- 0
@mobster3: musisz mieć coś nie tak ze skalą bo 2048 to jest wystarczająco, sprawdź sobie rozmiar modelu w innym sofcie i wyeksportuj do Zbrusha ponownie z poprawioną skalą
- 0
rgrt dg gdggd
@mobster3: nie jestem ekspertem i w sumie nie powinienem komentować ale wydaje mi się że jeżeli byłoby to legalne to jest to kolejna luka do naprawienia, zacznij jeszcze innym zaglądać w talerz, obserwuj przez dziurke od klucza jak wchodzi do łazienki.
A tak serio to mam nadzieje że Twój wpis to bait.
A tak serio to mam nadzieje że Twój wpis to bait.
@mobster3: a jak to nie bait to poszukaj gdzieś jajec bo zgubiłeś skoro nie umiesz takich prostych rzeczy jak kazanie komuś spadać na drzewo bo pracujesz...
- 5
- 0
Wie ktoś jak sobie poradzić z rozłożeniem mapy UV w blenderze, tak aby tylko boki i góra skrzyni były rozłożone, a reszta ma mieć nałożone wyspy na nie. Jest jakiś addon który może mi to ułatwić czy musze rozłożyc cały model i ponakładać wyspy na siebie?
#grafika3d #blender3d #grafikakomputerowa #blender
#grafika3d #blender3d #grafikakomputerowa #blender
- 10
Cześć
Podzielę się efektami pracy. Korzystałem z blendera, zbrusha, substance paintera. Rendery przy użyciu marmoseta.
Więcej renderów: https://www.artstation.com/artwork/P3Wby
1
2
3
4
#zbrush #3d #grafika #grafika3d #grafikakomputerowa #tworczoscwlasna #blender3d
Podzielę się efektami pracy. Korzystałem z blendera, zbrusha, substance paintera. Rendery przy użyciu marmoseta.
Więcej renderów: https://www.artstation.com/artwork/P3Wby
1
2
3
4
#zbrush #3d #grafika #grafika3d #grafikakomputerowa #tworczoscwlasna #blender3d
- SzeryfInternetu
- konto usunięte
- AshesOfTheSun
- xandra
- OldNoob
- +5 innych
- 7
@xandra: Dlatego że jest to model low poly, bardzo fajny zresztą. Używa się ich w grach ze względu na małą wagę oraz niski koszt renderowania. Zresztą nic nie stoi na przeszkodzie aby go użyć jako element jakiegoś większego renderu.
- xandra
- imarid
- konto usunięte
- Bartolome00
- loczyn
- +2 innych
- 2
@mobster3: fobra, kij bede brutalny, wybacz...
Słabo.
1. Problemy ze skalą, waza jest ogromna wzgledem.innych elementow. W porownaniu do kół skrzynka też jest jakaś duza
2. Kształt tej skrzynki jest dziwaczny. Ogromne boki, malutkie deseczki. Patrząc po detalu na teksturze to przy gorze ci sie odechcialo rzeźbić. Boki mają ciekawą fakture, gora jest jak jedna decha.
3. Tekstury ogolnie dość ladne ale czyste i papierowe. Brak brudu na kolach, przebarwień itd
Słabo.
1. Problemy ze skalą, waza jest ogromna wzgledem.innych elementow. W porownaniu do kół skrzynka też jest jakaś duza
2. Kształt tej skrzynki jest dziwaczny. Ogromne boki, malutkie deseczki. Patrząc po detalu na teksturze to przy gorze ci sie odechcialo rzeźbić. Boki mają ciekawą fakture, gora jest jak jedna decha.
3. Tekstury ogolnie dość ladne ale czyste i papierowe. Brak brudu na kolach, przebarwień itd
Tak jak widać na screenie chciałem przekształcić na jednym shapekey Cylinder z tego A(value0), po przez B(value 0.5) do C(value 1).
Dobrze działa dla value 0 i 0.5, ale wtedy przy C wychodzi co innego co widać na screnie. Albo dzieje się tak że dobrze jest przy 0 i
shapekey to po prostu jakiś offset pozycji vertexów
możesz zmienić relatywnie do czego to ma być offset
to new shape najwidoczniej nie uwzględnia tego max key, tylko bierze po prostu shape keya