Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko174
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
gigaset
gigaset

gigaset

Dołączył 8 lat i 11 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 838
  • Znaleziska 132
  • Mikroblog 706
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 2
gigaset
gigaset
gigaset 30.05.2017, 02:04:26
  • 12
https://www.tvp.info/31214772/egipska-tajemnica-reportaz-o-tragicznej-smierci-magdaleny-zuk

Proszę zauważyć, że po południu Magda rozmawiała z M-sem (znana wideorozmowa) i normalnie się trzymała na nogach - była zdesperowana i roztrzęsniona ale w pełni sił fizycznych, ale już parę godzin później "musiano ją na wózku wwieźć do szpitala bo nie była w stanie utrzymać się na nogach". Co więc się wydarzyło przez te kilka godzin, że całkowicie opadła z sił do stanu w którym bezwładnie wwieziono ją wózku? Czy po
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Rebeca_Black
Rebeca_Black
Rebeca_Black
30.05.2017, 08:55:56
  • 4
@gigaset: Nawiązując do Twojego wpisu, tak jak piszesz, była pod opieka Rezydenta czyli była pod opieką biura podróży de facto. Ja mam cały czas takie przemyślenia, odnośnie odpowiedzialności (a w sprawie Magdy, braku odpowiedzialności) biura podróży za bezpieczeństwo swoich klientów. Młoda kobieta, kupuje wycieczkę w dużym i znanym biurze podróży, jedzie sama ponieważ nie ma zamiaru wychodzić poza hotel, chce tylko odpocząć przy basenie, jedzie do hotelu gdzie na pewno
  • Odpowiedz
gigaset
gigaset
gigaset
Autor
31.05.2017, 16:20:11
  • 1
To wydaje mi się mocna nadinterpretacja tego video. W sensie, że nie wiemy czy mogła stać na nogach


@horizontal_vertical @OstrzeSprawiedliwosci: Ale to nie jest moja opinia, ja tu niczego nie interpretuję (a już tym bardziej nie nadinterpretuję). To jest dokładny CYTAT z tego co mówi reporter Rafał Stańczak z TVP Info, który wrócił po 2 tygodniach z Egiptu i podsumował swoje ustalenia w reportażu "Egipska Tajemnica".

Posłuchaj sobie od 7:42:
  • Odpowiedz

2

Niewyjaśniona sprawa Magdy Żuk! Jedyny taki ostry program! Rutkowski vs. Rola!

Pokaż treści 18+

Niewyjaśniona sprawa Magdy Żuk! Jedyny taki ostry program! Rutkowski vs. Rola!

Najnowszy, godzinny wywiad znanego nie tylko z fryzury detektywa numer 1 w Polsce. Padają trudne pytania o wielokrotne zaręczyny, biuro detektywistyczne, pozwolenie na broń, sprawę zagadkowej śmierci Magdy. Padają zaskakujące odpowiedzi, stwierdzenia. Tylko dla znawców tematu.

comielipsa
z
youtube.com
dodany: 26.05.2017, 17:35:10
  • 3
  • #
    magdazuk
  • #
    magdalenazuk
  • #
    rutkowski
  • #
    magdazuknowe
  • #
    polska
  • #
    egipt
gigaset
gigaset
gigaset 26.05.2017, 17:51:29
  • 0
Akurat te naprawdę ważne pytania nie padają.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

394

Magda Żuk - Interwencja Polsat (22.05.2017)

Magda Żuk - Interwencja Polsat (22.05.2017)

"Czy mogła być zabawką dla szejka?". Bodaj najodważniejszy z wyemitowanych dotąd w ogólnopolskich mediach programów na ten temat. Śmiałe tezy i wypowiedzi osób powołujących się na świadków zdarzeń i osoby zorientowane w sprawie.

gigaset
z
youtube.com
dodany: 23.05.2017, 01:32:09
  • 71
  • #
    polska
  • #
    magdazuk
  • #
    csiwykop
  • #
    magdalenazuk
  • #
    magdazuknowe
  • #
    egipt
gigaset
gigaset
gigaset
Autor
23.05.2017, 01:49:46
  • 122
P.S. Wreszcie ktoś się odważył pojechać na miejsce i tam rozpytać o sprawę, zamiast z zacisza warszawskiego studia puszczać filmiki skopiowane z YouTube i udawać że to "program śledczy". Brawo Polsat, odzyskaliście właśnie 1% ze 100% dawno utraconego u mnie zaufania. Proszę kontynuować. Widać że ten materiał składa się z fragmentów większej całości, więc prawdopodobnie jeszcze macie coś dla nas na kolejny odcinek.
  • 21
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

gigaset
gigaset
gigaset
Autor
23.05.2017, 01:54:21
  • -1
@aaqq: Jak zwykle, powie że miał rację - psychoza. A że już nie mówił z jakiego powodu ta psychoza.... oczywiście to dla dobra śledztwa.
gigaset
gigaset
gigaset
Autor
23.05.2017, 06:42:48
  • 22
@VLAD_PALOWNIK: No może przesadziłem, ale miło mnie zaskoczyli. Solorz jednak potrafi czasem iść własną drogą, w odróżnieniu od starych kiejkutów z konkurencji. Mała rzecz a cieszy ;)
gigaset
gigaset
gigaset
Autor
23.05.2017, 07:23:22
  • 40
@Majka03: Druga agencja (Lampart) przycichła bo ukończyła śledztwo i złożyła oficjalne doniesienie wraz z pełnym raportem i wszystkimi zebranymi dowodami do prokuratury. Wydali na ten temat oficjalne oświadczenie. Więc z ich strony sprawa jest zakończona. Natomiast R. daje szoł dalej - przedwczoraj się oświadczył (po raz drugi tej samej osobie) na wizji w trakcie programu o śmierci Magdy, a wczoraj napisał na FB, że Magda już nie raz próbowała skakać
gigaset
gigaset
gigaset
Autor
23.05.2017, 12:34:47
  • 10
@Majka03: Dlaczego nie słychać? Np. właśnie ta Interwencja Polsatu podaje zbieżne z ich ustaleniami informacje. Oni zakończyli śledztwo i złożyli wszystkie dowody do organów ścigania, więc z ich strony już nie ma czego oczekiwać. Ja uważam że to jest właśnie bardzo poważne i profesjonalne, że nie próbują na tej sprawie robić show i się promować. Wydali w sumie 2 oświadczenia o ustaleniach śledztwa oraz jedno o jego zakończeniu i powiadomieniu
gigaset
gigaset
gigaset
Autor
23.05.2017, 12:38:57
  • 7
@Rose123: Nikt nie wyklucza wersji samobójstwa. Tylko że s---------o też musiało mieć jakieś powody, np. kryminalne. Doprowadzenie kogoś do samobójstwa (np. w wyniku załamania nerwowego spowodowanego gwałtem) to też przestępstwo. Natomiast R. ogranicza się do stwierdzenia że "zwariowała i się zabiła", a już o tym dlaczego tak się stało ani mru mru.
gigaset
gigaset
gigaset
Autor
23.05.2017, 20:31:12
  • -1
@frogfoot: I co z tego wynikło? Tu w Interwencji przynajmniej odnaleziono parę osób które miały coś do powiedzenia w sprawie, a TVNy pogawędki z lekarzami nagrały.
gigaset
gigaset
gigaset
Autor
23.05.2017, 20:35:32
  • -1
@Quertim: Kobieta potwierdziła wyraźnie, że jej źródło informacji jest pewne. Co czyni z niej świadka, który zapewne zostanie przesłuchany przez polską prokuraturę i to tam poda szczegóły. Czego więcej oczekiwałeś na wizji? Że poda nazwisko swojego informatora, a może jeszcze i szejka? Pewnie by na drugi dzień też z okna wypadła albo weszła pod samochód.
gigaset
gigaset
gigaset
Autor
23.05.2017, 22:35:43
  • 0
@bobyxyz: Polsat to nie prokuratura i nie jest od oskarżania. Uzyskał informacje więc je przedstawił. Do czasu postawienia zarzutów przez prokuraturę wszystko jest teorią. To jest najzwyklejsze domniemanie niewinności.
gigaset
gigaset
gigaset
Autor
24.05.2017, 14:21:21
  • -2
@bobyxyz: Rzeczywiście, szkoda z tobą w ogóle dyskutować, tu się w pełni zgadzamy. Każda telewizja zawsze przedstawi taki materiał jako hipotezę, żeby nie wikłać się w procesy. Natomiast kobieta oświadczyła w programie że ma informacje z pewnego źródła i jeżeli tylko to śledztwo jest prowadzone poważnie to zapewne będzie przesłuchana przez prokuraturę i tam poda szczegóły. Może już została przesłuchana, skoro Gadowski powiedział że w śledztwie pojawił się nowy wątek
gigaset
gigaset
gigaset
Autor
24.05.2017, 21:07:32
  • -1
@bobyxyz: Weź ty się naucz czytać ze zrozumieniem, wtedy będzie sens jakiejkolwiek dyskusji.

Jeszcze raz, specjalnie dla Ciebie: ta osoba na wizji w ogólnopolskiej telewizji oświadczyła, że ma na temat śmierci M. Żuk informacje z pewnych źródeł. Jeśli więc śledztwo jest prowadzone poważnie, to NA PEWNO zostanie przesłuchana przez Prokuraturę jako świadek, gdzie będzie MUSIAŁA (bo taki jest obowiązek prawny) podać prokuratorowi wszelkie szczegóły. Na żądanie Prokuratury Polsat będzie MUSIAŁ
gigaset
gigaset
gigaset
Autor
24.05.2017, 22:47:55
  • -1
@bobyxyz: Co za zabawny typek. Od wczoraj pisze że "nie warto ze mną dyskutować" i dyskutuje bez końca. Teraz "uznał że lepiej tego nie komentować", więc skomentował. A że argumentów w ptasim móżdźku brak, to na koniec wyjechał z zielonką - typowe :) Idź gościu trollować gdzieś indziej i nie zawracaj już d--y.
gigaset
gigaset
gigaset
Autor
25.05.2017, 00:49:18
  • -2
@bobyxyz: Weź żesz już skończ, człowieku, bo żenadometr przekręciłeś. Nie rozumiesz po ludzku? C**J mnie obchodzi że to dla ciebie głupota. Twój problem nie mój. Idź spać i daj spać innym. Żegnam ozięble, a moja czarna lista cię wita.

