Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko208
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking

    Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
TomekRadomek
TomekRadomek

TomekRadomek

Dołączył 14 lat temu
  • Obserwuj
  • Akcje 111
  • Znaleziska 105
  • Mikroblog 6
  • Obserwujący 8
  • Obserwowane 1

18

Tester gier - AMA

Hej, Przez większość ubiegłego roku zajmowałem się przeprowadzaniem funkcjonalnych testów gier wideo. Z chęcią odpowiem na wasze pytania odnośnie tego typu pracy. Śmiało, pytajcie o co chcecie :)

PikselowymOkiem
z
wykop.pl
dodany: 14.05.2017, 16:07:34
  • 25
  • #
    ama
  • #
    gry
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek 15.05.2017, 08:53:03
  • 0
@PikselowymOkiem dzieki za ama, kilka pytan:
1) Praca w Polsce?
2) Jak wygladal proces rekrutacji, jakies testy, pytania? Czy jakies Twoje inne doswiadczenia zawodowe wplynely na otrzymanie tej pracy? Na co patrza?
3) Jakie zarobki? (Byles junior testerem czy juz pelnoprawnym?)
4) Czy uwazasz ze to jest dobry wstep do wejsica w branze?
5) Jak wygladaja mozliwosci zmiany swojej roli gdy juz zostaniesz tym testerem? Dla wielu jest to troche jedyna
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

214

DanielMagical - Podsumowanie akcji charytatywnej. Dziękujemy za pomoc!

DanielMagical - Podsumowanie akcji charytatywnej. Dziękujemy za pomoc!

Podsumowanie streamu charytatywnego dla Doroty.

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 21.04.2017, 09:31:47
  • 26
  • #
    polska
  • #
    danielmagical
  • #
    polskiyoutube
  • #
    magicaldaniel
  • #
    pomagajzwykopem
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek 21.04.2017, 14:59:39
  • -5
#danielmagical ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
TomekRadomek - #danielmagical ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ

źródło: comment_5LrHOcGrL3dctUIzPyyAWPHWApFYznxC.jpg

Pobierz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

545

Paniom ku przestrodze: 9 powodów,dla których lepiej nie wychodzić za muzułmanina

Paniom ku przestrodze: 9 powodów,dla których lepiej nie wychodzić za muzułmanina

W ciągu ostatnich dwudziestu kilka lat ponad 100 tysięcy Polek wyszło za wyznawców religii Mahometa pochodzących z krajów Bliskiego Wschodu i Afryki. Życie nieraz w sposób bolesny weryfikuje naiwność europejskich kobiet, które uległy czarowi wschodnich przybyszów próbujących realizować...

pch24_pl
z
pch24.pl
dodany: 21.04.2017, 12:08:39
  • 169
  • #
    polska
  • #
    islam
  • #
    muzulmanie
  • #
    religia
  • #
    kultura
  • #
    ciekawostki
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek 21.04.2017, 14:55:05
  • 7
(⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
TomekRadomek - (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)

źródło: comment_FpakG9J6nNJAqjNmA4hrOQKb6K9baaJ6.jpg

Pobierz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

448

Twój statek jest za krótki? To nie problem - wydłużymy go! ( ͡º ͜ʖ͡º)

Twój statek jest za krótki? To nie problem - wydłużymy go! ( ͡º ͜ʖ͡º)

Time lapse pokazujący powiększanie statku. Tak. Dokładniej mówiąc wydłużenie statku :)

trustME
z
youtube.com
dodany: 21.04.2017, 12:17:55
  • 92
  • #
    swiat
  • #
    europa
  • #
    ciekawostki
  • #
    technika
  • #
    statki
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek 21.04.2017, 14:51:25
  • 129
(⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
TomekRadomek - (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)

źródło: comment_YDal23LtgxXyeOaQjGD0MbpnKWcRsNkv.jpg

Pobierz
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

510

AMA - Wydawalem 2,5 mln/mc na reklamy typu "Lekarze go nienawidza"

Czesc wszystkim #niebieskipasek oraz #rozowypasek. Pracowalem w zagranicznej firmie ktora miala swoja siedzibe w Krakowie, zajmowalem sie tworzeniem reklam typu "Lekarze go nienawidza, odkryla 1 dziwny sposob na xxxx" oraz wydawalem pieniadze (calkiem spore) na ich reklame. Opowiem o...

TomekRadomek
z
wykop.pl
dodany: 18.01.2016, 09:16:18
  • 300
  • #
    technologia
  • #
    ama
  • #
    heheszki
  • #
    zainteresowania
  • #
    nauka
  • #
    marketing
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 09:26:23
  • 163
@kmodel99: Te reklamy w glownej mierze nie mialy pokrycia z rzeczywistoscia, pisalo sie chwytliwe haselka aby przyciagnac jak najwieksza liczbe osob (tzw. clickbaity), gdzie przekierowywalo uzytkownika do strony z fejkowym artykulem na ten temat, z przerobionymi zdjeciami. Im wiekszy % osob wchodzil, tym wiecej % decydowalo sie na zakup.
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 09:30:24
  • 93
@kmodel99: Wiekszosc stron to byly zdarte popularne portale, ze zmienionym logotypem, aby przypominaly jak bardziej te popularne i prawdziwe. Tresc byla zmieniana i wymyslana przez kogos z za granicy, musze dodac ze wiekszosc tych reklam robilismy na za granice, a jakies pol roku temu ktos w Polsce zaczal to propagowac w naszym jezyku.
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 09:46:59
  • 209
@chomik3: Zarabialem ok 7000 zl po wszystkich podatkach.
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 09:49:27
  • 62
@JanuszProgramista: Reklam kupowalismy tyle ze dochodzilo do ok 10 mln klikow miesiecznie, z tego co pamietam konwersja wachala sie ok 1-6%
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 09:56:54
  • 176
@JanuszProgramista: Bywalo tak ze po jednej fali produktow, pojawiala sie nastepna, jakies rzeczy na nadcisnienie, zrezygnowalem bo juz nie moglem sobie za bardzo zracjonalizowac narazania ludzi na tego typu prawdopodobny bubel, ktory nie do konca dzialal w reklamowany sposob. W skrocie, sumienie mnie trafilo i zaczalem powatpiewac w calosc biznesu.
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 10:00:16
  • 196
Zapomnialem dodac, ze to jest dokladnie ten sam biznes co pewnego znanego mlodego milionera ktory oszczedzal na drozdzowkach. Tylko ze on to zaczal robic na Polske.
  • 6
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 10:46:48
  • 132
@Olo-K: Mylisz sie, biznes dziala tak, ze przychodzi Pan z duza kieszenia do firmy produkujacej np. paracetamol, produkuja mu produkt z wlasnym logiem. On zglasza sie do firm i mowi: damy wam 50$ za kazdy sprzedany specyfik. Firmy marketingowe/reklamowe reklamuja aby zwiekszyc swoje ROI. Pan z duza kieszenia placi za sprzedany produkt, bo zarabia tylko na tym, nie oplaca mu sie placic za reklame danego produktu, bo sa to produkty/brandy
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 11:21:52
  • 30
@Borntobefit: Nam udawalo sie na czysto od 50 tys - 600 tys USD (w USA), w zaleznosci od miesiaca. Szacuje ze tutaj jezeli ktos dobrze to zrobi, to moze zrobic podobne liczby tylko w PLN.
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 11:38:22
  • 742
prosze ;) tak by to pewnie wygladalo ;)
TomekRadomek - prosze ;) tak by to pewnie wygladalo ;)

źródło: comment_b1Idzs8gml2fj7km6oDsInDk4PTiJzQg.jpg

Pobierz
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 11:41:23
  • 75
@cieszynka: Ba, jest to popularne, chociaz bardziej swiadomi juz na to sie nie lapia. Tworzylismy strony, gdzie pokazywalo ze produktow z czasem ubywa i ze czas sie konczy, i ze teraz Tobie sie udalo i ze masz rezerwacje produktu na 5 minut. w miedzy czasie serwowalismy reviewsy z roznych sklepow zaciagane z pliku txt pisanego ze zlepku prawdziwych reviewsow (oczywiscie same prawie pozytywne ;)
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 11:43:28
  • 1
@Cozzie: Wiec, ja znalazlem prace akurat przy tym calkiem przypadkiem, wczesniej pracowalem w agencjach reklamowych i technologii, taka praca moze szybko sie znudzic, robi sie prawie to samo, praca na ok 2 godziny dziennie, gdy jest bardzo busy moze zajac faktycznie jakies 4-6 godzin, ale ile mozna ogladac youtube'a. Probowalem sie wbic do kilku firm z branzy e-commerce (od strony klienta a nie posrednika), ale jakos sie nie udalo na
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 11:52:28
  • 1
@Cozzie: Bylem w trakcie zmiany pracy, mialem rozpoczac prace gdzie indziej ale akurat sie wstrzelili z oferta.
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 11:56:58
  • 0
@Cozzie: Jezeli szukasz podobnej pracy, poszukaj po agencjach afiliacyjnych, maja podobne rozwiazania.
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 12:11:30
  • 27
@panjan1111: Oj to roznie, od kilku centow za klika, do kilku dolarow za 1000 wyswietlen. Czesto kupowalismy poprzez rozne systemy RTB (Real Time Bidding). Jakis czas temu wyjechalem za granice, zajmuje sie marketingiem internetowym.
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 12:15:29
  • 9
@empee: Niestety nie pamietam teraz dokladnie, to bylo jakis czas temu. Jedynym benchmarkiem bylo to, ze dostaje budzet i mam zarobic wiecej, im wiecej tym lepiej ;). Smieszne jest to, ze rozne brandy (mimo ze reklamowana tak samo, tylko zmiana banderoli na opakowaniu), powodowala duze roznice w sprzedazy takiego produktu.
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 12:19:43
  • 4
@karer: Pracowalem w kilku miastach w Polsce i kilku za granica ;)
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 12:28:01
  • 3
@empee: Nie do konca Spray n pray, testowalo sie male budzety, cielo zrodla, optymalizowalo - nie taka prosta sprawa ;).

Akurat tutaj wszystkie produkty byly podobne, cena takze.
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 13:10:31
  • 106
@edward_szatera: Niestety nie, ale chcialbym! Ciekawostka jest to ze wrzucalo sie czasami niesamowite dziwne rzeczy , np. ser na twarzy: Dietetycy go nienawidza, odkryl domowy sposob na zrzucenie 5 kg w 2 tygodnie!
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 13:37:33
  • 1
@nina_hagen: Jezeli mialbym okreslic byt tej firmy jakos, to jako czesc domu mediowego ktory zajmowal sie tylko tego typu produktami.
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 14:14:58
  • 55
@worldmaster:
1) Robilismy :)! Ale glownie na telefony. Robilismy takze popupy gdzie pokazuje sie aktualizacja systemu, a to plik ktory potem daje nam kontrole nad stronami ktore uzytkownik odwiedza, mozemy podmieniac np. reklamy na wypoku, na wlasne.

Tak zwane ad injection.

2. te byly
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 14:24:03
  • 12
@worldmaster: Oj niestety nie wiem jak, pewnie dostali jakas kare, ale prawdopodobnie i tak wyszli na plus. Wykonywalem polecenia managera a potem jak juz odszedlem to sie nie interesowalem tematem. Czesto tych reklam nawet nie musielismy robic, tylko sa odpowiednie systemy ktore pomagaja znalezc najlepiej klikajaca sie reklame dla danego keyworda, np. "muscle".

Ale wiem ze ostatecznie, przerzucili sie na reklamy rysunkowe i takie z dziwnymi obrazkami, np. jakas galaretka
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 14:54:28
  • 23
@staryfleja: Nie robilismy social mediow, byly to glownie strony o tematyce rozrywkowej, medycznej. Czesci stron nawet nie widzielismy na oczy.
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 14:59:15
  • 153
@LukaszZelezny: Niestety nie robilem reklam na Polske, ale widze ze absurd na tym samym poziomie nie zaleznie od jezyka ;)
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 15:13:18
  • 34
@staryfleja: Akurat w przypadku tych reklam, im wygladaja na mniej profesjonalne tym lepiej, dobrze sprawdzaja sie te ktore wygladaja jak proste artykuly, dlatego jest ich masa na necie.

http://www.makeuseof.com/tag/followed-click-bait-internet-ads-heres-found/

Przyklady clickbaitow:
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 15:15:59
  • 5
@astral55: Nie bylo zadnych oszukanych, wszystkie informacje byly widoczne na stronie, jezeli ktos mial jakies ale, to tylko przez swoja nie uwage, poza tym, zawsze mogl zrezygnowac z subskrypcji. Ale predzej czy pozniej ktos pewnie mial, dlatego te marki nie zyja dlugo, bo sie robia problemy na internecie jak ludzie googluja nazwy i pisza ze to nie do konca tak sobie wyobrazali, albo ze produkt nie dziala jak reklamowany.

Sa
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 15:58:02
  • 9
@januszniepije:
1) Nie, sami je tworzylismy, czasami wzorowalismy sie na tym co juz latalo po necie i dzialalo.
2) Nie dzialalismy w PL, inne kraje EU i US
3) Na obecna chwile nie sprzedaje zadnych produktow, ale pomagam w reklamowaniu i tworzeniu projektu internetowego ktory nie bedzie sprzedawany.
4) Pewnie, ale juz sie tym nie zajmuje, tworze takze swoje zabawki, np. gry planszowe.
5) Oczywiscie, robilem to przez reszte kariery,
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 16:45:20
  • 60
@And53: Widze ze wszystkie Twoje komentarze na poziomie, tak trzymac swiezynko!
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 17:04:14
  • 5
@Saeglopur: Tak, korzystalismy z kilkunastu systemow RTB, domy mediowe odpuszczalismy, ale kontaktowalismy sie bezposrednio z portalami oraz ich przedstawicielami. Od czasu do czasu robilismy takze mailingi.
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 17:06:01
  • 7
@nina_hagen:
1) Ctry byly rozne, specjaliscie w branzy osiagaja nawet 1,5-8%, tyle wlasnie mielismy ;)
2) Ja to wiedzialem, ja przygotowywalem reklamy, wrzucalem do systemu i optymalizowalem.
3) Pewnie :) napisz do mnie na priv.
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 20:17:36
  • 2
@Grzesiek_astronaut: Nie mialem okazji.
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 20:17:58
  • 29
@sfxwombat: Tez sie zgadzam! :)
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 20:18:30
  • 51
@venice: Teraz zarabiam wiecej, robiac inne rzeczy, przy okazji spelniajac sie ;)
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 20:20:05
  • 9
@push3k-pro: Nie, dzwiekowych ja nigdy nie robilem, nie cierpie tego sk*@&@$!twa
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 20:22:07
  • -1
@YouCanCallMeBillieGates: Niestety nie pamietam, pracowalem tam kawal czasu temu.
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 20:22:50
  • 4
@arczer: Odpowiedniej ;) na poczatku zwraca sie pewnie 20% tego co wlozysz, im wiecej wlozysz tym wiecej wyciagniesz z tego... (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 20:24:28
  • 4
@spiced_biscuits: Dokladnie, teksty rozne, obrazki rozne. Keywordsow nie korzystalismy, bo nie uzywalismy adwordsow ;).
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 20:25:08
  • 4
@balatka: Nie, ale sadze ze to nawet nie on bierze w tym czynny udzial, a jest pacholkiem, pewnie jest ktos za nim z olbrzymia mamona i jest jako slup ktory sie zgodzil za %.
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 20:25:49
  • 7
@newblob: Obu ;) Ale tez sie zdziwilem, kiedys robilem takie fajne, wylaszczone, minimalistyczne, ale okazalo sie ze taki badziew dziala najbardziej ;)
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 20:27:17
  • 50
@L722: Slaba, ludzik za malo przerosniety, w to nie uwieza. Ale ta lepiej zadziala ;0
TomekRadomek - @L722: Slaba, ludzik za malo przerosniety, w to nie uwieza. Ale ta lep...

źródło: comment_7Khfw1twKOukhiZBL1npuXmXfcjyaYeF.jpg

Pobierz
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 20:36:13
  • 22
@rad00: Nie, ale robilem podobna strone :D AAAA to byly smsy @Grzesiek_astronaut , zapomnialem, projektowalem kiedys strone p---o, gdzie byly wlasnie kolezanki z okolicy chetne na ostre... wpisywalo sie wiek, i byly profile panienek ktore sam pisalem, no i odpowiednio co sie wybralo losowo wybieralo 3 z bazy 30 babek, ale oczywiscie byly z okolicy z ktorej sie mieszkalo ;)
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 20:36:43
  • 25
@Cernold: LIKE!
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 20:37:44
  • -1
@dr_gorasul: Kupowali, placili nam tylko za sprzedaz produktu. Niestety nie jestem w stanie za bardzo zweryfikowac.. wole nie ryzykowac. Chyba ze macie jakis sprytny sposob na weryfikacje ;)
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 20:38:21
  • 4
@oruniak: GOOGLE, wchodzisz wpisujesz "pumped" i "gym", albo weird photos - masz kopalnie wiedzy ;)
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 20:44:14
  • 3
@lewak_zbierajacy_minusy: Nie, chociaz moze troche. Wszystko bylo opisane, wiec nie doczytali informacji.
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 20:44:59
  • 1
@Tankian: Zaczynalem pracowac jako grafik, wyksztalcenie technik informatyk. Tworze projekty internetowe za granica.
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 20:48:40
  • 1
@jagusiak: Nie, wszystkie sieci/strony z ktorymi wspolpracowalismy mialy wytyczne, w tym ze wielkosc przycisku nie moze byc mniejsza niz XX. Zazwyczaj byly spore, strona nie zalezalo na tym aby reklama byla trudna do zamkniecia, jesli byloby inaczej to by tracili uzytkownikow. Nie robilismy nic denerwujacego, chociaz kiedys byly tez toolbary ;).
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 20:54:24
  • 2
@moribunda:
1) Nie wszystkie, wlasciwie teraz coraz mniej.
2) Np. AppNexus
3) Zazwyczaj nie trzeba bylo duzych zasobow, najwiekszy problem byl zdobycie takiego klienta/deala. Aby robic takie reklamy trzeba miec podstawy photoshopa, ale dzieki temu ze jestem grafikiem robilem takze inne rzeczy, np. strony.
4) To nie byl scam, wszystkie informacje musialy byc zawarte na stronie docelowej, inaczej firma ktora oferuje produkt nie dzialaby z nami, najczesciej jakies jeki byly
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 20:55:18
  • 5
@Rozentuzjazmowany_Zboczek: Tony, powiedzialbym ze sam sie zdziwilem, kiedys uslyszalem mysl ktora byla powielona przez 2 prezesow z ktorymi wspolpracowalem w trakcie swojej kariery: "ludzie to debile".
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 20:58:22
  • 1
@tsset: Kiedys kupowalem w Polsce, kazdy serwis ma swoje cenniki, tylko ze najczesciej sa one po normalnej stawce, agencje reklamowe i domy mediowe maja spore upusty na to. Mozesz sobie wejsc na kazdy z nich i zobaczyc, a kupno powierzchni zalezy od tego jaki produkt posiadasz.
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 20:59:16
  • 4
@paki82: Zatrudnij sie w najwiekszej firmie, porob kontakty, nie czesto sie zdarza ze zlecaja komus zupelnie z zewnatrz, zazwyczaj znajomy znajomego.
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 20:59:56
  • 17
@Diablo7: Tez, ale demografia byla rozna, najlatwiej schodzilo wszystko na kobiety.
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 21:00:32
  • 0
@redrubies: Nie kreci mnie to, robienie pieniedzy dla pieniedzy to nie dla mnie, fajne doswiadczenie, ale mam troche inne aspiracje (ktore teraz spelniam).
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 21:01:19
  • 1
@wojtek_o: Pan X, kupowal od firmy farmaceutycznej np. 10 tys sztuk witamin, dodawal logo i sprzedawal, niestety o wysylce nie mam pojecia.
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 21:02:28
  • 1
http://selectivv.com/pl/


@oszczedzam-energie: AppNexus mial najwiecej, tylko tak latwo sie tam nie dostaniesz ;).
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 21:03:09
  • 1
@itkaaa94: Wiekszosc to google/istock/fotolia itd. Czesto ludzie kopiuja od siebie obrazki i zmieniaja teksty, taka "branza", podasz link? Jestem ciekaw ;)
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 21:05:25
  • 44
@trzeci: Kaczki mnie nienawidza, znam pradawny sposob na danie z kaczki.
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 21:05:51
  • 0
@YouCanCallMeBillieGates: Nie, sieci afiliacyjne maja taka oferte tez, tylko juz z gorsza stawka.
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 21:06:22
  • 3
@Lluc: Wlasnie bez adwordsa, glownie szlismy do domu mediowego albo do portalu konkretnego i pukalismy do drzwi.
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 21:07:32
  • 1
@olrajt: Kiedys tak, nie wiem jak teraz, ale jedni kradli od drugich strony i tylko podmieniali linki, tak zeby szybciej bylo ;).
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 21:07:44
  • 13
@rozdajozadarmo: Bingo.
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 21:09:12
  • 6
@hininja: @Stivo75: Sam, nic zlego sie nie dzialo. Te reklamy wyswietlaja sie na necie a nie instaluja, pewnie sciagnales jakis malware albo toolbar i tak moglo sie stac.
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 21:10:33
  • -3
@jonek_chlop_ze_wsi: Owszem, produkt to produkt, nikt nikogo nie klamie ani nie oszukuje.
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 21:11:26
  • 7
@And53: Znowu sie tu zgubiles ?:) Prze Pani, syn tutaj znowu sie zaplatal.
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 21:13:25
  • 25
@NoMoreAdsense: Zmienia sie reklamy, zmienia sie brand i startujesz na nowo ;) Albo testuje sie falami, przez 3 mc produkt na schudniecie, potem 3 mc na zmarszczki, 3 mc na mase
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 21:13:52
  • 5
@NoMoreAdsense: Nie produkowalismy nic, mozna powiedziec ze affiliate.
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 21:14:31
  • 18
@NoMoreAdsense: Co 1,5 dnia ;). Miesiecznie, nie dzielilem zysku, bo to nie byl zysk, a wyplata ;)
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 21:16:01
  • 1
@balatka: Nie mialem takiej "przyjemnosci".
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 21:17:07
  • 2
@paki82: 2 lata temu pomoglem robic taki serwis, nie ma za co, korzystaj ile wlezie :D
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 21:17:41
  • 0
@redrubies: Udalo mi sie polaczyc przyjemne z pozytecznym ;)
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 21:23:03
  • 2
@AntiPlay: Sprawdz RevMob, pracowalem kiedys w firmie w ktorej ta siec tylko w CPI przyjmowala - insta zyla zlota, wrzucalo sie linki afiliacyjne i czekalo a kasa splywala po 2,5 tys usd dziennie. Troche pozmieniali, ale trzeba miec unikalne oferty.

Koszt klikow zalezy od platformy z ktorej korzystasz, cena jest rozna dla kazdego kraju.

Mozna nawet za 500 USD, tylko naucz sie to mnozyc i nie przepieprzyc
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 21:23:20
  • 29
@Sachees: Zryta bania i niespelnione ego ᕦ(òóˇ)ᕤ
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 21:26:48
  • 1
@swlabr:
ad 1-2 niestety nie pamieta.
3) HasOffers
4) Nope
5) Glownie CPM
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 21:28:27
  • 1
@NoMoreAdsense: Cala Europa, Afryka, Hong-Kong itd ;) np. AppNexus. Tak.
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 21:30:32
  • 3
@Lauretgarnier: To nie TV, tego sie nie oglada, mozesz co najwyzej czytac. Idz ze swoim rakiem gdzie indziej.
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 21:47:40
  • 4
@CoJaCzytam: Czytam umowy, to nie zabawka. Poza tym to nie bylo w regulaminie, tylko pod przyciskiem w ktory klikali ;P.
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 22:34:14
  • 1
@addr: Ciebie mam prosic o wybaczenie ? Zaraz sie zrzygam ze smiechu ;) Moze i nie pracujesz w gownie, ale sie w nim tarzasz ;) ᕦ(òóˇ)ᕤ
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
18.01.2016, 22:56:25
  • 1
@neoandrew: Dokladnie
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek
Autor
19.01.2016, 10:38:00
  • 0
@scotty: Tez nie wiem dlaczego tak jest, za granica te powazniejsze nie zgadzaly sie na tego typu reklamy.. a tu w Polsce widzialem na Interii.
de-wu
de-wu
18.01.2016, 17:48:55
  • 1
@TomekRadomek: Bardzo ciekawe doświadczenie. Wspomniałeś, że zajmujesz się obecnie marketingiem internetowym. A szerzej coś? Interesuje mnie ten temat. Na tyle, aby skorzystać z Twojej pomocy.
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek 18.01.2016, 21:34:48
  • 0
Pisz na priva, dzieki
  • Odpowiedz
A.....f
A.....f
konto usunięte 18.01.2016, 19:59:48
  • 1
@TomekRadomek: Mógłbyś odblokować PW?
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek 18.01.2016, 21:32:43
  • 0
Zrobione (chyba) ;)
  • Odpowiedz

2

CrowdProfit - nowy trend w Internecie

CrowdProfit - nowy trend w Internecie

Ogromne przedsiębiorstwa internetowe zarabiają dziesiątki miliardów dolarów na aktywności użytkowników swoich aplikacji. Na naszej aktywności! Zatem my inter...

kulturystykaEDU
z
youtube.com
dodany: 02.07.2015, 09:23:20
  • 1
  • #
    technologia
TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek 02.07.2015, 10:20:33
  • 0
Raczej słabo, żaden reklamodawca na to nie pójdzie bo konwersja z tego będzie biedna i będą to głównie fraudowi użytkownicy którzy nie będą wartościowi.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

TomekRadomek
TomekRadomek
TomekRadomek 23.04.2015, 09:52:37
  • 11
WTF story #polakicebulaki #heheszki #polska #korposwiat

Mój #rozowypasek przeszedl kilka etapów rekrutacji w jednej z korporacji, ma to być jej pierwsza poważna praca, na ostatnim etapie została poproszona o zrobienie testu i przedstawienie krótkiej rozmowy telefonicznej z jedną z osób która tam pracuje.

Po rozmowie wszystko spoko, wraca do domu, mijają 2 tygodnie, dzwonią, niby wszystko spoko,otrzymuje feedback - bez większych zastrzeżeń, ale niestety
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

WaveCreator
WaveCreator
23.04.2015, 10:18:41
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
PoCoToKomu
PoCoToKomu
PoCoToKomu
23.04.2015, 10:31:13
  • 3
@TomekRadomek: kiepskie podejscie do kandydata.
mialem podbna sytuacje u siebie, mielismy czlowieka, fajny, energiczny, ale na rozmowie byl tak cholernie zestresowany, ze malo nie zszedl na zawal.

Biznes placze, ze go nie chca bo nie pociagnie tematu, ale trzeba bylo powalczyc, spotkal sie z jeszcze jedna osoba, kazalem mu sie wyluzowac i przygotowalem go do rozmowy, efekt jest taki, ze czlowiek juz ponad rok u nas pracuje i ma sie
  • Odpowiedz

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 13.10.2022

    Rocznica
  • Ekspert
    od 18.01.2016

    Ekspert

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia