a = GetComponent (); a = GameObject.FindObjectOfType(typeof(cosTam)) as cosTam;
Dlaczego w Unity, C#, wymagane jest dopowiedzenie jeszcze, że poszukiwanym obiektem jest np. CosTam jako (as) coś tam? Dlaczego muszę doprecyzowywać po "as" jeszcze to, skoro już wcześniej wyraziłem się, że typeoff to jest właśnie cosTam? :)
No to ciekawie się robi ( ͡°͜ʖ͡°) teraz by zrobić proste prototypy nie trzeba nawet odpalać blendera, wszystko jest w jednym pluginie i za darmo. Niektórzy pewnie zrobią większość modeli tą drogą i raczej nie będzie nic przeciwko - tool wydaje się być w miarę ogarnięty, i sam SuperHot używał go do modelowania większości geometrii scen.
Mirki, pytanie od osób pracujących w #unity3d i w #programowanie. Czy w Unity3D pracuje się wyłącznie na UI, czy pisze się też kod samodzielnie? I jak wygląda sytuacja ze skompilowaniem tego do pliku wykonywalnego?
Hej #otwartywykopmobilny Kolejne #owmweekly pojawi się dopiero w piątek / sobotę - #gimnazjum ma egzaminy, i trochę mniej mam ostatnio czasu. Za to udało mi się zaimplementować ekran dodawania znaleziska. W odróżnieniu do oficjalnej aplikacji dodałem ekran listy duplikatów. W sumie jest to ostatnia funkcja wykopu której brakowało w owm.
@feelfree: dzięki bardzo zą tą aplikacje, wygodna i intuicyjna. Trochę offtop, ale dałbyś radę zrobić wyświetlanie gfy w z gfycat w aplikacji, bez przechodzenia na gfycat i wczytywania całej ich strony? W oficjalnej apce reddita to dobrze działa.
Moja nerwica #grammarnazi w takie dni jak ten osiąga apogeum. Uwaga! Ważna wiadomość!!! Do LICZB nie dopisuje się KOŃCÓWEK FLEKSYJNYCH. Mamy piątek 13, piątek trzynastego (a tak na marginesie: piątek trzynastego, ale już piątek, trzynasty kwietnia). Nie istnieje coś takiego jak 13-go czy 13-ego. Dopisywanie końcówek fleksyjnych jest niepoprawne od 1936 roku. Miłego dnia. #ciekawostki #ortografia #jezykpolski
Dawno nic nie pisałem, gra prawie na ukończeniu jest (staram się skończyć jak najszybciej, zostało mi dodać achievementy, jakieś intro i w sumie gotowe :D) Jakby ktoś chciał poklikać przed premierą to mogę dorzucić do beta testów z resztą miło będzie przeczytać jakąś dodatkową opinie zanim to pójdzie w świat. Tel Android i email powiązany z Google Play możecie mi wysyłać na pw #wexgames #gamedev
a = GetComponent ();
a = GameObject.FindObjectOfType(typeof(cosTam)) as cosTam;
Dlaczego w Unity, C#, wymagane jest dopowiedzenie jeszcze, że poszukiwanym obiektem jest np. CosTam jako (as) coś tam? Dlaczego muszę doprecyzowywać po "as" jeszcze to, skoro już wcześniej wyraziłem się, że typeoff to jest właśnie cosTam? :)
źródło: comment_nXuQ3Smm3ENIijtjWXgWuSX7gpEbSAIY.jpg
Pobierzźródło: comment_er2J4rMrFMzeTLzbggM04sGT3X7F0MLN.jpg
Pobierz@3THU5_9r3W: chyba pomyliłeś z
costam.GetType(), typeof jest ewaluowane przy kompilacji