1010

Sprawa Magdy Żuk zamieciona pod dywan? Egipt panicznie boi się utraty turystów

Sprawa Magdy Żuk zamieciona pod dywan? Egipt panicznie boi się utraty turystów

Niestety potwierdzają się moje obawy co do wyników polskiej i egipskiej sekcji zwłok - jeśli faktycznie ciało oddano nam zabalsamowane i wyczyszczone chemicznie, to jest to najgorsze co mogło się stać. Nie znajdziemy tam już nic, ale za to możemy być pewni że.... COŚ TAM BYŁO!

Konki
z
wrealu24.pl
dodany: 23.05.2017, 11:14:23
  • 70
  • #
    magdazuk
  • #
    magdalenazuk
  • #
    csiwykop
  • #
    egipt
  • #
    afera
  • #
    swiat
gigaset
gigaset
gigaset 23.05.2017, 12:55:41
  • 80
Balsamacja jest wymagana


@koniarek: Wszyscy powtarzają jak mantrę "jest wymagana", ale nikt nie pisze wymagana PRZEZ KOGO, PRZEZ CO? Prawo polskie? Prawo egipskie? Prawo międzynarodowe? Przepisy przewoźnika lotniczego? Konkrety proszę a nie bezkrytyczne powtarzanie czegoś co się gdzieś tam usłyszało.
gigaset
gigaset
gigaset 23.05.2017, 13:06:43
  • 52
@koniarek:

Takie jest prawo międzynarodowe


Konkrety poproszę. Nie ma czegoś takiego jak "prawo międzynarodowe" (to jest tylko kolokwialne określenie) które samo przez się obowiązuje jakiś kraj. Musi być jakaś umowa bilateralna (np. polsko-egipska) czy wielostronna, albo jakaś konwencja ratyfikowana przez Polskę. Więc proszę wskazać Dziennik Ustaw. I co to znaczy "większe odległości"? Od ilu kilometrów odległość jest "większa" a nie "mniejsza"?
gigaset
gigaset
gigaset 23.05.2017, 13:42:49
  • -1
@Pooodi: Zrozum człowieku. "Prawo międzynarodowe" to ogólna nazwa tysięcy indywidualnych aktów prawnych. Składa się z POSZCZEGÓLNYCH, INDYWIDUALNYCH umów, traktatów, paktów i innych międzynarodowych aktów prawnych ratyfikowanych przez Polskę. Więc proszę podać mi konkretny akt prawny określający przepisy o międzynarodowym transporcie zwłok, a nie bajdurzyć że "prawo międzynarodowe".
gigaset
gigaset
gigaset 23.05.2017, 13:57:21
  • 0
@Vetinari: To jest procedura firmy spedycyjnej (zapewniająca jej klientom dostarczenie ciała w jak najlepszym stanie), a nie wymóg prawny. Są przepisy prawne określające rodzaj trumny (metalowa, hermetycznie zalutowana, zawierająca określoną "atmosferę" wewnątrz - antybakteryjną itp). Nie ma natomiast żadnego wymogu balsamowania samych zwłok.
gigaset
gigaset
gigaset 23.05.2017, 14:12:33
  • 1
@Pooodi: Wydział Prawa i Administracji UMCS nie wstydził się dać mi dyplom (i to dobre 20 lat temu gdy magistrów jeszcze się nie produkowało seryjnie), więc chyba nie jest tak źle jak ci się wydaje. Choć rzeczywiście w tym zawodzie nie pracuję.

Wskazałem jedynie, że prawo międzynarodowe to zbiór indywidualnych umów i traktatów - tylko tych ratyfikowanych przez nasz kraj, więc nie jest tak, że istnieje jakieś globalne "prawo międzynarodowe"
gigaset
gigaset
gigaset 23.05.2017, 20:44:12
  • 0
@kamillo007: Ty też nie zrozumiałeś... Ja nie pisałem, że nie istnieje. Pisałem, że jest nim tylko to co Polska ratyfikowała, a nie co sobie jakiś inny kraj uchwalił, czy nawet ONZ, bez ratyfikacji z naszej strony. A jeśli Polska dany akt ratyfikowała to został on następnie opublikowany w Dzienniku Ustaw, bo jest to w polskim systemie prawnym wymagane dla nabrania mocy prawnej.

Więc jeszcze raz (chyba trzeci) proszę o podanie
gigaset
gigaset
gigaset 23.05.2017, 20:54:04
  • 0
@paaszczaktaxi: Bo to zależy tylko od wymogów przewoźnika i firmy "pogrzebowej" zajmującej się ściągnięciem ciała, a nie od żadnych przepisów międzynarodowych. Te wymagają tylko hermetycznego zamknięcia (zalutowania) trumny i wykonania jej z metalu.

Czy którekolwiek z ciał (a niektóre były "w całości") sprowadzonych ze Smoleńska było zabalsamowane? Żadne nie było, bo nikt i nic tego nie wymaga.
gigaset
gigaset
gigaset 23.05.2017, 21:46:38
  • 2
@kamillo007: Statek na wodach międzynarodowych ma się NIJAK do samolotu wylatującego z państwa A i lądującego w państwie B. Kompletnie inne przepisy. Nie jest istotne nad jakim terytorium samolot przelatuje - nie ma to żadnego wpływu na jurysdykcję na jego pokładzie. Pokład samolotu pasażerskiego w locie NIE JEST przestrzenią międzynarodową, NIGDY, nawet nad obszarem o statusie międzynarodowym (np. wodami międzynarodowymi). Na pokładzie polskiego samolotu pasażerskiego NIE obowiązują przepisy innego kraju
gigaset
gigaset
gigaset 23.05.2017, 13:20:51
  • 28
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

gigaset
gigaset
gigaset
Autor
23.05.2017, 13:31:17
  • 7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
gigaset
gigaset
gigaset
Autor
23.05.2017, 13:35:47
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

0

Wojciech Engelking: I ty zostaniesz detektywem

Wojciech Engelking: I ty zostaniesz detektywem

Na to, co dzieje się w mediach społecznościowych po śmierci Polki w Egipcie - domorosłych "detektywów", szukających coraz to nowych tropów - można patrzeć z niesmakiem i obrzydzeniem, ale powinno się patrzeć z uwagą.

bijotai
z
opinie.wp.pl
dodany: 23.05.2017, 01:23:45
  • 3
  • #
    polska
  • #
    csiwykop
  • #
    magdazuk
  • #
    rutkowski
  • #
    detektyw
  • #
    skandalisci
gigaset
gigaset
gigaset 23.05.2017, 01:36:25
  • 0
Gdyby nie ci "domorośli detektywi" to sprawa nie wyszłaby poza jedną teczkę w jakiejś szufladzie.
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

gigaset
gigaset
gigaset 23.05.2017, 06:39:07
  • -2
@bijotai: Przykro mi, nie posiadam i nie planuję.

438

Tak działa "naprawiona" prokuratura - mieli już taśmy z Igorem i nie zrobili nic

Tak działa "naprawiona" prokuratura - mieli już taśmy z Igorem i nie zrobili nic

“Dymisje KWP i KMP we Wro to mało.Ten film od początku ma prokuratura. Miała rejonowa we Wrocławiu, miała okr. w Legnicy i ma poznańska.”

adam2a
z
twitter.com
dodany: 22.05.2017, 14:50:37
  • 53
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    dobrazmiana
  • #
    neuropa
gigaset
gigaset
gigaset 23.05.2017, 01:40:38
  • 0
@aaqq: Ciekawe czy w sprawie #magdazuk też tak sprawnie działają

382

Magazyn śledczy - zagadkowa śmierć Magdaleny Żuk

Magazyn śledczy - zagadkowa śmierć Magdaleny Żuk

program podsumowuje wszystkie zebrane dotąd fakty oraz ukazuje prawdziwą twarz detektywa Rutkowskiego obnażając jego (nie)kompetencję i powiązania z innymi podobnymi sprawami

sIcKwOrLd
z
youtube.com
dodany: 17.05.2017, 21:21:31
  • 60
  • #
    polska
  • #
    magdalenazuk
  • #
    magdazuk
  • #
    rutkowski
gigaset
gigaset
gigaset 17.05.2017, 21:41:43
  • 73
Program podsumowuje CZĘŚĆ (bardzo ważną, ale jednak CZĘŚĆ) a nie "wszystkie znane fakty". W programie nawet nie wspomniano o tych fragmentach nagrania rozmowy, gdzie Magda potwierdza że zrobiono jej krzywdę i kto ją zrobił, bo nikt nie dokonał tam własnej profesjonalnej analizy dźwiękowej treści nagrania (jakiej od "programu śledczego" telewizji publicznej możnaby oczekiwać), a jedynie bezkrytycznie po raz kolejny odtworzono filmiki z YouTube zawierające częściowo błędne opisy wypowiedzi i liczne braki.

Po
  • 16
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

gigaset
gigaset
gigaset 17.05.2017, 23:20:29
  • 5
Oczywiście, bezwzględnie. Wszystko co zostało podane zasługuje na wielkie brawa, i chwała za to że to poszło przy takiej oglądalności. Tu nie ma absolutnie żadnych uwag.

Ale z treścią nagrań od 2,5 tygodnia panuje dziwna zmowa. Nikt, absolutnie nikt, oficjalnie nie chce mówić o tym co tam jest naprawdę istotnego, czyli bezpośrednie stwierdzenie co się stało i kto to zrobił. To jest niepojęte.
  • 8
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

gigaset
gigaset
gigaset 18.05.2017, 08:03:12
  • -4
@Obserwator_z_ramienia_ONZ: Proszę o czytanie ze zrozumieniem i powstrzymanie się z "Sherlockami". Nikt nie oczekuje by media mówiły kto jest winien tylko by mówiły o tym co jest w nagraniach (ale nie wybiórczo, co komu pasuje do jego linii). To jest rzetelne informowanie o faktach, a nie żadne oceny czy oskarżenia. Nie mówię tu o tych frazach które są na tyle złej jakości że mogą pozostawiać na tym etapie jakieś wątpliwości,
gigaset
gigaset
gigaset 18.05.2017, 08:36:42
  • 7
@agaja: No proszę Cię, bądźmy poważni. Podejrzani wiedzieli co jest w nagraniach już 15 minut po tym jak ta rozmowa wyciekła do sieci bo natychmiast sami ją dokładnie odsłuchali. Więc to czy media o tym powiedzą czy nie, nie ma żadnego znaczenia w kwestii podejrzanych, a jedynie w kwestii rzetelnej informacji dla społeczeństwa, bo miliony zwykłych ludzi nie śledzi YouTube.

Rozgłos rzeczywiście ma negatywne strony, ale ma też pozytywne, szczególnie
gigaset
gigaset
gigaset 18.05.2017, 09:10:52
  • -2
@agaja: Czy jeśli poważny program śledczy emituje amatorskie, częściowo błędnie opisane opracowania rozmowy z YouTuba to jest to LEPIEJ czy GORZEJ niż gdyby zamiast tego zawierał rezultaty profesjonalnej analizy (np. zamówionej dla celów programu)? Myślę że odpowiedź jest oczywista. O tym mówię. Rozgłos jest i będzie bo sprawa stała się międzynarodowa, a jeżeli już poważne programy i dziennikarze (a nie byle pismaki) się za to biorą to niech robią to
gigaset
gigaset
gigaset 18.05.2017, 10:28:23
  • 13
@maxPL: Jeśli to test z gatunku znajdź 1 różnicę to ten z prawej nie ma pieprzyka ;)
gigaset
gigaset
gigaset 18.05.2017, 16:31:41
  • 1
@realitybites: A to miały być bliźniaki jednojajowe? ;)
gigaset
gigaset
gigaset 18.05.2017, 19:28:09
  • -3
@realitybites: Bo wygląd w ogóle niewiele znaczy. Co czwarty nie wiedzieć czemu jest podobny do listonosza :) A poza tym w tej Wyborczej to nigdy nie wiadomo jak ktoś naprawdę wygląda, np. jeden nagle stał się czarny... ;)
gigaset
gigaset
gigaset 18.05.2017, 21:38:13
  • 0
@El_Duderino: To wygląd tylko po ojcu się dziedziczy? Ja myślałem że jeden chromosom od ojca a drugi od matki.
gigaset
gigaset
gigaset 19.05.2017, 14:13:55
  • -1
@El_Duderino: #eksperciwykopu
gigaset
gigaset
gigaset 19.05.2017, 01:27:44
  • 35
Media podają, że "Magda trafiła do szpitala bo chciała skoczyć z dachu hotelu". To ja pytam: czy niedoszłego samobójcę przywiezionego do szpitala Z POWODU próby skoku z dachu umieszcza się na najwyższym piętrze tego szpitala (świecącego pustkami) przy oknie?

http://www.se.pl/wiadomosci/polska/magda-trafila-do-szpitala-bo-chciala-skoczyc-z-dachu-hotelu_992728.html

https://www.kryminalnapolska.pl/2017/05/15/magdalena-zuk-probowala-odebrac-zycie-juz-wczesniej-wynika-raportu-biura-podrozy/
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Preda_tor_v
Preda_tor_v
19.05.2017, 01:54:16
  • 6

Komentarz usunięty przez moderatora

gigaset
gigaset
gigaset
Autor
19.05.2017, 03:13:13
  • 10
Sprawdzenie czy na ten dach można SAMEMU wyjść powinno być PODSTAWOWĄ kwestią. Bo jeśli się nie da (a dam sobie głowę uciąć że jest dobrze zamknięte i zabezpieczone, bo gdyby jakieś dziecko bogatego Amerykanina albo ruskiego oligarchy tam sobie weszło pod nieuwagę rodziców i spadło to z tego by się nie wykręcili i byłaby afera na cały świat z odebraniem koncesji na obsługę turystów włącznie i wypłatą milionów odszkodowania) to znaczy że
  • Odpowiedz

900

Wysokie prawdopodobieństwo gwałtu p.Magdaleny Żuk, po żmudnej analizie audio.

Od kilku dni pracowałem nad fragmentem materiału z rozmowy Magdaleny Żuk z jej chłopakiem. Jest to chyba jedyny moment w rozmowie wskazujący jasno że Magda została zgwałcona i cały czas próbuje o tym powiedzieć. Prośba o WykopEfekt

Syntax
z
wykop.pl
dodany: 17.05.2017, 08:20:25
  • 171
  • #
    polska
  • #
    magdazuk
  • #
    wykopefekt
  • #
    csiwykop
  • #
    kryminalistyka
gigaset
gigaset
gigaset 17.05.2017, 10:03:39
  • 17
@Syntax: Jeśli rozsyłasz do mediów, to proszę dołącz do tego też ten wykop
https://www.wykop.pl/link/3743669/magda-zuk-przekazala-co-ja-spotkalo-i-zostala-uslyszana-i-zrozumiana/
który udowadnia, że to co Magda przekazała zostało przez wszystkich panów (trzech, bo słychać też tego na linii z rozmowy którą M-kus odebrał i zostawił aktywną w tle) USŁYSZANE I ZROZUMIANE. Skoro sami mówią co usłyszeli od Magdy to już naprawdę nic więcej nie trzeba.
gigaset
gigaset
gigaset 17.05.2017, 10:04:55
  • -5
@Syntax: Jeśli rozsyłasz do mediów, to proszę dołącz do tego też ten wykop

https://www.wykop.pl/link/3743669/magda-zuk-przekazala-co-ja-spotkalo-i-zostala-uslyszana-i-zrozumiana/

który udowadnia, że to co Magda przekazała zostało przez wszystkich panów (trzech, bo słychać też tego na linii z rozmowy którą M-kus odebrał i zostawił aktywną w tle) USŁYSZANE I ZROZUMIANE. Skoro sami mówią co usłyszeli od Magdy to już naprawdę nic więcej nie trzeba.
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

gigaset
gigaset
gigaset 17.05.2017, 16:58:03
  • 4
@Roger_Sososky1: W Smoleńsku też rzekomo byli polscy funkcjonariusze przy sekcjach a sekcje zostały wykonane "z najwyższą starannością o każdy szczegół" jak mówiła pewna pani "na którą czas" z trybuny sejmowej
gigaset
gigaset
gigaset 18.05.2017, 00:12:38
  • -3
@rbbxx: Nie, po prostu reklamy mu nie zamierzam robić. P.S. A ty dołączasz do grona mistrzów w pisaniu na temat.
gigaset
gigaset
gigaset 19.05.2017, 00:56:30
  • -1
Ulżył sobie minusem. Ale ludziom mało do szczęścia potrzeba...

4

Snułeś domysły o partnerze Magdaleny Żuk? Możesz mieć problemy

Snułeś domysły o partnerze Magdaleny Żuk? Możesz mieć problemy

Wszyscy Ci, którzy snuli domysły w internecie i rzucali fałszywe oskarżenia nt związku Markusa W. ze śmiercią Magdaleny Żuk mogą mieć problemy. Już teraz pełnomocnik mężczyzny przygotował kilkadziesiąt pozwów. Fot. Facebook Markus W., partner Magdaleny Żuk, już od dawna mówił, że...

konto usunięte
z
warszawawpigulce.pl
dodany: 18.05.2017, 15:55:37
  • 20
  • #
    polska
  • #
    swiat
  • #
    magdazuk
gigaset
gigaset
gigaset 18.05.2017, 17:18:25
  • 4
Czy ci co snuli domysły że jest niewinny też mają prze**bane?
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

18

Dziennikarz, którego wplątano w sprawę Magdaleny Żuk, odpowiada

Dziennikarz, którego wplątano w sprawę Magdaleny Żuk, odpowiada

Internauci zaangażowani w sprawę śmierci Magdaleny Żuk rozpowszechniają informację, że ojcem jej chłopaka Markusa jest Artur Włodarski, dziennikarz "Gazety wyborczej".

konto usunięte
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 18.05.2017, 14:25:52
  • 14
  • #
    polska
  • #
    magdazuk
  • #
    magdalenazuk
  • #
    fakenews
  • #
    csiwykop
  • #
    dziennikarstwo
gigaset
gigaset
gigaset 18.05.2017, 16:53:59
  • -2
"Z bliska obserwuję, jak powstaje fake news". To musi być szok, bo w tej gazecie dotąd czegoś takiego nie znano
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

30

Ciało Magdaleny Żuk trafi dziś w nocy do Wrocławia

Ciało Magdaleny Żuk trafi dziś w nocy do Wrocławia

Ciało Magdaleny Żuk – tragicznie zmarłej na wycieczce w Egipcie 30 kwietnia – przyleci dziś po południu samolotem do Polski. W nocy zostanie przewiezione do Zakładu Medycyny Sądowej we Wrocławiu. Tu w piątek sekcja zwłok.

rybak_fischermann
z
gazetawroclawska.pl
dodany: 18.05.2017, 10:38:41
  • 18
  • #
    polska
  • #
    wroclaw
  • #
    magdazuk
  • #
    medycyna
  • #
    magdalenazuk
gigaset
gigaset
gigaset 18.05.2017, 16:10:06
  • -1
@jozek444: A trzecia opcja "ubezpieczenie" nie przyszła Ci do głowy? Uczestnicy wycieczek są ubezpieczeni.
gigaset
gigaset
gigaset 18.05.2017, 16:44:19
  • -1
@jozek444: Wycieczki z zasady powinny być ubezpieczone, natomiast ubezpieczenie ma konkretne zapisy, a więc pokrywa określone rodzaje zdarzeń. Wszystko zależy od konkretnych zapisów danego ubezpieczenia. Często jest też kilka wariantów ubezpieczenia do wyboru w różnych cenach. Ponadto, są jeszcze ubezpieczenia niezwiązane bezpośrednio z daną wycieczką ale pokrywające ogólnie podróże zagraniczne. Np. lepsze karty kredytowe (np. złote) mają zazwyczaj w pakiecie ubezpieczenie w podróży zagranicą, w tym koszt transportu ciała.

15

Sprawa Magdaleny Żuk. To badanie UJAWNI przyczynę jej śmierci

Sprawa Magdaleny Żuk. To badanie UJAWNI przyczynę jej śmierci

Ciało Magdaleny Żuk zostanie przebadane tomografem – poinformował pełnomocnik rodziny zmarłej kobiety, mec. Paweł Jurewicz.

kozborn
z
niezalezna.pl
dodany: 18.05.2017, 10:01:39
  • 7
  • #
    magdalenazuk
  • #
    magdazuk
gigaset
gigaset
gigaset 18.05.2017, 10:39:48
  • -1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

gigaset
gigaset
gigaset 18.05.2017, 11:01:32
  • -1
@BananZKlubu: ślady lateksu czy lubrykantów i innej chemii stosowanej na prezerwatywach też można znaleźć o ile ktoś celowo i fachowo nie wyczyścił przez te 19 dni. To ma tę dodatkową zaletę że jako syntetyczne tak szybko się nie rozkłada. No ale to już nie tomografem trzeba szukać...

32

JKM: Samotne Polki jadą do Egiptu po normalny seks. Jest popyt, jest podaż.

Pokaż treści 18+

JKM: Samotne Polki jadą do Egiptu po normalny seks. Jest popyt, jest podaż.

ponadto krytyka "detektywa" Rutkowskiego i pochwała władz Egiptu za dbanie o interes narodowy.

Impresjonista
z
wolnosc24.pl
dodany: 18.05.2017, 06:48:24
  • 15
  • #
    ekonomia
  • #
    korwin
  • #
    bekazpodludzi
  • #
    4konserwy
  • #
    magdazuk
  • #
    seks
gigaset
gigaset
gigaset 18.05.2017, 07:45:30
  • -1
@alcest: Ale tam ponoć co druga ma beniza ;)
gigaset
gigaset
gigaset 18.05.2017, 02:53:28
  • 57
Program o Magdzie w TV Republika.
Co powiedzial Prokurator Rejonowy z Wrocławia o współpracy z Egiptem? Że "jest wręcz wzorcowa". Próbek pobrać nie mogli, ciała od 18 dni nie można sprowadzić, OCZEKUJĄ źe w najbliższym czasie dostaną dokumentację sekcyjną i materiały z dochodzenia egipskiego. No i jeszcze że polscy prokuratorzy wrócili do kraju w zeszłym tygodniu i teraz CHYBA sporządzają notatki z ustaleń. A więc od zeszłego tygodnia już nikt tam z
gigaset - Program o Magdzie w TV Republika.
Co powiedzial Prokurator Rejonowy z Wroc...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

gigaset
gigaset
gigaset
Autor
18.05.2017, 02:57:41
  • 13
@mosqua: Żeby tylko to. Bo mi doświadczenia podpowiadają, że nic nie dzieje się bez przyczyny i że ten nieład jest bardzo uporządkowany.
  • Odpowiedz
gigaset
gigaset
gigaset
Autor
18.05.2017, 07:12:40
  • 4
@kknnoo: No chyba nie do końca jest to ścisłe bo w Smoleńsku też brali udział. Oczywiście czysto teoretyczny, ale FORMALNIE brali. Pytanie czy tym razem ten udział REALNIE wykroczył poza to co było w Smoleńsku, gdzie ponoć polski prokurator i patomorfolog też formalnie byli przy sekcjach zwłok ("ramię w ramię" z rosyjskimi patomorfologami jak mówiono) - z jakim skutkiem wiemy, coś tam sobie prokuratorzy pooglądali i ponotowali na miejscu zdarzenia,
  • Odpowiedz
gigaset
gigaset
gigaset 17.05.2017, 22:11:26
  • 17
Zaczynam się obawiać, że wątek egipski ma nie być eksploatowany bo w jednych mediach koliduje z interesami polityczno-gospodarczymi kraju, a w drugich mediach z ich własnymi biznesowymi (np. reklama). Uwaga społeczeństwa ma być skupiona na wątku polskim bo ponoć ma mieć określone konotacje polityczne, więc aż się prosi.

I to dlatego od 2,5 tygodnia wszystkie media udają że nie słyszą w nagraniu rozmowy jak Magda w paru miejscach mówi "Tak" (nie wspominając
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

comielipsa
comielipsa
comielipsa
17.05.2017, 22:29:33
  • 7

Komentarz usunięty przez moderatora

gigaset
gigaset
gigaset
Autor
17.05.2017, 22:39:47
  • 7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

29

Magda Żuk przekazała co ją spotkało i ZOSTAŁA USŁYSZANA i ZROZUMIANA

Magda Żuk przekazała co ją spotkało i ZOSTAŁA USŁYSZANA i ZROZUMIANA

Magda Żuk kilkukrotnie próbowała powiedzieć (6:33) oraz przekazać gestami co ją spotkało. ZOSTAŁA USŁYSZANA I ZROZUMIANA! Osoba filmująca rozmowę słyszy co mówi Magda i SŁOWNIE TO POTWIERDZA. Na linii jest jeszcze trzecia osoba, która też to słyszy i upewnia się "Co jej zrobili??".

gigaset
z
youtube.com
dodany: 17.05.2017, 09:47:31
  • 28
  • #
    polska
  • #
    magdazuk
  • #
    magdalenazuk
  • #
    wykopcsi
  • #
    egipt
  • #
    magdazuknowe
gigaset
gigaset
gigaset
Autor
17.05.2017, 10:08:42
  • -2
Ludzie, co zakopujecie? Dowód, że panowie usłyszeli i sami powtórzyli co Magda do nich powiedziała nt. tego co jej zrobiono? Jaki macie w tym interes żeby tak istotna informacja nie trafiła do opinii publicznej? Zwykła głupota czy coś innego?
  • 17
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

gigaset
gigaset
gigaset
Autor
17.05.2017, 10:15:06
  • -3
@mepps @redo123: Co taguj? I co to znaczy "Informacja nieprawdziwa"? Od szczytów cebulackiej zawiści i bezdennej głupoty ten portal aż trzeszczy. Że co, czarny ekran i parę literek a nie kolorowy filmik to cebulactwo nawet nie odsłucha co na nim jest tylko gnoi? To jest **** dramat.
gigaset
gigaset
gigaset
Autor
17.05.2017, 10:29:09
  • -1
@mepps: Ale przecież oba te tagi są, albo ja czegoś nie rozumiem...
gigaset
gigaset
gigaset
Autor
17.05.2017, 10:48:59
  • -3
@WOWMichal: Po co pytać zamiast samemu posłuchać? To ma tylko minutę, dasz radę.
gigaset
gigaset
gigaset
Autor
17.05.2017, 11:29:08
  • 2
@who_cares2: Bardzo mi przykro, nie każdy musi mieć dobry słuch. Na słuchawki też nie każdego musi być stać, a z brzęczyka jakiegoś smartfona to rzeczywiście pewnie nic nie słychać - nawet by mi do głowy nie przyszło próbować.

Jest to co jest, więcej wycisnąć się nie da. To nie wynik mojego niedbalstwa tylko bariery technologicznej. To i tak cud, że takie szepty mikrofon tego telefonu którym nagrywano w ogóle wyłapał
gigaset
gigaset
gigaset
Autor
17.05.2017, 11:34:17
  • -3
Proszę słuchać na dobrych słuchawkach. To jest materiał z trudem wyciągnięty z szumu i spod innych dźwięków, a nie studyjne Hi-Fi.
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

gigaset
gigaset
gigaset
Autor
17.05.2017, 11:39:43
  • -2
@who_cares2: Męski szept "Zgwałcili ją". Celowo nie opisywałem, bo gdy opisuję to z kolei są zarzuty że SUGERUJĘ. Jak widać i tak źle, i tak niedobrze, pewnie najlepiej nic nie robić...

Ja to słyszę wyraźnie nawet z głośników laptopa, więc proszę nie dziw mi się że nie mogę pojąć jak tego można nie słyszeć przez słuchawki. Nie staram się Ciebie obrazić, po prostu nie pojmuję.
gigaset
gigaset
gigaset
Autor
17.05.2017, 12:02:42
  • -3
@who_cares2: Niech ci będzie, naprawdę nic nie poradzę na Twoją wadę słuchu. Nie mam też żadnego interesu w tym by Cię do tego przekonywać.
gigaset
gigaset
gigaset
Autor
17.05.2017, 12:52:01
  • -3
@who_cares2: Jak widać nie tylko ja słyszę. A że ty nie słyszysz to naprawdę nie jest mój problem. To nie było robione by cię uszczęśliwić. Kto słyszy to świetnie, kto nie to nie. Takie to proste...
gigaset
gigaset
gigaset
Autor
17.05.2017, 12:57:59
  • -4
@Preda_tor_v: You made my day :))
gigaset
gigaset
gigaset
Autor
17.05.2017, 13:04:19
  • -4
@who_cares2: Nigdy nie miałem i nie mam. Bredzisz już totalnie. Zgłaszaj swoje urojenia gdzie chcesz skoro chcesz się kompromitować przy ludziach.
gigaset
gigaset
gigaset 17.05.2017, 06:19:22
  • 13
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Preda_tor_v
Preda_tor_v
17.05.2017, 06:22:59
  • 3

Komentarz usunięty przez moderatora

ukruszony__kubek
ukruszony__kubek
17.05.2017, 06:31:32
  • 4
@gigaset: może to być celowe działanie mające na celu to aby chłopaki poczuli się komfortowo i zaczęli wykonywać jakieś ruchy po których możnaby było dojść do sedna sprawy
  • Odpowiedz
gigaset
gigaset
gigaset 17.05.2017, 00:27:17
  • 13
Dowód na to, że panowie w trakcie rozmowy usłyszeli i zrozumieli co Magda im przekazuje!

Na tym filmiku https://www.youtube.com/watch?v=eqOwm1NVJDE
jego autor TRAFNIE spostrzegł, że Magda ruchem warg wymawia "Zgwałcił mnie". Ale najlepsze jest to, że M.S. SŁYSZY TO i powtarza szeptem "Zgwałcił mnie"! Czas jego szeptu w nagraniu rozmowy to dokładnie 11:55

A tu macie ten szept odszumiony, z normalną szybkością i ze spowolnieniem:
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Preda_tor_v
Preda_tor_v
17.05.2017, 00:37:51
  • 3

Komentarz usunięty przez moderatora

gigaset
gigaset
gigaset
Autor
17.05.2017, 11:59:24
  • 3
Policja już się dowodami zajmuje...


@chciwykrasnolud: Oby lepiej się zajęli niż w sprawie pani Karoliny z Karpacza czy zaginionej dziewczyny z Sopotu. Albo np. Krzysztofa Olewnika. Albo tysięcy innych które leżą pod dywanem. Żyj sobie dalej w wyidealizowanym świecie.

To nie ja tę sprawę upubliczniłem, więc o co do mnie jakieś gorzkie żale? Dobrze że jest publiczna i codziennie zwykli ludzie odnajdują masę nowych informacji - przynajmniej tym razem nie
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Strona 4 z 5
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 04.08.2017

    Komentator
  • Rocznica
    od 24.07.2023

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking