Czemu Lewy ciągle próbuje jakichś kombinacji ze stojącej piłki z czwartego metra zamiast strzelać z biegu?
#mecz
#mecz
Transfery to od lat był chaos a scouting to jawny trolling, dopiero teraz zatrudniono dyrektora sportowego i efekty są, jakie są, natomiast o konieczności wymiany całego składu słychać od końca Conte właśnie i wszelkie ruchy na niewiele się zdają na razie <; Czy ktokolwiek, ściągnięty po zmianie właściciela ma wymierny, pozytywny wpływ na zespół, to nie wiem.
Czy Tuchel nie chciał wzmocnień, to nie byłbym taki pewien, bo jedna z prawdopodobnych wersji przedstawia to raczej tak, że klub nie był w stanie ściągnąć graczy, których on chciał a pomysły właściciela w zamian były takie, że TT wolał jednak obrońcę a resztę hajsu przepić xD Zresztą o nieporozumienia transferowe jakoby rozeszło się jego zwolnienie. Rzekomy konflikt z szatnią też rozszedł się o brak rotacji a nie taktykę czy wizję i jeśli ktoś był kandydatem na trenera na dłużej, to wyłącznie Tuchel w tej dekadzie.
narzekanie na KM jest śmieszne
No i żebym nie wyszedł na jakiegoś aktywistę MJN, to dodam, że z drugiej strony plan jednoczesnej demolki na Trasie Ł, Wisłostradzie i Mokotowie to też nie jest chyba najbardziej fortunnie wymyślona i zrealizowana rzecz na świecie.
Wykop.pl
Bo powiem szczerze, że czytając wiodące narracje, to jednak trochę gniję z poziomu analizy:
- W losowo wybranym promieniu, powiedzmy, 700 km od Baranowa żyje 120 mln ludzi = CPK ma 120 mln pasażerów rocznie, bo kto żywy, ten lata samolotem raz w roku i porzuci najbliższe sobie lotnisko na rzecz portu w Baranowie. No ekstra analiza mordo, zrobię taką samą za pół ceny.
- Bo niemce mają!!!11 No fajnie. Jak wiadomo, podstawowym prawem biznesu jest to, że jak ktoś otworzy interes o ograniczonej grupie potencjalnych klientów, to otwierasz dokładnie taki sam po drugiej stronie ulicy. To się musi udać.
- Kult cargo. Ładunki, mordo, ładunki. To, że przewoźnicy cargo aktualnie walczą o przetrwanie i część odstawia samoloty, to drobny detal. Co dokładnie, skąd i dokąd miałoby być tamtędy transportowane? Nie jest czasem tak, że większość towarowego ruchu lotniczego to kurierka? Czy samoloty z Azji, latające teraz do Lipska mają teraz lądować 200 km bliżej i przeładowywać towar na pociąg do… Lipska? Komu to się ma opłacać?
Wiadomo, że niemiaszki mają nurburgring, ale za to my będziemy mieć ładniejszy.
No i będzie można do niego dolecieć bezpośrednio z cpk.