Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko188
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
koder

koder

Dołączył 17 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1871
  • Znaleziska 816
  • Mikroblog 1055
  • Obserwujący 22
  • Obserwowane 21
  • Dodane (195)
  • Komentowane (581)
  • Plusowane (279)
koder
koder 23.05.2018, 21:14:31
  • 17
Nowy model statku już wyrenderowany w grze. Na razie jeszcze bez sprzętu górniczego i fizyki koparki, ani nawet nowych piktogramów na HUD - chciałem jak najszybciej zobaczyć jak to będzie wyglądać w grze. Trochę inaczej niż na renderach, no ale tego się można było spodziewać.

ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog | tagi do obserwowania: #kodermakesgames #deltav

koder - Nowy model statku już wyrenderowany w grze. Na razie jeszcze bez sprzętu górn...

źródło: comment_UXKmFUq8UXhk3TUzneVC1lH4Y9Dgds2M.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

R.....u
R.....u
konto usunięte 23.05.2018, 21:23:03
  • 1
@koder: powodzenia ;)

Będzie można własne rakiety budować?
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
23.05.2018, 21:30:43
  • 4
@Rodzynek_w_serniku: Dzięki. Budować to na pewno nie, ale będzie można robić tuning kupionych. Podkręcić temperaturę reaktora, wywalić niepotrzebne systemy chłodzenia czy zapasowe podtrzymywanie życia. Taki "Street Rod" w kosmosie.
  • Odpowiedz
koder
koder 23.05.2018, 10:38:38
  • 9
Ostatnie podejście do przeprojektowania modelu Rosatom-Antonov K37 TNTRL. Model ten sam co ostatnio, za to przygotowałem nowe proceduralne materiały (tekstury) poszycia - umożliwiające w miarę szybkie wygenerowanie egzemplarzy o różnym stopniu zużycia. Na obrazku egzemplarz 40-letni.

Na moje oko wygląda już wystarczająco dobrze do włożenia do gry - tym bardziej, że w grze występuje jako w sumie niewielki sprite, obrazek w takich wymiarach to znajdzie się tylko przy kupowaniu nowego statku.

Następny przystanek: przygotować
koder - Ostatnie podejście do przeprojektowania modelu Rosatom-Antonov K37 TNTRL. Mod...

źródło: comment_VXQxByJ1zZA2LK4eQPiIggMQhgq7RX8l.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

a.....y
a.....y
konto usunięte 23.05.2018, 10:43:23 via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@koder: rdza w kosmosie? miej ty rigcz
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
23.05.2018, 10:52:07
  • 2
@Boziu: Na pewno wrzucę w tym tygodniu. Samego mnie ciekawi, jak to będzie wyglądać z moimi shaderami - bo na pewno inaczej. No i trochę korci mnie pobawić się już łychą do zbierania minerałów.
  • Odpowiedz
koder
koder 21.05.2018, 18:59:53
  • 8
Trochę było cicho. Głównie dlatego, że dłubię sobie dalej w modelach statków. Teraz próbuję inne podejście, bardziej industrialny wygląd. Wrzucam testowy render.

ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog | tagi do obserwowania: #kodermakesgames #deltav

koder - Trochę było cicho. Głównie dlatego, że dłubię sobie dalej w modelach statków....

źródło: comment_kOWk9IJgImW7tJz8OdiTN9sU7b50JKFk.jpg

Pobierz

Lepiej?

  • Lepiej 78.9% (15)
  • Dalej do kitu 15.8% (3)
  • Wcześniejsze były lepsze 5.3% (1)

Oddanych głosów: 19

  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

WLADCA_MALP
WLADCA_MALP
21.05.2018, 19:05:44
  • 4
@koder: coś mi to przypomina :)
WLADCA_MALP - @koder: coś mi to przypomina :)

źródło: comment_ThbgZkLSzitwCLCnpnQn8qSNrKOERUlH.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
TenebrosuS
TenebrosuS
21.05.2018, 19:42:39
  • 2
@koder:
TenebrosuS - @koder:

źródło: comment_XIOKGrev9vqumi9g1JQYLACsRSCKzEnn.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
koder
koder 13.05.2018, 15:23:39
  • 4
Ostatnio @toshibaas zwracał mi uwagę, że statek w ΔV odstaje jakością od asteroidów - wygląda jak jakaś zabawka czy model. Trudno się nie zgodzić.

Zabrałem się więc za przemodelowanie go od nowa. Tutaj możecie obejrzeć testowy rendering - jeszcze przed zamocowaniem pancerza przeciwuderzeniowego i sprzętu wydobywczego. Tutaj wersja 1080p na tapetkę.

ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog | tagi do obserwowania: #kodermakesgames #
koder - Ostatnio @toshibaas zwracał mi uwagę, że statek w ΔV odstaje jakością od aste...

źródło: comment_14YV6FhsES5q7ZfDwFl8CyytScH6l052.jpg

Pobierz

Ujdzie?

  • Ujdzie 60.7% (17)
  • Do kitu 39.3% (11)

Oddanych głosów: 28

  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

e.....a
e.....a
konto usunięte 13.05.2018, 20:15:45 via Android
  • 2
@koder wygląda niespecjalnie ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
Naxster
Naxster
14.05.2018, 22:16:28
  • 2
@koder: w mojej opinii to jest naprawdę słabe
  • Odpowiedz
koder
koder 09.05.2018, 17:25:36
  • 14
Po powrocie z majówki trzeba w końcu nagrać kawałek nowych ficzerów. Tym razem nowe shadery już na żywo (obsługują ambient occlusion i specular mapping), lidar dostosowany do wykrywania minerałów (widać?) no i autopilot. Co prawda był już stosowany do początkowej cutscenki, a teraz dodałem możliwość przełączania się między sterowaniem ręcznym i automatycznym w locie. Po prostu naciskasz kierunek, a on sam obraca statek, odpala odpowiednie manewrówki no i nawet kompensuje odrzut. Powinien
koder - Po powrocie z majówki trzeba w końcu nagrać kawałek nowych ficzerów. Tym raze...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

toshibaas
toshibaas
toshibaas
09.05.2018, 20:54:49
  • 1
@koder: popracowałbym nad bardziej realistyczną wersją modelu statku. Asteroidy wyglądają mega kozacko, ale statek..jednak do nich nie pasuje.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
10.05.2018, 07:58:08
  • 0
@toshibaas: Chyba chodzi o szczegółowość modelu. Może faktycznie nad nią popracuję w wolnej chwili.
  • Odpowiedz
koder
koder 05.05.2018, 10:22:48
  • 5
Nowy model sprite i nowy shader dla wszystkich asteroidów. Różnica jest raczej subtelna.

ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog | tagi do obserwowania: #kodermakesgames #deltav

koder - Nowy model sprite i nowy shader dla wszystkich asteroidów. Różnica jest racze...

źródło: comment_DnnVzHp9Wr2OBeT83MNzuwHct58SIwbE.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
05.05.2018, 10:48:39 via Android
  • 0
@denis-szwarc zasada zachowania pędu działa, ale zderzenia najczęściej nie są sprężyste.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
05.05.2018, 11:14:34 via Android
  • 2
@denis-szwarc tutaj masz kawałek fizyki i zderzeń.
koder - @denis-szwarc tutaj masz kawałek fizyki i zderzeń.
  • Odpowiedz
koder
koder 04.05.2018, 10:10:41
  • 4
Pierwszy render w grze minerałów do zbierania - tutaj konkretnie platyna, 60% czystości. Muszę jeszcze chyba przemyśleć prezentację - czy na pierwszy rzut oka widać, które z tych kamyków są do zbierania?

Muszę jeszcze przerenderować główne asteroidy, bo nowy shader obsługuje ambient occlusion a tutaj brakuje mu danych.

ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog | tagi do obserwowania: #kodermakesgames #deltav

koder - Pierwszy render w grze minerałów do zbierania - tutaj konkretnie platyna, 60%...

źródło: comment_lFSMvB6UqFIlxqyC0C1pymDtz2M0Jb5X.jpg

Pobierz
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mojemacki
mojemacki
04.05.2018, 15:56:59 via Android
  • 1
@koder minerały mogą być widoczne gołym okiem na powierzchni, ale to może być ściema i asteroida może być prawie pusta w środku. Fajniejsze będzie ustrzelenie jakiejś niepozornej kulki bardzo obfitej w sury. Jak planujesz jakiś rozwój postaci/statku to będziesz mógł zrobić całe drzewo dla geologa boostujace odkrywania i wydobycia.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
05.05.2018, 06:35:04
  • 1
@mojemacki: Single. Do opisu linkuję w każdym poście :)
  • Odpowiedz
koder
koder 04.05.2018, 08:48:41
  • 3
A gdyby wszystko to rzucić i wyjechać w Bieszczady?


#gamedev na wynos.

Projektowanie minerałów w asteroidach lepiej idzie na świeżym powietrzu, ale niedługo trzeba przerwać, bo w słońcu to ekran tego Asusa sobie nie poradzi.

#kodermakesgames #deltav
koder - > A gdyby wszystko to rzucić i wyjechać w Bieszczady?

#gamedev na wynos.
...

źródło: comment_2juslY0VIXuwI2J4vIis4ps14OGsjhiP.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

J.....7
J.....7
konto usunięte 04.05.2018, 09:00:25 via iOS
  • 2
@koder: chce bardzo tak pracować :/
  • Odpowiedz
a.....o
a.....o
konto usunięte 04.05.2018, 10:18:55 via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@koder: przykładowo mobilny GTX 1060 przy renderowaniu pobiera około 60 watów. Przy baterii 60Wh to raczej długo się nie popracuje. Sensownym wyjściem wydaje się praca na laptopie i renderowanie na komputerze.
  • Odpowiedz
koder
koder 29.04.2018, 16:26:26
  • 6
Responsive Game Design ( ͡º ͜ʖ͡º)

No bo w końcu jaką rozdzielczość dać graczowi? Może po prostu dowolną? Wystarczy HUD dostosować.

ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog | tagi do obserwowania: #kodermakesgames #deltav

koder - Responsive Game Design ( ͡º ͜ʖ͡º)

No bo w końcu jaką rozdzielczość dać gra...

źródło: comment_mQz4lqbm6gSZbrICmdHnOgpZPv77c3El.jpg

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Aokx
Aokx
29.04.2018, 16:29:46
  • 2
@koder: Bardzo fajne. Kompletnie nieprzydatne.

  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
29.04.2018, 16:41:01
  • 2
@Aokx: W sumie to łatwiej zrobić, żeby się UI dostosowywał sam, niż testować ręcznie w każdej rozdzielczości, która może się trafić.
  • Odpowiedz
koder
koder 28.04.2018, 08:08:58
  • 8
Zabiera się człowiek za pisanie prostego shadera a tutaj znienacka bug w silniku i nagle trzeba forkować, kompilować i naprawiać całkiem inny projekt.

#godot #gamedev #kodermakesgames
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

alienv
alienv
alienv
28.04.2018, 12:57:23
  • 2
@koder: o fuk. to różnica w 3.0 vs 3.1 ? ja dopiero niedawno przerzuciłem się na 3.x z 2.x, kodzę chyba podobną gre - też w kosmosie tylko 2d, chociaż Twój projekt płaskiego 3d wygląda ciekawiej chyba :)
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
28.04.2018, 13:09:09
  • 2
ładnie w takim razie


@alienv: Dzięki! To mapowanie normalnych, tutaj popełniłem jak takie zrobić. Byłem akurat w trakcie opisywania mapowania specular/diffuse/ambient occlusion gdy się okazało, że 3.0.2 ma shadery od światła popsute, a 3.1 robi za to takie fochy.
  • Odpowiedz
koder
koder 26.04.2018, 15:39:23
  • 6
Dalsze dłubanie nad HUD. Spowalnia mnie rysowanie ikonek i piktogramów - daję radę z grafiką 2d, ale nie jest to moja ulubiona dziedzina i schodzi mi nieprzyzwoicie długo. Tym razem na radzie drobiazgi - graficzny odczyt pozostałej masy reakcyjnej, temperatury reaktora i ładunku w ultrakondensatorze (może hiperkondensatorze? W końcu trzyma 100MJ).

Do testów powrócił akcelerator liniowy EMD-14.

ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog | tagi do
koder - Dalsze dłubanie nad HUD. Spowalnia mnie rysowanie ikonek i piktogramów - daję...

źródło: comment_UpnbU22PRmh8Zi8MSjMM4PECbZMl4Fnn.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
26.04.2018, 16:16:49
  • 2
@Kopytko1: Dzięki. Chyba ze względów grywalności zmienię trochę oprzyrządowanie statku, ciekawiej jest z 0.5GJ kondensatora i turbiną 100MW. Strzelanie robi się trochę bardziej taktyczne.

...a miałem się bilansem gry dzisiaj nie bawić.
koder - @Kopytko1: Dzięki. Chyba ze względów grywalności zmienię trochę oprzyrządowan...

źródło: comment_EJ5pmoiOnytrsUsTPQEQsJSiLOpyanNA.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
26.04.2018, 18:59:09
  • 2
@Kopytko1: Prowadzisz biznes wydobywczy w pierścieniu, czyli w większości przypadków wykopujesz z asteroidów minerały, najczęściej je rozwalając. Mechanikę samego łapania tych minerałów i same minerały muszę jeszcze zrobić. Jeśli dobrze pójdzie, to będą po długim weekendzie.
  • Odpowiedz
koder
koder 24.04.2018, 15:56:18
  • 9
Czy HUD statku powinien mieć obrazki? Pewnie, że powinien. Dorzuciłem podgląd części systemów a niedługo reszta - jak tylko ikonki narysuję. Czytelniejsze od listy tekstowej?

ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog | tagi do obserwowania: #kodermakesgames (wszystkie moje gry) #deltav (ta konkretna)

koder - Czy HUD statku powinien mieć obrazki? Pewnie, że powinien. Dorzuciłem podgląd...

źródło: comment_guYflFFLDzmyaIcLqJYtfyQvRwJMMEEK.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

denis-szwarc
denis-szwarc
24.04.2018, 16:04:17
  • 4
@koder: Bloom na UI jest zbyt mocny moim zdaniem
  • Odpowiedz
Huberto606
Huberto606
24.04.2018, 16:10:01
  • 4
@koder: @denis-szwarc: na mapce i na statku może być, ale napisy to przynajmniej o połowę mniejszy.
  • Odpowiedz
koder
koder 24.04.2018, 06:34:20
  • 18
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Huberto606
Huberto606
24.04.2018, 08:19:20 via Android
  • 2
@koder No to fajnie się zapowiada. Uwielbiam tego typu gry, gdzie dodatkowo trzeba zarządzać statkiem, do tej pory chyba moją ulubioną jest Star Trek: Bridge Commander
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
24.04.2018, 14:16:19
  • 2
@Wextor: Korci mnie trochę, żeby zrobić giełdę statków właśnie z takimi opisami, ukrywaniem przez sprzedawców wad, przekręconymi licznikami. Ale to chyba trafiłoby tylko do polskiej widowni.
  • Odpowiedz
koder
koder 22.04.2018, 18:46:57
  • 6
Sekwencja startowa K37 jest wyjątkowo szybka - trwa poniżej 20 sekund od momentu ręcznego załączenia prętów paliwowych do osiągnięcia pełnej temperatury roboczej:

0:04 - Ręczne zagłębienie prętów paliwowych
0:07 - Start głównej turbiny elektrycznej
0:10 - Boot komputera pokładowego
0:11 - Połączenie i diagnostyka czujników
koder - Sekwencja startowa K37 jest wyjątkowo szybka - trwa poniżej 20 sekund od mome...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

waveq
waveq
waveq
22.04.2018, 18:48:53
  • 2
Coraz fajniej to wygląda.
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
22.04.2018, 18:56:19
  • 2
@waveq: Wyłącznie po godzinach. W weekend czasem zdarza się więcej zrobić, w tygodniu jak urwę 2-4 godziny to jest sukces.
  • Odpowiedz
koder
koder 20.04.2018, 17:38:14
  • 6
Dzisiaj pierwsza próba dołożenia realistycznych ( ͡º ͜ʖ͡º) efektów dźwiękowych do eksplozji rakiety termojądrowej w przestrzeni.

ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog

koder - Dzisiaj pierwsza próba dołożenia realistycznych ( ͡º ͜ʖ͡º) efektów dźwiękowyc...
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

hard1
hard1
20.04.2018, 19:03:27
  • 2
@erajwa: No 17 sekund to faktycznie "too long" :P
  • Odpowiedz
Polanin
Polanin
Polanin
20.04.2018, 20:37:09
  • 2
@hard1: @koder: 30 G to bardzo dużo. Oczywiście, że człowiek wytrzymuje takie przeciążenia w bardzo krótkich okresach, ale przypomnij sobie jak wygląda potem samochód. Tu masz rozpędzonych kilkadziesiąt ton, które trafiają dziobem w skałę. To nie ma prawa wytrzymać 1 G. Zobacz jak na przykład wyglądają zderzenia statków transportowych z nabrzeżem. Tam przeciążenia są śmiesznie małe, ale masa jest duża i w efekcie siły.
  • Odpowiedz
koder
koder 20.04.2018, 13:48:04
  • 4
Popełniłem artykuł, jak renderować Blenderem sprite 2D z mapami normalnymi (en). Może się komuś przyda.

  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder 18.04.2018, 18:10:30
  • 9
Drugie podejście do eksplozji rakiety termojądrowej. Nadal nie jestem do końca zadowolony, ale chyba wygląda fajniej. Faza przedkrytyczna przedłużona od dwóch sekund, chmura pyłu trochę zwolniła, fala uderzeniowa również, no i tuning automatycznej ekspozycji, bo się wcześniej za szybko dostosowywała i przyciemniała całą akcję. Jest lepiej?

Swoją drogą, ciekawe kiedy przyjdą służby, bo "pan się eksplozjami jądrowymi za bardzo interesuje".

ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog
koder - Drugie podejście do eksplozji rakiety termojądrowej. Nadal nie jestem do końc...

źródło: comment_tYczPiQBZs026Br9674vKqZHQ7S9KiJ3.jpg

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

l.....v
l.....v
konto usunięte 18.04.2018, 18:15:44
  • 6
@koder: Epicentrum wydaje się znikać trochę za szybko. Myślałeś o podkręceniu "jasności" w momencie wybuchu (oślepienie gracza)? Może tak łatwiej będzie pokazać duże "bum"?
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
18.04.2018, 19:58:02
  • 5
@lonegamedev: @TenebrosuS: @Polanin: @toshibaas: Macie rację z oślepieniem, dużo lepiej.
koder - @lonegamedev: @TenebrosuS: @Polanin: @toshibaas: Macie rację z oślepieniem, d...

źródło: comment_YeR7A42ix18a8ZYZIETMeApyJ2PuhKpW.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
koder
koder 17.04.2018, 15:25:39
  • 8
Rakieta termojądrowa jest wyjątkowo bezpiecznym napędem statku międzyplanetarnego. To sprawdzona technologia nie niosąca szczególnego ryzyka awarii, a nawet jeśli jakaś wystąpi - bardzo rzadko jest katastroficzna.


Prace w toku. Nie do końca jestem zadowolony z obecnego wyniku.

ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog

koder - > Rakieta termojądrowa jest wyjątkowo bezpiecznym napędem statku międzyplanet...

źródło: comment_OtyzQ2Fi8j7JJQoCPugPNJ4yYejQYYo2.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

e.....a
e.....a
konto usunięte 17.04.2018, 16:39:54 via Android
  • 5
@koder przywaliłeś w kamień nawet nie od strony reaktora i wszystko wyleciało w powietrze?
  • Odpowiedz
e.....a
e.....a
konto usunięte 17.04.2018, 16:44:48 via Android
  • 4
@koder ale nawet blacha się nie wgniotła i jako bezwypadkowy by poszedł
  • Odpowiedz
koder
koder 16.04.2018, 16:56:01
  • 11
Dzisiaj poprawki w oświetleniu, teksturach asteroidów i początek prac nad modelem uszkodzenia i pracy podsystemów statku. Przy okazji sprawdzam, jak gra wygląda na 1080p, dotychczasowe screeny były w 720p. Skaluje się w porządku, ale trzeba by chyba założyć jakąś minimalną rozdzielczość.

ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog

koder - Dzisiaj poprawki w oświetleniu, teksturach asteroidów i początek prac nad mod...

źródło: comment_gbA2xDDjBeySzZjSpFvmBpaSEHYdWyDh.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder
Autor
16.04.2018, 17:42:03
  • 3
@Sinti: Laser się specjalnie nie zmienił.
koder - @Sinti: Laser się specjalnie nie zmienił.

źródło: comment_OWhVK8sgO3iRrDpoAuiHhYZvXCrrCzfG.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
koder
koder
Autor
16.04.2018, 18:01:55
  • 1
@Sinti: Laser musi być jasny i oślepiać, bo tym go balansuję. Nie może w końcu mieć samych zalet. No, będzie jeszcze drogi.
  • Odpowiedz
koder
koder 15.04.2018, 10:02:04
  • 9
Zabrałem się do zrobienia jakiegoś podglądu okolicy - w końcu z obraz z drona rekonesansowego nadaje się do precyzyjnych manewrów, ale jego zasięg jest nikczemny. Trzeba by zrobić LIDAR. No i wpadło mi do głowy - czemu nie taki prawdziwy?

Więc teraz mam rotujący emiter promienia i odczyt efektu dopplera. Wyszło całkiem ładnie, a lag związany z odczytem rotacyjnym pełni ważną funkcję z punktu widzenia gry - w zasadzie uniemożliwia latanie "na
koder - Zabrałem się do zrobienia jakiegoś podglądu okolicy - w końcu z obraz z drona...

źródło: comment_k3ZvwRg1Gee3A0wKEUwmMFmWrL0Ynvzw.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

K.....1
K.....1
konto usunięte 15.04.2018, 11:01:03
  • 1
@Kopytko1:
K.....1 - @Kopytko1:

źródło: comment_7cijRnlyVAmZ6siHuyzXDDdxr48NrRz1.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
RealAKP
RealAKP
15.04.2018, 11:51:18
  • 1
@koder: też mi się wydaje, że skały w pierścieniu raczej nie powinny mieć wielu kraterów, jeśli w ogóle. Ale zdejmij ten okropny bloom koniecznie, albo zrób o większej średnicy ale dużo mniej intensywny.
RealAKP - @koder: też mi się wydaje, że skały w pierścieniu raczej nie powinny mieć w...

źródło: comment_WiCyovucBsNFfna2HXEkebQaTnksGLpm.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Strona 9 z 10
  • >
  • https://games.kodera.pl/dv

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 18.04.2014

    Komentator
  • Rocznica
    od 08.12.2024

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 11.04.2013

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 08.07.2018

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking