Valve na ratunek wszystkim którzy zostali VR-owo wykluczeni po tym jak Rift S okazał się syfem, skokiem na hajs (399 dolarów za sprzęt o wartosci może 250 dolarów max, w Europie podobno 499 euro XD. Drożej niż CV1 który jest lepszy.) oraz odcina ludzi z niestandardowym IPD przez brak regulacji IPD (wycofanie CV1 z hardware regulacją IPD z rynku).
Oculus znika z PCVR, Valve chętnie zajmie jego miejsce ze swoim 135 Fov,
@Rewowler_Ocelot: A ja mojego PC wyrzucam gdzieś dalej i puszczam kable mimo że mam teoretycznie najcichsze dostępne chłodzenia ( ͡°͜ʖ͡°) bo mimo że sam szum jest cichy tak słysze jakiś elektroniczny dźwięk + cewki na grafice.
Tak samo denerwują mnie cewki w kartach graficznych, konsolach, monitorach, zasilaczach itd. Niestety stacje bazowe nie są do wyciszenia, musisz być w ich zasięgu a przez to to słyszeć.
A na tej decyzji ucierpi (przynajmniej wizerunkowo, ale kto wie jak pójdzie sprzedaż) Bluebyte, oni nie mają z tym zapewne nic wspólnego bo to decyzja Ubisoftu. Ale rant pójdzie na nich.
@Navari: #!$%@? z nimi. Bądźmy szczerzy, skończy się popularność na BR i epic potulnie siądzie na dupie bo do takiego steama nie mają nawet podjazdu bez swojej #!$%@? polityki przekupowania devów za hajs z fortnuta xDD
Używany GTX 1080 od EVGI w wersji FTW mający jeszcze ponad 2 lata gwarancji (1590 zł) czy RTX 2060 FE (1619 zł) albo jakiś w podobnej cenie.
Za 2060 jest o wiele lepsze NVENC które mi się przyda, obliczenia FP16 i skoro ma je teraz także Nvidia a nie tylko AMD to może i gry zaczną je wykorzystywać dając boosta do wydajności.
Skończyłem na 1070Ti w wersji Asus Rog Strix 300 zł taniej od 1080. Gwarancja też około 2 lat w dobrym sklepie.
Wcześniej ta sama aukcja była 200 zł droższa, ale jak zleciał z ceną na ten pułap to był instant buy xD
1070Ti to praktycznie 1080 więc spoko, a nie chce się teraz pchać w drogie grafiki bo moim zdaniem zbliża nam się przez przejście na 7nm pokaźny skok i pascale oraz
@Navari: W VR jest problem liczby użytkowników. CV1 był może zbyt zaawansowany i tym samym zbyt drogi na początku drogi VR. Teraz zrobią coś pośredniego, naprawią największe błędy z cv1 - zaleją rynek. Powstaną gry. Ja wróce do VR za 10lat jak wszystko będzie cycuś glancuś; będą gry, polska społeczność, 4k, naprawią problem soczewek - wtedy to ma sens.
@Navari: Jak grałem jeszcze to mieliśmy w gildii system wsparcia dla członków gildii. Pierwsza ranga uzależniona od stażu lvl <120 miała praktycznie nieograniczony budżet na blessy. Od 120 w górę: blessy za free bez limitu na team huntach w grupach minimum 3 graczy; 2 blessy na parę, gdy ktoś gra we dwóch (jeden gracz może zużyć 2 blessy, a drugi 0); w przypadku gry solo 1 bless na miesiąc. Nikt nie
@Navari: bonebeasty najlepsze tylko musisz rzucac fire walle i biegać wkoło. Mozesz tez isc na yelothaxy ale tam energy walle to must have i uwazaj bo mocno walą. Trzecia opcja to dle darashia
@Navari: kazdy paladyn z wallami musi byc za pan brat. Pocwicz bo bedziesz tak musial bic jeszcze hoho potem w ten sposob sie bije m.in ghastly dragi i grim reapery od 90lvla
Parsec to moje odkrycie 2019 roku, technologicznie i w prostocie użytkowania przebija te wszystkie Steam Linki itd. Latencja jest piękna po sieci lokalnej (z tego co wyczytałem gdzieś tam to twierdzą że ich narzut to jest 7ms, reszta to twoje połączenie), jak będzie opcja to musze potestować na necie (póki co testowałem GeForce Now, Moonlight przez VPN i Steam In-Home przez VPN. GeForce Now spoko tylko no to jest dzierżawa sprzętu Nvidii
Nie ma tu sztywnych ograniczeń z tego co widze, ale są maksymalne wspierane. Wychodzenie ponad limity oficjalnie nie jest wspierane ale z tego co widze możliwe. Oficjalne
@Navari: zagadke z naszyjnikiem wagner kojaze ale o tym murat pak to pierwsze slyszle. to jakis architekt? nie rozumiem jego zwiazku z death stranding.
Sony będzie pierwszy raz na PAX South i to podobno z mocnym uderzeniem. Jeżeli mają sie potwierdzić słowa Normana Reedusa według których on obstawia premiere wczesnym 2019 to tam może się coś wydarzyć. Chociaż to by było dziwne że nie wykorzystano w tym celu TGA które ma przecież większy rozgłos i oglądalność więc sam nie wiem co o tym
@parainformatics: Wcześniej miałem tutaj 1366x768, różnica taka że nie mam w końcu migotania przez PWM i dzięki temu nie bolą mnie oczy po minucie patrzenia na ekran. Moge siedzieć cały dzień i nie boli mnie głowa + oczy, nie mam zaczerwienionych oczu i nie musze ich zakraplać. W końcu wszystko jest też ostre dzięki 157 PPI, no i to jest IPS więc i ludzkie kąty widzenia oraz fajne kolory.
@Theos: Jednocześnie pewnie będzie na start, bo kompatybilność wsteczna + może nawet jakiś patch. Nie przyjmuje do wiadomości jej ewentualnego braku bo Sony nie może być aż tak głupie xD wiedząc że M$ to zrobi i jakie to ryzyko sprzedażowe jak możesz powiedzieć że na start masz całą biblioteke X1 + gry z x'a i X360 a Sony by miało na start pare gierek startowych i koniec gier do ogrania.
#kubica #f1