Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko127
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

galek

galek

Dołączył 15 lat i 10 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 3512
  • Znaleziska 23
  • Mikroblog 3489
  • Obserwujący 8
  • Obserwowane 14
  • Dodane (300)
  • Komentowane (2772)
  • Plusowane (417)
galek
galek 13.02.2025, 09:04:41
  • 27
Jak to możliwe że natalistom wychodzi. Że w życiu jest więcej szczęśliwych chwil niż trudu i nieszczęścia ?

Praca. Szkoła. Obowiązki domowe. Choroby. Opieka nad najbliższymi itp przecież to jest w przypadku 99 procent ludzi 90 procent ich czasu

#antynatalizm
  • 49
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Blackhorn
Blackhorn
13.02.2025, 09:08:47 via Android
  • 40
@galek wyparcie
  • Odpowiedz
666-666
666-666
13.02.2025, 09:14:30 via Wykop
  • 36
@galek: Wyparcie jest jedynym wyjaśnieniem. Mnie jeszcze zastanawia jakim cudem w ich głowach nieliczne miłe chwile rekompensują choroby, śmierć, z-----------e w pracy itp.
  • Odpowiedz
galek
galek 07.02.2025, 13:45:26
  • 7
Chyba rozumiem co jest pra przyczyną sporu o powstawanie nowych istot ludzkich pomiędzy natalistami a antynatalistami. Otóż jest to sprawa fundamentalnego przekonania natalistów.

Nataliści zakładają że sam fakt zaistnienia nowego bytu ludzkiego jest wartością pozytywną samo w sobie.

Przyjęcie takiego założenia w mojej opinii z zasady bezpodstawnego i nieodpartego na żadnych obiektywnych przesłankach powoduje że nawet w sytuacji kiedy rozważamy sytuacji w której dane istnienie składa się w większości z cierpienia to nataliści argumentują
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek
Autor
07.02.2025, 14:21:14 via Android
  • 2
@galek kolejnym skutkiem takiego podejścia jest odwrócenie ciężaru dowodu w dyskusji.

Natalista twierdząc że życie to wartość sama w sobie oczekuje tego aby argumentować przeciwko temu założeniu:

"Życie to dar a ty antynatalistów udowodnij mi że tak nie jest"

To tak jak z istnieniem Boga. Ktoś sobie zalozy że istnieje Bóg a ty argumentują przeciwko
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
07.02.2025, 14:35:35 via Android
  • 2
@garrincha94 proszę przedstaw te powody
  • Odpowiedz
galek
galek 05.02.2025, 22:34:31
  • 11
https://wydarzenia.interia.pl/zagranica/news-promowanie-bezdzietnosci-na-celowniku-rosji-kary-siegaja-mil,nId,7821100

Zakazać antynatalistycznej propagandy ! Ilość mięsa armatniego musi się zgadzać !

#antynatalizm #dzieci
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

666-666
666-666
06.02.2025, 07:50:10 via Wykop
  • 3
@galek: "Wartości duchowych i moralnych" xD nieźle odlecieli
  • Odpowiedz
UnderThePressure
UnderThePressure
06.02.2025, 10:28:35 via Wykop
  • 4
@666-666: jeśli dla kacapów wartości moralne i duchowe to wysyłanie mięsa armatniego do atakowania sąsiedniego kraju i zabijania niewinnych ludzi, to promowanie natalizmu jak najbardziej pasuje do tych "wartości".
  • Odpowiedz
galek
galek 31.01.2025, 10:57:10
  • 27
Cóż za ironia.

Pod postem w którym natalista oświadcza. Że każde życie ma wartość nawet te przepełnione cierpieniem

Wielu natalistów stwierdziło. Że dobrym rozwiązaniem dla antynatalistów jest popełnienie s........a

Uwielbiam
galek - Cóż za ironia.

Pod postem w którym natalista oświadcza. Że każde życie ma wa...

źródło: temp_file7591758373879421045

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Elec
Elec
31.01.2025, 11:03:49 via Wykop
  • 12
@galek: najbardziej przeruchany "argument" ever, aż chce się rzucać elektrodowe "używaj klawisza szukaj bo temat wałkowany wiele razy". A na biologii spali to i o instynkcie przetrwania też nie słyszeli.
  • Odpowiedz
666-666
666-666
31.01.2025, 11:04:01 via Wykop
  • 21
@galek: Nie umieją obalić antynatalizmu, bo w żaden logiczny sposób nie da się tego zrobić, więc najlepiej zarzucić nam chorobę psychiczną (bo to przecież sprawia, że wszystko co powiemy to brednie). A te sugestie samobójstwa to tragedia, polecam zgłaszać to g---o i wrzucać na #empatycznynatalista.
  • Odpowiedz
galek
galek 30.01.2025, 23:11:16
  • 55
O co chodzi z tą "warością" życia u natalistów?

To jest jakieś biologiczno społeczno religijne mambo dżambo w stylu:

Życie jakie by nie było to jest lepsze od nieistnienia

Nawet
galek - O co chodzi z tą "warością" życia u natalistów?

To jest jakieś biologiczno s...

źródło: temp_file402002507388557531

Pobierz
  • 126
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Elberus
Elberus
30.01.2025, 23:18:46 via Wykop
  • 157
@galek: ja nie rozumiem z kolei dlaczego antynatale mają takie wąty, przecież zawsze możecie przestać istnieć. skoro to lepszy stan to po co szukacie wymówek? są metody, wystarczy ruszyć głową.
  • Odpowiedz
MshL
MshL
31.01.2025, 00:06:01 via Wykop
  • 133
@Elberus: @haabero
Odnoszę wrażenie, że wy na siłę próbujecie robić z tej dyskusji coś osobistego i całkowicie wam umyka to o czym w ogóle tutaj sie rozmawia przez takie spłycanie tematu, nie chodzi o to czy wam sie dobrze żyje i czy jesteście szczęśliwi.
Pomyślcie na chwile, że nie jesteście pępkiem świata i sprobujcie spojrzeć na świat z perspektywy szerszej niż wasza wieś rodzinna.

Dyskusja tyczy sie oceny etyczności
  • Odpowiedz
galek
galek 27.12.2024, 09:32:09
  • 11
Nie znamy przyczyn zaistnienia wszechświata.
Oznacza to że nie wiemy z jakiej przyczyny się tu znaleźliśmy jak też czy jest to determinowane czy też losowe.

Oznacza to że nie wiemy czy istnieje jakiś byt który za tym stoi. Czy żyjemy w symulacji czy też wszystko jest dziełem przypadku.

Determinuje to fakt że nie możemy stwierdzić czy istnieje jakaś forma bytowania naszej świadomości po śmierci.
galek - Nie znamy przyczyn zaistnienia wszechświata.
Oznacza to że nie wiemy z jakiej...

źródło: temp_file3023219806506658719

Pobierz
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Klusiu_
Klusiu_
27.12.2024, 09:44:54 via Wykop
  • 13
@galek: Warto dodać, że ludzie zwykle robią dzieci gdzieś około 30 r.ż gdzie przed tobą jeszcze ponad połowa życia + śmierć (a cierpienie, choroby często skoncentrowane są wokół starości) więc ty nawet nie przeszedłeś całego życia a już decydujesz się skazać na nie nową istotę. To tak jakbyś recenzował jakąś serie a potem zmuszał kogoś, żeby on ją przeczytał całą gdzie ty nie przeczytałeś nawet 1 książki a tych książek
  • Odpowiedz
kubako
kubako
27.12.2024, 13:33:03 via Wykop
  • 5
Co wskazuje na fakt że pomarańcza nie ma koloru w rzeczywistości tylko tak interpretujemy odbite od niej światło w naszym mózgu ?


