Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko163
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
koder

koder

Dołączył 17 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1871
  • Znaleziska 816
  • Mikroblog 1055
  • Obserwujący 22
  • Obserwowane 21
  • Dodane (195)
  • Komentowane (581)
  • Plusowane (279)
koder
koder 04.05.2018, 10:10:41
  • 4
Pierwszy render w grze minerałów do zbierania - tutaj konkretnie platyna, 60% czystości. Muszę jeszcze chyba przemyśleć prezentację - czy na pierwszy rzut oka widać, które z tych kamyków są do zbierania?

Muszę jeszcze przerenderować główne asteroidy, bo nowy shader obsługuje ambient occlusion a tutaj brakuje mu danych.

ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog | tagi do obserwowania: #kodermakesgames #deltav

koder - Pierwszy render w grze minerałów do zbierania - tutaj konkretnie platyna, 60%...

źródło: comment_lFSMvB6UqFIlxqyC0C1pymDtz2M0Jb5X.jpg

Pobierz
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
04.05.2018, 11:48:50 via Android
  • 0
@Wextor Właśnie muszę pomyśleć jak to najlepiej zrobić. Podświetlenie na HUD jest jak najbardziej opcją. W ruchu się wyróżniają dużo bardziej niż na zdjęciu. Wieczorem powinienem mieć wersję doszlifiwaną.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
04.05.2018, 11:55:15 via Android
  • 0
@Wextor po trawieniu laserem to pewnie mogłyby świecić na czerwono. Będę ekspermentował co wygląda fajnie i nie odbiera za bardzo od hard SciFi.
  • Odpowiedz
koder
koder 04.05.2018, 08:48:41
  • 3
A gdyby wszystko to rzucić i wyjechać w Bieszczady?


#gamedev na wynos.

Projektowanie minerałów w asteroidach lepiej idzie na świeżym powietrzu, ale niedługo trzeba przerwać, bo w słońcu to ekran tego Asusa sobie nie poradzi.

#kodermakesgames #deltav
koder - > A gdyby wszystko to rzucić i wyjechać w Bieszczady?

#gamedev na wynos.
...

źródło: comment_2juslY0VIXuwI2J4vIis4ps14OGsjhiP.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
04.05.2018, 09:03:49
  • 1
@Jamniczek97: ja też chcę :). To na razie hobby, na życie zarabiam inaczej.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
04.05.2018, 09:17:54
  • 0
@denis-szwarc: Bez szaleństwa: ASUS P2520LJ. 16G RAM, 5500U@2.4 i SSD. Z tym projektem daje radę, ale blender trochę tego 5500 męczy. Brakuje sensownego GPU do renderowania.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
04.05.2018, 09:27:05
  • 1
@denis-szwarc: Nie do gamedevu. Co prawda trzyma na baterii 6 do 10 godzin (tutaj SSD robi robotę), ale sam się rozglądam za czymś mocniejszym. Problemem są intensywniejsze prace - np. mogę zapomnieć o przerenderowaniu tutaj wszystkich asteroidów - mój desktop to ogarnia w kilkanaście minut, tutaj dostałem oszacowanie na 7 godzin.

Obawiam się, że do prawdziwie przenośnego gamedevu to jednak trzeba by coś pokroju surface kupić. Clevo są bardzo fajne,
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
04.05.2018, 10:25:10 via Android
  • 0
@araneo albo po prostu renderować na kabelku. Surface book 2 pro ma 90Wh, a przy 1060 pojedynczy render, taki jak teraz robię, będzie trwać 2-5 minut.
  • Odpowiedz
murarz208
murarz208
01.05.2018, 19:10:43
  • 10
Modyfikacja potworów z wpisu
https://www.wykop.pl/wpis/31201229/chcialem-uzyc-assetow-z-internetu-ale-sensownych-p/
tak aby pasowały do nowego stylu i palety barw.

Na górze wcześniejsza wersja na dole nowsza, która lepsza? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#grafika #pixelart #hexival #indiegamedev #gamedev
murarz208 - Modyfikacja potworów z wpisu 
https://www.wykop.pl/wpis/31201229/chciale...

źródło: comment_MhJH4cSU7yOiBb4lhfQJSQ3q7LIZMQUo.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder 02.05.2018, 07:47:33 via Android
  • 3
@murarz208 mam mieszane uczucia. Dolne są o wiele czytelniejsze i widać duży postęp w technice, ale górne wydają się przekazywać więcej słowiańskiego klimatu.

  • Odpowiedz
koder
koder 29.04.2018, 16:26:26
  • 6
Responsive Game Design ( ͡º ͜ʖ͡º)

No bo w końcu jaką rozdzielczość dać graczowi? Może po prostu dowolną? Wystarczy HUD dostosować.

ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog | tagi do obserwowania: #kodermakesgames #deltav

koder - Responsive Game Design ( ͡º ͜ʖ͡º)

No bo w końcu jaką rozdzielczość dać gra...

źródło: comment_mQz4lqbm6gSZbrICmdHnOgpZPv77c3El.jpg

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
29.04.2018, 16:30:20
  • 0
@Colos: #godot - ujął mnie za serce tym, że cały edytor do engine jest napisany sam w sobie. No i tym, że jest ewidentnie napisany przez #programista15k dla #programista15k
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
29.04.2018, 16:38:03
  • 1
@LeD7: Dzięki! Trzymam się prostej zasady: "no null day exceptions". Codziennie musi powstać coś nowego. No i jakoś się to kręci.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
29.04.2018, 16:39:44
  • 1
@hard1: Dokładnie nen sam Rosatom-Antonov K37 TNTRL, którego widać w oknie gry. Konkretnie ta tapetka.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
29.04.2018, 16:41:01
  • 2
@Aokx: W sumie to łatwiej zrobić, żeby się UI dostosowywał sam, niż testować ręcznie w każdej rozdzielczości, która może się trafić.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
29.04.2018, 16:45:43
  • 0
@Kopytko1: Oczywiście, w opcjach. Jak tylko zrobię ekran opcji :)

Większość wcześniejszych filmików była z full-screen 720p (takiego low-enda mam do testowania wydajności). A testowanie wydajności mi potrzebne, bo czasami jestem entuzjastyczny z particlami. Głupio by było, żeby gra 2D wymagała 1060 :)
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
29.04.2018, 17:02:44
  • 0
To samo trochę dalej w grze. Wygląda chyba ciekawiej.
koder - To samo trochę dalej w grze. Wygląda chyba ciekawiej.

źródło: comment_lGN0gVqE17ThEkuY3uQwzVvGjloNQweD.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
koder
koder 28.04.2018, 08:08:58
  • 8
Zabiera się człowiek za pisanie prostego shadera a tutaj znienacka bug w silniku i nagle trzeba forkować, kompilować i naprawiać całkiem inny projekt.

#godot #gamedev #kodermakesgames
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
28.04.2018, 09:48:26
  • 0
Porównanie nowego i starego shadera. Na statku różnica jest raczej subtelna, ale potrzeba mi takiego shadera do zrobienia fajnych, metalicznych minerałów.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
28.04.2018, 10:21:26
  • 0
@Aryo: Mam wrażenie, że ekipa od Godota ostatnio traktuje 2D bardzo po macoszemu.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
28.04.2018, 11:04:09
  • 0
@koder: A żeby wszystko było takie ładne. W 3.1 FPS ze stałego 60 spadają mi miejscami do 15 ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ

Sprawdzę jeszcze, czy go przypadkiem z debugiem nie skompilowałem, ale nie wygląda to dobrze.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
28.04.2018, 12:12:03
  • 0
No 3.1 nie rozpieszcza wydajnością fizyki :/
koder - No 3.1 nie rozpieszcza wydajnością fizyki :/

źródło: comment_Nqov1kbhxyFZQCVqg4GIUoIw0V00zD40.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
28.04.2018, 12:59:45
  • 0
@alienv: Tak to różnica 3.0.2 vs 3.1. Nie wykluczyłem jeszcze wszystkiego, może mój build jest po prostu popsuty? Budowałem Godota ze źródeł. Muszę spróbować zbudować sobie 3.0.2, powinien być tag w repo.

Swoją drogą, mój projekt jest 2D.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
28.04.2018, 13:09:09
  • 2
ładnie w takim razie


@alienv: Dzięki! To mapowanie normalnych, tutaj popełniłem jak takie zrobić. Byłem akurat w trakcie opisywania mapowania specular/diffuse/ambient occlusion gdy się okazało, że 3.0.2 ma shadery od światła popsute, a 3.1 robi za to takie fochy.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
28.04.2018, 13:54:30
  • 1
@alienv: pewnie Cię zaciekawi, że to był problem dokumentacji - w "Compiling for Windows" brakuje takiego drobiazgu, jak "wyłącz sobie debug". Znalazłem, zbudowałem, działa jak trzeba.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 30
  • Strona 25 z 30
  • >
  • https://games.kodera.pl/dv

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 18.04.2014

    Komentator
  • Rocznica
    od 08.12.2024

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 11.04.2013

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 08.07.2018

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking