Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko260
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
husspol
Profil firmowy

husspol

Dołączył 7 lat i 10 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1219
  • Znaleziska 23
  • Mikroblog 1196
  • Obserwujący 3
  • Obserwowane 11
husspol
husspol 20.03.2020, 08:48:12
  • 3
Nawet śmiechłem.

#heheszki
husspol - Nawet śmiechłem.

#heheszki

źródło: comment_1584694009yPMJ0eWIbEuE3zVLJeIpU5.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

zjadlbym_kebaba
zjadlbym_kebaba
20.03.2020, 09:37:26 via iOS
  • 0
@Lonely02: Jak widać, to właśnie robi
  • Odpowiedz
Lonely02
Lonely02
Lonely02
20.03.2020, 09:44:26 via iOS
  • 0
@zjadlbym_kebaba: https://youtu.be/gCZ7peQjgqw to na mysli mialem
  • Odpowiedz
husspol
husspol 15.10.2019, 21:08:46
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

husspol
husspol
Autor
15.10.2019, 21:10:30
  • 1
@mit-nick: Kim jesteś?
  • Odpowiedz
husspol
husspol
Autor
15.10.2019, 21:14:36
  • 0
@mit-nick: Nie rozumiem. Wyrywasz się żeby Cię gdzieś dopisać, więc pytam kim jesteś, bo może jest jakaś lista na którą powinienem Cię dodać a jeszcze tego nie zrobiłem.
  • Odpowiedz
husspol
husspol
Autor
15.10.2019, 21:18:59
  • 0
@mit-nick: Jak taka mała owieczka pędząca za dużymi baranami (。◕‿‿◕。)
  • Odpowiedz
husspol
husspol
Autor
15.10.2019, 21:24:32
  • 2
@mit-nick: Jesteś uroczy, dużo zdrówka i dobrej nocy (ʘ‿ʘ)
  • Odpowiedz
P.....o
P.....o
konto usunięte 06.08.2019, 06:50:20
  • 45
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

husspol
husspol 06.08.2019, 10:01:17
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

428

Powstaniec warszawski: Nie można się poddać, niezależnie, jak silny jest wróg

Powstaniec warszawski: Nie można się poddać, niezależnie, jak silny jest wróg

Jan Wiesław Krystkiewicz: "Przeczytałem wiele dzieł na temat powstania. Mimo że brałem w tym udział, uważam że nie było potrzeby, żeby zrujnować miasto. Zginęło ćwierć miliona ludzi. Dziś uważam, że to była zła decyzja. Ale wtedy byłem młodym człowiekiem, miałem 16 lat, szedłem z prądem"

HaHard
z
rmf24.pl
dodany: 01.08.2019, 08:06:38
  • 163
  • #
    hahard
  • #
    polska
  • #
    historia
  • #
    powstaniewarszawskie
  • #
    warszawa
  • #
    iiwojnaswiatowa
husspol
husspol 02.08.2019, 06:55:41
  • -42
@grajkoo: Wiele jest takich osób, w tym ja.
husspol
husspol 05.08.2019, 22:44:49
  • 0
@jerzy-nowina: Wysłałbyś mnie? Wybacz, ale szczerze - oraz mając podstawy - wątpię, aby hierarchia tak się ułożyła, abyś mógł mnie gdziekolwiek posyłać.
husspol
husspol 14.05.2019, 21:03:24
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

69

Tragiczny wypadek autobusu na Maderze. Nie żyje 28 osób

Tragiczny wypadek autobusu na Maderze. Nie żyje 28 osób

Tragiczny wypadek autobusu na Maderze. Nie żyje 28 osób

ziemniac
z
rmf24.pl
dodany: 17.04.2019, 19:45:32
  • 24
  • #
    swiat
  • #
    wypadek
  • #
    drogi
husspol
husspol 18.04.2019, 09:36:36
  • 21
@Adam27Waterford: Co w tym zabawnego?
Banicjusz
Banicjusz
26.02.2019, 10:39:00 via Android
  • 2628
XD
#rozowepaski #niebieskiepaski #teczowepaski #lgbt #logikarozowychpaskow i chyba #neuropa
Banicjusz - XD
#rozowepaski #niebieskiepaski #teczowepaski #lgbt #logikarozowychpasko...

źródło: comment_KhFLmFe7wpAB1DRR38162FDrSK3ldRDy.jpg

Pobierz
  • 82
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

husspol
husspol 26.02.2019, 17:58:18
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
GrammarNazi
GrammarNazi
26.02.2019, 16:29:54 via Android
  • 11
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

husspol
husspol 26.02.2019, 17:55:33
  • 0
@GrammarNazi: Ciekawią mnie trzy rzeczy.

1. Dlatego rozmawiasz z tym typem skoro prezentuje tak niski poziom?
2. Skąd wiesz, że jest katolem? Jak dla mnie to do katola bardzo mu daleko.
3. Pomijając brak kultury, naprawdę nie widzisz, że chłop ma nieco racji?
  • Odpowiedz
gdyzgasnieswiatlo
gdyzgasnieswiatlo
28.01.2019, 07:50:51 via iOS
  • 697
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 57
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

husspol
husspol 28.01.2019, 09:28:27
  • 4
@gdyzgasnieswiatlo: zdecydowanie brakuje tagu #urojeniaprawakoidalne


@yuim: Nie, nie brakuje go, bo nie opisywałby prawidłowo sytuacji. Przepraszam, że to powiem, ale czasami potrzebny jest nam w życiu ktoś, kto nam powie kilka niemiłych słów. Jesteś albo głupi
  • Odpowiedz
imargam_2137
imargam_2137
10.12.2018, 07:04:04
  • 42
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 116
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

husspol
husspol 10.12.2018, 07:44:19
  • 1
nieprzyjemna sytuacja


@imargam_2137: Oczywiście, że nie przyjemna. Temat aborcji nigdy nie jest przyjemny, niezależnie czy jesteś jej zwolennikiem czy przeciwnikiem.

stało kilku
  • Odpowiedz
husspol
husspol 10.12.2018, 07:52:52
  • 0
art. 51 i 141 Kodeksu Wykroczeń... zainterweniować...


@imargam_2137: Jak inaczej bronić tych, którzy bronić się nie mogą? Tych, których jako społeczeństwo powinniśmy otoczyć największą ochroną, a walczymy o możliwość ich zabijania?

Nie zastanawiałeś się, czy nie interweniujesz w złej sprawie?
  • Odpowiedz
husspol
husspol 10.12.2018, 08:11:30
  • 0
@imargam_2137: Cieszę się, że rozumiesz ich intencje. Ja sam z takimi plakatami nie staję, ale doskonale ich rozumiem i całkowicie popieram (nawet jeżeli to oznacza poparcie dla działań nielegalnych w świetle prawa - choć to jest już sprawa do oceny przez sąd, nie przez nas).

A dzieci patrzą na takie obrazki zupełnie inaczej niż my, uwierz mi. Wiem jak reagują.

- Tato.. Tam na obrazku jest zabity dzidziuś.. kto go zabił?
-
  • Odpowiedz
husspol
husspol 10.12.2018, 08:24:50
  • 0
jeśli chodzi o aborcję z kaprysu bo nie chciało jej się zabezpieczać jestem zawsze na nie.

Jak tylko ich znów zobaczę to z przyjemnością zgłoszę wykroczenie.


@imargam_2137: Dlaczego jesteś na nie? Z powodu szacunku do życia innego człowieka, czy nie bo nie? A co jeżeli tych kilku durni z plakatem uratuje życie choćby jednego człowieka?
  • Odpowiedz
husspol
husspol 10.12.2018, 08:42:54
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
husspol
husspol 10.12.2018, 09:29:42
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
husspol
husspol 10.12.2018, 12:42:26
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
husspol
husspol 10.12.2018, 15:00:40
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
husspol
husspol 10.12.2018, 16:06:06
  • 0
Czy faktycznie konsekwencje śmierci obu są takie same?


@KomosaBiala: Tak, masz nieco racji w tym że konsekwencje śmierci urodzonego człowieka raczej będą większe, choć osobiście nie odważyłbym się stawiać życia jednego człowieka ponad drugim w żadnej sytuacji.

Powiedz mi proszę jak stopniujesz etyczne wybory - czy zabicie jednego człowieka jest bardziej etyczne od zabicia dwóch?
  • Odpowiedz
husspol
husspol 10.12.2018, 18:20:49
  • 0
@KomosaBiala: Wybacz, ale to co piszesz kupy się nie trzyma.

To nie jest stopniowanie, tylko dwie odmienne sytuacje. Coś jakby "nie wygrać pieniędzy" kontra "stracić pieniądze".


Tak, jest to - niestety dla Ciebie - świetna analogia. Czy jeżeli podrę Twój wygrywający na loterii kupon to nie wygrasz pieniędzy czy je
  • Odpowiedz
husspol
husspol 10.12.2018, 21:35:17
  • 0
Pamiętaj, że "całe życie" zarodka jest tylko potencjalne. Jeśli przerwiesz jego rozwój, nic nie straci, bo nic jeszcze nie miał.


@KomosaBiala: Tak samo jak noworodek...
  • Odpowiedz
husspol
husspol 11.12.2018, 09:37:28
  • 0
czytając twoje posty można śmiało dojść do wniosku że masturbacja to ludobójstwo. ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@imargam_2137: Nie znając podstaw biologii, faktycznie można do takich wniosków dojść.

Spróbuję to wyjaśnić jeszcze raz jak najprościej: noworodek traci życie, na którym mu zależało. Zarodek traci życie, na którym mu nie zależało. Dlatego zabicie obu nie jest równoważne etycznie.


@KomosaBiala: W którym momencie życia człowieka pojawia się
  • Odpowiedz
husspol
husspol 11.12.2018, 09:41:39
  • 0
@KomosaBiala: I jak Twoim zdaniem się objawia? Noworodek nie ma świadomości własnego istnienia. Wszystko co robi to odruchy. Źle mu to płacze, dobrze to nie płacze. Ssie pierś bo jest głodny, a od bólu ucieka, cofa rączki i nóżki.. Tak samo jak kilkunastotygodniowe dziecko ucieka przed szczypcami... Walczy o życie, nie zdając sobie z tego świadomie sprawy. Na tym poziomie nie ma różnicy między nim, a dzieckiem już urodzonym.
  • Odpowiedz
husspol
husspol 11.12.2018, 09:43:07
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
husspol
husspol 11.12.2018, 10:12:15
  • 0
@KomosaBiala: Nie chciałbym Cię po przeczytaniu Twojego wpisu w jakikolwiek sposób obrazić, więc po prostu podziękuję serdecznie za dalszą rozmowę.

  • Odpowiedz
husspol
husspol 11.12.2018, 11:21:45
  • 0
Podałam ci jak najbardziej logiczne argumenty

nie potrafisz tych argumentów obalić


@KomosaBiala:

Owszem, rozumiem że te argumenty są dla
  • Odpowiedz
husspol
husspol 11.12.2018, 13:07:43
  • 0
Nie ma czegoś takiego jak "dla mnie logiczne", logika jest obiektywna - albo coś jest logiczne, albo nie.


@KomosaBiala: To miałem na myśli, lecz między wierszami wspomniałem, że coś co wydaje Ci się obiektywne i logiczne, niekoniecznie takie jest. No ale dobrze, spróbujmy jednak jakoś to pociągnąć.

Zwolennicy aborcji postulują różne momenty do których można - ich zdaniem - taką aborcję przeprowadzić. Wiesz z czego to wynika i od czego zależy? Od
  • Odpowiedz
husspol
husspol 12.12.2018, 08:44:47
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
husspol
husspol 12.12.2018, 13:08:14
  • 0
Przesłanki:

1) Zabijanie jest złe, bo odbiera człowiekowi to, co dla niego najcenniejsze

2) Życie zarodka nie jest dla niego cenne


Wniosek:

Zabicie zarodka nie jest złe.
  • Odpowiedz
husspol
husspol 13.12.2018, 12:15:40
  • 0
@KomosaBiala:

zachowując osobę w śpiączce przy życiu próbujemy odzyskać tego, kim ona kiedyś była (albo jej nie stracić).


Nie, to kim ona była pozostanie niezmienione. My próbujemy sprawić, aby ona mogła dalej istnieć, albo inaczej mówiąc właśnie nie stracić tego potencjału, który w niej
  • Odpowiedz
husspol
husspol 13.12.2018, 14:26:03
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
husspol
husspol 13.12.2018, 23:43:26
  • 0
@KomosaBiala: Sama już pewnie widzisz, że możemy tak sobie dyskutować bez końca. Ja podaję Ci swoje argumenty, Ty nie do końca je rozumiesz, nie chcesz ich zrozumieć albo nie chcesz ich zaakceptować, odpisujesz trochę na temat trochę nie na temat.. po czym ja - pewnie z Twojej perspektywy - robię dokładnie to samo.

Nie dogadamy się w ten sposób. Nie chcę urywać rozmowy, bo mimo rozbieżności poglądów da się z
  • Odpowiedz
husspol
husspol 14.12.2018, 08:48:46
  • 0
Nie istnieje moment zapłodnienia (...) jest to raczej cały ciąg procesów niż pojedyncze zdarzenie (...) nie można wskazać jednego, konkretnego momentu poczęcia.


@KomosaBiala: Nie. Musimy się zatrzymać i ustalić fakty.

Zapłodnienie następuje w momencie połączenia się komórek rozrodczych.

Jeżeli nie chcesz oprzeć rozmowy na podstawowych faktach, to nie mamy o czym rozmawiać.
  • Odpowiedz
husspol
husspol 14.12.2018, 09:18:06
  • 0
@KomosaBiala: Dziękuję za rozmowę.
  • Odpowiedz
husspol
husspol 14.12.2018, 09:49:48
  • 0
@KomosaBiala: Jesteś człowiekiem?
  • Odpowiedz
husspol
husspol 14.12.2018, 10:09:31
  • 0
@KomosaBiala: Jaka jest Twoja definicja człowieka?
  • Odpowiedz
husspol
husspol 14.12.2018, 10:15:48
  • 0
@KomosaBiala: Ponieważ z rodziny Homo występuje obecnie jedynie Homo sapiens, upraszczam definicję człowieka konkretnie do Homo Sapiens. Potraktujmy to jako synonimy.

Czy w którymś kontekście Twoje definicja człowieka jest inna?
  • Odpowiedz
husspol
husspol 14.12.2018, 10:22:54
  • 0
@KomosaBiala: Chcesz debatować nad definicją Homo sapiens, zamiast odpowiedzieć na proste, retoryczne przecież pytanie czy jesteś człowiekiem?
  • Odpowiedz
husspol
husspol 15.12.2018, 22:16:51
  • 0
jestem żywym człowiekiem.


@KomosaBiala: Kiedy zaczęło się Twoje życie, jako organizmu?
  • Odpowiedz
husspol
husspol 17.12.2018, 11:52:26
  • 0
@KomosaBiala: człowiek a zupa.. jak ktoś nie chce, to nie ogarnie.
  • Odpowiedz
husspol
husspol 18.12.2018, 09:53:34
  • 0
@KomosaBiala: Tak, tracę cierpliwość, bo stosujesz tak karkołomne analogie, że zaczyna brakować mi słów.

Czy widzisz różnicę, pomiędzy organizmami żywymi, które po dostarczeniu energii rozwijają się same (człowiek, zwierzę, roślina) a rzeczami tworzonymi przez człowieka, wymagającymi ingerencji na każdym etapie produkcji?

Twój samochód zaczął się w momencie, w którym nie potrzeba było dalszej ingerencji w jego rozwój, tak samo jak Twoja
  • Odpowiedz
husspol
husspol 18.12.2018, 11:09:59
  • 0
@KomosaBiala: Przekraczasz granice absurdu, ten wątek też nas zaprowadził do ślepej uliczki. Przekierujmy go.

Czy 7-miesięczny płód jest człowiekiem?
  • Odpowiedz
husspol
husspol 18.12.2018, 11:41:56
  • 0
Tak w 80-90%


@KomosaBiala: Czego mu brakuje do bycia 100% człowiekiem?
  • Odpowiedz
husspol
husspol 18.12.2018, 12:38:49
  • 0
@KomosaBiala: Czy 10-letnia osoba z nieprawidłowo rozwiniętym układem trawiennym jest w 100% człowiekiem?
  • Odpowiedz
husspol
husspol 18.12.2018, 13:00:06
  • 0
@KomosaBiala: Przepraszam, ale chrzanisz już straszne głupoty, a co gorsza próbujesz wmówić mi coś, czego nie robię.

Twierdzisz, że 7-miesięczny płód jest w 80-90% człowiekiem, bo nie ma jeszcze czegoś tam rozwiniętego (czy masz biologicznie rację, to inna rozmowa).

Ja nie przechodzę teraz na żadną definicję, tylko pytam, czy 10-letnia osoba z nieprawidłowo rozwiniętym układem trawiennym jest w 100% człowiekiem?
  • Odpowiedz
husspol
husspol 18.12.2018, 13:18:26
  • 0
Zachowując się tak, jakbym tej osobie odmawiała praw człowieka.


@KomosaBiala: Nic takiego nie napisałem.

Tak, taka osoba (10-letnia osoba z nieprawidłowo rozwiniętym układem trawiennym) nie jest w 100% człowiekiem według definicji, którą przyjęłam od
  • Odpowiedz
husspol
husspol 18.12.2018, 14:02:38
  • 0
@KomosaBiala: Czy organizmowi z niewystarczająco rozwiniętym mózgiem, żeby odczuwać pragnienie życia/kontynuacji istnienia należy się prawo do życia i jego zabicie powinno być prawnie karalne?
  • Odpowiedz
husspol
husspol 18.12.2018, 14:26:50
  • 0
@KomosaBiala: Czy organizmowi z niewystarczająco rozwiniętym mózgiem, żeby odczuwać pragnienie życia/kontynuacji istnienia, o którym wiemy, że takie świadome pragnienie u niego się pojawi w przyszłości, należy się prawo do życia i jego zabicie powinno być prawnie karalne?
  • Odpowiedz
husspol
husspol 18.12.2018, 14:38:39
  • 0
@KomosaBiala: Czyli prawo do życia mają tylko organizmy, które mają pragnienie życia?

musiałby najpierw się rozwinąć, co nie jest fizycznie możliwe


?????

To jest nie tylko fizycznie możliwe, co - w przypadku płodu - naturalne.
  • Odpowiedz
husspol
husspol 18.12.2018, 16:57:25
  • 0
@KomosaBiala: Jaka jest Twoja definicja "pragnienia życia" przez organizm?
  • Odpowiedz
husspol
husspol 18.12.2018, 17:09:49
  • 0
@KomosaBiala: W którym momencie życia taka zdolność pojawia się u człowieka?
  • Odpowiedz
husspol
husspol 18.12.2018, 17:26:23
  • 0
@KomosaBiala: Tak, pytam o moment, bo chcę się dowiedzieć, od kiedy Twoim zdaniem nie można zabić człowieka.
  • Odpowiedz
husspol
husspol 18.12.2018, 17:58:44
  • 0
"od kiedy zabicie tej istoty zaczyna mieć negatywne konsekwencje z jej punktu widzenia"


@KomosaBiala: Jakie są negatywne konsekwencje zabicia noworodka z jego punktu widzenia?
  • Odpowiedz
husspol
husspol 18.12.2018, 18:29:56
  • 0
Upewniam się, że tak samo rozumiemy wyrazy.

konsekwencja - logiczne następstwo czegoś; skutek, rezultat;

@KomosaBiala: Jakie są negatywne konsekwencjezabicia noworodka z jego punktu widzenia?
  • Odpowiedz
husspol
husspol 18.12.2018, 20:12:56
  • 0
I zabijając go działasz niezgodnie z wolą żyjącego


@KomosaBiala: Jaka jest wola żyjącego noworodka? (pytam oczywiście w kontekście naszej rozmowy)
  • Odpowiedz
husspol
husspol 19.12.2018, 08:15:44
  • 0
@KomosaBiala: Dlaczego ten temat jest dla Ciebie tak ważny, że decydujesz się prowadzić - bądź co bądź jałową - dyskusję z obcym typem w Internecie? O co walczysz?
  • Odpowiedz
husspol
husspol 19.12.2018, 08:23:56
  • 0
dobrą granicą jest 12 tydzień, gdyż do tego momentu wykształcenie świadomości jest kompletnie wykluczone, a aborcja odbywa się przez wywołanie poronienia, bez metod mechanicznych.


12. tydzień
husspol - > dobrą granicą jest 12 tydzień, gdyż do tego momentu wykształcenie świadom...

źródło: comment_L867uaTvVt88Wmn3bDcr495YbeCdTO3C.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
husspol
husspol 19.12.2018, 09:21:09
  • 0
@KomosaBiala: Według mnie istotą człowieczeństwa jest zdolność i chęć obrony najsłabszych.
  • Odpowiedz
husspol
husspol 19.12.2018, 10:01:20
  • 0
@KomosaBiala: Dokładnie.
  • Odpowiedz
husspol
husspol 19.12.2018, 10:29:22
  • 0
Pytam, dlaczego na podanym przez ciebie zdjęciu powinnam rozpoznać człowieka, któremu należą się prawa człowieka.


@KomosaBiala: Tak jak ja pytam, dlaczego tak ważne dla Ciebie jest odbieranie tych praw człowiekowi w tak wczesnej fazie rozwoju. Oczywiście rozumiem, że odbieranie komuś człowieczeństwa w takim wypadku jest podyktowane nie tylko walką o usankcjonowanie morderstwa poprzez aborcję, ale równie często potrzebą zagłuszenia własnego sumienia.

Pisząc o istocie człowieczeństwa dwa posty wyżej miałem na myśli Ciebie
  • Odpowiedz
husspol
husspol 19.12.2018, 11:01:30
  • 0
Odbieranie? Ja pytam, po co we wczesnej fazie rozwoju komukolwiek takie prawa mamy dawać.

Może łatwiej będzie ci się zapoznać z filozofią za tym stojącą,


To nie filozofia, tylko zbiór wymówek.

Tak, zmęczyłem się tą rozmową.
  • Odpowiedz
husspol
husspol 19.12.2018, 12:41:34
  • 0
To ciekawe, bo przez całą tę dyskusję nie udało ci się ani przez moment udowodnić tego odgórnego założenia, że aborcja jest morderstwem, a wszystkie argumenty przeciwko temu są wymówkami.


@KomosaBiala: Nie ciekawe tylko smutne. Nie założenie tylko fakt - aborcja jest morderstwem, niezależnie od tego jak ją nazwiesz.

Czekałeś tylko, aż gdzieś powinie mi się noga, że przez lukę w moich argumentach udowodnisz mi, że się
  • Odpowiedz
husspol
husspol 19.12.2018, 16:10:53
  • 0
@KomosaBiala: Filozofujesz :)
  • Odpowiedz
P.....I
P.....I
konto usunięte 10.12.2018, 14:40:59
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

husspol
husspol 10.12.2018, 15:10:22
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
husspol
husspol 10.12.2018, 15:59:35
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
husspol
husspol 28.11.2018, 08:44:30
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

husspol
husspol
Autor
28.11.2018, 09:35:42
  • 1
@Clefairy: I to mnie właśnie w Was smuci i nieco przeraża. Nie rozumiecie tego, co ma na myśli człowiek, który mówi, że jego żona jest najlepsza i najpiękniejsza, czy że ma najlepszy i najpiękniejszy dom na świecie. Że jego kraj jest najpiękniejszy i najlepszy. Nie rozumiecie tego, że on może doskonale znać inne opcje, widzieć obiektywnie ładniejsze żony, lepsze mieszkania czy kraje w których żyje się po prostu lepiej.

Ale moja
  • Odpowiedz
husspol
husspol
Autor
28.11.2018, 09:59:13
  • 0
3. Nazwij ich idiotami


@jedrzejk: Jak myślisz, co napisał @Clefairy i czemu usunął swój wpis? To jemu odpowiadałem i to on mnie nazwał idiotą :)

Chcesz rozmawiać, czy mówić?


Chcę rozmawiać, a rozmowa polega na słuchaniu i mówieniu.
  • Odpowiedz
husspol
husspol
Autor
28.11.2018, 10:03:36
  • 0
@Clefairy: No nie mów, że można tu dostać bana za nazwanie kogoś idiotą. Przecież to śmieszne.
  • Odpowiedz
husspol
husspol
Autor
28.11.2018, 19:50:58
  • 0
Cześć, miło Cię widzieć. Ja w sumie też bekęzkatoli ostatnio rzadziej odwiedzam (jak i cały Wykop), więc tym trudniej na siebie trafić.

co sądzisz?


@gzres: Patriotyzm, bardzo zresztą mi bliski, rozumiemy tak samo - nie ma co tu więcej
  • Odpowiedz
J.....D
J.....D
konto usunięte 28.11.2018, 07:55:03 via Android
  • 159
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 52
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

husspol
husspol 28.11.2018, 08:21:09
  • 16
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
husspol
husspol 28.11.2018, 08:37:00
  • 1
@Poro6niec: A dzięki, dużo się dzieje ostatnio, zwłaszcza dobrego, a co u Ciebie?

Wrocław to wciąż stolica nacjonalizmu.


@JAI2L9LAD: Celowo mylisz nacjonalizm z patriotyzmem, ale wiem i rozumiem czemu. Nacjonalizm w
  • Odpowiedz
husspol
husspol 28.11.2018, 08:46:39
  • 1
co


@JAI2L9LAD: Nacjonalizm w Polsce to margines

Międlar dla przykładu (aktualnie we Wrocławiu) też nazywa swoich ludzi patriotami
  • Odpowiedz
husspol
husspol 28.11.2018, 08:54:55
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
husspol
husspol 28.11.2018, 09:26:34
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
husspol
husspol 28.11.2018, 09:56:26
  • 1
@johny-kalesonny: Ale ja nawet przez chwilę nie oczekiwałem od Ciebie, że zrozumiesz :)
  • Odpowiedz
husspol
husspol 28.11.2018, 10:01:28
  • 1
@johny-kalesonny: Nie, u góry przepisałeś definicję :)
  • Odpowiedz
husspol
husspol 28.11.2018, 10:08:06
  • 1
@johny-kalesonny: Jest. I tak jak pisałeś powinna z niego wynikać określona postawa polityczna, gospodarcza i społeczna.

A Ty pytasz retorycznie:

Twoje życie < naród

Życie Twojego
  • Odpowiedz
husspol
husspol 28.11.2018, 10:18:29
  • 1
@johny-kalesonny: Powiedz mi proszę, tak Twoim zdaniem to rządzący którym europejskim krajem nie wykazują się postawą polityczną, gospodarczą i społeczną stawiającą własny naród ponad pozostałe i dlaczego takie podejście jest patologiczne?

Ja pamiętam tą postawę przez 8 lat w Polsce, wolę to co jest teraz, choć dalekie od ideału, ale cóż - monarchia pewnie nie wróci ;)
  • Odpowiedz
husspol
husspol 28.11.2018, 10:46:41
  • 1
Nacjonalizm nie ma prawa bytu w XXI wieku.


@johny-kalesonny: Źle rozumiany nacjonalizm nie ma prawa bytu w dowolnym wieku.
  • Odpowiedz
husspol
husspol 28.11.2018, 10:51:33
  • 1
@johny-kalesonny:

Skoro dobro narodu jest ponad dobrem jednostki


to mam sobie obciąć nogę o ile to wpłynie korzystnie na PKB? No właśnie nie, a na takim poziomie rozumujesz.
  • Odpowiedz
Sprawiedliwosc_prosto_z_chmur
Sprawiedliwosc_prosto_z_chmur
21.11.2018, 19:16:40
  • 1
@husspol: co tam u Ciebie ? Stesknilem sie troszke.
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

husspol
husspol 23.11.2018, 18:48:27
  • 1
@Sprawiedliwosc_prosto_z_chmur: A dzięki, wszystko w porządku. Nadal zajmuję się tym czym do tej pory, a ostatnio nawet aktywniej. A co u Ciebie?
  • Odpowiedz
szynszyliusz
szynszyliusz
21.11.2018, 01:42:22
  • 1
Witam. Jestem żądnym przygód Lewakiem i chciałbym, żeby ktoś wytknął mi błędy w mojej logice.
Jeśli Was, drogie Prawaki, ciekawi jak wygląda dyskusja ze mną, zapoznajcie się z moją wykopową twórczością, piszę tu 2 dni więc dużo tego nie ma.
Jeśli ktoś chciałby mnie obrażać, może to zrobić poprzez wysłanie mi e-maila naciskając znak X w prawym górnym rogu przeglądarki. Pamiętajcie, że podstawową zasadą stolicy naszej Ojczyzny, jest tak zwany "szaconek"
Czekam
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

husspol
husspol 23.11.2018, 18:46:13
  • 0
@szynszyliusz: Jak to widzisz, mam Ci zadać jakieś pytanie?
  • Odpowiedz
w.....a
w.....a
konto usunięte 21.11.2018, 07:51:27
  • 23
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

husspol
husspol 21.11.2018, 10:25:33
  • 0
był przypadek

ktoś zdemontował

Wszyscy


@wyindywidualizowanyentuzjasta: Był przypadek, że ktoś zdemolował, więc wszyscy...

A ludzie mnie się czepiają braku logiki XD
  • Odpowiedz
bayonetta112
bayonetta112
14.11.2018, 15:56:19
  • 18
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

husspol
husspol 15.11.2018, 12:12:50
  • 0
Czy wedlug spier%^&() prawactwa kazde wspomnienie o #lgbt to musi byc od razy HOMOPROPAGANDA?

Skad w was tyle nienawisci? ¯_(ツ)_/¯


@bayonetta112: Nie znam tej grupy społecznej, ale znam dość dobrze prawą stronę. Moim zdaniem wspominanie o #lgbt w superlatywach jest homopropagandą i nie ma to nic wspólnego z nienawiścią.
  • Odpowiedz
husspol
husspol 21.11.2018, 10:19:12
  • 0
@szynszyliusz: Chciałeś coś przekazać?
  • Odpowiedz

684

Czytał Biblię i mówił, że to Koran. Reakcja? "To słowa nienawiści"

Wrocławskiego owinął Biblię w gazetę, a napotkanym na ulicy osobom czytał jej fragmenty mówiąc, że pochodzą Koranu. Reakcje, często krytyczne, rejestrował kamerą.

Lord_Of_Terror
z
wroclaw.wyborcza.pl
dodany: 20.11.2018, 11:46:13
  • 309
  • #
    religia
husspol
husspol 20.11.2018, 15:38:45
  • 3
Mi wystarczy, że od groma chrześcijańskich rodziców wyrzeka się własnych dzieci, zaczyna nimi gardzić i ogólnie ociekać nienawiścią gdy te informują ich o nieheteroseksualnej orientacji.


@Hound: Cześć. Mógłbyś określić co miałeś na myśli pisząc "od groma". Rozumiem, że chodziło Ci o to, że dużo - ale dużo procentowo (50%), czy na przykład "ponad 50" ?
husspol
husspol 20.11.2018, 17:33:39
  • -1
@gkioepsmnvjeslvnkuewalxpobnf: Boisz się ze swojego oryginalnego konta pisać? Może z dwie osoby z którymi rozmawiam używają określenia "dzban" i takiego prostego języka, a Twoja reakcja jasno daje do zrozumienia, że mnie znasz i już rozmawialiśmy. Wybacz, ale nie będę z Tobą więcej rozmawiał.
husspol
husspol 15.11.2018, 11:39:41
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

husspol
husspol
Autor
15.11.2018, 11:45:57
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
husspol
husspol
Autor
15.11.2018, 12:17:43
  • 1
@lakukaracza_: Więc może tu i teraz wytłumaczysz jak dokładnie działa to mityczne instytucjonalne zapewnienie swoim pracownikom ochrony przed wymiarem sprawiedliwości i jak wdrożyć je w pozostałych zakładach pracy?
  • Odpowiedz
husspol
husspol
Autor
15.11.2018, 12:22:56
  • 1
Jedynym lewakiem w tym wpisie jesteś Ty, wszak to nie ja jestem czcicielem najeźdźców z zachodu


@Poro6niec: Poziom absurdu niektórych Twoich wpisów nadal mnie zadziwia :)
  • Odpowiedz
husspol
husspol
Autor
15.11.2018, 13:34:03
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
husspol
husspol
Autor
15.11.2018, 13:37:04
  • 1
@lakukaracza_: Moje pytanie się nie zmienia:

Jak działa instytucjonalne zapewnienie swoim pracownikom ochrony przed wymiarem sprawiedliwości i jak wdrożyć je w pozostałych zakładach pracy?
  • Odpowiedz
husspol
husspol
Autor
15.11.2018, 13:41:56
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
robert5502
robert5502
15.11.2018, 06:16:01
  • 285
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 39
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

husspol
husspol 15.11.2018, 10:40:35
  • 0
tytuł naukowy magistra teologii równoznaczny z tytułami np. mgr. fizyki, mgr. chemii, mgr. matematyki, mgr. historii itd.


@robert5502: Co masz na myśli pisząc równoznaczny? Czy taki magister teologii daje mi taki same szanse na pracę z laboratorium chemicznym co z chemii?
  • Odpowiedz
husspol
husspol 15.11.2018, 12:28:03
  • 0
@nilfheimsan: No właśnie nie, dlatego pytałem co autorka ma na myśli pisząc, że jest "równoznaczny" :)
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Strona 2 z 5
  • >

Polish Hussar

  • W czyim sercu miłość tleje, I nie toczy go zgnilizna, W tego duszy wciąż jaśnieje: Bóg, rodzina i ojczyzna! Mów mi katol.
  • Polska
  • X (dawny Twitter)
  • Instagram

Osiągnięcia

  • Ekshibicjonista
    od 19.09.2017

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 19.09.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking