Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko205
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
koder

koder

Dołączył 17 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1871
  • Znaleziska 816
  • Mikroblog 1055
  • Obserwujący 22
  • Obserwowane 21
  • Dodane (195)
  • Komentowane (581)
  • Plusowane (279)
koder
koder 01.09.2018, 12:42:01
  • 10
Gdy w pierścieniu popsuje Ci się reaktor, najważniejsza sprawa to NIE PANIKOWAĆ!


ΔV: Rings of Saturn | tagi do obserwowania: #kodermakesgames #deltav

koder - Gdy w pierścieniu popsuje Ci się reaktor, najważniejsza sprawa to NIE PANIKOW...

źródło: comment_Re8DJJoYdx6mvxq4n6jUIxbTenzDXdGu.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

defaulttt
defaulttt
01.09.2018, 12:47:13 via Android
  • 2
@koder a jak już spanikuje?
  • Odpowiedz
K.....1
K.....1
konto usunięte 01.09.2018, 14:40:37
  • 1
@koder: pytanko odnosnie fabuły, ale od strony technicznej.. nie mam tu na mysli czegos tak rozbudowanego jak diablo 3 :) oczywiście ale jak zamierzasz wpleśc fabułę w silnik? jakoś na sztywno w kodzie, czy to jakis silnik osobny do fabuly sie robi ktory czyta jakis skrypt i ogarnia całosć?
  • Odpowiedz
koder
koder 31.08.2018, 14:40:56
  • 1
Mirki, poradźcie w #grafika3d. Mam model w #blender z teksturą proceduralną, displacementem etc. Potrzebuję z niego zrobić czystego mesha do #druk3d (stl), tak, żeby ten displacement był w meshu ładnie odwzorowany ze szczegółami.

Jak się do tego zabrać?
koder - Mirki, poradźcie w #grafika3d. Mam model w #blender z teksturą proceduralną, ...

źródło: comment_J5rdM93BOz613ztswwMuXP1DFQOTm8zO.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Naxster
Naxster
31.08.2018, 21:38:20
  • 1
@koder: musisz mega zagęścić mesh i dać modyfikator displacement. Ale nie warto w druku takie drobnostki i tak nie wyjdą
  • Odpowiedz
M.....t
M.....t
konto usunięte 01.09.2018, 04:45:24
  • 1
@koder: Masz tam tyle pierdół i małych kształtów, że model musiałby być bardzo duży aby to wyszło na druku.
Ogólnie model wygląda na nieprzyjazny drukowi, ale oczywiście wydrukować wszystko idzie.

Na blenderze się nie znam ale ja bym normalnie wypalił tekstury w modelu, zrobił jakąś decymacje, żeby model nie miał milionów poligonów i tyle. Do miliona Cura bez problemu pociągnie, przy szczegółowych modelach wielkości rzędu 10-15cm ja się staram zmieścić
  • Odpowiedz
koder
koder 30.08.2018, 07:41:39
  • 2
Hej #gamedev wykopowy, kto jedzie na #godot con i PGA / GIC 2018 w #poznan?
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

a.....o
a.....o
konto usunięte 30.08.2018, 08:34:34 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@koder: a jest w ogóle coś takiego jak godotcon xd?
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
30.08.2018, 08:38:09
  • 0
@araneo: Takie coś jest.
  • Odpowiedz
koder
koder 27.08.2018, 18:38:46
  • 5
Sekwencja startu z Enceladusa. Trochę oszukałem i używam pełnego modelu statku, zamiast robić animację. Chyba nawet fajniej wygląda. Muszę tylko trochę przyśpieszyć boot reaktora.

Sekwencja z ΔV: Rings of Saturn | tagi do obserwowania: #kodermakesgames #deltav

koder - Sekwencja startu z Enceladusa. Trochę oszukałem i używam pełnego modelu statk...

