Bentley R-Type Continental karosowany przez zakład H.J. Mulliner’a był jednym z najbardziej zadziwiających samochodów lat 50-tych. Przez brytyjski magazyn Autocar nazwany został nowoczesnym latającym dywanem i było to określenie niezwykle celne. Z kolei w opisie samochodu RM Auctions podaje, że samochód łączy szybkość Ferrari z komfortem Rolls Royce’a i pozostaje przyjazny dla użytkownika jak Alfa Romeo. Zachwycać można się również karoserią – jest nie tylko piękna,
To i ja sie pochwale. Mój najnowszy zakup - Certina Powermatic 80. Początkowo myślałem o Frederique Constant, ale zdecydowałem, ze jednak wole brązowy pasek, przeszklony dekiel, motylkowe zapięcie paska i rezerwę chodu 80h. Na żywo wyglada jeszcze lepiej niż to co widziałem w necie.
@glupiekonto: protip, jakbyś chciał animowac coś w 3d to rób to w blenderze i eksportuj projekt razem z animacja w fbx bo unity potrafi #!$%@?ć jaja :D
@makary89: Każda część ciała (sprite) jest dzieckiem kości. Kości są połączone szkieletem. Ja poruszam tylko kością kręgosłupa, a system Inverse Kinematics sprawia że całe ciało się porusza.
Ta scena to obok spotkania z AI Protean najlepszy element jedynki, a może nawet całej serii. Przy pierwszym przechodzeniu gry nieźle zaskakuje i daje poczuć "boskość" żniwiarzy. Ile bym dał, żeby zapomnieć o tej grze i przejść ja jeszcze raz ( ͡°͜ʖ͡°) A wy macie jakieś ulubione momenty?
@FireDash: Na mnie rozmowa z Lewiatanem zrobiła większe wrażenie. Również ten moment w ME3 w świątyni na Thessii, gdy w teamie jest Javik, który wykłada Liarzę prawdę na temat bóstw Asari i tym samym burząc jej dotychczasowe postrzeganie tych bóstw.
Jest taka opinia o amerykanskich samochodach ze nie potrafia skrecac... I ja sie z nia zgodze (przynajmniej jezeli chodzi o starsze modele, bo ostatnio sie poprawilo i kilka wspolczenych amerykanskich fur spokojnie skopalo by dupy swoim europejskim odpowiednikom). W dzisiejszym wpisie #podrugiejstroniebajora nie bede mowil o konkretnych samochodach, ale chcialem sie podzielic (subiiektywnymi) przemysleniami dlaczego amerykanska motoryzacja wyglada tak a nie inaczej i czemu rozni sie od europejskiej.
Z gory przepraszam za chaos ale jestem po ktoryms z koleii drinku (dostalem dzisiaj awans, 25% podwyzki i bede robil duzo ciekawsze rzeczy wiec czuje sie usprawiedliwoony :P... Mirko pij ze mna kompot)
Amerykanska motoryzacja rozni sie od europejskiej z jednej prostej przyczyny... powstala w zupelnie innych warunkach.
Aha... jeszcze jedno... W USA praktycznie nie wystepuja diesle (poza pickupami). Na wielu stacjach nawet nie zatankujesz ON. Jak kupowalem samochod i sila rozpedu zapytalem pana w komisie o paska 1.9 TDI to powiedzial mi ze onie sa porzadnym komisem i nie sprzedaja samochodow z polowa silnika ;)
Ford Mustang Boss 429 powstał, by uzyskać homologację do zawodów Nascar. Zbudowano ich ledwie 859, do dziś dotrwało ponoć jedynie 135. Pod maską drzemie widlasta "ósemka" o pojemności 429 cali sześciennych (około 7 litrów), mocy 375 koni przy 5200 obr./min i maksymalnym momencie obrotowym 610 Nm przy 3400 obr./min. Żeby zmieściła się pod maską Mustanga, przekonstruowano przednie zawieszenie, akumulator przeniesiono do bagażnika, a do tego... zrezygnowano z
@Zdejm_Kapelusz: > najlepiej prowadzącym się muscle carem ówczesnych czasów była Cuda
No chyba nie, bo najlepiej prowadził się Camaro. Zresztą nawet Firebird jeździł lepiej niż Mustang. A Charger i Cuda wiadomo, tylko do przodu po prostej i to pod warunkiem że nie trzeba będzie hamować.
Wczorajszy wpis fajnie się przyjął. Ponad 250 komentarzy pod tagiem #watchboners. W końcu! Raz na jakiś czas ponowię zarzutkę. Fajnie jest popatrzeć na #zegarki innych i poszukać nowych inspiracji. Udanego dnia Mirasy!
Świat miłośników klasyków od zawsze dzielił się na miłośników lśniącego lakieru i chromu oraz stanu oryginalnego, zaznaczonego wiekiem i historią. Ten Ford Mustang Fastback jest fantastycznym przykładem ideału tej drugiej grupy. Zachowany bez poważnych problemów blacharskich, lecz za to z dopracowaną i zdrową mechaniką, może bezproblemowo służyć nawet na co dzień.
Stary plakat reklamowy piękna amerykańskiej motoryzacji z klimatem błogim i takim... sielnym ( ͡°͜ʖ͡°) Szczerze mówiąc nie mam pojęcia co to za wóz, ale wygląda na Buicka Riviera.
@Zdejm_Kapelusz: Tutaj też, sielski widoczek w sam raz żeby sobie powiesić nad łóżkiem. Fajne takie plakaty nie ma tego epatowania prestiżem i dynamizmem jak w dzisiejszych prospektach.
Powstał w czasach amerykańskiego przepychu, gigantycznego optymizmu i konsumpcjonizmu. Buick wówczas idealnie wpasował się ze swoimi pomysłami. Obrazuje to również, że od 1954 do 1956 , Buick był trzecią najbardziej popularną marką samochodów w Ameryce. Podczas tych upojnych lat Buick zdefiniował podejście Amerykanów do motoryzacji - między innymi za pomocą takich koncepcyjnych modeli.
Ferrari 275 GTB/4 – szybkie, piękne i stylowe. Miało wszystko, by stać się ulubieńcem bogatych. Charakterystyczna sylwetka z niezwykle długą maską, 300 KM uzyskane z jednostki V12 z czterema wałkami rozrządu, po raz pierwszy w Ferrari – układ transaxle i niezależne zawieszenie tylnej osi.
Buick Wildcat − luksusowy samochód osobowy produkowany w latach 1963-1970. Następca modelu Invicta. Do napędu używano silników V8. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez automatyczną bądź manualną skrzynię biegów. Został zastąpiony przez model Centurion. Napędzał go gaźnikowy V8 6,6 l (6555 cm³) o dwóch zaworach na cylinder. To wystarczało by ta piękność nie tylko uwodziła kształtami, ale również mogła pokazać pazur dzięki 330 KM oraz 583 Nm.
Bentley R-Type Continental karosowany przez zakład H.J. Mulliner’a był jednym z najbardziej zadziwiających samochodów lat 50-tych. Przez brytyjski magazyn Autocar nazwany został nowoczesnym latającym dywanem i było to określenie niezwykle celne. Z kolei w opisie samochodu RM Auctions podaje, że samochód łączy szybkość Ferrari z komfortem Rolls Royce’a i pozostaje przyjazny dla użytkownika jak Alfa Romeo. Zachwycać można się również karoserią – jest nie tylko piękna,
źródło: comment_mBnSuPwQqRJuFIKVMphYuw5V17fAI4QU.jpg
Pobierz