Spacja przecinek spacja
- 226
Poranek w Chęcinach.
- 382
- 2
@jucio: zgadza się:
https://allegro.pl/oferta/ryz-paraboliczny-paraboiled-1kg-targoch-12397734272?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_uzsd_supermarket_grocery_pla_pmax&ev_campaign_id=17997573310&gclid=CjwKCAiAvK2bBhB8EiwAZUbP1E4vgP1HJkKF_i9nDvYyPn3UZsybG2i0an14430KUoHAvGpBrjDx-xoCnyAQAvD_BwE
X D
https://allegro.pl/oferta/ryz-paraboliczny-paraboiled-1kg-targoch-12397734272?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_uzsd_supermarket_grocery_pla_pmax&ev_campaign_id=17997573310&gclid=CjwKCAiAvK2bBhB8EiwAZUbP1E4vgP1HJkKF_i9nDvYyPn3UZsybG2i0an14430KUoHAvGpBrjDx-xoCnyAQAvD_BwE
X D
nynomat via Android
- 0
Mirki spod tagu #rower #mtb #enduromtb poszukuję obręczy #enduro na tył, która dużo zniesie. 29", 32H do 200 zł. Co polecacie?
Jakieś doświadczenia z marką Ryde? Znalazłem ten model: https://ctbike.pl/ryde-trace-obrecz-aluminiowa-mtb-29mm-29-515g.html za mniej niż pół ceny.
Jakieś doświadczenia z marką Ryde? Znalazłem ten model: https://ctbike.pl/ryde-trace-obrecz-aluminiowa-mtb-29mm-29-515g.html za mniej niż pół ceny.
nynomat via Android
- 0
@GrubyKociol no właśnie niby ma sporo, ale same Oozy o szerokości 24,5. Wg tabelki Spanka bardziej takie XC.
Swoją drogą też mam swojego gościa od tanich obręczy na OLX, też polecam, zwłaszcza do nieco lżejszych zastosowań. Złożyłem sobie tanio koła do hardtaila na obręczach alexrims i piastach formula, wszystko OEM:
https://www.olx.pl/oferty/user/hnhl/
Ale szukam czegoś pancernego, chyba wezmę te Ryde.
Swoją drogą też mam swojego gościa od tanich obręczy na OLX, też polecam, zwłaszcza do nieco lżejszych zastosowań. Złożyłem sobie tanio koła do hardtaila na obręczach alexrims i piastach formula, wszystko OEM:
https://www.olx.pl/oferty/user/hnhl/
Ale szukam czegoś pancernego, chyba wezmę te Ryde.
nynomat via Android
- 1
#1z10 Anna taka żona
nynomat via Android
- 5
Pani Wiktoria chyba lagi ma
#1z10
#1z10
nynomat via Android
- 7
@H_Dworniok2137 mieć podane dwa warianty i nie powiedzieć nic xD
815 808 + 66 = 815 874
Pokręcone, tym razem szutry i podjazdy. Drachenflugrampe Seerig
Max square: 7x7
Max cluster: 120
Pokręcone, tym razem szutry i podjazdy. Drachenflugrampe Seerig
Max square: 7x7
Max cluster: 120
- 1
Mirki, od jakiegoś czasu szukam sztywnego widelca alu/karbon z mocowaniem na hamulec tarczowy, rurą sterową 1 1/8 i sztywną osią 12/15. Powoli uznaję, że to niemożliwe, bo chyba mniej więcej w czasach wchodzenia sztywnych osi w #szosa #gravel standardem był też tapered. Czy ktoś się spotkał z takim widelcem?
Najbliższe, co do tej pory znalazłem, to taka bliżej nieokreślona sterówka jak na zdjęciu i nie mam pojęcia jaki
Najbliższe, co do tej pory znalazłem, to taka bliżej nieokreślona sterówka jak na zdjęciu i nie mam pojęcia jaki
- 0
@ujdzie: mocowanie hamulca to pół biedy, ale sztywna oś do wymóg, bo to w ogóle powód zmiany widelca. QR mi ciągle się przestawia i tarcza wariuje. Widziałem na Ali i nawet bym zamówił, gdyby to było alu, a karbonowi chińskiemu nie ufam :(
- 1
@ujdzie: fajny gadżet, ale to nic nie da, jeśli przy pierwszym kamieniu/krawężniku lub hamowaniu przednim koło się przestawia w hakach. Możliwe też, że świeży wdielec QR też by załatwił sprawę, bo może te haki są już wyrobione.
- 0
@damian_co_dalej: chińskiemu no-name bez żadnych testów i podparcia tego napisem producenta z reputacją :)
PS ale dlatego też nie planuję karbonowej ramy.
PS ale dlatego też nie planuję karbonowej ramy.
nynomat via Android
- 1
@Rinter dokladnie tak, mam zaciski.
Mam taki sam problem, jak Ty, wiecznie nie mogę dobrać siły ścisku, mam też czasem wrażenie, że dosikałem mocniej, a przy otwieraniu jest znów luźno. Dźwignie są straszne, w MTB też wymieniałem oś 15 mm z dźwignią na wkręcaną imbusem. Tan dochodzi jeszcze kwestia ustawienia wajchy tyłem do kierunku jazdy, wiecznie się nie udawało przy odpowiedniej sile.
Możesz mieć rację, bo w dirtówce też miałem haki
Mam taki sam problem, jak Ty, wiecznie nie mogę dobrać siły ścisku, mam też czasem wrażenie, że dosikałem mocniej, a przy otwieraniu jest znów luźno. Dźwignie są straszne, w MTB też wymieniałem oś 15 mm z dźwignią na wkręcaną imbusem. Tan dochodzi jeszcze kwestia ustawienia wajchy tyłem do kierunku jazdy, wiecznie się nie udawało przy odpowiedniej sile.
Możesz mieć rację, bo w dirtówce też miałem haki
nynomat via Android
- 1
@msta są, ale raczej to różnice marginalne między 1,8 mm (Shimano) a 2 mm (Magura)
nynomat via Android
- 0
@pawlos10rs wychodzi na to, że to kwestia słabej siły zacisku. Zamówiłem już takie, jak pokazane wyżej, na imbus i liczę na efekt.
nynomat via Android
- 3
@Rinter
@LaFlecheWallonne
@pawlos10rs testuję właśnie osie Accent Bolt i koło siedzi jak przyspawane, dziękuję!
@LaFlecheWallonne
@pawlos10rs testuję właśnie osie Accent Bolt i koło siedzi jak przyspawane, dziękuję!
- 1
Czy próbował ktoś montować widelec tapered do klasycznej główki ramy 1 1/8 cala np za pomocą czegoś takiego:
https://allegro.pl/oferta/stery-tapered-do-ramy-1-1-8-44mm-redukcja-hit-8074928497 ?
#rower #szosa #mtb #gravel
https://allegro.pl/oferta/stery-tapered-do-ramy-1-1-8-44mm-redukcja-hit-8074928497 ?
#rower #szosa #mtb #gravel
- 0
@GrubyKociol: z jakim skutkiem? W drugą stronę to wiadomo, ale za dużą rura do za małej główki - to się uda?
- 0
mufę mam 44/44 więc powinno zagrać
- 81
- 2
Mam obecnie fulla enduro (kierownica 780 mm), ścieżkowego hardtaila (780 mm) i coś a'la flatbar gravel (700 mm) zbudowany na bazie szybkiego roweru miejskiego i też skłaniam się ku zamianie tego ostatniego na rasowego gravela z barankiem. Nie dlatego, że to lepsza kierownica niż prosta, bo w dwóch pierwszych wymienionych nie wyobrażam sobie pozbyć się nawet 10 mm szerokości. Ale po pierwszych 100 km ciągiem na prostej kierownicy ma tym właśnie "flat-gravelu" zauważyłem, że pod koniec już kombinuję z rękami, rotuję je do zewnątrz, kładę pięści na gripach itp.Więc może coś w tym jest.
Problemem jest raczej nachalne promowanie gravela jako terenowego roweru do wszystkiego, a takim nie jest.
Odpowiadają za to oczywiście głównie producenci, co widać chociażby na tej grafice:
https://rondo.cc/mylc,629,pl
Później ktoś kupuje gravela i dziwi się, że on niepewnie zjeżdża po kamieniach i zaczyna hejtować. W standardowym podziale MTB/road, to wciąż rower z grupy road. Asfalty każdej jakości, ubite ścieżki, dukty leśne mniej lub bardziej kamieniste (tu komfort uzależniony od opony). Ma być daleko i szybko.
Dla
Problemem jest raczej nachalne promowanie gravela jako terenowego roweru do wszystkiego, a takim nie jest.
Odpowiadają za to oczywiście głównie producenci, co widać chociażby na tej grafice:
https://rondo.cc/mylc,629,pl
Później ktoś kupuje gravela i dziwi się, że on niepewnie zjeżdża po kamieniach i zaczyna hejtować. W standardowym podziale MTB/road, to wciąż rower z grupy road. Asfalty każdej jakości, ubite ścieżki, dukty leśne mniej lub bardziej kamieniste (tu komfort uzależniony od opony). Ma być daleko i szybko.
Dla
Ohui
#spotted #podrywajzwykopem #patologiazmiasta #niewiemjaktootagowac #alkoholizm #rozowepaski #s--s
#spotted #podrywajzwykopem #patologiazmiasta #niewiemjaktootagowac #alkoholizm #rozowepaski #s--s
nynomat via Android
- 23
@MyPhilosophy Oldze Boładz pato-Vega wjechał za mocno
!a tak serio, to szczere ogłoszenie, nie ma się co śmiać, nawet mnie ujęły te "proste rzeczy", może wyjdzie na prostą ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
!a tak serio, to szczere ogłoszenie, nie ma się co śmiać, nawet mnie ujęły te "proste rzeczy", może wyjdzie na prostą ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
- 75
- 1
@Cernold: raczej odwrotnie - to przez fetysze arabusów padło takie skojarzenie.
- 789
#silownia
opinie o Białku na tej stronie nie są przychylne