Halko! Nie każdy może zdaje sobie sprawę że optymalna linia jazdy na RBR jest inna niż mogłoby się wydawać na pierwszy rzut oka. Zostawiam mini poradnik dla nowych (ʘ‿ʘ) Nie musicie dziękować.
Powoli sobie składam kokpit, niestety techbaza i pracbaza nie pomaga. Zegary już działają z komputerem i Assetto Corsa, a w planach jest podłączenie wszystkich przełączników i przycisków z deski, żeby było jak w prawdziwym aucie ( ͡°͜ʖ͡°)
@ACLeague: Ja już tym razem po zawodach... :(( Prekwalifikacje na Medach (nie umiem na softach) zawaliłem przez T10 ostatni lewa-prawa i pod górkę... i wylądowałem w semiPRO ze stratą 0.03s Kwalifikacje niby dobrze (P2) bo grip chyba się nieco podniósł i zszedłem poniżej 1:20, ale znów zawaliłem na T10, bo przed miałem zieloną deltę i to sporo... Na dodatek powiem, że BL zrobiłem z czerwoną kropką i miałem odpuścić, nawet nie wiem
@ACLeague: eh, z góry bardzo przepraszam każdego komu mogłem w czymś przeszkodzić ale to nie był mój wyścig. Od słabego preQ po Semi w którym tylko mnożyły się błędy. No nie pykło tym razem. uh. Robertus
Za nami już piąta z siedmiu rund X sezonu ACLeague - Motorsport Capsule GT3 Cup. Pozostajemy w USA: dzisiejszy, 60-minutowy wyścig odbył się na niespełna 4,1-kilometrowej pętli Road Atlanta, którą najszybsze GT3 w prekwalifikacjach pokonały w niecałe 80 sekund. Frekwencja w prekwalifikacjach utrzymała się na poziomie ponad 120 kierowców z poprawnymi okrążeniami. Rekordzista nakręcił 288 kółek.
@Plupi: Życiówka w kwalach, ale na drugim zakręcie wywaliło mnie z serwera. Nigdy wcześniej czegoś takiego nie miałem. Takie są skutki serwerów z ponad optymalną liczbą slotów. Dziękuję pan admin.
@Plupi: Czyli podsumowanie w skrócie. Wyścig fajny, plan dojechać bez kolizji. Ładny start (to mi się udaje w wyścigach), lecz zakończyłem zabawę po drugim spinie. Przy pierwszym była kolizja z kimś i naprawa w 10 minucie wyścigu. Przy drugim spinie chciałem nawrócić na tor i niefortunnie źle popatrzyłem i w kogoś uderzyłem... Przepraszam Cię kolego z AM, nie było to celowe... I wtedy uznałem, że już nic nie wywalczę niż
@AnonimoweMirkoWyznania: Z łatwością udowodnisz w sądzie, że go nie było przy Tobie przez większość życia więc nic mu nie jesteś należny. Leć do prawnika i tyle, nie ma na co czekać.
Pewnie już mało kto pamięta sprawę, ale w końcu (po pól roku, przypomnieniach mailowych i dostarczeniu wniosku listownie) otrzymaliśmy odpowiedź od TVP dotyczącą zamiany materiałów o rezydentach na stronie Wiadomości.
Oto ona, przypominamy też pytania, by łatwiej było się rozeznać.
Zerknijcie prosimy, szczególnie @Kempes @dj_mysz @InnyKtosek @HUMINT @Destylator_bigosu, bo podpowiadaliście pytania, czy tylko nam ta odpowiedź wydaje się niewyczerpująca? Może jacyś specjaliści wyjaśnią nam, czym jest ,,klasyczny
5. Opisywana usterka związana jest z klasycznym błędem programisty odpowiedzialnego za utworzenie mechanizmu. Błąd w kodzie oprogramowania został zidentyfikowany
Wyścig w Baku okazał się niezwykle emocjonujący tak więc wygranym był każdy co dojechał do mety Teraz już czas na 5 odsłonę serii a więc Spanish GP. Powinno być łatwiej ale nadal będzie to wyzwanie ponieważ dystans wyścigu to 100% czyli jak w realu. A to już jest przynajmniej 1,5 h jazdy w najwyższej koncentracji.
Termin:13 maj godz. 19.00 trening, 20.00 kwalifikacje (15 min), 20.15 wyścig 66 okr. Tor: Circuit de Barcelona-Catalunya
Studio 397 wypuściło nową aktualizację rFactor 2 do wersji 1110:
- Lepsza optymalizacja, - Lepsze i stabilniejsze FPSy (szczególnie na triple screenach i VR), - Nowy HUD (z opcją delta best), - Wyeliminowanie kilku bugów,
Testuję właśnie FTTH 100 Mb/s od oranżady, ale to d--------a, porównanie z Vectra 150 Mb/s: Download tego samego pliku w FTTH to 15,5 MB/s a w Vectra 10-12 MB/s.
@FLAC: ja mam FTTH od Orange już ponad 2 lata i żadnych spadków nie zauważyłem, a codziennie korzystam z neta i miesięcznie mam transfer na poziomie kilkuset GB. @s_t_u_l_e_j: u mnie także zero problemów z tym filmikiem.
@NapalInTheMorning: I teraz rząd naszego kraju powinien wystąpić do Trans Petro Color z pozwem o zadośćuczynienie za straty wizerunkowe. I d-----ć im okrutnie.
No i jak tam Wasze wrażenia? Frekwencja nie najgorsza, zebrało się nas koło 15-tu. Kwali poszło średnio, bo łatwo złapać cięcię na Simrace surface, szczególnie jak ostatnio jeździło się w ACL, gdzie granice toru są mniej restrykcyjne. Start do R1 z 7-mego chyba miejsca, T1 czysto, wyjście na Eau Rouge przyzwoicie więc zacząłem doganiać chyba THEKRZYCHU. Na hamowaniu za Kemmel Straight dogoniłem go za bardzo i pomimo wczesnego hamowania i wciśniętego hamulca
@DFGT: @TheSznikers: @giebeka: @dj_sasek: niejasne zasady to prosta droga do ciągłego smrodu i kłótni w lidze i wyraźnie to widać. Ktoś tu wrzuca filmy z innych serii jak to ścinają na potęgę, tylko jest pewna różnica. Tam przed wyścigiem jest spotkanie kierowców z sędziami, gdzie jest jasna informacja gdzie na ile mogą sobie pozwolić. I z tego co widzę wielu ligowiczów chce tego samego
Tor jazdy jest pasem asfaltowej lub betonowej nawierzchni ograniczonej białymi liniami po obu stronach. Linie są wliczane do toru. @TheSznikers: W takim razie lepiej usunąć to zdanie z regulaminu bo odniesienia do rzeczywistości nie ma wcale, zwłaszcza gdy to PLP/Ptracker działają na zasadzie wyroczni. Zgadzam się z @zobq że klarowność jest konieczna, a cytowany przeze mnie zapis wprowadza nieco zamieszania odnośnie interpretacji poprawnego zachowania na torze i jego limitach.
https://www.twitch.tv/raceroomracingexperience
#raceroom #r3e #simracing #esport