Aktywne Wpisy
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/LadyRaspberry_f7QoAFtm7l,q60.jpg)
ej seryjnie, wyobrażacie sobie być w związku z takim narcyzem, jak Seba - przecież to jest rollercoaster bez trzymanki. Położysz nie tak bułkę w chlebaku, i księciu wywala na Ciebie pseudo intelektualny bełkot, o tym jakim to on nie jest WIELKIM ARTYSTĄ, a ty marnym robakiem, bo nie położyłaś tak bułki, jak było to w Idiocie Dostojewskiego na 375 stornie (oczywiście nie dosłownie tylko metaforycznie, ale tylko WIELKI ARTYSTA, AKTOR jak on
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/girlsjustwannahavefun_ViGemOgrPE,q60.jpg)
Mimo, ze zawsze niezależnie od formy mam duże cycki i jędrne to tersz przy tej redukcji widze ze maleją i zaczyna mnie to martwić. Będę musiała zrobić operacje XD #oswiadczenie #cyckiboners #cycki
Oculus znika z PCVR, Valve chętnie zajmie jego miejsce ze swoim 135 Fov, knucklesami, regulacją hardware IPD i resztą dobroci ( ͡° ͜ʖ ͡°)
(Przykro mi tylko że ja nie moge używać stacji bazowych SteamVR bo one strasznie piszczą przez te silniki xD więc musze czekać milion lat aż ich sie nie będzie używać ( ͡° ʖ̯ ͡°) dlatego kibicowałem Oculusowi i Inside-Out bo nie wydaje dźwięków :<)
https://uploadvr.com/valve-teases-index-vr-headset-for-may/
#vr #steam #oculus #oculusrift #htcvive #pcmasterrace
@Navari: co? One tylko lekko wibrują i jak masz headset na głowie to nie słyszysz.
Tak samo denerwują mnie cewki w kartach graficznych, konsolach, monitorach, zasilaczach itd. Niestety stacje bazowe nie są do wyciszenia, musisz być w ich zasięgu a przez to to słyszeć.
Natomiast było by do pomyślenia o wymianie. Zwłaszcza gdyby bardziej pobili rozdzielczość, aby piksele było mniej widać, i lepiej np przyrządy na symulatorach.
Nie mówię też że wszystko jest lepiej. Wygląd na pewno jest do kitu.
To jest wariacja Oculusa na temat WMR i tyle, nic więcej.
Pamiętaj, ten sprzęt ZASTĘPUJE CV1 teraz natychmiast i nie będzie już go w produkcji. Wiele osób jest w tyłku bo masz powiedzmy 70mm IPD i jak im się Rift
Nie wiem jak stacje SteamVR 2.0 z jednym silnikiem, ale SteamVR 1.0 który używa dwóch jest dla mnie nie do użytku przez ten dźwięk.
Przykro mi że wykluczają ludzi. Ale jak mówię mnie to nie dotyka teraz, co najwyżej zmniejszenie ilości
To o tyle dziwne że eye tracking pokazywano działający na DK2.
Pozostaję pytanie na co wymienić sprzęt chcąc upgrade.
Z Eye trackingiem jest taka kwestia że musi być idealny dla każdego oka, dla każdych okularów i dla każdych soczewek przez 99.99% czasu bo będzie działać sprzężony z Foveated Renderingiem.
Na co wymieniać? Na ten moment z tego co wiadomo to Valve ale zobaczymy w Maju.
Jeśli chodzi o słyszenie stacji bazowych to chyba nie będzie zaskoczeniem dla nikogo jak powiem, że każdy słyszy trochę inaczej, do tego dochodzi jeszcze kwestia stopniowego zaniku słuchu, także dla większości osób te nowe (nie starsza wersja) stacje są niesłyszalne z odległości pół metra+,
Soczewki są dalej w tej samej pozycji więc nic to nie zmienia w kwestii bólu, zmniejszonego fovu, zniekształceń fizycznych od źle ustawionej soczewki i innych nieprzyjemności.
VR jest jak okulary, musisz mieć idealnie dopasowaną soczewke do rozstawu oczu. W okularach robi się szkiełka i ramke na zamówienie, w VR reguluje się rozstaw pokrętłem.
Rift