, były serwisant ASUSa (laptopy, tablety itp.)
- 126
- #
- #
- #
- #
- #
- -6
@WuDwaKa: Codziennie jest pełno nowych, bywa Twój model, jak i każdy inny.
- 0
@Wladyslaw_Jagiello: Nie, ale klienci czasem się upierają, że komputer nie działa, a są widoczne zacieki po zalaniu. Wtedy dokumentuje się to zdjęciami.
- -12
@Mr_Przemyslaw: To niestety tylko praktyki, ale robotę robię jak wszyscy pozostali, bez wyjątków mam te lżejsze i cięższe zadania. :)
- 3
@effen773: Ciężko mi powiedzieć, ponieważ trafiały głównie laptopy w okresie gwarancyjnym, a takich, gdzie za naprawę się płaci jest bardzo mało. Poza tym nie zauważyłem, żeby starsze psuły się mniej lub bardziej. Tylko linia biznesowa jest bardziej trwała i lepiej wykonana.
- 0
@chrisx: Robiłem w ASUSie i głównie z nimi miałem styczność, więc nie wypowiem się na temat innych firm, ale aktualnie nie ma laptopów, które się psują mniej lub bardziej. Jeśli chodzi o ASUSy to najbardziej psuły się budżetowe wersje, takie za ok. 1500 zł nowe. W nich padały układy AMD jak muchy. Ciężko mi określić konkretny model, ale np. X501A i pochodne.
- -2
@Wladyslaw_Jagiello: Zalanie przez klienta i wypieranie się, że laptop nie miał nigdy styczności z wodą, a cała płyta była pokryta zaciekami. Spór z tym klientem trwał z dobry miesiąc i przychodził co parę dni się kłócić. Zdjęcia, które były dowodami i tak nic mu nie tłumaczyły. Poza tym nie ma jakiś specjalnych przygód, to tylko serwis. :D
oliee0 via Android
- 0
@Erektuser: Tak jak pisałem wcześniej. Laptopów po okresie gwarancyjnym jest mało, bo bardziej opłaca się naprawić w prywatnym serwisie. Ale jeśli już bywały to nie zauważyłem, żeby jakoś szczególnie psuły się po gwarancji.
oliee0 via Android
- -2
@dajitemka: Zastanawiam się nad założeniem własnego serwisu. Co do języka to jak już C++.
oliee0 via Android
- -1
@karer: To były darmowe praktyki. Zapłatą dla mnie było to czego miałem się tam nauczyć, mimo że dużo nie wyniosłem. W Polsce mało kto płaci praktykantom.
- 0
@Neoqueto: 1. ASUS GL552VW to fajny laptop. Akurat ASUS, nie dlatego, że tam robiłem, nie jestem fanem tej firmy. :D
2. Telefonów nie było, najmniejsze urządzenie przez nas serwisowane to tablety i netbooki. Opinii nie mam żadnej, wydają się okej. Warto się dowiedzieć jak wygląda u nich aktualizacja Androida, czy w ogóle się tym interesują. Poza tym sprawdź sobie telefony firmy OnePlus lub inne chińskich producentów, są naprawdę fajne. :)
3.
2. Telefonów nie było, najmniejsze urządzenie przez nas serwisowane to tablety i netbooki. Opinii nie mam żadnej, wydają się okej. Warto się dowiedzieć jak wygląda u nich aktualizacja Androida, czy w ogóle się tym interesują. Poza tym sprawdź sobie telefony firmy OnePlus lub inne chińskich producentów, są naprawdę fajne. :)
3.
- -2
@artur1792: Nie wiem jak wygląda rekrutacja, ja osobiście podania nie składałem. Poza tym tak jak pisałem - ja byłem tam na praktykach, a nie na zatrudnieniu.
Z fabryki wyjechał ze złymi kościami? Mało możliwe, o ile w ogóle. Jeśli sam dokładałeś do niego RAMy to nie jest obowiązkiem serwisu Ci je zamieniać na dobre. Poza tym laptopy po naprawie lub analizie są wysyłane na szczegółową diagnostykę, więc mało możliwe, że pominęli
Z fabryki wyjechał ze złymi kościami? Mało możliwe, o ile w ogóle. Jeśli sam dokładałeś do niego RAMy to nie jest obowiązkiem serwisu Ci je zamieniać na dobre. Poza tym laptopy po naprawie lub analizie są wysyłane na szczegółową diagnostykę, więc mało możliwe, że pominęli
- 0
- 1
@defoxe: Chciałbym to wiedzieć. Po zadaniu takiego pytania szefowi usłyszałem, że przecież nabieram tyle wiedzy, w przyszłej pracy może mi się to bardzo przydać, będę mógł się tym pochwalić, i że ja jeszcze chcę za tak cenną wiedzę pieniądze? To jest Polska.
- -1
@artur1792: Zaznaczyli w bazie, że jest zły RAM, laptop wracał z tą samą objawą, więc odsyłali znów i nawet nie sprawdzali. Poza tym, jeśli na diagnostyce wywalało im bluescreeny to mało niemożliwe, że podczas okresu gwarancji go odsyłali bez powodu. Musieli mieć mega szczęścia, że może akurat podczas diagnostyki nie wywalało bluescreena, albo zajmował się tym jakiś leń i olewał sprawę. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
- -1
@chrisx: Podczas okresu gwarancji rzadko psują się same z siebie baterie. Poza tym wymieniane są tylko, jeśli o daną wartość stracą pojemność. Jeśli chodzi o element, który się psuł najczęściej to dyski twarde, co nie powinno nikogo dziwić. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
- 0
@effen773: Bez przesady, że pamiętam co się psuje w każdym konkretnym modelu. :D Ten model ma ok. 5 lat, takich tam mało bywało. Tak jak pisałem wcześniej - każdy laptop po naprawie ma diagnostykę, jeśli jej nie przejdzie to wraca na blat i szukają nadal problemu, poza tym serwisant na końcu swojej pracy sam robi diagnostykę naprawionych części. Albo Ci nie naprawili i odesłali, skoro problem nadal występuje. Napęd wymienili?
- -1
- -2
@quartzu: Każde stanowisko ma kamerę na siebie. Jeśli klientowi nie wystarczą zdjęcia lub osądzi serwis o zalanie to jak najbardziej taki film można mu pokazać, ale taka decyzja już nie zależy od zwykłego pracownika, a co mówi mu osoba odpowiedzialna za takie rzeczy to już pytanie nie do mnie. Poza tym nie zadałeś żadnego pytania, a mnie oceniasz? Aktualnie odpowiadam na każde, jeśli czegoś nie wiem to po prostu to piszę.
- -1
@artur1792: Wątpię. Mam bardzo podobny przypadek ze smarfonem Sony Z1. Szyba pękła samoistnie, a serwis osądza mnie o zniszczenie. Tak samo nie polecam tej firmy, a raczej serwisu nikomu.
- 0
@Neoqueto: Warszawa
- 0
@quartzu: Nie żartuję. Kamery są nad stanowiskami każdego pracownika i na magazyn, gdzie leżą laptopy. Z pudełek, w którym przyjechały są przekładane do pudełek serwisu, gdzie każde pudełko ma swój nr w bazie, co edytuje się dla nowego laptopa. Po skończonej naprawie są przekładane znów do pudełka klienta i odkładane na półkę do odesłania. Jedynie w kiblu nie ma kamer. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
- 1
@Jossarian: 1. Nie znam tego konkretnego modelu, ale jak patrzę na jego specyfikację to myślę, że znalazłoby się coś lepszego.
2. Pytanie do samego ASUSa, nie dla takiego przeciętniaka jak ja. :)
3. Nie mam pojęcia. Poza tym w serwisie mało kto się interesuje w ogóle jakimiś szczególnymi nowinkami. Większość dowiaduje się tylko najpotrzebniejszych informacji związanych z pracą. Są również np. fanatycy ASUSa, ale ja do nich nie należę. :)
2. Pytanie do samego ASUSa, nie dla takiego przeciętniaka jak ja. :)
3. Nie mam pojęcia. Poza tym w serwisie mało kto się interesuje w ogóle jakimiś szczególnymi nowinkami. Większość dowiaduje się tylko najpotrzebniejszych informacji związanych z pracą. Są również np. fanatycy ASUSa, ale ja do nich nie należę. :)
- 0
@effen773: Pewnie wadliwa seria tych napędów.
- -7
@jakub-putz: Za dużo jest takich stron. Musisz szukać i znaleźć najlepszą ofertę. :)
- -5
@thesecondtrue: Nie wiem czy są inne. Wymienić się da napewno, ale czy istnieją lepsze wersje? :) Musisz poszukać
- 1
@bamsebjorn: Potrzebne mi to było do zakończenia szkoły? ;)
Jak ja kocham takich "znafcuf" :D
Jak ja kocham takich "znafcuf" :D
- 3
@ZiobroV: Wyłapują co się tylko da, aby móc nie naprawiać laptopa. W serwisie gdzie byłem żydzili nawet na nowe pudełka do laptopów (robocze pudełka), gdzie koszt takiego to może złotówka, to tamte były chyba tyrane już z dobry rok i się rozpadały.
- -1
@bamsebjorn: Cytaty wyrwane z kontekstu.
- -1
@shayk: na al. Jerozoliskich w Warszawie
- -1
@bamsebjorn: Poza tym Twoim tokiem rozumowania jeśli pomagasz kosić trawnik dziadkowi, ale nie jesteś zatrudniony tzn. że nie możesz kosić tak samo jak on. (╥﹏╥)
- 4
@quartzu: Zakładam AMA, zadajesz pytania i jeszcze masz pretensję, że Ci na źle odpowiadam? Napisałem, że kamery są WSZĘDZIE, chyba że laptopy zalewa kurier w furgonetce, no to wtedy masz problem.
- -1
Już znaleźli się tacy, co w tym AMA doszukują się teorii spiskowych :D Jeśli się komuś nie podoba lub ma wątpliwości to nie musi o nic pytać, mi nikt łaski nie robi :)
- 2
@quartzu: Jeśli chcesz zadać pytanie to zadaj je w kulturalny sposób, a jak nie potrafisz to się wstrzymaj. Dwa ostatnie zdania mogłeś sobie oszczędzić, bo właśnie byś stracił jaja. Był sprzęt do diagnostyki, co prawda podstawowy, ale więcej nie było trzeba. Do moich spraw należało naprawić sprzęt, do czego większości nie ma rozpisek, bo jest to po prostu za łatwe. Siedziałem też na diagnostyce i chwilami pomagałem przy stacjonarnych pecetach. Czasem
- -2
@EtaCarinae: Nowa wersja układów zależy po pierwsze od tego czy w ogóle taka wyszła. Jeśli masz wlutowane CPU jak i grafikę to w naszym serwisie leciała cała płyta do wymiany. W bazie klikasz jaka część jest potrzebna i to za jakiś czas przychodzi. Czy jest to wersja z nowym układami nie jest zależne od nikogo, tylko do samego ASUSa.
- 1
@quartzu: Nie, nie lutowałem BGA. Polegała na innych rzeczach, ale głównie to była wymiana. Ze sprzętu do diagnostyki był to głównie miernik uniwersalny. Nic więcej się nie przydawało. Czepiasz się mnie, jakby udawał, że byłem tam nie wiadomo kim. :)
Nie wiem czemu akurat wg Ciebie ASUS zszedł na psy. Wszystkie firmy produkują teraz tanią chińszczyznę, a tak jak pisałem wcześniej - jedynie biznes klasa się jakoś trzyma, ale to i
Nie wiem czemu akurat wg Ciebie ASUS zszedł na psy. Wszystkie firmy produkują teraz tanią chińszczyznę, a tak jak pisałem wcześniej - jedynie biznes klasa się jakoś trzyma, ale to i
- 0
@Jezus_z_Galileii: Procek był AMD czy Intel?
- 1
@Jezus_z_Galileii: Z tej serii którą podałeś padały głównie AMD. Procesor Intela nie zepsuł się tam żaden, póki tam byłem. Możliwości jest wiele, np. gówniana pasta na prockach, która się zamieniała w "piach" po krótkim czasie, chociaż u nas używali Arctic Cooling, co mnie bardzo zdziwiło. Mogli też źle zamontować radiator i śrubki się luzowały, choć mają zabezpieczenie, więc też wątpię, mogły puszczać termopady itp. Mogły być naprawdę różne usterki. :)
- -1
@forest55: Jeśli klient nie zapisał hasła na kartce lub nie dodał do opisu usterki to oczywiście była płytka, która raz dwa omijała hasło, ale nie pamiętam czy je właśnie omijała czy usuwała, niestety. :)
- 0
@szturm__stolca: Sprawdziłem, fajny program, ale korzystaliśmy z innego. Z resztą klienci i tak w 90% przypadków zostawiali swoje hasło. ʕ•ᴥ•ʔ
- -1
@kurakpodwodny: ZS, ale bez LiT :)
oliee0 via Android
- 1
@Wielki_Atraktor: 1. Nie, od tego był inny dział.
2. Na własną rękę z reguły, ale na życzenie można dostać.
3. Są odsyłane do ASUSa.
4. Dla siebie, zalegają lub są odsyłane.
5. Tak
6. sorry :D
2. Na własną rękę z reguły, ale na życzenie można dostać.
3. Są odsyłane do ASUSa.
4. Dla siebie, zalegają lub są odsyłane.
5. Tak
6. sorry :D
oliee0 via Android
- 0
@quartzu: Wow, cóż za spec. Pozdrawiam.
oliee0 via Android
- 1
@Wielki_Atraktor: 7. Tak, tylko na chłodzeniu są. Problemów się nie robi jeśli jakieś tam ślady są, ale jeśli wewnątrz jest coś rozwalone to to już nie przejdzie.
8. Jeśli klientowi padła np. matryca, a RAMy ma inne to nie jest to żaden problem, ale jak odeśle lapka i będzie to wina RAM, a będzie nieoryginalny to niestety.nie przejdzie.
9. Nie, o ile nie reklamuje samego zasilacza.
10. Tak, wszystko jest narzucone
8. Jeśli klientowi padła np. matryca, a RAMy ma inne to nie jest to żaden problem, ale jak odeśle lapka i będzie to wina RAM, a będzie nieoryginalny to niestety.nie przejdzie.
9. Nie, o ile nie reklamuje samego zasilacza.
10. Tak, wszystko jest narzucone
- 0
@quartzu: Tak narzekasz i narzekasz to po co się w ogóle udzielasz? Nie rozumiem :D Jak Ci nie odpowiada to się nie udzielaj, a nie żalisz smenty przed klawiaturą. Nikt Ci nie każe wierzyć. Poza tym już się pożegnałeś i znów piszesz. Jeśli się chcesz dowartościować to już proszę, skończ.
- 0
@Wielki_Atraktor: 12. Na samym serwisie było około 15 osób, jakaś połowa tego to przedział 20-30, reszta powyżej 40. Szefcio z 55, ale znał na temacie się dobrze.
13. Czy ja wiem, nawet ciekawie było, bo w końcu praca w swoim fachu, to co się lubi. Niestety nie wiem jakie mają tam zarobki, ale stawiam tak około 2500 maks.
14. Są od tego inne osoby, na odpowiednim dziale.
15. Jeśli serwisant coś
13. Czy ja wiem, nawet ciekawie było, bo w końcu praca w swoim fachu, to co się lubi. Niestety nie wiem jakie mają tam zarobki, ale stawiam tak około 2500 maks.
14. Są od tego inne osoby, na odpowiednim dziale.
15. Jeśli serwisant coś
- 0
@Wielki_Atraktor: Nie ma sprawy, wal śmiało.
