Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko223
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
mobster3
mobster3

mobster3

Dołączył 8 lat i 8 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 206
  • Znaleziska 55
  • Mikroblog 151
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 5
deger
deger
deger
07.01.2023, 07:38:30 via iOS
  • 47
Co tu się w nocy stało z USD? Ktoś ma jakieś info?
#dolar #waluty
deger - Co tu się w nocy stało z USD? Ktoś ma jakieś info?
#dolar #waluty

źródło: comment_167307711084uHp3a3UTjHJYPOVwFHEk.jpg

Pobierz
  • 60
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mobster3
mobster3
mobster3 07.01.2023, 23:28:12
  • 0
@deger: https://finanse.gazetaprawna.pl/artykuly/8628892,kurs-euro-google-dolar-zloty-frank.html
  • Odpowiedz
mobster3
mobster3
mobster3 19.04.2021, 20:59:04
  • 0
Da się w blenderze w shapekeys dokonać kilku zmian kształtu i przypisać dla nich wartości na jednym Shapekeys np. od 0 do 1?
Tak jak widać na screenie chciałem przekształcić na jednym shapekey Cylinder z tego A(value0), po przez B(value 0.5) do C(value 1).
Dobrze działa dla value 0 i 0.5, ale wtedy przy C wychodzi co innego co widać na screnie. Albo dzieje się tak że dobrze jest przy 0 i
mobster3 - Da się w blenderze w shapekeys dokonać kilku zmian kształtu i przypisać dl...

źródło: comment_1618864760QncrBjN94rgJtdiAXgEK3Y.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mobster3
mobster3
mobster3
Autor
19.04.2021, 22:17:25
  • 0
@Gorion103: Dałem na Key 1 - max 0.5 i dostałem ten cylinder B przy value 0.5
Dodałem przez 'New shape from mix' Key 2- i dostaje cylinder C przy wartości 1, ale przy wartości 0 przyjmuje kształt cylindra B
  • Odpowiedz
mobster3
mobster3
mobster3 09.04.2021, 16:44:19
  • 0
Mireczki działa wam internet Netii we Wrocławiu? Powiedzieli że awaria ale u nich co chwile się coś pierodli, co dwa miesiące albo częściej coś nie tak

#netia #wroclaw #internet
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mobster3
mobster3
mobster3
Autor
10.04.2021, 11:13:56
  • 0
@zlyfutrzak: Wiadomo kiedy to ogarną? internet jest nie na mnie bo wynajmowane mieszkanie i nie mogę zadzwonić
  • Odpowiedz
mobster3
mobster3
mobster3
Autor
10.04.2021, 11:14:28
  • 0
@zlyfutrzak: Wiadomo kiedy to ogarną? internet jest nie na mnie bo wynajmowane mieszkanie i nie mogę zadzwonić
  • Odpowiedz
mobster3
mobster3
mobster3 15.03.2021, 12:10:59
  • 0
Jest jakiś sposób aby zwiększenie rozdzielczości na Dynamesh? U mnie maksymalna to 2048 i tworzy mi za małą geometrię. Co zrobić żeby pracować na wyższej rozdzielczości niż 2k? Czytałem że powiększenie modelu powinno rozwiązać problem jednak dalej jest tak samo.
#zbrush #grafika3d
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BoguslawJestem
BoguslawJestem
15.03.2021, 13:47:23
  • 0
@mobster3: musisz mieć coś nie tak ze skalą bo 2048 to jest wystarczająco, sprawdź sobie rozmiar modelu w innym sofcie i wyeksportuj do Zbrusha ponownie z poprawioną skalą
  • Odpowiedz
Kontestator
Kontestator
05.11.2020, 12:32:57
  • 3
#wroclaw wykoleił się teraz na biletach #mpkwroclaw . Od 30.10.2020 pojawiają mi się obciążenia na małe kwoty. Operacje wykonane kartą. Po pierwszej operacji sytuację zgłosiłem do banku i karta została zablokowana, a teraz patrzę, że obciążenia pojawiają się nadal. Wygląda na to, że wrocławski system płatności za bilety w automatach mobilnych w autobusach i tramwajach się posypał. Teraz nie mam możliwości weryfikacji, czy to są księgowane jakieś zaległe
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mobster3
mobster3
mobster3 05.11.2020, 19:40:50
  • 0
@Kontestator: Też zauważyłem ostatnio pobranie opłaty jakby podwójnie, nie które rzeczywiście były z września. Kontaktowałeś się zbankiem odrazu czy najpierw z mpk albo mennicą?
  • Odpowiedz
mobster3
mobster3
mobster3 26.04.2020, 22:49:23
  • 0
rgrt dg gdggd
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

