Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko200
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
koder

koder

Dołączył 17 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1871
  • Znaleziska 816
  • Mikroblog 1055
  • Obserwujący 22
  • Obserwowane 21
  • Dodane (195)
  • Komentowane (581)
  • Plusowane (279)
koder
koder 28.04.2018, 08:08:58
  • 8
Zabiera się człowiek za pisanie prostego shadera a tutaj znienacka bug w silniku i nagle trzeba forkować, kompilować i naprawiać całkiem inny projekt.

#godot #gamedev #kodermakesgames
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
28.04.2018, 08:13:08
  • 0
O, ktoś już zdążył naprawić. Cóż, będę robić w niestabilnym 3.1.
  • Odpowiedz
koder
koder 26.04.2018, 15:39:23
  • 6
Dalsze dłubanie nad HUD. Spowalnia mnie rysowanie ikonek i piktogramów - daję radę z grafiką 2d, ale nie jest to moja ulubiona dziedzina i schodzi mi nieprzyzwoicie długo. Tym razem na radzie drobiazgi - graficzny odczyt pozostałej masy reakcyjnej, temperatury reaktora i ładunku w ultrakondensatorze (może hiperkondensatorze? W końcu trzyma 100MJ).

Do testów powrócił akcelerator liniowy EMD-14.

ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog | tagi do
koder - Dalsze dłubanie nad HUD. Spowalnia mnie rysowanie ikonek i piktogramów - daję...

źródło: comment_UpnbU22PRmh8Zi8MSjMM4PECbZMl4Fnn.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
26.04.2018, 16:16:49
  • 2
@Kopytko1: Dzięki. Chyba ze względów grywalności zmienię trochę oprzyrządowanie statku, ciekawiej jest z 0.5GJ kondensatora i turbiną 100MW. Strzelanie robi się trochę bardziej taktyczne.

...a miałem się bilansem gry dzisiaj nie bawić.
koder - @Kopytko1: Dzięki. Chyba ze względów grywalności zmienię trochę oprzyrządowan...

źródło: comment_EJ5pmoiOnytrsUsTPQEQsJSiLOpyanNA.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
26.04.2018, 18:11:05
  • 1
@Kopytko1: Będzie do kupienia. Seryjnie K37 przychodzi z mass-driverem.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
26.04.2018, 18:59:09
  • 2
@Kopytko1: Prowadzisz biznes wydobywczy w pierścieniu, czyli w większości przypadków wykopujesz z asteroidów minerały, najczęściej je rozwalając. Mechanikę samego łapania tych minerałów i same minerały muszę jeszcze zrobić. Jeśli dobrze pójdzie, to będą po długim weekendzie.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
27.04.2018, 19:34:33
  • 0
@toshibaas: Wbicie się w asteroidę zależy od kilku czynników. Ostatecznie kryterium jest energia uderzenia. Być może będzie wymagała dostrojenia - nie robiłem badań materiałowych, stawiam w pewnym miejscu kreskę "no mogę przyjąć 2400GW jako punkt w którym ten pocisk się rozpadnie".
  • Odpowiedz
koder
koder 24.04.2018, 15:56:18
  • 9
Czy HUD statku powinien mieć obrazki? Pewnie, że powinien. Dorzuciłem podgląd części systemów a niedługo reszta - jak tylko ikonki narysuję. Czytelniejsze od listy tekstowej?

ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog | tagi do obserwowania: #kodermakesgames (wszystkie moje gry) #deltav (ta konkretna)

koder - Czy HUD statku powinien mieć obrazki? Pewnie, że powinien. Dorzuciłem podgląd...

źródło: comment_guYflFFLDzmyaIcLqJYtfyQvRwJMMEEK.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
24.04.2018, 16:15:37
  • 0
@denis-szwarc: @Huberto606: Na pewno obwódka statku była zbyt jasna. Lista z lewego dolnego rogu chyba będzie zastąpiona stanem zdrowia załogi - bez sensu, żeby dublowała piktogramy.

Nad resztą muszę się zastanowić - szczerze powiedziawszy, to mi się ten bloom na napisach podoba. Ale przemyślę.
koder - @denis-szwarc: @Huberto606: Na pewno obwódka statku była zbyt jasna. Lista z ...

źródło: comment_ScvTc3TwvpAhK72d7niT50Y0BOBft6Iq.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
24.04.2018, 16:28:15
  • 0
@denis-szwarc: UI to UI (ʘ‿ʘ)
koder - @denis-szwarc: UI to UI (ʘ‿ʘ)

źródło: comment_qbt0WubyTIPyabll8tJYU0Tyoyn6ScQj.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
koder
koder 24.04.2018, 06:34:20
  • 18
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
24.04.2018, 07:36:44
  • 0
@erajwa: Jak rozgrzejesz reaktor do 3800K i pacniesz w coś z 40G to raczej szybciej poczujesz :)

Poza tym - statek można kupić nowy, można kupić i 80-letni. Na początku gry to nawet bardziej prawdopodobne.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
24.04.2018, 08:17:29
  • 1
@Huberto606: tak, poza-lotnicze elementy gry powinny się pojawiać w maju. Docelowo będzie handel minerałami i statkami, upgrade i modyfikacje statku, trochę ekonomii no i historia do odkrycia. Walki, jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, też będą.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
24.04.2018, 11:18:33
  • 0
@Wextor: bezwypadek, hans płakał jak sprzedawał, po wymianie rozrządu.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
24.04.2018, 14:16:19
  • 2
@Wextor: Korci mnie trochę, żeby zrobić giełdę statków właśnie z takimi opisami, ukrywaniem przez sprzedawców wad, przekręconymi licznikami. Ale to chyba trafiłoby tylko do polskiej widowni.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
25.04.2018, 12:21:50
  • 0
@houk: Masz rację, w obecnie stosowanych reaktorach tak jest. Jednak manewrowanie prętami paliwowymi daje ten sam efekt, a oszczędzamy masę i miejsce.

Bardziej obawiałem się pytania o skład prętów, bo skoro reaktor się grzeje do 3500K to przecież ani uran ani pluton :)
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
25.04.2018, 12:28:58
  • 0
@houk: A i gwoli ścisłości - pręty pochłaniają latające neutrony.
  • Odpowiedz
murarz208
murarz208
23.04.2018, 10:17:55
  • 17
Hej,
kolejna trójka potworów z mitologii słowiańskiej do gry #hexival ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tym razem jestem na literze 'C' w 'Besiatriuszu Słowiańskim', więc przedstawiam Wam:
- czarta - pół człowiek pół kozioł, prasłowiański demon, a chrześcijańskie wcielenie diabła
- ćmucha - tajemniczy stwór przypominający żabę i zamieszkujący jeziora i bagna
- czarownicę - kobieta, która wraz ze swym panem Lucyferem, rzucała złe zaklęcia
murarz208 - Hej,
kolejna trójka potworów z mitologii słowiańskiej do gry #hexival ( ...

źródło: comment_eCXjxf7f8o1nH8XakJOiyi0paW0QBujj.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder 23.04.2018, 10:26:28
  • 2
@murarz208: Bardzo fajne. Będą animowane?
  • Odpowiedz
koder
koder 22.04.2018, 18:46:57
  • 6
Sekwencja startowa K37 jest wyjątkowo szybka - trwa poniżej 20 sekund od momentu ręcznego załączenia prętów paliwowych do osiągnięcia pełnej temperatury roboczej:

0:04 - Ręczne zagłębienie prętów paliwowych
0:07 - Start głównej turbiny elektrycznej
0:10 - Boot komputera pokładowego
0:11 - Połączenie i diagnostyka czujników
koder - Sekwencja startowa K37 jest wyjątkowo szybka - trwa poniżej 20 sekund od mome...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
22.04.2018, 18:56:19
  • 2
@waveq: Wyłącznie po godzinach. W weekend czasem zdarza się więcej zrobić, w tygodniu jak urwę 2-4 godziny to jest sukces.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
23.04.2018, 03:54:06
  • 0
@erajwa: Raczej "górnolotnie opisane wzory": wyliczone ile ciepła generuje reaktor, masa i ciepło właściwe czynników roboczych, punkt meltdownu, ile wypromieniowują radiatory w danej temperaturze i jaki mają mieć w niej kolor.

Uszkodzenia to owszem tabela z opisem uszkodzenia, co go powoduje (wraz z szansą) i jaki ma wpływ na działanie.
  • Odpowiedz
denis-szwarc
denis-szwarc
20.04.2018, 20:04:38
  • 11
Postanowiłem dawać Wam trochę informacji na temat gry #devtycoon co kilka dni. Będą one w formie takiego filmiku na youtube lub czasem screena.

Zrobiłem system urządzania pokoju, który jeszcze nie został podłączony do gry, ale mechanika jest już prawie gotowa. Zrobiłem też nową mapę startową i wybrałem, wraz z moim kolegą, drogę pójścia w grafikę typu Voxel. Low Poly było ładne, choć starsza wersja nie była w Low Poly, tylko
denis-szwarc - Postanowiłem dawać Wam trochę informacji na temat gry #devtycoon co ki...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder 20.04.2018, 20:26:18
  • 0
@denis-szwarc: Z nazwy podobna do GameDevTycoon; zbieg okoliczności?
  • Odpowiedz
koder
koder 20.04.2018, 17:38:14
  • 6
Dzisiaj pierwsza próba dołożenia realistycznych ( ͡º ͜ʖ͡º) efektów dźwiękowych do eksplozji rakiety termojądrowej w przestrzeni.

ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog

koder - Dzisiaj pierwsza próba dołożenia realistycznych ( ͡º ͜ʖ͡º) efektów dźwiękowyc...
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
20.04.2018, 18:52:19
  • 0
@erajwa: Ale video oglądałeś?
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
21.04.2018, 06:48:32
  • 1
@Polanin: Powiem Ci szczerze, że nie jestem przekonany. Przejrzałem kilkadziesiąt takich przypadków - najczęściej filmowana jest sytuacja, gdzie ciężki statek wpływa na brzeg (to najczęściej celowe akcje), lub wbija się w coś lżejszego. Znalazłem taki materiał, w szczególności zwróć uwagę na 1:43, 2:01 i 3:18 - w tych 3 przypadkach statki wpływają na coś twardego (skały) i zatrzymują się w zasadzie w miejscu - nie widać nawet żadnych odkształceń
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
21.04.2018, 06:53:53
  • 0
Tutaj chyba najbardziej zblożony do zderzenia ze skałą w pierścieniu przypadek.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • Strona 26 z 30
  • >
  • https://games.kodera.pl/dv

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 18.04.2014

    Komentator
  • Rocznica
    od 08.12.2024

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 11.04.2013

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 08.07.2018

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking