@vostro123: nikt nie dał sie nabrać. gdybym dostał to co jest na stronie byłbym zadowolony. dostałem coś zupełnie innego, coś czego za darmo bym nie wziął.
@vostro123: jak jesteś na tyle głupi że twój ograniczony rozum nie potrafi zrozumieć co jest na stronie okazik.pl a co dostałem to może lepiej sie wyloguj.
@Re-volt: wysłałem mail z żądaniem zwrotu całej kwoty i kosztów wysyłki. Zobaczymy, może rano odbierają telefony. Tylko nie wiem czy lepiej załatwiać to przez okazik.pl czy bezpośrednio ze sprzedawcą?
@drop_database: czy ja kogoś linczuje? czy wyzywam od januszy biznesu czy oszustów? okazik już zna sprawe, ja osobiście nie mam zamiaru wdawać się w dyskusję ze sprzedającym.
@drop_database: pomyłka na pewno, tylko teraz czyja? albo okazik wystawia coś czego na oczy nie widział, albo sprzedający liczy że ktoś jest ślepy i się nie zorientuje.
@bigger: wiem, już kontaktowałem sie z okazikiem. teraz ustalają gdzie mam odesłac gumę. pani z okazika stwierdziła również że sprzedający pokryje koszty wysyłki.