Wpis z mikrobloga

@koder: Śledzę od początku, fajnie wyszło. Większość konceptów miałeś przemyślane przed rozpoczęciem prac czy pomysły wpadały w trakcie tworzenia?
  • Odpowiedz
@waveq: Większość prac koncepcyjnych była w pierwszych tygodniach. Zawsze chciałem utrzymać nastrój twardej fantastyki, a z tego wynika masa rzeczy sama z siebie - jak działają silniki, widoczność lasera - takie sprawy.
  • Odpowiedz
A jeszcze jeden drobiazg - ta muzyka jest skomponowana specjalnie do tego konkretnego trailera, a gra będzie miała OST.
  • Odpowiedz
@koder: O! Propsik za Godot Engine! ogólnie coraz fajniej sam silnik wygląda (warto zostać patronem), chłopaki poszukują też kogoś do pomocy w implementacji "Motion Matching"{Fajny ficzer} to tak dla mirków programujących #cpp . #gamedev , #programowanie. a ogólne i zasadnicze pytanie do ciebie @koder , powiedz mi na czym ma polegać w twojej grze sam gameplay? Czy sama gra, będzie posiadać jakiś
djzidane - @koder: O! Propsik za Godot Engine! ogólnie coraz fajniej sam silnik wyglą...
  • Odpowiedz
@djzidane: gameplay to tak 40% latanie i odkrywanie pierścienia, 30% kopanie i wożenie minerałów, 30% ulepszanie, naprawiane i handel statkami, 20% przetrwania w ciężkich warunkach jak nam się statek popsuje gdzieś w pierścieniu no i ze 20% zarządzania samą firmą wydobywczą, zatrudnianie ludzi, ubezpieczenia, etc.
  • Odpowiedz