@xandra: Dlatego że jest to model low poly, bardzo fajny zresztą. Używa się ich w grach ze względu na małą wagę oraz niski koszt renderowania. Zresztą nic nie stoi na przeszkodzie aby go użyć jako element jakiegoś większego renderu.
Słabo. 1. Problemy ze skalą, waza jest ogromna wzgledem.innych elementow. W porownaniu do kół skrzynka też jest jakaś duza 2. Kształt tej skrzynki jest dziwaczny. Ogromne boki, malutkie deseczki. Patrząc po detalu na teksturze to przy gorze ci sie odechcialo rzeźbić. Boki mają ciekawą fakture, gora jest jak jedna decha. 3. Tekstury ogolnie dość ladne ale czyste i papierowe. Brak brudu na kolach, przebarwień itd
@Naxster: Dzięki za uwagi. Co do skrzynki to niestarannie oświetliłem teraz prezentuję się lepiej: skrzynka. Jeśli chodzi o geometrię to napewno jest jej za dużo na kołach sami zobaczcie: Geometria: koło 294 verts x 4: koło tkanina zadaszenie 100 verts: dach, dach wóz 633 verts: wóz, wóz lina łącznie 64 verts
@mobster3: wóz poza kilkoma loopcutami wydaje sie ok. Koło też. Tkanina, jakby była ciekawsza powinna mieć więcej (acz nie wiem gdzie tu 100vertów, jest dwustronna?) Natomiast liny to tragedia, czarne są aż od punktów
A krzynka ma strasznie brzydką fakturę. Co to za renderer? No i linie desek nadal mało wyraźne.
@Naxster: Tkanina jest jest dwustronna. Na necie czytałem że tak powinno się postąpić w takiej sytuacji. Na te liny dodałem ten sam materiał co na wazie. Tylko że popełniłem ten błąd że lina jest reprezentowana na bardzo małej powierzchni i co bym nie zrobił to będzie słabo.
Na skrzynce miałem wyrzeźbioną fakturę w zbrushu i przekombinowałem przy teksturowaniu i dlatego jest tam taki chaos.
@mobster3: Nie wiem, ja bym wydzielił szmatkę daszku jako osobny slot materiału i dał mu dwustronność w silniku. Ale to zależy od tego co bardziej boli, trisy czy dwustronność. Niemniej jakby to była ciekawsza w formie to mocno bolałoby podwojenie trisów.
Świat się sypie na naszych oczach. Czeka nas chaos. Biedni ludzie będą umierać za polityków i bogaczy. Życie jest przerażające, niech nikt nie mówi, że jakiś bóg istnieje, bo parsknę śmiechem.
Napastnikom udało się zbiec ale zostawili mundury i notatki. Mundury należą do Estońskich, Litewskich i Łotewskich sił zbrojnych, w mundurach były też notatki z rozkazami od NATO.
Podzielę się efektami pracy. Korzystałem z blendera, zbrusha, substance paintera. Rendery przy użyciu marmoseta.
Więcej renderów: https://www.artstation.com/artwork/P3Wby
1
2
3
4
#zbrush #3d #grafika #grafika3d #grafikakomputerowa #tworczoscwlasna #blender3d
Słabo.
1. Problemy ze skalą, waza jest ogromna wzgledem.innych elementow. W porownaniu do kół skrzynka też jest jakaś duza
2. Kształt tej skrzynki jest dziwaczny. Ogromne boki, malutkie deseczki. Patrząc po detalu na teksturze to przy gorze ci sie odechcialo rzeźbić. Boki mają ciekawą fakture, gora jest jak jedna decha.
3. Tekstury ogolnie dość ladne ale czyste i papierowe. Brak brudu na kolach, przebarwień itd
Komentarz usunięty przez autora
@Naxster: Piekny feedback.
Jeśli chodzi o geometrię to napewno jest jej za dużo na kołach sami zobaczcie:
Geometria:
koło 294 verts x 4: koło
tkanina zadaszenie 100 verts: dach, dach
wóz 633 verts: wóz, wóz
lina łącznie 64 verts
Natomiast liny to tragedia, czarne są aż od punktów
A krzynka ma strasznie brzydką fakturę. Co to za renderer?
No i linie desek nadal mało wyraźne.
Daj to do sketchfaba
Na te liny dodałem ten sam materiał co na wazie. Tylko że popełniłem ten błąd że lina jest reprezentowana na bardzo małej powierzchni i co bym nie zrobił to będzie słabo.
Na skrzynce miałem wyrzeźbioną fakturę w zbrushu i przekombinowałem przy teksturowaniu i dlatego jest tam taki chaos.
Rendery wykonałem w marmosecie i było to