- 0
@quartzu: Już Ci to napisałem na samym początku. Z serwisanta na praktykach próbujesz robić ze mnie nie wiadomo kogo i mnie ośmieszyć. Jak widzisz, mówisz, że AMA o niczym, a jakoś ludzie pytają i jest fajnie. :)
Poza tym co chcesz od RoHS? Moja prywatna opinia ma sprawdzić poziom mojej wiedzy? AMA nie zakładałem, aby ktoś udowadniał mi, że jesteś mądrzejszy (jak widać próbujesz to robić), tylko aby podzielić się tym,
Poza tym co chcesz od RoHS? Moja prywatna opinia ma sprawdzić poziom mojej wiedzy? AMA nie zakładałem, aby ktoś udowadniał mi, że jesteś mądrzejszy (jak widać próbujesz to robić), tylko aby podzielić się tym,
- -1
@quartzu: Uważam, że wyszło jeszcze gorzej niż przed nową dyrektywą.
- 0
@jaskiniowiec88: No żeś dowalił. :D Ale masz rację, robisz robotę jak inni, a oni jeszcze z pretensją do Ciebie, że coś za to chcesz... Dobrze wiedzą, że musisz to zrobić i mają w dupie ludzi.
- -2
@quartzu: W sensie, chodzi mi o to, że ta nowa dyrektywa wyszła gorzej niż jej nie było. Dla konsumentów jak i środowiska.
- -1
@jaskiniowiec88: Ja również nie mam nic do gadania...
- 3
@mr_bless: Laptopy przekładają do serwisowych pudełek na innym dziale, a nie serwisanci, więc pewnie oni wezmą zero siedem, a serwisant otrzyma zalanego laptopa i tyle Ci z tego będzie. xdd
- -1
- 1
@raq195: Poszukaj używane HD7870 XT. Po podkręceniu masz jakby 7950.
- 0
@rtone: Szczerze mówiąc jak na linię biznesową byłem zawiedziony, jeśli chodzi o ASUSa, ponieważ miałem sporo lapków powyżej 4-5k, w których psuły się płyty itp. Nie wiem kto jest aktualnie liderem w biznes klasie, ale stawiałbym nadal na Lenovo ThinkPady.
- 0
@mirobialy: Ciężko pytanie czego najmniej... Raczej czego najwięcej. (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
ASUS wg mnie obecnie nie może pochwalić się niczym, czego nie mają inni producenci.
ASUS wg mnie obecnie nie może pochwalić się niczym, czego nie mają inni producenci.
- 1
@zduchacze: Szczerze - miałem do czynienia z dwoma lapkami z serii ROG, ale modelu dokładnego nie pamiętam. Fakt, chłodzenie jest dość zaawansowane w tych modelach i jest to trudniej wyczyścić. Aktualnie nie śledzę specjalnie laptopów do gier, więc nie chcę nic polecać, bo uważam, że akurat na tym niektórzy znają się lepiej. Sam, jeśli chodzi o gry, jestem zwolennikiem stacjonarek.
- 0
@Neurotok: Brak. Może jakiś Dell Inspiron? Albo coś z Lenovo?
- 0
@visionsense: Chyba ze 3-4 razy wymieniałem ekran w tego typu urządzonku, ale nigdy nie wymagało to kalibracji, na diagnostyce zawsze przechodziło okej, więc niestety Ci nie pomogę z tym pytaniem. Co do tego pytania to zauważ, że są też różne wersje digitizerów, musisz mieć tą samą, która była wcześniej.
oliee0 via Android
- 0
@oliee0: Czego się ludzie spodziewacie? xd
Że będę za Was szukał ofert i je tu wklejał? :D
No nie przesadzajmy, to AMA, a nie darmowe usługi :P
Że będę za Was szukał ofert i je tu wklejał? :D
No nie przesadzajmy, to AMA, a nie darmowe usługi :P
- 0
@visionsense: Chętnie bym Ci pomógł, ale nigdy nie miałem przypadku, który wymagał kalibracji, niestety nie pomogę Ci z tym. Wiem, że nie chodzi Ci o panel, tylko o digitizer, ale digitizer na taśmie ma napisane do jakiej wersji ekranu jest przeznaczony.
- 0
@kuskoman: Tak, z resztą i tak nie wiążę jakoś bardzo przyszłości z programowaniem.
Stacja rosyjskiego metra. Porównajmy do naszego "nowoczesnego".
Fakt, że mieliśmy gorszą sytuację na zbudowanie lepszego metra. Komuna, wojna, no ale te rosyjskie powoduje szok. Pałacometro, w którym brakuje chyba tylko dywanów na ścianach.
z- 9
- #
- #
- #
Oszustwo ctrl+v / zmienia numer konta bankowego
Proszę o udostępnianie tego filmu, który ukazuje jak wirus zmienia ciąg 26 cyfr na numer konta bankowego ! kopiując swój numer, podając komuś do przelewu aut...
z- 383
- #
- #
- #
- #
oliee0 via iOS
- 0
@pioterhiszpann: Trzeba dodać, że dobry wirus to taki, o którym nie wiesz :)
oliee0 via iOS
- 0
Heh, fajnie wygląda później taki komputer z milionami reklam, a jak działa super :d
- 1
Sony traktuje klientów jak śmieci! Chcą tylko pieniędzy, a serwis to kpina.
Sony traktuje klientów jak śmieci. W mojej Xperii Z1 pękł sam ekran co jest wadą tych telefonów. Telefon lądował 3 razy w serwisie i za każdym razem był odsyłany w powodu uszkodzenia mechanicznego. Napisali mi, że wg analizy ekran pękł od upadku, a telefon nie ma nawet śladów zadrapania. Po całej...
z- 305
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 11
@frutson: To jakaś kpina jak traktują klientów, a miałem ich tyle rzeczy... Najśmieszniejsze jest to, że przestali odpisywać, boją się, bo wiedzą, że mam rację. Myślę, że warto to nagłaśniać, tym bardziej jestem zdenerwowany, bo za telefon dałem 2300 zł, a tu mnie olewają. Jak widać zależy im tylko na tym, aby zapłacić i wypiepr*ać. ( ͡€ ͜ʖ ͡€)
- 4
@frutson: Płacąc tyle wymagałem niezawodnego działania przez dwa lata lub ew. chociaż dobrego serwisu. Tak czy siak nie skupiajmy się ile dałem za urządzenie, a zwróćmy uwagę jak tak duża firma traktuje klientów.
- -1
@ameliniowyguzik: Fakt - brzmi to zbyt dwuznacznie, lecz tak czy siak tym wpisem przestrzegam przed tą firmą.
- 2
@bbart78: Musieli Ci zaakceptować reklamację, bo na brud od środka nie ma innego wytłumaczenia jak rozszczelnienie, ale wystarczy na FB wejść na profil w-support i poczytajcie komentarze. To chyba najbardziej znienawidzona firma na świecie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
- 17
@adamssson: No widzisz. :) Ja miałem od nich nie tylko telefon, ale dużo więcej rzeczy. Nigdy nie kupię już nic od nich za traktowanie klienta jak psa.
- 0
@Slonx: Jedyna praca tych ludzi to znalezienia odpowiedniego cytatu z karty gwarancyjnej i przepisanie go do zwrotnego maila. To jedyne co wyniosłem z jakiś 3-4 maili z Sony. W końcu zwróciłem uwagę, że proszę o praktyczną poradę, a nie o coś co znam już na pamięć - nie odpisali nic. Sprawa do sądu? Zero sensu, bo z nich prawnikami i tak bym przegrał. To pokazuje jak firma wykorzystuje maksymalnie prawo, tylko
- -53
@novak666: To moje pęknięcie: http://shop.w-support.com/pl/h2o_file_pl.asp?File=2015/ER/08/65155015597301.jpg
Ale nie w tym sens... Tutaj koledze z forum z takim pęknięciem wymienili telefon na nowy:
http://shop.w-support.com/pl/h2o_file_pl.asp?File=2015/ER/09/65155019155701.jpg
Czy widzisz jakąś dużą różnicę oprócz innej perspektywy wykonania zdjęcia? Pisałem z tym co też miał te pęknięcie i twierdził, że wyglądało praktycznie tak samo jak u mnie. Podałem ten przykład w serwisie, razem z linkiem, powołując się na nr zlecenia i zapytałem czemu jemu wymienili, a mi nie
Ale nie w tym sens... Tutaj koledze z forum z takim pęknięciem wymienili telefon na nowy:
http://shop.w-support.com/pl/h2o_file_pl.asp?File=2015/ER/09/65155019155701.jpg
Czy widzisz jakąś dużą różnicę oprócz innej perspektywy wykonania zdjęcia? Pisałem z tym co też miał te pęknięcie i twierdził, że wyglądało praktycznie tak samo jak u mnie. Podałem ten przykład w serwisie, razem z linkiem, powołując się na nr zlecenia i zapytałem czemu jemu wymienili, a mi nie
- -11
@Slonx: Potrzebuję do tego opinii rzeczoznawcy (koszt ok. 200 zł), do tego koszt sprawy sądowej (założenia) to ok. 70 zł. Za wszystko muszę zapłacić prawie 300 zł, a nie daj Boże przegram, gdzie koszt przegranej wynosi ok. 350 zł. Wolę aż tak nie ryzykować...
oliee0 via iOS
- -10
@nihil_novi: Nie, ponieważ wszystko odsyła mnie do polskiej strony wsparcia. Jest w ogóle jakiś europejski lub ogólnoświatowy email do nich?
oliee0 via iOS
- -14
@bruthal: No super, a ja założyłem 3 i co? Podadzą mnie do sądu? Nie tego dotyczy chyba ten wykop...
oliee0 via iOS
- -5
@przedostatni_wolny_login: Byłem, powiedział, że potrzebna jest opinia rzeczoznawcy, ponieważ on nie może stwierdzić czyja to wina. Rzecznik pomaga mi tyle, że jak tam poszedłem to tylko mi powiedział, aby podać ich do sądu i tyle...
oliee0 via iOS
- -16
@bruthal: Nie pogrążają się już człowieku. Z Twoimi złotymi zasadami i świętym prawem powinni chyba kamieniować za przejście na czerwonym świetle, a poza tym to nie wiem co to ma do serwisu Sony i ich jakości usług.
oliee0 via iOS
- -4
@GeraltRedhammer: Tylko, że Media Markt odrzuca mój wniosek o niezgodności towaru z umową, bo uważają, że wada nie występowała w urządzeniu w dniu zakupu... Urządzenie reklamowałem pierwszy raz bezpośrednio do serwisu jakoś na końcu sierpnia, ale wszystko tyle trwało, ponowne reklamacje itp., że sprawa ciągnie się do teraz.
oliee0 via iOS
- -5
@GeraltRedhammer: Pierwsza była pod koniec sierpnia, więc nie minęło jeszcze pół roku. Chyba pójdę po prostu do rzeczoznawcy i z tym papierkiem pójdę do MM z żądaniem zwrotu gotówki. Jeśli to odrzucą to zostaje mi tylko sąd...
- -3
@GeraltRedhammer: Dziękuję bardzo za pomoc. :)
oliee0 via iOS
- -47
@elemenTH: Nie ma żadnego ukruszenia ;)
oliee0 via iOS
- -3
@guilmonn: Haha, dokładnie tak, tylko nie było nic słychać.
oliee0 via iOS
- -1
@Vittu: Odsyłają do rzeczoznawcy i do sądów, sami są bezradni...
oliee0 via iOS
- -6
@gl0wa: W tym sens, że nie robiłem spamu, a tym bardziej nie padł ani jeden wulgaryzm.
oliee0 via iOS
- -2
@wojtoon: Kiedyś to były rzeczy robione na jakość. ;)
oliee0 via iOS
- -31
@Vitt_Stwosz: Człowieku, telefon nie ma nawet zadrapania ani śladu po upadku, tym bardziej jak mogłem go upuścić skoro przed zaśnięciem leżał na biurku cały, a rano już był pęknięty? Czytajcie inne komentarze ludzi, którym pękło, a poza tym dałem zdjęcie drugiego pęknięcia innego człowieka i jemu wymienili, a wygląda tak samo.
oliee0 via iOS
- -1
@grzywus: Wystarczy zobaczyć inne samoistne pęknięcia, są rownież bardzo podobne. Telefon nie upadł, a co ma do tego mój czas założenia konta?
oliee0 via iOS
- -1
@gl0wa: Opisywałem krótko swój problem i pytałem co zamierzają z tym zrobić, ale głównie odpisywałem na ich inne komentarze, które były niezgodne z tym co robią. Jeśli znajdę jakieś screeny na kompie to później wrzucę.
oliee0 via iOS
- -11
@lbalec: A co mnie obchodzi co Sony sobie odgórnie ustaliło? Mi się zrobiło z paroma liniami, a nie z jedną i takich przypadków w internecie są setki, to nie są moje widzimisie.
oliee0 via iOS
- -7
@jedzbudynie: Jasne, bez śladu uszkodzenia oprócz ekranu...
oliee0 via iOS
- -4
@ChineseMobilePhones: Człowiek uczy się na błędach :)
oliee0 via iOS
- -2
@nemokrinis: Nie dzwoniłem, lecz zadzwonię, a to że ich zewnętrzny serwis jest jaki jest to ich wina. Tak duża firma powinna mieć wszystko załatwione idealne, tym bardziej, że wiedzą co tam się wyprawia.
oliee0 via iOS
- -1
@Neaopoliti: Gdybym wiedział o tym to wiadomo, że bym nic nie kupił od nich.
oliee0 via iOS
- -1
@nemokrinis: Wystarczy, że odrzucają takie przypadki i nic nie muszą zmieniać...
oliee0 via iOS
- -5
@Vitt_Stwosz: Brawo, tylko, że obudowa jest ze szkła.
oliee0 via iOS
- -1
@vaxx: Pisałem, kopiują mi tylko cytaty z karty gwarancyjnej.
oliee0 via iOS
- -4
@Vitt_Stwosz: No jasne, i po upadku nawet farba by nie zeszła... Właśnie tak to mi może Sony ściemniać.
oliee0 via iOS
- -3
@Vitt_Stwosz: No widzisz, ale mi niestety pękł sam i nikogo nie chcę okłamać...
oliee0 via iOS
- -3
@Vitt_Stwosz: przykre ;)
oliee0 via iOS
- -2
@oMatej: To folia, która jest na ekranie, a nie ukruszenie.
oliee0 via iOS
- -2
@Scuti: A widać by miał oprócz trochę porysowanej folii coś szczególnego?
oliee0 via iOS
- -3
@Scuti: Dbałem o telefon jak o jajko, a poza tym nie mam żadnej korzyści z tego, aby tutaj okłamywać ludzi. Jako byłby sens tego wykopa, gdyby to nie była prawda?
oliee0 via iOS
- -1
@Scuti: Nie zależy mi na ich łasce, tylko na pokazaniu ludziom prawdy i jak ważny jest tak naprawdę klient.
oliee0 via iOS
- -2
@Vitt_Stwosz: Jakby mi zależało na jakiś efektach to bym sobie na golasa w centrum Warszawy pobiegał, a nie robił takie rzeczy.
oliee0 via iOS
- -2
@Vitt_Stwosz: Ciekawe... Mam inne cele niż tworzyć sobie tandentną sławę w internecie, nie na tym to polega :)
oliee0 via iOS
- -2
@Vitt_Stwosz: Teraz już mi nie zależy na ich łasce.
oliee0 via iOS
- -2
@JustMMan: Mi cały czas zwracają i straszą za zaczną pobierać pieniądze za odsylki
oliee0 via iOS
- -1
@stefan_banach: Pisalem już ze to folia na ekranie...
oliee0 via iOS
- -1
@weeden: Moze tak widać no ale nie spadł :)
oliee0 via iOS
- -1
@hpiotrekh: Nie niestety nie xd ale teraz wiem jakie wymówki moze mieć Sony
oliee0 via iOS
- -1
@kondziow: Z zagranicznych stron patrzyłem przypadki i 3/4 pęknięć takich jak nasze powstaje z tego samego miejsca... To nie jest wg mnie przypadek ;)
oliee0 via iOS
- 1
@worldmaster: Radzę zapoznać się z tym przypadkiem na zagranicznych stronach, jeśli już dokładnie to analizujesz. Większość takich pęknięć powstaje właśnie z tego miejsca...
oliee0 via iOS
- 0
@worldmaster: okej xd
oliee0 via iOS
- 0
@JustMMan: odblokowałem pw
- 1