Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko190
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
koder

koder

Dołączył 17 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1871
  • Znaleziska 816
  • Mikroblog 1055
  • Obserwujący 22
  • Obserwowane 21
  • Dodane (195)
  • Komentowane (581)
  • Plusowane (279)
koder
koder 20.04.2018, 17:38:14
  • 6
Dzisiaj pierwsza próba dołożenia realistycznych ( ͡º ͜ʖ͡º) efektów dźwiękowych do eksplozji rakiety termojądrowej w przestrzeni.

ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog

koder - Dzisiaj pierwsza próba dołożenia realistycznych ( ͡º ͜ʖ͡º) efektów dźwiękowyc...
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
20.04.2018, 18:09:01
  • 0
@hard1: Bardzo dobrze, że marudzisz. Po to piszę te posty, żeby ktoś marudził - jak się siedzi długo nad jakimś projektem, to się traci dystans, a takie wpisy pozwalają mi się skupić ponownie na pewnych rzeczach.

Na model uszkodzeń w tej chwili przymknij oko - żeby doszło do takiego wybuchu trzeba mieć 1) rozszczelniony reaktor 2) uszkodzony układ chłodzenia 3) zaklinowane pręty paliwowe - żeby do tego doszło muszę obijać
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
20.04.2018, 18:51:57
  • 0
30G to nie jest dużo. Człowiek to przez chwilę wytrzyma. W wypadkach samochodywych są czasem G > 100 i nawet wtedy bywa, że udaje się przeżyć.


@hard1: Masz oczywiście rację, dlatego to jest warunek testowy - ja potrzebuję teraz, żeby te statki łatwo wybuchały. To nie jest mechanika, którą zobaczysz w grze, tylko tymczasowa proteza na czas testowania efektów specjalnych.

Tak swoją drogą, ton z jakimi G się u Ciebie
  • Odpowiedz
Termak
Termak
18.04.2018, 19:49:49 via Wykop Mobilny (Android)
  • 7
Techland szuka darmowej siły roboczej. Szkoda że mam daleko. Chętnie bym wziął udział.
http://playtesty.techland.pl/
#gry #techland #gamedev
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder 19.04.2018, 07:51:31
  • 1
A potem dziwy, że gry wymagają łatek dzień po premierze, lol


@CorTuum: playtest nie ma przecież na celu szukanie błędów, tylko zebranie feedbacku od graczy - co w grze jest fajne, co nie. Developerzy mają zwykle problem z dystansem, bo tyle czasu grają w swoją produkcję, że pewne oczywiste rzeczy im umykają. Stąd - zewnętrzne playtesty, żeby rzucić świeżym okiem na produkcję.

Do szukania typowych błędów jest (powinna być) QA,
  • Odpowiedz
koder
koder 18.04.2018, 18:10:30
  • 9
Drugie podejście do eksplozji rakiety termojądrowej. Nadal nie jestem do końca zadowolony, ale chyba wygląda fajniej. Faza przedkrytyczna przedłużona od dwóch sekund, chmura pyłu trochę zwolniła, fala uderzeniowa również, no i tuning automatycznej ekspozycji, bo się wcześniej za szybko dostosowywała i przyciemniała całą akcję. Jest lepiej?

Swoją drogą, ciekawe kiedy przyjdą służby, bo "pan się eksplozjami jądrowymi za bardzo interesuje".

ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog
koder - Drugie podejście do eksplozji rakiety termojądrowej. Nadal nie jestem do końc...

źródło: comment_tYczPiQBZs026Br9674vKqZHQ7S9KiJ3.jpg

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
18.04.2018, 18:25:06
  • 0
@lonegamedev: Myślałem, w poprzedniej iteracji jasność się całkiem inaczej rozkładała - główny wybuch był jaśniejszy, ale też autoekspozycja szybciej goniła. Zmieniłem, a teraz się zastanawiam, czy słusznie.
koder - @lonegamedev: Myślałem, w poprzedniej iteracji jasność się całkiem inaczej ro...

źródło: comment_H3uJH0d569nGmubFFfOl9nStmWAUwkQH.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
18.04.2018, 18:56:54
  • 0
@Polanin: Masz rację, mieszałem z tym oświetleniem i popsułem.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
18.04.2018, 19:58:02
  • 5
@lonegamedev: @TenebrosuS: @Polanin: @toshibaas: Macie rację z oślepieniem, dużo lepiej.
koder - @lonegamedev: @TenebrosuS: @Polanin: @toshibaas: Macie rację z oślepieniem, d...

źródło: comment_YeR7A42ix18a8ZYZIETMeApyJ2PuhKpW.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
18.04.2018, 20:15:58
  • 0
Tak, stanowczo ten wygląd kupuję :)
koder - Tak, stanowczo ten wygląd kupuję :)

źródło: comment_uJeFxMOIW5RH3RwS6i3jY8eAh43sZB5j.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
19.04.2018, 04:21:53 via Android
  • 0
@Wextor mam zaplanowane na następny milestone. Co prawda na dzisiaj jestem do przodu z planem, ale jak zacznę wszystko robić poza kolejnością, to się może szybko zmienić. Chcę ta grę jednak wydać latem.
  • Odpowiedz
koder
koder 17.04.2018, 15:25:39
  • 8
Rakieta termojądrowa jest wyjątkowo bezpiecznym napędem statku międzyplanetarnego. To sprawdzona technologia nie niosąca szczególnego ryzyka awarii, a nawet jeśli jakaś wystąpi - bardzo rzadko jest katastroficzna.


Prace w toku. Nie do końca jestem zadowolony z obecnego wyniku.

ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog

koder - > Rakieta termojądrowa jest wyjątkowo bezpiecznym napędem statku międzyplanet...

źródło: comment_OtyzQ2Fi8j7JJQoCPugPNJ4yYejQYYo2.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
17.04.2018, 16:42:52
  • 1
@erajwa: Czy przywalisz od strony reaktora czy od drugiej, przeciążenia w środku są takie same.

Ale racja - zmniejszyłem na cele tego filmiku odporność reaktora właśnie na przeciążenia, bo walić w kamienie przez kilka minut by wywołać eksplozję to mi się nie chciało. Reaktor powinien odnosić większe uszkodzenia w okolicy 200m/s^2 (~20G). Prawdopodobnie szybciej zabijesz załogę.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
17.04.2018, 16:48:10
  • 1
@erajwa: Rosatom-Antonow robi solidne ramy. Sam kadłub potrafi wytrzymać i 200G - ale co z tego, skoro w reaktorze pręty paliwowe się klinują i wysiadają pompy chłodziwa. O załodze rozsmarowanej po kabinie nie wspominam.

A poważnie - to drugie podejście, model uszkodzeń jest do dopracowania.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
18.04.2018, 05:07:19
  • 0
@Endrius: Z protokołu katastrofy RA-TNTRL-K37 o numerze WKP-MRK1:

Nazywanie przez media katastrofy WKP-MRK1 eksplozją termojądrową jest uproszczeniem i wprowadzeniem w błąd. K37 nie jest wyposażony w wystarczającą ilość paliwa by zgromadzić masę krytyczną i doprowadzić do reakcji łańcuchowej. Komisja ustaliła, że podstawową przyczyną katastrofy była awaria systemu chłodzenia reaktora przy jednoczesnym zaklinowaniu prętów w pozycji roboczej. Temperatura reaktora szybko wzrosła z roboczych 3500K do ponad 9000K. Z niewyjaśnionych przyczyn zawiodły
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
18.04.2018, 05:11:13
  • 0
@Kopytko1: To dopiero drugie podejście - sprawdzam falę uderzeniową (chyba fajnie działa), oglądam przy okazji różne materiały referencyjne. Mało mamy zarejestrowanych prawdziwych eksplozji w kosmosie i trzeba trochę improwizować.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
18.04.2018, 05:39:43 via Android
  • 1
@Endrius dzięki! To rodzi nadzieję, że historia w grze nie będzie najgorsza. ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
koder
koder 16.04.2018, 16:56:01
  • 11
Dzisiaj poprawki w oświetleniu, teksturach asteroidów i początek prac nad modelem uszkodzenia i pracy podsystemów statku. Przy okazji sprawdzam, jak gra wygląda na 1080p, dotychczasowe screeny były w 720p. Skaluje się w porządku, ale trzeba by chyba założyć jakąś minimalną rozdzielczość.

ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog

koder - Dzisiaj poprawki w oświetleniu, teksturach asteroidów i początek prac nad mod...

źródło: comment_gbA2xDDjBeySzZjSpFvmBpaSEHYdWyDh.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
16.04.2018, 17:42:03
  • 3
@Sinti: Laser się specjalnie nie zmienił.
koder - @Sinti: Laser się specjalnie nie zmienił.

źródło: comment_OWhVK8sgO3iRrDpoAuiHhYZvXCrrCzfG.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
16.04.2018, 17:51:18
  • 0
@Sinti: Serio? Chyba za długo nad tym siedzę, efekt wydaje mi się marginalny.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
16.04.2018, 18:01:55
  • 1
@Sinti: Laser musi być jasny i oślepiać, bo tym go balansuję. Nie może w końcu mieć samych zalet. No, będzie jeszcze drogi.
  • Odpowiedz
farmaceut
farmaceut
15.04.2018, 11:27:03
  • 2
Miraski,
Jaki typ modelowania graficznego w grach podoba Wam się najbardziej?
#gamedev #gry #pytanie #pcmasterrace #rozrywka

Podoba mi się:

  • Pixel 18.8% (15)
  • Lowpoly 20.0% (16)
  • Realistic 61.3% (49)

Oddanych głosów: 80

  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder 15.04.2018, 11:30:04 via Android
  • 1
Niejednoznaczne. Lepszy kiepski lowpoly niż kiepski real, ale dobry real już lepszy. Najważniejsze jednak, żeby pasowało do nastroju gry.
  • Odpowiedz
koder
koder 15.04.2018, 10:02:04
  • 9
Zabrałem się do zrobienia jakiegoś podglądu okolicy - w końcu z obraz z drona rekonesansowego nadaje się do precyzyjnych manewrów, ale jego zasięg jest nikczemny. Trzeba by zrobić LIDAR. No i wpadło mi do głowy - czemu nie taki prawdziwy?

Więc teraz mam rotujący emiter promienia i odczyt efektu dopplera. Wyszło całkiem ładnie, a lag związany z odczytem rotacyjnym pełni ważną funkcję z punktu widzenia gry - w zasadzie uniemożliwia latanie "na
koder - Zabrałem się do zrobienia jakiegoś podglądu okolicy - w końcu z obraz z drona...

źródło: comment_k3ZvwRg1Gee3A0wKEUwmMFmWrL0Ynvzw.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
15.04.2018, 10:17:46
  • 0
@hard1: Będzie, choć nie nachalna i nie obowiązkowa. Planuję "opowieść znajdźkami i scenerią".
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
15.04.2018, 11:04:19
  • 0
@Kopytko1: Całkiem możliwe, że je przerysuję/przerenderuję na nowo. Nie jestem przekonany, czy skały w pierścieniu będą miały taką strukturę - są raczej luźno połączone i większe uderzenia je po prostu roztrzaskują, a nie zostawiają kraterów. Ale jak pisałem - muszę to przemyśleć, może zajrzeć do jakichś źródeł.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
15.04.2018, 11:59:44 via Android
  • 0
@RealAKP prawdopodobnie słońce mam po prostu zbyt jasne - bloom i ekspozycję mam teraz ustawioną pod wygląd lasera. Przejrzę to wkrótce.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • Strona 27 z 30
  • >
  • https://games.kodera.pl/dv

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 18.04.2014

    Komentator
  • Rocznica
    od 08.12.2024

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 11.04.2013

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 08.07.2018

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking