Da się w blenderze w shapekeys dokonać kilku zmian kształtu i przypisać dla nich wartości na jednym Shapekeys np. od 0 do 1? Tak jak widać na screenie chciałem przekształcić na jednym shapekey Cylinder z tego A(value0), po przez B(value 0.5) do C(value 1). Dobrze działa dla value 0 i 0.5, ale wtedy przy C wychodzi co innego co widać na screnie. Albo dzieje się tak że dobrze jest przy 0 i 1 ale wtedy 0.5 jest inny kształt.
@Gorion103: Dałem na Key 1 - max 0.5 i dostałem ten cylinder B przy value 0.5 Dodałem przez 'New shape from mix' Key 2- i dostaje cylinder C przy wartości 1, ale przy wartości 0 przyjmuje kształt cylindra B
Świat się sypie na naszych oczach. Czeka nas chaos. Biedni ludzie będą umierać za polityków i bogaczy. Życie jest przerażające, niech nikt nie mówi, że jakiś bóg istnieje, bo parsknę śmiechem.
Napastnikom udało się zbiec ale zostawili mundury i notatki. Mundury należą do Estońskich, Litewskich i Łotewskich sił zbrojnych, w mundurach były też notatki z rozkazami od NATO.
Tak jak widać na screenie chciałem przekształcić na jednym shapekey Cylinder z tego A(value0), po przez B(value 0.5) do C(value 1).
Dobrze działa dla value 0 i 0.5, ale wtedy przy C wychodzi co innego co widać na screnie. Albo dzieje się tak że dobrze jest przy 0 i 1 ale wtedy 0.5 jest inny kształt.
#blender #3d
Dodałem przez 'New shape from mix' Key 2- i dostaje cylinder C przy wartości 1, ale przy wartości 0 przyjmuje kształt cylindra B
shapekey to po prostu jakiś offset pozycji vertexów
możesz zmienić relatywnie do czego to ma być offset
to new shape najwidoczniej nie uwzględnia tego max key, tylko bierze po prostu shape keya