źródło: comment_U13F8qVYI5SkcrBBiX4nKRpAzm3Hvkt0.jpg

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
27.08.2018, 19:03:25
  • 3
@Kopytko1: A to dobry kierunek myślenia, może nawet oświetlenie korytarza startowego dodam? Powinno wyglądać ładnie.
  • Odpowiedz
mojemacki
mojemacki
27.08.2018, 19:38:20
  • 5
@koder: szczerze mówiąc dopiero pod koniec gifa zorientowałem się skąd startujemy :p
  • Odpowiedz
koder
koder 22.08.2018, 20:25:04
  • 4
Miałem dzisiaj kończyć Enceladus Prime w #deltav, a tu w świeżo skompilowanym #godot wyskakuje mi bug, który całą fizykę gry rozwala w mak :/

Jak tu robić? (╯°□°)╯︵ ┻━┻

I teraz zamiast robić swoją grę, robię bisekcję commitów w źródle #godot, żeby znaleźć który mi grę psuje. Wolę debugować własny kod.

#kodermakesgames #
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
22.08.2018, 22:02:39
  • 2
Trafiony
koder - Trafiony

źródło: comment_4399oUrZOCLAvnc57g9pjldfSJJXmoxU.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
23.08.2018, 05:09:51
  • 0
@Colos: W rzeczy samej.
  • Odpowiedz
koder
koder 21.08.2018, 19:05:15
  • 19
Obiecywałem nowinki pierwsze dawać na wykopie. Efekt ostatniego tygodnia prac*: stacja Enceladus Prime.

ΔV: Rings of Saturn | tagi do obserwowania: #kodermakesgames #deltav

koder - Obiecywałem nowinki pierwsze dawać na wykopie. Efekt ostatniego tygodnia prac...

źródło: comment_DmGuU7pw6OmrGAYmbwzeCvaUl2XjEt7M.jpg

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq
21.08.2018, 19:07:23
  • 2
@koder: robi świetne wrażenie!
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
21.08.2018, 19:15:24
  • 2
@Saeglopur: Mam partnera, który zajmuje się muzyką, no i praktykantkę od grafiki. Ale to co widzicie tutaj wyszło w 100% ode mnie.
  • Odpowiedz
koder
koder 21.08.2018, 10:10:00
  • 5
Ciekawostka: prawie 20% ludzi, którzy mają #deltav na #steam wishlist deklaruje system #linux. Nie spodziewałem się aż takiego udziału. Hej #gamedev, pokrywa się to z waszymi doświadczeniami, czy mam jakiś wyjątek?

ΔV: Rings of Saturn
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Krx_S
Krx_S
21.08.2018, 10:14:33
  • 2
@koder:ja nie wiem czy androida nie pokazuje jako linux. Ja dodawałem na telefonie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Zuben
Zuben
21.08.2018, 11:48:09
  • 2
@koder: Przecież masz dokładne badnia dla całego steama publikowane co miesiąc przez valve, udział systemów linuxowych wynosi 0.49%
  • Odpowiedz
koder
koder 19.08.2018, 16:07:27
  • 9
Drugi odcinek #gamedev na wynos: #godot nad oceanem. No dobra, będzie kilkaset metrów do tego oceanu, ale widok i tak ładny.

Trochę nie przewidziałem problemów z odprowadzeniem ciepła, ale w sumie laptop daje radę.

To już będzie drugi miesiąc, jak cały development robię na przenośnym sprzęcie - i mogę z całą odpowiedzialnością stwierdzić, że bez problemu daje radę; jest nawet szybszy od mojego poprzedniego desktopa. Pewnym problemem jest
koder - Drugi odcinek #gamedev na wynos: #godot nad oceanem. No dobra, będzie kilkase...

źródło: comment_L9s7VUdP1oarAUh32ms7g5GoPG1s0l8q.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
21.08.2018, 08:54:33
  • 1
Jak będą jakieś problemy z grzaniem to daj znać :)


@draculeq: Ten MSI daje radę, ale warto mu przestawić domyślne profile chłodzenia. Z pudełka przychodzą takie, że wentylatory chodzą do 75% nawet w stresie - a to są modele z boostem, można je podciągnąć do 150%. Wydaje odgłosy jak startujący dron, ale z odprowadzeniem ciepła daje radę. Oczywiście pompy ciepła nie ma, więc jak go wystawisz na bezpośrednie słońce to
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
21.08.2018, 09:38:12
  • 1
@draculeq: 1070 (maxq) i 8750H.
  • Odpowiedz
koder
koder 11.08.2018, 09:24:44
  • 15
Trzecia zasada dynamiki w praktyce.

ΔV: Rings of Saturn | tagi do obserwowania: #kodermakesgames #deltav

koder - Trzecia zasada dynamiki w praktyce.

ΔV: Rings of Saturn | tagi do obserwow...

źródło: comment_wqk0cr99ZOGaFGCg9ReTcm8rEeFfQq6i.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

a.....o
a.....o
konto usunięte 14.08.2018, 21:30:35
  • 1
@koder: Szybkie pytanie. Skąd wziąłeś Godot 3.1?
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
14.08.2018, 21:32:02
  • 1
@araneo: Szybka odpowiedź: skompilowałem sobie. Ale jak potrzebujesz na szybko, to daily buildy znajdziesz tutaj.
  • Odpowiedz
koder
koder 10.08.2018, 10:05:09
  • 8
Beta #deltav z #kodermakesgames dzisiaj dostała builda na #macos i #linux. ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■

Podziękowania dla mikrów, którzy mnie zmotywowali.

ΔV: Rings of Saturn
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

e.....a
e.....a
konto usunięte 10.08.2018, 15:18:20 via Android
  • 1
@koder nie ma sprawy koderku! ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
koder
koder 10.08.2018, 06:09:45
  • 7
Szykuję się do zamkniętych testów. Jako, że wykop ogromnie pomaga mi utrzymać motywację na odpowiednim poziomie, to tutaj można się zapisać poza kolejnością.

Na chwilę obecną mam ze 20 miejsc. Dla pierwszych testerów gra będzie gdzieś w stanie "można z 30 minut polatać po pierścieniu", nie powinna mieć też poważnych błędów.

Cichaczem ogłaszam tylko dla #kodermakesgames #deltav
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

alienv
alienv
alienv
20.08.2018, 07:22:37
  • 0
@koder: tak swoja droga to czy miejsce na bete jeszcze jest? ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
21.08.2018, 09:01:40
  • 0
@alienv: A no jeszcze kilka się znajdzie.
  • Odpowiedz
koder
koder 08.08.2018, 22:09:57
  • 13
Płomień odrzutu powinien się jakoś kończyć, gdy trafi w kamień, a nie przełazić jak duch, nie?

ΔV: Rings of Saturn | tagi do obserwowania: #kodermakesgames #deltav

koder - Płomień odrzutu powinien się jakoś kończyć, gdy trafi w kamień, a nie przełaz...

źródło: comment_cmxta4IxvnoP9mr3tGQCZN12eqSLF2bw.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

denis-szwarc
denis-szwarc
08.08.2018, 22:12:47
  • 3
@koder: co prawda to prawda
  • Odpowiedz
LegionPL
LegionPL
09.08.2018, 03:48:36 via Android
  • 0
@denis-szwarc no
  • Odpowiedz
koder
koder 07.08.2018, 10:26:31
  • 15
Upublicznienie strony sklepu #steam swojej pierwszej gry to ekscytujące przeżycie. Zatem #chwalesie drogi #gamedev , #deltav od #kodermakesgames można od dziś znaleźć na steamie. Tutaj wykop.
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rewowler_Ocelot
Rewowler_Ocelot
07.08.2018, 11:00:25
  • 2
@koder: No i gdzie są osiągnięcia.
  • Odpowiedz
ThePirate
ThePirate
ThePirate
07.08.2018, 21:54:20
  • 0
trzymam kciuki!
  • Odpowiedz
koder
koder 04.08.2018, 11:55:06
  • 12
Trzeba być nieźle trzepniętym by latać statkiem z uszkodzonym reaktorem jądrowym, ale gra cię nie powstrzyma. Poziom trudności jednak znacznie rośnie gdy turbina przeciąża się i wyłącza co pewien czas. Ale jeśli chcesz robić za #januszekosmosu i przyoszczędzić, to czemu nie?

ΔV: Rings of Saturn | tagi do obserwowania: #kodermakesgames #deltav

koder - Trzeba być nieźle trzepniętym by latać statkiem z uszkodzonym reaktorem jądro...

źródło: comment_bEs7HthYShbtcaYAEQIrTcGWdCJ8SfgO.jpg

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

stormkiss
stormkiss
stormkiss
04.08.2018, 18:40:57
  • 2
@koder: jedna z niewielu gier, ktore staraja sie realistycznie oddac to jak steruje sie pojazdem kosmicznym (z malutkimi silnikami manewrowymi na czele). A nie czlowiek oglada jakis film/serial albo gra w cos i pojazdy zachowuja sie jakby lecialy w atmosferze :D
  • Odpowiedz
Migfirefox
Migfirefox
06.08.2018, 08:51:51
  • 2
@koder: W sumie zniknięcie HUDa w momencie awarii reaktora jakoś mało mi się realne wydaje. Dziwne żeby na statku kosmicznym nie było akumulatora który by podtrzymywał chociaż komputer.
  • Odpowiedz
koder
koder 02.08.2018, 09:56:48
  • 5
Składam powoli stronę #stream dla #deltav. Powoli, bo zwiastun czeka w kolejce na konwertowanie ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ. W międzyczasie zatem pochwalę się nim zatem tutaj.

ΔV: Rings of Saturn | tagi do obserwowania: #kodermakesgames #deltav

koder - Składam powoli stronę #stream dla #deltav. Powoli, bo zwiastun czeka w kolejc...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

djzidane
djzidane
02.08.2018, 23:11:18
  • 1
@koder: O! Propsik za Godot Engine! ogólnie coraz fajniej sam silnik wygląda (warto zostać patronem), chłopaki poszukują też kogoś do pomocy w implementacji "Motion Matching"{Fajny ficzer} to tak dla mirków programujących #cpp . #gamedev , #programowanie. a ogólne i zasadnicze pytanie do ciebie @koder , powiedz mi na czym ma polegać w twojej grze sam gameplay? Czy sama gra, będzie posiadać jakiś
djzidane - @koder: O! Propsik za Godot Engine! ogólnie coraz fajniej sam silnik wyglą...
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
03.08.2018, 05:48:59
  • 1
@djzidane: gameplay to tak 40% latanie i odkrywanie pierścienia, 30% kopanie i wożenie minerałów, 30% ulepszanie, naprawiane i handel statkami, 20% przetrwania w ciężkich warunkach jak nam się statek popsuje gdzieś w pierścieniu no i ze 20% zarządzania samą firmą wydobywczą, zatrudnianie ludzi, ubezpieczenia, etc.
  • Odpowiedz
koder
koder 30.07.2018, 06:09:11
  • 2
Drogi #gamedev. Osiągnięcia (achievements) #steam - w dzisiejszych czasach warto robić, czy nie warto? No i czemu?

Osiągnięcia?

  • Koniecznie, bez tego nie ma gry 41.9% (44)
  • Ani mnie to ziębi, ani grzeje 47.6% (50)
  • Osiągnięcia to rak na zdrowym ciele gamedevu 10.5% (11)

Oddanych głosów: 105

  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

r.....k
r.....k
konto usunięte 30.07.2018, 07:02:03
  • 6
@koder: aczikmenty to jeden z powodów, dla których warto grać po przejściu głównego wątku gry (lub gdy chcesz porobić coś innego niż po prostu grind/jakieś inny powód)
  • Odpowiedz
Rewowler_Ocelot
Rewowler_Ocelot
30.07.2018, 07:47:54
  • 4
@koder: Na Steamie jest 30k aplikacji, po co grać w gry, które nie mają osiągnięć jak mam 25k takich co je mają? :P
  • Odpowiedz
koder
koder 23.07.2018, 18:47:44
  • 12
Nie lubię hitpointsów.

No bo niby jak ktoś stuknie 50 razy młotkiem w samochód, to on ma tak sobie wybuchnąć? Bez sensu. Różne systemy psują się z różnych powodów.

Weźmy takie manewrówki K37. Normalnie niewiele może im zaszkodzić - no może poza przebiegiem, po kilkunastu godzinach pełnego ciągu wymagają serwisu, inaczej zawory będą przerywać. No ale kto lata godzinami na manewrówkach?

Co
koder - Nie lubię hitpointsów.

No bo niby jak ktoś stuknie 50 razy młotkiem w samo...

źródło: comment_NOqG9tegsRbAAtGNR8dBEvv2tEVMcVFT.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Wextor
Wextor
23.07.2018, 18:59:43
  • 1
@koder: bardzo dobra opcja
  • Odpowiedz
koder
koder 22.07.2018, 18:56:00
  • 1
Test w 4K. Trzeba trochę podrasować tło, ale oprócz tego wygląda zadziwiająco spoko. Oglądanie w mniej niż 4K jest raczej bez sensu, nic nowego w tym materiale niem ( ͡º ͜ʖ͡º)

ΔV: Rings of Saturn | tagi do obserwowania: #kodermakesgames #deltav

koder - Test w 4K. Trzeba trochę podrasować tło, ale oprócz tego wygląda zadziwiająco...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Endrius
Endrius
23.07.2018, 18:46:57 via Android
  • 1
Takie niestandardowe wykorzystywanie mechaniki to (prawie) najfajniejsza rzecz w grach :D
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
23.07.2018, 19:05:52
  • 1
@Endrius: pewnie, że tak. Dzięki temu sam mam tą grą zabawę, czasem wpadnę na coś, czego kompletnie nie przewidziałem i cieszę się jak dziecko.
  • Odpowiedz
koder
koder 21.07.2018, 10:19:36
  • 6
"Czarna robota" na ukończeniu. Menu pauzy to niby nic ciekawego, ale spróbuj go nie mieć w grze. Całe szczęście #godot całkiem przyjemnie obsługuje pauzę, można selektywnie zatrzymywać dowolne kawałki drzewa scen - ale i tak kilka godzin wtopiłem na różne przypadki szczególne. A to trzeba trochę inaczej obsłużyć pauzę w czasie cutscenek (pauzowanie cutscenki? TAK! od zawsze mi tego w grach brakowało), a to na ekranie tytułowym jest raczej bez
koder - "Czarna robota" na ukończeniu. Menu pauzy to niby nic ciekawego, ale spróbuj ...

źródło: comment_D07JjE6xqVBrDf4VTK2823q3jn0Q5kHA.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Sinti
Sinti
21.07.2018, 22:23:32
  • 1
@koder: Wygląda nieźle.
Czyli generalnie projekt jako taki ukończony tak? Teraz tylko będziesz ewentualnie dodawał różne bajery?
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
22.07.2018, 07:12:46
  • 1
@Sinti: "Ukończony" to dużo powiedziane, ale jest to minimalna wersja - tj. nic nie jest rozgrzebane, wszystkie funkcje działają, tylko gra jest jeszcze mała i prawdopodobnie trochę nudna na dłuższą metę.

Teraz będzie dodawanie ficzerów, ale po każdym wracam do krótkiego etapu integracji, by gra była cały czas nadająca się do wydania.
  • Odpowiedz
koder
koder 19.07.2018, 20:21:42
  • 9
Każdy developer wam powie, że ostatnie 10% projektu zabiera 90% czasu. A to dlatego, że masa czarnej roboty spychana jest gdzieś na koniec, przecież teraz nie będę robił jakichś tłumaczeń czy głupich ekranów ustawień, to się zrobi na końcu. I tak rośnie wielka dymiąca kupa długu technologicznego, który trzeba w końcu spłacić.

To niewdzięczna robota, więc wolałbym w taką kupę nie wdepnąć na końcu.

Dlatego ekran ustawień i tłumaczenia zrobiłem sobie teraz, zamiast potem.
koder - Każdy developer wam powie, że ostatnie 10% projektu zabiera 90% czasu. A to d...

źródło: comment_Px27wjyvs6LKuSKPyIxrLBkTghYjOXGg.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

P.....a
P.....a
konto usunięte 19.07.2018, 20:25:25
  • 3
@koder: Każdy dobry niedokończony projekt zaczyna się od menu :D Moim zdaniem najważniejsze jest zrobić plan co ma być w grze i w międzyczasie się tego ściśle trzymać zmieniając jedynie to co jednak nie działa tak jak miało na papierze. Żeby z małej gierki nie dodawać featursów tak długo aż się zakopiemy po uszy.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
20.07.2018, 05:34:35
  • 2
@defaulttt: TL;DR: #godot był optymalny do tego projektu.

Na początkowym etapie rozważałem wiele możliwości - Unity, UE, Lumberyard, właśnie Godot, a nawet pisanie własnego. Pisanie własnego silnika zarzuciłem prawie od razu, bo miałem ochotę pisać grę, a nie silnik. To zresztą raczej dobry pomysł, bo w perspektywie czasu, to teraz bym się pewnie gryzł jeszcze z jakimiś pierdołami zamiast mieć praktycznie gotową MPV.

Duże silniki trochę odrzucają mnie podejściem do
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Strona 7 z 10
  • >
  • https://games.kodera.pl/dv

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 18.04.2014

    Komentator
  • Rocznica
    od 08.12.2024

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 11.04.2013

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 08.07.2018

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking