I ostatnio doszedłem do wniosku że może bym się szarpnął na #mustang Myślę nad piątą generacją 3.7 v6, aktualnie jeżdżę skromną ibizką 1.2 więc przeskok dla mnie będzie gigantyczny ale tym się jakoś szczególnie nie przejmuję xdd Oczywiście myślę o zakupie tego auta jako daily na cały rok.
Rozglądam się ostatnio za jakimś samochodem tak w okolicach 50k, nadwozie sedan lub coupe, z tym że bardziej sedan mi pasuje. Z innych wymagań to żeby tak ze 180 kuca miał, żeby nie gnił, no i przede wszystkim żeby był mało awaryjny bo jednak chcę żeby jeżdził a
@dominges08 Bezawaryjny silnik z lepszym rozrządem niż 5.0. Wystarczy regularny serwis, wymiany oleju, uszczelka kolektora, świece. Jedyna bolączka to pompa wody która pada między 80 a 140 tys km ale wymiana to godzinka roboty. Mustangi jakoś bardzo nie rdzewieją więc to zabezpieczenie to raczej będziesz mieć na lata. Przy zakupie standardowe oględziny na stacji kontroli bo to proste auto - zawias, wycieki itd i prawidłowe dostosowanie do norm europejskich. 2011-2012 premium
@dominges08 A co do opinii o 6gen 3.7 - g---o prawda. Jedyny minus że wychodziły tylko w wersji base. Poza tym zarówno 5 jak i 6gen jest genialna z tą różnicą że 6gen ma już lepsze zawieszenie.
Jak bardzo głupim pomysłem jest pchanie sie w skyline r33 coupe 2.5 turbo manual? ( ͡º͜ʖ͡º) Byłoby to autko weekendowe a mam opcje kupić w dobrej kasie bez rdzy.
@Afrobiker Nie, nie istnieją. To co wysłałeś to przekładka robiona na bazie Silvii z elementami druku 3d. Nigdy nie wyjechał z fabryki żaden skyline z kierą po lewej. Trochę rzeźba, kupa kasy i jest ich kilkanaście na świecie, głównie GTR a ja mówię o zwykłym nissanie w coupe w którego nie władowałbym w życiu 100k na przekładkę xD
Dobrze że mordeczki robią sobie fajne głośne wydechy. Teraz lato i okno można mieć otwarte to lepiej slychać Siedze przy kompie czy coś, słyszę takie fajne #v8 to podejdę do okna zobaczyć co to za furka - może jakiś fajny #mustang czy inna bunia #bmw No i komu to przeszkadza? Chwile pogazuje i pojedzie przecież, cały dzień nie będzie stał. Wiadomo że jak głośny to ktoś się postarał i
Ja czekałem na swoją przesyłkę 7 dni. Paczka była 3 razy wydawana do doręczenia i za każdym razem rzekomy brak odbioru z mojej strony. Kontakt z biurem obsługi klienta i pani mówi że 3 razy odmówiłem i muszę osobiście odebrać lub paczka wróci do nadawcy. Odpisałem jej że nie trzeba być nad wyraz inteligentnym by zobaczyć pewne anomalie w historii paczki. Mianowicie paczka wydawana do doreczen o 8 rano a odmowa przyjęcia
@moczykijek u mnie zgubili paczkę z USA bo nie było kodu pocztowego (finalnie na liście przewozowym był) i nie chciało im się po prostu do mnie zadzwonić więc znalazłem na linkedinie ludzi z customer service w USA, wysłałem soczystego maila i paczka następnego dnia o 9 rano była u mnie ( ͡°͜ʖ͡°)
Za podobną cene można kupić skode octavie albo fabie ale dla debili taki docz to symbol statusu i prestizu I tak auto jest w polsce na miejscu żeby nikt nie pisał że transport drugie tyle #cebula #motoryzacja #polactwo
Który z tych dwóch samochodów byłby według Was lepszą opcją na daily / "fun car"? Najbardziej zależy mi na niskiej awaryjności i względnie tanim koszcie utrzymania. Za Fordem przemawia prosta konstrukcja i tanie części. BMW 4 nigdy nie miałem okazji obejrzeć "na żywo", ale dużo lepiej prezentuje się jego wnętrze + ma składany hardtop (pytanie jak wygląda kwestia utrzymania)
Podobno Asseto Corsa ma jedno z lepszych odwzorowań jazdy, więc mam pytanie do właścicieli Mustanga GT 15-17, którzy grali w AC. Czy w realu on też się zachowuje jak łódka przy 200km/h? Tym się nie da jeździć.
@xmadesio: Tylko i wyłącznie Mustang. Jak ma być daily to 6gen, oczywiście V6. Dlaczego Mustang? Najlepszy dostęp do części ze wszystkich amcarów, eksploatacja tania jak barszcz, kuloodporny silnik którego nawet największa ameba motoryzacyjna nie zajedzie, przyzwoite spalanie i dobre osiągi. Camaro jest droższe w utrzymaniu, nie wspominając o tym niemieckim tworze, który tani w eksploatacji nie jest, choć pewnie będzie prowadzić się najlepiej. Jak chcesz coś ściągnąć z US to
@Bejro: Co nie zmienia faktu że BMW mimo takiego samemu poziomu niezawodności jest i tak droższe w przypadku ewentualnych usterek. Ze słabych punktów 3.7 w Mustangu to chyba tylko wadliwa pompa wody, która pada przy 120-150k km.
@login013 Standardowe p---------e januszy co nigdy nie prowadzili amerykańskiego auta XD
@login013 Dopiero poprawili w najnowszych generacjach xD no nie, Mustang od 2015 tak jak napisałem jest w Europie i prowadzi się dobrze a już jest 7gen od 2024. Co z tego że to premium skoro osiągami odstaje od prostych aut? xD Chłop chce żeby auto się nie psuło więc bmw to ostatnie co bym mu polecał.
Mirki spod #motoryzacja chodzi za mną #ford #mustang 5gen V8 w manualu, najbardziej Bullit.
Jak wygląda kwestia części i serwisu tego? Zarówno jeśli chodzi o podstawowe rzeczy typu filtry, tarcze, klocki, jakieś gumy zawieszenia, jak i pierdółki: lampki, listwy, dekory itd? Da się takie rzeczy dostać w Europie (albo sprowadzić z USA bez przygód) w sensownych pieniądzach?
@bidzej Btw 90% rzeczy jest dostępne od ręki jak się zna ludzi/sklepy a reszta dostępna z USA z dostawą zazwyczaj w 48h DHLem. Silnik nie do z-------a, nie bierze oleju, lubi gaz. Bardzo proste i przyjemne w serwisie auto. Ja jak już raz na ruski rok coś musze zrobić to robie sam ale każdy mechanik go ogarnie.
@bidzej Tak całkiem serio to sprawdzasz jak każde inne auto, czy nie cieknie pompa wody bo zarówno w 3.7 jak i 5.0 się p------i (mam od ręki bo leży w garażu jedna jakbyś chciał, niechcący kupilem dwie xD). Zawias prosty jak w żuku, do diagnosty go i tyle. Silniki 5.0 przy regularnym serwisie przejeżdżają do 600 tys km i są praktycznie bezawaryjne, ja mam 196k i zrobiłem już 7 tysięcy z
@bidzej Nie jeździłem przedliftem ale to jest silnik który najlepiej brzmi z całej gamy silników mustanga. Też bezawaryjny ale to stara konstrukcja, większe przebiegi a te z małym będą drogie w imporcie i osiągi mają takie jak 3.7.
Dawno tak nie czekałem na żadną paczkę, jak dziś na tę od Mikołaja! Gdy tylko dostałem powiadomienie z aplikacji InPost, od razu pobiegłem po przesyłkę. Niestety, zapomniałem zrobić zdjęcia, jak pięknie była zapakowana, ale na szczęście nagrałem filmik, na którym wyciągam prezenty z pudełka (znajomi pewnie mnie wystalkują i wywalą ze znajomych, bo mam konto na vikop.ru).
Mikołaj chyba trochę zaszalał w zakupowym szale, bo to przecież miała być wersja "lite" (
https://wykop.pl/wpis/83455185/rozgladam-sie-ostatnio-za-jakims-samochodem-tak-w-
I ostatnio doszedłem do wniosku że może bym się szarpnął na #mustang
Myślę nad piątą generacją 3.7 v6, aktualnie jeżdżę skromną ibizką 1.2 więc przeskok dla mnie będzie gigantyczny ale tym się jakoś szczególnie nie przejmuję xdd
Oczywiście myślę o zakupie tego auta jako daily na cały rok.
Wystarczy regularny serwis, wymiany oleju, uszczelka kolektora, świece. Jedyna bolączka to pompa wody która pada między 80 a 140 tys km ale wymiana to godzinka roboty. Mustangi jakoś bardzo nie rdzewieją więc to zabezpieczenie to raczej będziesz mieć na lata. Przy zakupie standardowe oględziny na stacji kontroli bo to proste auto - zawias, wycieki itd i prawidłowe dostosowanie do norm europejskich. 2011-2012 premium