FigaroAresHugo
FigaroAresHugo
26.04.2020, 22:51:03
  • 0
@mobster3: nie jestem ekspertem i w sumie nie powinienem komentować ale wydaje mi się że jeżeli byłoby to legalne to jest to kolejna luka do naprawienia, zacznij jeszcze innym zaglądać w talerz, obserwuj przez dziurke od klucza jak wchodzi do łazienki.
A tak serio to mam nadzieje że Twój wpis to bait.
  • Odpowiedz
FigaroAresHugo
FigaroAresHugo
26.04.2020, 22:52:18
  • 0
@mobster3: a jak to nie bait to poszukaj gdzieś jajec bo zgubiłeś skoro nie umiesz takich prostych rzeczy jak kazanie komuś spadać na drzewo bo pracujesz...
  • Odpowiedz
mobster3
mobster3
mobster3 08.03.2020, 00:09:23
  • 5
Don wasyl chyba nie padumał że tvp może po takiej być bardziej zainteresowane pokazywaniem gal tymexu, zwłaszcza że komentatorzy skrytykowali werdykt. i całą kasa z tvp w p---u
#boks
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

zader7
zader7
zader7
08.03.2020, 00:50:19
  • 0

Komentarz usunięty przez moderatora

AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
15.07.2019, 18:33:26
  • 7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mobster3
mobster3
mobster3 15.07.2019, 21:20:31
  • 0
@AnonimoweMirkoWyznania: Pokaż co dokładnie tworzysz strony, animacja, filmy, wizualizacje produktów? Warto nawiązać kontakty na linkedin z dużymi korpo. Sam niedawno dostałem propozycje przebranżowienia szkolenie + zatrudnienie nie od razu po nim
  • Odpowiedz
mobster3
mobster3
mobster3 15.07.2019, 22:34:29
  • 0
@DivusClaudius: Tworzyłeś też obiekty 3D pod gry? Może miałbym kilka pytań jeżeli pracujesz w branży
  • Odpowiedz
mobster3
mobster3
mobster3 30.01.2019, 21:56:33
  • 0
Wie ktoś jak sobie poradzić z rozłożeniem mapy UV w blenderze, tak aby tylko boki i góra skrzyni były rozłożone, a reszta ma mieć nałożone wyspy na nie. Jest jakiś addon który może mi to ułatwić czy musze rozłożyc cały model i ponakładać wyspy na siebie?

#grafika3d #blender3d #grafikakomputerowa #blender
mobster3 - Wie ktoś jak sobie poradzić z rozłożeniem mapy UV w blenderze, tak aby tyl...

źródło: comment_WXIjfkHudn0CYFaZ9sTW9s6fii2ugQui.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Naxster
Naxster
30.01.2019, 22:15:42
  • 0
@mobster3: uv packmaster ma chyba eksperymentalne nakładanie na siebie podobnych wysp. Tak to textools, zaznaczenie similar i sort pionowo i poziomo powinien je umieścić w jednym miejscu chyba.
Zakładając, że są podobne
  • Odpowiedz
mobster3
mobster3
mobster3 03.04.2018, 01:19:57
  • 10
Cześć
Podzielę się efektami pracy. Korzystałem z blendera, zbrusha, substance paintera. Rendery przy użyciu marmoseta.
Więcej renderów: https://www.artstation.com/artwork/P3Wby
1
2
3
mobster3 - Cześć
Podzielę się efektami pracy. Korzystałem z blendera, zbrusha, subst...

źródło: comment_sZK8odsid6apGz8LU5jIZ7mGX4MsYuIC.jpg

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mobster3
mobster3
mobster3
Autor
03.04.2018, 01:30:23
  • 0
@menelus: geometria: waza: 336 trisów, skrzynka: 124, wóz: sporo bo 1900
  • Odpowiedz
mobster3
mobster3
mobster3
Autor
03.04.2018, 19:46:00
  • 0
@Naxster: Dzięki za uwagi. Co do skrzynki to niestarannie oświetliłem teraz prezentuję się lepiej: skrzynka.
Jeśli chodzi o geometrię to napewno jest jej za dużo na kołach sami zobaczcie:
Geometria:
koło 294 verts x 4: koło
tkanina zadaszenie 100 verts: dach, dach
wóz 633 verts: wóz, wóz
lina łącznie 64 verts
  • Odpowiedz
mobster3
mobster3
mobster3
Autor
03.04.2018, 20:38:37
  • 0
@Naxster: Tkanina jest jest dwustronna. Na necie czytałem że tak powinno się postąpić w takiej sytuacji.
Na te liny dodałem ten sam materiał co na wazie. Tylko że popełniłem ten błąd że lina jest reprezentowana na bardzo małej powierzchni i co bym nie zrobił to będzie słabo.

Na skrzynce miałem wyrzeźbioną fakturę w zbrushu i przekombinowałem przy teksturowaniu i dlatego jest tam taki chaos.

Rendery wykonałem w marmosecie i było
  • Odpowiedz

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 07.03.2023

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking