Kojarzycie dźwięk „Tu-dum”, którym rozpoczyna się każdy film na Netflixie? Było blisko, abyśmy zamiast niego słyszeli... ryczącą kozę ( ͡°͜ʖ͡°) Łapcie krótką historię audio logo Netflixa!
Wszystko zaczęło się w 2015 roku, kiedy szef działu produktowego Netflixa Todd Yellin wpadł na pomysł, aby stworzyć marce „coś, co krzyczy Netflix!”. Praca z Yellinem na pewno nie była łatwa, szczególnie dla zatrudnionych wówczas sound designerów. Wymagania, które stawiał Todd
Myślę, że w którymś z kolejnych wpisów pokaże od środka, jak się tworzy takie logo muzyczne - można się zdziwić, ile dźwięków składa się na czasami "proste" brzmienia ;)
@DunningKruger na zdjęciu widzimy mesjasza, głowę największej organizacji na świecie, króla internetu i pogromcę ustroju totalitarnego. Reszta to Białek, papież, i Jezus na ścianie
Mirko właśnie po raz kolejny lecimy na tereny żuławskie aby zlokalizować ubytki prądu. Wioska na którą jedziemy składa się z 34 rodzin z głównie lokali gminnych, gdzie mieszkańcy utrzymują się z MOPS oraz 500+. Ludzie z energa jadą ze mną się chyba doszkolić, ponieważ ewidentnie ktoś kradnie ale nie mogą znaleźć kto. Rozmowa przebiegła lepiej jak ostatnio, kierownik sam wyszedł na dzień dobry "Panie Tomaszu, 5000zł jak ostatnio za 3 godziny pracy
@kowzan: o kurde. Nie wiem, czy sobie zasłużyłam na tak obfitą relację i wysokie noty. Jest mi baaardzo milutko, wprawiłeś mnie swoimi słowami w dobry humor na resztę tygodnia. Nie byłam do końca zadowolona z zawartości, jak i całej otoczki paczki. Tym bardziej cieszę się, że trafiłam w twoje gusta. Nawet żonie i mamie się podoba? No to już w ogóle super wiadomość ;-) Z tymi czołgami to był taki
Żeby nie było, że rzucam słowa na wiatr. Zasady proste, dajemy plusik i z puli osób wylosuje kogoś kto dostanie 250TC czy to na darmowe premium,boosty czy inne eq (✌゚∀゚)☞ Nie taguje żadnym rozdajo, bo chciałbym by udzial wzięli tylko i wyłącznie użytkownicy tagu, a nie boty. Losowanie myślę, że około 22-23 by każdy miał szanse zobaczyć wpis i dać plusa. Oczywiście Zielonki z dzisiejsza Data
Wszystko zaczęło się w 2015 roku, kiedy szef działu produktowego Netflixa Todd Yellin wpadł na pomysł, aby stworzyć marce „coś, co krzyczy Netflix!”. Praca z Yellinem na pewno nie była łatwa, szczególnie dla zatrudnionych wówczas sound designerów. Wymagania, które stawiał Todd
źródło: comment_1620531122Oy5FZAcZBwoU70QWIHw7so.jpg
Pobierz