Beyond All Reason | Następca Total Annihilation i Supreme Commandera | Trailer
Darmowy następca starych dobrych RTSów Total Annihilation i Supreme Commandera właśnie otrzymał nowy trailer :) Obejrzyjcie!
z- 7
- #
- #
- #
- #
- #
- #
Darmowy następca starych dobrych RTSów Total Annihilation i Supreme Commandera właśnie otrzymał nowy trailer :) Obejrzyjcie!
zSmaczek dla wszystkich fanów starych dobrych strategii czasu rzeczywistego. Duchowy następna Total Annihilation właśnie otrzymał gigantyczny remaster tekstur, świateł, efektów animacji i innych. Wygląda to zajebiście :) Gra jest dostępna do pobrania za darmo na https://www.beyondallreason.info/
zBeyond All Reason (darmowa strategia czasu rzeczywistego inspirowana Total Annihilation i Supreme Commanderem) właśnie otrzymała potężny update wydajności pozwalając na renderowanie 10000+ jednostek na ekranie z niezłym FPS.
zTrailer najnowszej gry z gatunku RTS w stylu starego dobrego Total Annihilation / Supreme Commander / Planetary Annihilation. Do pobrania za free z https://www.beyondallreason.info/ dla Windows i Linux. Discord projektu: https://discord.gg/N968ddE
zDarmowa strategia czasu rzeczywistego open-source (dla Windows i Linux). Dołącz do aktywnych rozgrywek i już dziś ciesz się powrotem jednego z najlepszych RTS-ów wszechczasów.
zTotal Annihilation było zawsze uważane za niedościgniony wzór, grę wyznaczającą standardy współczesnych strategii czasu rzeczywistego. Czas na godnego następcę...
zGenialny RTS przenoszący jednostki starego dobrego Total Annihilation do nowoczesnego silnika open-source SpringRTS. Epickie bitwy po 10000+ jednostek w teamach nawet do 16 osób, setki grywalnych map i doskonały system sterowania, który ułatwia zarządzanie tak wielkimi armiami.
zCześć! Mam coś dla miłośników starych, dobrych RTSów. Każdy kto choć trochę interesuje się strategiami na 100% grał, lub słyszał o legendarnej produkcji Cavedoga - Total Annihilation. Gra ta zdobyła setki nagród i wyróżnień...
zWykop.pl
- można kontrolować tysiące jednostek
- ma 400 unikalnych i ciekawych jednostek, każda z jakąś konkretną rolą
- ma mega rozbudowany system kontroli, nie uświadczysz takiego w innych RTSach chyba
- pozostaje wierny staremu dobremu designowi z TA, przy czym wprowadza nowe mechaniki nie rujnując starych
- jest tak zróżnicowany, że