Wpis z mikrobloga

Wie ktoś jak sobie poradzić z rozłożeniem mapy UV w blenderze, tak aby tylko boki i góra skrzyni były rozłożone, a reszta ma mieć nałożone wyspy na nie. Jest jakiś addon który może mi to ułatwić czy musze rozłożyc cały model i ponakładać wyspy na siebie?

#grafika3d #blender3d #grafikakomputerowa #blender
mobster3 - Wie ktoś jak sobie poradzić z rozłożeniem mapy UV w blenderze, tak aby tyl...

źródło: comment_WXIjfkHudn0CYFaZ9sTW9s6fii2ugQui.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mobster3: uv packmaster ma chyba eksperymentalne nakładanie na siebie podobnych wysp. Tak to textools, zaznaczenie similar i sort pionowo i poziomo powinien je umieścić w jednym miejscu chyba.
Zakładając, że są podobne
  • Odpowiedz