@galek: wskazuje na to jak interpretujemy światło odbite od takiej powierzchni. Patrzę na pomarańczę i za każdym razem jest pomarańczowa, a jak kogoś spytam to też mówi, że jest pomarańczowa. A z tym życiem po śmierci jest tak, że nikt nic nie wie, każdy ma na myśli co
  • Odpowiedz
galek
galek 09.12.2024, 21:03:02
  • 25
Bardzo często przez ten tag przewija się stwierdzenie natalistów że zwykłe normalne życie potrafi zapewnić mityczne szczęście

Otoż jeśli ty drogi natalisto jesteś szczęśliwy z faktu że spędziłeś 20 lat w systemie edukacji przez wiele godzin marnując swoje dzieciństwo i młodość w stresie i uczeniu się niepotrzebnych rzeczy. Następnie pracując 40 lat w kołchozie/korpo aby zapłacić rachunki i kredyt.
Czekać cały rok na 2 tygodnie wakacji.

Aby następnie se zachorować i umrzeć to
  • 36
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kopawdupeswiniom
kopawdupeswiniom
09.12.2024, 23:07:41 via Wykop
  • 21
co dopiero uczestnictwo przez 40 lat w systemie.


@Przypadkowy: żeby uważać to za coś wspaniałego, ciekawego czy w ogóle potrzebnego trzeba być dosłownie NPCem tego systemu xD
  • Odpowiedz
Blackhorn
Blackhorn
09.12.2024, 23:57:45 via Android
  • 21
@Przypadkowy za to twój gówniak na pewno będzie uwielbiał wstawanie rano przez 60 lat, przecież nie może być inaczej, nie?
  • Odpowiedz
galek
galek 25.11.2024, 18:59:37
  • 26
Tak jest Panie normiczku przeciętność jest cudowna...

Ucz się 25 lat w stresie niepotrzebnych rzeczy abyś później mógł 40 lat pracować w kołchozie/korpo przez 70 procent swojego życia za średnią krajową która starczy Ci na wynajem i jedzenie..

Potem choroba i śmierć

No
galek - Tak jest Panie normiczku przeciętność jest cudowna...

Ucz się 25 lat w stres...

źródło: temp_file469452416689624615

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Arbeiter
Arbeiter
25.11.2024, 20:48:02 via Wykop
  • 4
za średnią krajową


@galek: Gdzie tak dobrze płacą eh.
  • Odpowiedz
666-666
666-666
25.11.2024, 22:32:26 via Wykop
  • 9
@galek: Albo bezrobocie albo robota której się nienawidzi ehh
666-666 - @galek: Albo bezrobocie albo robota której się nienawidzi ehh

źródło: 1000004888

Pobierz
  • Odpowiedz
galek
galek 06.11.2024, 23:57:41
  • 18
Nataliści: postęp technologiczny przyniesie naszym dzieciom szcześliwe życie w przyszłości

Tymczasem postęp technologiczny:

#antynatalizm #antykapitalizm #dzieci
galek - Nataliści: postęp technologiczny przyniesie naszym dzieciom szcześliwe życie ...

źródło: temp_file262875009040535518

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

SuperTimor435
SuperTimor435
07.11.2024, 00:59:01 via Android
  • 5
@niecodziennyszczon Racja. Oni po prostu chcą mieć dzieci bez żadnego zastanowienia czy jest to dobre, czy warto ryzykować. Dziecioroby zwykłe, a nie nataliści
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
07.11.2024, 02:35:25 via Android
  • 7
@niecodziennyszczon dobra wytłumacze

Ludzie którzy uważają że prokreacja jest dobra i moralną - nataliści

Ludzie którzy uważają przeciwnie - antynatalisci
  • Odpowiedz
galek
galek 24.10.2024, 10:54:43
  • 10
Bardzo często spotykam się z tym że antynatalizm kojarzony jest z mitycznym "przegrywem".

Ok przyjmując ta logiem to 99 procent osób które są natalistami może traktować się jako "wygrywow"

Ale co to oznacza? Czy wygrywem jest większość społeczeństwa które tyra 80% swojego czasu w korpo lub kołchozie aby spłacić kredyt zjeść i iść dalej do roboty.

Czy
galek - Bardzo często spotykam się z tym że antynatalizm kojarzony jest z mitycznym "...

źródło: temp_file1337755708902127520

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Blackhorn
Blackhorn
24.10.2024, 11:03:07 via Wykop
  • 7
@galek: chcą się po prostu poczuć lepiej na tle innych
  • Odpowiedz
kopawdupeswiniom
kopawdupeswiniom
24.10.2024, 11:20:42 via Android
  • 15
@galek
Jak obserwuję tych "wygrywów" z bombelkami to się cieszę, że jestem "przegrywem" xD
  • Odpowiedz
galek
galek 22.10.2024, 17:21:57
  • 4
Przypominam równanie które pomoże natalistom ocenić wartość swojego życia oraz życia ich urodzonych bądź potencjalnych dzieci

X - ilość czasu który spędzamy na czynnościach które musimy wykonać chociaż gdybyśmy mieli zupełnie wolną rękę to byśmy ich nie podejmowali

Y - ilość czasu który spędzamy na czynnościach które podjęliśmy z naszego wyboru

Jeśli
  • 30
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

666-666
666-666
22.10.2024, 17:25:51 via Wykop
  • 13
@galek: Natalistów nie przekonasz taką prostą kalkulacją, zaraz uruchomi się u nich mechanizm wyparcia i powiedzą, że w szkole było fajnie i lubią chodzić do pracy.
  • Odpowiedz
Kj5s6f2dk7s54o
Kj5s6f2dk7s54o
Kj5s6f2dk7s54o
22.10.2024, 17:34:37 via Wykop
  • 6
Przypominam równanie


@galek: to nie jest równanie. To nawet nie jest nierówność. To implikacja, w dodatku nic nie wskazuje, że ma sens.
  • Odpowiedz
galek
galek 21.10.2024, 16:37:41
  • 8
Ostatnio zauważyłem ogromny hejt wykopków na dzieci bogatych rodziców.

Straszny ból D...y że dostały od nich pieniądze i firmy.

Nie wiem tylko dlaczego. Ludzie wcale nie powinni się rozmnażać ale jeśli już to robią to powinni mieć tyle środków aby ustawić dzieci do ich śmierci aby nie musiały ciężko pracować i mogły realizować swoje pasje.

W
galek - Ostatnio zauważyłem ogromny hejt wykopków na dzieci bogatych rodziców. 

Stra...

źródło: temp_file1592051941490308883

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

nilphilus
nilphilus
nilphilus
21.10.2024, 16:40:06 via Wykop
  • 6
@galek: a nie chodzi o takie totalne banany które ignorują prawo i myślą, że są lepsi tylko z racji urodzenia? A tak naprawdę nic nie potrafią?

No no jeżeli jest ktoś kto mając bogatych rodziców dodatkowo coś osiągnął to raczej jest odzew pozytywny - tzn. Wykorzystali szanse która dostali, a nie tylko konsumuje sukces rodziców.
  • Odpowiedz
Spiochus
Spiochus
22.10.2024, 15:39:33 via Wykop
  • 9
@galek: te 80 % to i tak optymistycznie patrząc. Nawet jakbym 'był z bogatych', nie musiał chodzić do szkoły czy pracy nigdy, to i tak nie chciałbym się urodzić. Dla mnie samym niewolnictwem można by było nazwać organizm w jakim funkcjonujemy. Nie byłbym się w stanie czuć dobrze pod żadną postacią, gdybym zachował cząstkę siebie - po prostu nie podoba mi się życie, m. in. świadomość / odczuwanie.
  • Odpowiedz
galek
galek 17.10.2024, 14:11:36
  • 22
Przy zabraniu ze schroniska należy spełnić określone warunki jak też po trzeba dbać o pupila do jego śmierci.

Natomiast jeśli chodzi o dzieci to można się odciąć od ich wspierania zupełnie legalnie gdy ukończą pewien wiek.

Produkcja niewolników level hard...

#antynatalizm
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek
Autor
17.10.2024, 14:23:59 via Android
  • 5
@wolny_kot oczywiście zgodnie z prawem
  • Odpowiedz
666-666
666-666
17.10.2024, 16:25:02 via Wykop
  • 9
@galek: Co gorsza nie dość, że rodzice mogą się odciąć od utrzymywania to jeszcze mogą żądać alimentów na siebie.
  • Odpowiedz
galek
galek 13.10.2024, 10:50:50
  • 54
Nie rozumiem pewniej rzeczy.

Obecne społeczeństwo bardzo ceni wolność osobistą i możliwość dokonywania samodzielnych wyborów.

Ale ludzie nie widzą problemu w tym aby stworzyć nową istotę która będzie zmuszona w 99procentach przypadków spędzić 20 lat w szkole a później 40 w kołchozie lub korpo..

#antynatalizm
  • 35
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kopawdupeswiniom
kopawdupeswiniom
13.10.2024, 10:52:29 via Android
  • 59
@galek

Ludzie to ogólnie prymitywy w swej tłuszczy.
  • Odpowiedz
galek
galek
Autor
13.10.2024, 11:35:29 via Android
  • 43
@666-666 zgadzam się w pełni..

Ostatnio rozmawiałem z koleżanka i zgodziła się że robienie dzieci jest egoistyczne ale..

Ona by chciała wychować dziecko według swoich wartości...
  • Odpowiedz
galek
galek 11.10.2024, 13:14:06
  • 73
#antynatalizm #przegryw
galek - #antynatalizm #przegryw

źródło: temp_file1692375214441543436

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek
Autor
11.10.2024, 14:04:26 via Android
  • 10
@straszny_cham to proste. Na początku jest poczęcie a później są problemy
  • Odpowiedz
666-666
666-666
11.10.2024, 15:48:55 via Wykop
  • 10
@galek: Ehh, gdyby tylko starzy założyli kondoma nie musiałabym teraz cierpieć
  • Odpowiedz
galek
galek 23.09.2024, 13:45:27
  • 34
Wypowiedzi natalistów jako żywo przypominają mi jakieś mowy religijne lub Gądki speców od mln.

Poziom ogólności i pozytywnego projektowana rzeczywistości jest tak wielki że robi się z tego niestrawna papka.

Karmi się ludzi taką papką a później okazuje się że w sytuacji doświadczania realnego problemu (choroby. Wojna. Śmierć. Pieniądze. Problemy w życiu osobistym) nikt nie ma właściwego rozwiazania i serwuje się odpowiedzi typu:

"Nikt
galek - Wypowiedzi natalistów jako żywo przypominają mi jakieś mowy religijne lub Gąd...

źródło: temp_file5401830065726070184

Pobierz
  • 70
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Klusiu_
Klusiu_
23.09.2024, 13:54:07 via Wykop
  • 30
@galek: No jest to takie poetyckie, romantyzowanie życia powiedziałbym i nic dziwnego że idzie to w tą stronę bo ciężko znaleźć sensowne argumenty za robieniem dzieci
  • Odpowiedz
choochoomotherfucker
choochoomotherfucker
23.09.2024, 15:27:16 via Wykop
  • 20
@galek: Też mnie rozwalił ten komentarz, bije z niego taka egzaltacja, zero konkretów.
  • Odpowiedz
galek
galek 22.09.2024, 16:48:02
  • 5
Czy spotkaliście się z postawą osoby która otwarcie przyznaje że posiadanie dzieci jest egoistyczne a mimo tego chce je mieć?

#antynatalizm
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

666-666
666-666
22.09.2024, 17:14:32 via Wykop
  • 4
@galek: Spotkałam się, jeden przyznał rację, że robienie dzieci jest w jego interesie, żeby podtrzymać system, a drugi że egoistycznie chce i c--j. Poza tym cierpienie to przecież część życia, trzeba to zaakceptować i nie jest to powód to powstrzymania się od prokreacji... Eh
  • Odpowiedz
JackBauer666
JackBauer666
22.09.2024, 18:26:29 via Wykop
  • 1
@galek: odwrotnie, ze egoizmem jest nie rozmnazanie sie, no ale dodatkowa geba do pobierania zasobow to juz nie egoizm :D
@thorgoth: to po to, zeby im sie odechcialo zyc
  • Odpowiedz
galek
galek 20.09.2024, 14:28:44
  • 12
Jescze w jakimś stopniu mogę zrozumieć ludzi którzy robią dziecko i mają środki finansowe pozwalające na to aby ich dziecko uczyło się u prywatnych nauczycieli i bez stresu a później żeby nie musiało pracować tylko żyło realizując swoje pasje.

Natomiast robienie dzieci po to aby od dzieciństwa przymusowo chodziło do szkoły a później do starości przez większość swojego życia tyralo w korpo lub kołchozie to egoizm czystej wody..

To jest de facto
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

666-666
666-666
20.09.2024, 15:16:13 via Wykop
  • 18
@galek: Jakie niewolnictwo, przecież mamy wolną wolę, możemy nie pracować i zamieszkać pod mostem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Kotdog
Kotdog
Kotdog
22.09.2024, 12:16:15 via Wykop
  • 2
@galek: można być szczęśliwszym pracując w kołchozie za minimalną niż bogaczem, który ma jacht i samolot. Bo bogacze nie są wolni od nałogów, depresji, samotności. Niejedno dziecko bogatych rodziców zostało wykorzystane seksualnie, zaćpało się lub popełniło s---------o. Dlatego to nie jest tak,że jak jesteś bogaty a nie biedny to już masz większe prawo sprowadzać na ten świat innych ludzi.
  • Odpowiedz
galek
galek 26.06.2024, 21:00:19
  • 16
Dziś Gruzja, jutro Ukraina a później porą na mój kraj..

#mecz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ZbigniewUSA
ZbigniewUSA
26.06.2024, 21:14:08 via Wykop
  • 0
@galek: jeszcze kraje bałtyckie
  • Odpowiedz
galek
galek 25.06.2024, 19:43:53
  • 30
Patrząc na życie z punktu widzenia logiki to gdy czlowiek ma prace która go stresuje i męczy to nie może być szczęśliway gdyż większość życia spędza w stresie i jest wyssany z energii.

To trochę tak jakby powiedzieć że jest się zdrowym chorując 70% czasu swojego życia.

Trzeba więc unikać tworzenia nowych pokoleń z którego zdecydowana większość znajdzie się w takiej sytuacji

#antynatalizm #neet #przegryw
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kinesin1000
kinesin1000
25.06.2024, 20:45:26 via Wypiek
  • 0
@galek ludzie maja odmienne odczuwanie stresu
  • Odpowiedz
12lat25cm
12lat25cm
26.06.2024, 11:21:47 via Wykop
  • 4
@galek: zgadzam się, jak miałem fajną luźną pracę, to po przyjściu do domu chciało się żyć, chciało się chodzić na spierdotripy, dbać o siebie, chodzić na siłkę czy grać w gierki.
Jak moja praca coraz bardziej mnie stresowała to myślałem o niej więcej i częściej, przez to po przyjściu do domu byłem wkurzony, nic mnie nie cieszyło, nawet nie chciało mi się grać w gierki, taka praca jest najgorsza
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 15
  • Strona 4 z 15
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 01.07.2024

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 14.12.2021

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 14.03.2022

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl