Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko245
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Na_Czytniku_PL
Profil firmowy

Na_Czytniku_PL

Dołączył 6 lat i 7 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 873
  • Znaleziska 327
  • Mikroblog 546
  • Obserwujący 96
  • Obserwowane 3
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL 21.06.2019, 07:33:27
  • 2396
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 224
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL
Autor
21.06.2019, 07:38:57
  • 51
@zolwixx: Gwarantuję, że przynajmniej kilka by Ci się spodobało. Na mnie największe wrażenie zrobił chyba 'Obcy'. Jeżeli szukasz czegoś, co Cię zainteresuje, to przeczytaj sobie tylko pierwszą stronę 'Nadzorować i karać' Foucaulta - często mówi się, że to najmocniejszy początek książki w dziejach literatury
  • Odpowiedz
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL
Autor
21.06.2019, 07:43:08
  • 10
Zależy gdzie, pewnie za granicą część z nich może być lekturami, ale nie wiem. W Polsce to najwyżej 'Buszujący w zbożu' i 'Wielkie nadzieje', być może Orwell i Dostojewski (chociaż nie trudni 'Bracia Karamazow', ale trochę przystępniejsza 'Zbrodnia i kara'). Wspomniane na liście książki filozoficzne z pewnością przerabia się na standardowych kursach filozoficznych, ale to dopiero na studiach
  • Odpowiedz
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL
Autor
21.06.2019, 07:49:16
  • 3
@masterix: Tak, ta książka też zrobiła na mnie wielkie wrażenie, bardzo lubię jeszcze 'Kanon. Wyprawa galopem przez piękne podstawy nauki' Natalie Angier oraz 'Kosmos' (książkę, nie ten znany program dokumentalny) Carla Sagana
  • Odpowiedz
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL
Autor
21.06.2019, 07:50:23
  • 0
@Theos: Dzięki!
  • Odpowiedz
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL
Autor
21.06.2019, 07:59:00
  • 11
@peszmerd: Dzięki za zwrócenie na to uwagi, ale pamiętaj, że to jest subiektywny wybór użytkowników tego serwisu, to tylko 20 pozycji z tysięcy, które można byłoby uwzględnić - ja dopisałbym jeszcze np. 'Wspomnienia z martwego domu' i 'Notatki z podziemia' Dostojewskiego, 'Kuszenie świętego Antoniego' Flauberta, 'Księgę Niepokoju' Pessoi lub 'Dziennik' Gombrowicza
  • Odpowiedz
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL
Autor
21.06.2019, 16:20:58
  • 3
@Nieszkodnik: Te książki mają potencjał odmieniania ludzkiego życia, wcale nie muszą koniecznie tego uczynić, ponieważ wiele zależy od wrażliwości i spojrzenia samego czytającego. Oczywiście chodzi o bardziej subtelne rzeczy, niż te, o których wspomniałeś - ja np. jestem przekonany, że przeczytanie 'Miłości Swanna' Prousta bezpowrotnie pogłębiło moje spojrzenie na miłość i relacje międzyludzkie. Takie sprawy, jak miłość, szczęście, samoświadomość, cierpienie itd. stanowią przecież rdzenną treść ludzkiego życia, a to właśnie
  • Odpowiedz
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL
Autor
21.06.2019, 16:23:01
  • 0
@xnchuck: Moim zdaniem “Strasznie głośno, niesamowicie blisko”, “Opowiadania” Poe oraz “Podróż na wschód” Hessego
  • Odpowiedz
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL
Autor
21.06.2019, 16:24:14
  • 2
@sloram: Tak, to pewnie jedno z jej największych ograniczeń, to są preferencje przede wszystkim Amerykanów
  • Odpowiedz
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL
Autor
21.06.2019, 16:26:21
  • 2
@KrakowiaczekMaly: Jak wspomniałeś o 'Locie nad kukułczym gniazdem', to od razy przyszły mi namyśl dwa inne filmy Milosa Formana (który zekranizował właśnie powieść Keseya): 'Amadeusz' i 'Człowiek z księżyca' - obydwa zrobiły na mnie ogromne wrażenie
  • Odpowiedz
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL
Autor
21.06.2019, 16:30:41
  • 5
@Alex_Krycek: Nie do końca tak jest, na pewno znajdziesz w Braciach Karamazow wiele dla siebie. Zwykle o twórczości Dostojewskiego mówi się przede wszystkim to, że jest bardzo polifoniczna, wielogłosowa, nigdy nie wiadomo, który z bohaterów uosabia poglądy samego autora. Np. ojciec tytułowych braci, Fiodor, jest typowym nihilistą, materialistą, hedonistą - to jeden z najlepszych portretów antybohaterów w dziejach literatury. Nie wspominając o tym, że wiara występująca w powieściach Dostojewskiego jest
  • Odpowiedz
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL
Autor
21.06.2019, 16:32:20
  • 0
@Siemahej: Wielkie dzięki! :)
  • Odpowiedz
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL
Autor
21.06.2019, 16:33:50
  • 1
@lusia1979: Właściwie to całego Dostojewskiego można byłoby tutaj umieścić :)
  • Odpowiedz
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL
Autor
21.06.2019, 16:56:56
  • 1
@John_Steinbeck: Powinny być w wersji elektronicznej gdzieś w internecie, jeśli nie to w bibliotekach - z kupieniem rzeczywiście może być kłopot
  • Odpowiedz
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL
Autor
21.06.2019, 17:44:59
  • 0
@danielemilka: Tak, dokładnie - dosyć makabryczny opis egzekucji
  • Odpowiedz
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL
Autor
22.06.2019, 08:45:23
  • 1
@cruc: Nie mam w tej dziedzinie jasno określonych preferencji. Kiedyś próbowałem się określić, ale dzisiaj czytam po prostu na wszystkim - na papierze, na komputerze i na czytniku. Lubię kupować moje ulubione książki w wersji drukowanej, trzymać je na półkach, często do nich wracać. Na czytniku przeglądam przede wszystkim nowości, pozycje gdzie indziej niedostępne, często klasykę z WolnychLektur itd.
  • Odpowiedz
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL
Autor
22.06.2019, 08:46:19
  • 1
@azertyazerty: Podobnie jak w przypadku Dostojewskiego, Hessego można byłoby umieścić tutaj właściwie wszystko, również 'Grę szklanych paciorków' i 'Siddhartę'
  • Odpowiedz
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL
Autor
22.06.2019, 08:48:37
  • 0
@anecia889: A co sądzisz o Rayu Bradbury?
  • Odpowiedz
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL
Autor
22.06.2019, 08:51:15
  • 1
@pyciak666: W pewnym sensie jest przecież przystępna, można ją przeczytać nawet w jednej dzień, poza tym dochodzi tutaj kontekst historyczny - jeden z nielicznych w dziejach filozofów-władców, czasy starożytnego Rzymu, dziennik intymny, który Aureliusz pisał tak naprawdę tylko dla siebie itd. Ale też uważam, że jeżeli kogoś interesuje Stoicym i pociecha, jaką daje filozofia, to znacznie lepiej sięgnąć po Senekę ('Listy moralne do Lucyliusza')
  • Odpowiedz
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL
Autor
22.06.2019, 08:54:46
  • 0
@anecia889: Wydaje się, że Rand ma takie poglądy na temat kapitalizmu, jakie mógł mieć właśnie ktoś, kto przeniósł się do Stanów Zjednocznych ze Związku Radzieckiego, które powstały na zasadzie bardzo mocnego, trochę jednowymiarowego kontrastu, nie do końca dojrzałego entuzjazmu. Jeszcze wyraźniej widać to w zbiorze esejów pt. 'Kapitalizm. Nieznany ideał'. Rand nawet nie ukrywała, że 'Atlas' to jest w pewnym sensie powieść-narzędzie, które ma jej służyć do przekazania swoich poglądów
  • Odpowiedz
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL
Autor
22.06.2019, 08:56:21
  • 0
@Need: A co sądzisz o książkach Raya Bradbury?
  • Odpowiedz
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL
Autor
22.06.2019, 08:59:14
  • 1
@bkwas: Zrobiłem #naczytniku :)
  • Odpowiedz
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL
Autor
22.06.2019, 09:02:24
  • 2
@bkwas: Dzięki! :)
  • Odpowiedz
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL
Autor
22.06.2019, 17:28:29
  • 0
@salvia: Musisz pamiętać, że lista jest siłą rzeczy ograniczona i wybiórcza, z pewnością każdym mógłby wymienić sporo ważnych dla siebie książek, których tutaj nie ma - w moim przypadku byłaby to np. 'Podróż do kresu nocy' Celine'a lub 'Gra szklanych paciorków' Hessego
  • Odpowiedz
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL
Autor
22.06.2019, 17:30:23
  • 0
@Jaelithe: Ta powieść uchodziła za bardzo kontrowersyjną, ale już w trochę innych realiach kulturowych. Nieźle obśmiali ją twórcy South Parku w jednym z odcinków
  • Odpowiedz
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL
Autor
22.06.2019, 17:32:21
  • 1
@frugofan95: Bardzo interesujące jest to, jak 'Człowiek w poszukiwaniu sensu' w ogóle powstawał. Z tego co pamiętam, to autor kilka razy tracił wszystkie notatki (przygotowywane jeszcze w obozach), a następnie próbował wszystko sobie przypominać. W rezultacie po wyjściu napisał całość w maksymalnie lapidarnym wydaniu w jakieś 2 tygodnie, albo nawet krócej - kto wie, czy taka kondensacja treści nie jest jedną z głównych przyczyn wielkiego sukcesu tej książki
  • Odpowiedz
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL
Autor
22.06.2019, 17:33:07
  • 0
@Dutch: Kojarzę tylko film o takim tytule, który zrobił na mnie wielkie wrażenie. Twoim zdaniem książka wypada lepiej od niego?
  • Odpowiedz
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL
Autor
22.06.2019, 17:34:58
  • 1
@Turambar022: Planuję przygotować listę książek 'najbardziej ryjących beret' w osobnym wpisie - de Sade z pewnością się na niej znajdzie :)
  • Odpowiedz
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL
Autor
22.06.2019, 17:36:29
  • 0
@olesh: Trochę się dziwię, że miałeś takie wrażenia, ponieważ Schopenhauer uchodzi za jednego z najbardziej przystępnych filozofów, pisał bardzo swobodnie i nieakademicko, zupełnie inaczej niż np. wspomniany Hegel (niesamowita wieloznaczność praktycznie każdego zdania) lub Kant (sztywny, formalny i niestrawny język)
  • Odpowiedz
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL
Autor
22.06.2019, 17:39:00
  • 0
@Kryptonim_Janusz: To jak najbardziej zrozumiałe, ale przecież nie trzeba czytać wszystkiego na raz. Nawet czytając pół godziny dziennie można co miesiąc zapoznać się z kilkoma książkami. W jednym ze starszych artykułów [https://www.naczytniku.pl/top-12-czytelniczych-nawykow-czyli-jak-czytac-wiecej-i-skuteczniej/] przygotowałem kilka porad, które pomagają w sprawnym i skutecznym czytaniu - być może coś Cię w nim zainteresuje
  • Odpowiedz

3

Jak korzystać ze słownika na Kindle? | www.

Jak korzystać ze słownika na Kindle? | www.

Możliwość korzystania ze słownika to jedna z najbardziej praktycznych funkcji Kindle. Zamiast wertować słownik w poszukiwaniu obcego słowa, możemy na nie nacisnąć, a tłumaczenie natychmiast pojawi się na ekranie. Przekonaj się, w jaki sposób wykorzystać cały potencjał słownika na Kindle

Na_Czytniku_PL
z
naczytniku.pl
dodany: 22.06.2019, 15:32:42
  • 1
  • #
    technologia
  • #
    ebook
  • #
    kultura
  • #
    naczytniku
  • #
    jezykiobce
  • #
    kindle

34

20 książek, które odmienią Twoje życie | www.

20 książek, które odmienią Twoje życie | www.

Serwis edukacyjny Open Culture poprosił swoich użytkowników o wybranie pozycji literackich, które odcisnęły na nich największe piętno. Wśród wymienionych autorów znaleźli się m. in. G. Orwell, V. Frankl, K. Vonnegut czy H. Hesse. Przekonaj się, jak użytkownicy serwisu uzasadniają swoje decyzje

Na_Czytniku_PL
z
naczytniku.pl
dodany: 15.06.2019, 15:16:56
  • 12
  • #
    kultura
  • #
    ksiazki
  • #
    naczytniku
  • #
    ebook
  • #
    ciekawostki
  • #
    kindle
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL
Autor
15.06.2019, 16:41:30
  • 1
Czy są jakieś inne książki, które umieścilibyście na tej liście?
  • 6
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL
Autor
15.06.2019, 17:53:13
  • 0
@Mortadelajestkluczem: No średnio :) Precyzując pytanie: jakie np.?
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL
Autor
16.06.2019, 10:39:23
  • 2
Ja dopisałbym do listy jeszcze m. in. (wybór subiektywny):
- 'Podróż do kresu nocy' L. F. Celine'a
- 'Ludzkie, arcyludzkie' F. Nietzschego
- 'Mdłości' J. P. Sartre'a
- 'Germinal' E. Zoli (może nie jako wybitną książkę, ale niezwykle wstrząsającą, niezapomnianą).
- 'Próby' M. Montaigne'a
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL
Autor
16.06.2019, 10:48:59
  • 0
@plebejski_uciekinier: Jeżeli Ci się to spodobało, to pewnie polubisz też filmy z Alanem Wattsem na YouTube - książki są trochę trudniej dostępne
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL
Autor
16.06.2019, 10:49:51
  • -1
@spalam__sie: Książki Myśliwskiego są z pewnością wartościowe, ale momentami trudno je czytać, łatwo można się znudzić, akcji w nich niestety wiele nie ma
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL
Autor
20.06.2019, 09:03:16
  • 0
@de-ziobak: Co masz na myśli?

2

Instrukcje w języku polskim do czytników Kindle, PocketBook, InkBook,...

Instrukcje w języku polskim do czytników Kindle, PocketBook, InkBook,...

Poniżej przedstawiam instrukcje obsługi do różnych czytników (Kindle, inkBook, PocketBook, Cybook) w formacie PDF.

Na_Czytniku_PL
z
naczytniku.pl
dodany: 13.06.2019, 14:05:05
  • 0
  • #
    technologia
  • #
    naczytniku
  • #
    ebook
  • #
    kindle
  • #
    ksiazki
  • #
    kultura

2

Apple Books: Cele Czytelniczena iOS 13 | www.

Apple Books: Cele Czytelniczena iOS 13 | www.

Apple zamierza wprowadzić funkcję celów czytelniczych dla Apple Books – punktów lub nagród za przeczytane ebooki. Stanie się ona dostępna po premierze iOS 13 na koniec roku. Jej przeznaczeniem jest motywowanie użytkowników iPadów, iPhonów i Mac-ów do częstszych kontaktów z książkami

Na_Czytniku_PL
z
naczytniku.pl
dodany: 11.06.2019, 15:26:01
  • 0
  • #
    technologia
  • #
    ebook
  • #
    apple
  • #
    naczytniku
  • #
    ksiazki
  • #
    ciekawostki

558

Brzydka prawda o popkulturze

Brzydka prawda o popkulturze

Jak z czasem zmieniają się standardy tego co można pokazać w popkulturze i jaki wpływ kultura popularna ma dziś na odbiorcę?

wojna_idei
z
youtube.com
dodany: 08.06.2019, 10:04:18
  • 99
  • #
    kultura
  • #
    wojnaidei
  • #
    ciekawostki
  • #
    rozrywka
  • #
    muzyka
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL 10.06.2019, 18:16:09
  • 1
Bardzo zapadło mi w pamięć spostrzeżenie Davida Fostera Wallace'a w eseju o telewizji. Często mówi się, że popkultura (w tym przypadku telewizja) jest odzwierciedleniem powszechnych gustów, co byłoby po prostu zatrważające. DFW zwrócił uwagę, że nie do końca w tym rzecz. Chodzi raczej o to, że ludzie różnią się od siebie w dziedzinie swoich zainteresowań, lecz są podobni jeśli chodzi o swoje najniższe skłonności. Popkultura (telewizja) skupia się na tym, co ma
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dowhile
dowhile
dowhile
08.05.2019, 03:15:27 via Zakop
  • 140
ktoś mi jest w stanie wytłumaczyć dlaczego ebooki mają taka samą cenę jak książki papierowe?
#ksiazki #ebook
dowhile - ktoś mi jest w stanie wytłumaczyć dlaczego ebooki mają taka samą cenę jak k...

źródło: comment_d4GEu5RjyGvbUmGvSPD7Vd5NcKblxX4S.jpg

Pobierz
  • 35
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL 10.06.2019, 18:04:01
  • 0
@dowhile: To jest raczej wyjątek od reguły, zazwyczaj ebooki są przynajmniej o kilka-kilkanaście procent tańsze. Możesz się o tym przekonać zaglądając do jednej z wielu księgarni, które mają je w swojej ofercie: http://www.naczytniku.pl/zestawienie-ksiegarni-internetowych-w-ktorych-kupisz-e-booki/
  • Odpowiedz
kisieleq93
kisieleq93
31.05.2019, 23:08:11
  • 7
Pytanko na dziś, jesteście w stanie polecić tytuły książek warte przeczytania/które zapadły wam w pamięci/dały do myślenia? Szukam czegoś ciekawego do poczytania, spędzam godzinę dziennie w autobusie więc byłaby to świetna okazja, aby coś poczytać. Tematyka dowolna, mogą być to książki techniczne z IT/programowania/wzorców itp. ale również jakieś fantasy, właściwie to cokolwiek.
#ksiazki #ebook #ebooki #programowanie #kindle #czytajzwykopem
  • 42
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL 10.06.2019, 18:02:02
  • 0
@kisieleq93: Zależy w jakich okolicznościach czytasz, tzn. na ile jesteś w stanie się skupić - podczas podróży to może być trudne. Ostatnią książką, jaką czytałem, a która jest jednocześnie inspirująca i przystępna (nadaje się nawet do czytania w autobusie), była 'Zasłona' Milana Kundery - wielowątkowy zbiór 7 esejów, w którym jest mowa m. in. o samej idei powieści/literatury, o polityce i Europie.
  • Odpowiedz

577

"Rok 1984" - orwellowska przepowiednia

"Rok 1984" - orwellowska przepowiednia

8 czerwca 1949 w Wielkiej Brytanii ukazała się powieść "Rok 1984" George'a Orwella. Główny bohater powieści był pod pełną kontrolą Wielkiego Brata. Ostatecznie pogodził się z tym i przestał postrzegać to jako problem. Czyżby wizja świata z "Roku 1984" realizowała się dziś wokół nas? [+audycja]

HaHard
z
polskieradio.pl
dodany: 09.06.2019, 20:27:24
  • 103
  • #
    hahard
  • #
    kultura
  • #
    literatura
  • #
    ksiazki
  • #
    orwell
  • #
    uk
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL 10.06.2019, 17:45:25
  • 2
@prut: To zależy, o co dokładnie chodzi. Najbardziej zbliżamy się do Nowego Wspaniałego Świata w sensie technologicznym - chodzi głównie o to, że współczesne formy kontroli społecznej mają uładzone oblicze, nie są bezpośrednie. Dzięki technologii ludzie nie będą już uciemiężeni wprost i niezadowoleni ze swojego cierpienia - istnieją łatwe sposoby manipulowania ich odczuciami, zapewniania im fałszywego szczęścia (jako formy fałszywej świadomości znanej z dzieł Marksa) - to jak najbardziej zgadza
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL 10.06.2019, 17:48:06
  • 2
@xniorvox: To jest taki typ literatury, gdzie wszystko bazuje na określonej koncepcji - jest jedna główna idea i cała powieść powstaje jako jej realizacja, ukazanie tej idei w najprostszy możliwy sposób. W tym sensie absolutnie się zgadzam, nie tak łatwo docenić czysto literacki (w przeciwieństwie do wizjonerstwa) talent Orwella, ponieważ on jest właśnie w pewnym sensie niewidoczny, polega na umiarkowaniu, minimalizmie.

1

3 najlepsze czytniki na lato! | www.

3 najlepsze czytniki na lato! | www.

Ulubione lektury umilą każdy urlop. Zamiast ciężkich książek, zabierzmy ze sobą kompaktowy czytnik e-booków. Sprawdźmy, jakie urządzenia sprawdzą się najlepiej

Na_Czytniku_PL
z
naczytniku.pl
dodany: 10.06.2019, 12:12:55
  • 2
  • #
    technologia
  • #
    naczytniku
  • #
    ebook
  • #
    ksiazki
  • #
    podroze
  • #
    ciekawostki
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL
Autor
10.06.2019, 16:33:07
  • 0
@0x686578: To prawda, że artykuł pochodzi z 2018 roku, ale naszym zdaniem nie stracił na aktualności - opisane w nim urządzenia cały czas dobrze wypadają na tle konkurencji. Jak najbardziej rozumiem Pana wątpliwości, ale proszę zwrócić uwagę, że postęp w dziedzinie czytników nie jest równie dynamiczny, jak np. w dziedzinie smartfonów. Gdyby był Pan zainteresowany nowszymi modelami czytników, to znajdzie je Pan na naszej stronie w dziale Testów i recenzji

1

Odmień swoje wakacje z czytnikiem ebooków | www.

Odmień swoje wakacje z czytnikiem ebooków | www.

Wytrzymałość, poręczność, pojemna pamięć i wbudowane oświetlenie to tylko kilka właściwości czytnika ebooków, które sprawiają, że warto zabrać go na wakacje

Na_Czytniku_PL
z
naczytniku.pl
dodany: 09.06.2019, 15:18:31
  • 0
  • #
    technologia
  • #
    naczytniku
  • #
    ebook
  • #
    podroze
  • #
    ksiazki
  • #
    kultura

2

Uszkodzony ekran czytnika - i co dalej? | www.

Uszkodzony ekran czytnika - i co dalej? | www.

Zdarza się, że ekran naszego czytnika pęka, a my nawet nie wiemy dlaczego. Jak tego uniknąć? Co należy zrobić, gdy nastąpi taka awaria?

Na_Czytniku_PL
z
naczytniku.pl
dodany: 08.06.2019, 14:15:22
  • 10
  • #
    technologia
  • #
    kultura
  • #
    ebook
  • #
    naczytniku
  • #
    ksiazki
  • #
    ciekawostki
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL
Autor
08.06.2019, 14:59:13
  • -2
@dzeus121: Jeżeli wiedza na temat przyczyn i symptomów psujących się e-papierowych ekranów była dla Ciebie oczywista, to nasz artykuł rzeczywiście nie musi być dla Ciebie interesujący. Wychodziliśmy jednak z założenia, że nie wszyscy mają na ten temat pojęcie
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL
Autor
08.06.2019, 15:16:50
  • -4
@haes82: Nie wiem jak konkretnej odpowiedzi na to pytanie Pan oczekuje, ponieważ ta kwestia jest w znacznej mierze indywidualna. To przede wszystkim od modelu urządzenia (producenta) i jego ogólnej kondycji zależy, czy warto zdecydować się na naprawdę, czy raczej od razu sięgnąć po nowy sprzęt. Proporcje pomiędzy dwoma wspomnianymi wydatkami w wielu przypadkach znaczenie się od siebie różnią, dlatego w artykule nie pojawia się żadne jednoznaczne zalecenie w tej dziedzinie,
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL
Autor
08.06.2019, 15:31:30
  • -3
@haes82: Ma Pan rację - to sformułowanie jest nieco nieprecyzyjne i nie powinno się pojawić w opisie artykułu. Jeżeli czuje się Pan w związku z tym rozczarowany brakiem jednoznacznej odpowiedzi na wspomniane pytanie, to z żalem przepraszamy. Jak starałem się wyjaśnić wyżej, jej brak wynika wyłącznie ze względów praktycznych - ponieważ jest ona uwarunkowana wieloma czynnikami indywidualnymi, skupiliśmy się przede wszystkim na przyczynach i zapobieganiu awarii ekranów. Jak może się
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL
Autor
08.06.2019, 15:44:15
  • -1
@haes82: Niestety niewiele można w takich sytuacjach zrobić poza wysłaniem czytnika do autoryzowanego serwisu naprawczego. W przeciwieństwie np. do uszkodzonych smartfonów, z takiego urządzenia nie można już mieć praktycznie żadnego pożytku. Istnieje jeszcze możliwość wykupienia wcześniej osobnej gwarancji, która obejmuje uszkodzenia ekranu w firmie zewnętrznej, ale nie sądzę, aby wiele osób się na nią decydowało. Tak jak Pan wspomina, jest to raczej okazja do przerzucenia się na inny, być może

422

Depresja vs bieganie

Depresja vs bieganie

Czym jest aktywizacja behawioralna i czy bieganie jest w stanie wygrać z depresją?

ArseneWengerTheAnimatedSeries
z
youtube.com
dodany: 06.06.2019, 11:01:42
  • 195
  • #
    nauka
  • #
    psychologia
  • #
    depresja
  • #
    psychiatria
  • #
    medycyna
  • #
    ciekawostki
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL 08.06.2019, 12:25:01
  • 0
Warto zwrócić uwagę, że w podobny sposób działa na nas czytanie książek :)
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

0

6 kroków do wyboru czytnika ebooków | www.

6 kroków do wyboru czytnika ebooków | www.

Sześć najważniejszych punktów, którymi powinni kierować się użytkownicy przy wyborze sprzętu. Jak nie zgubić się w marketingowym żargonie i dokonać selekcji?

Na_Czytniku_PL
z
naczytniku.pl
dodany: 07.06.2019, 19:53:45
  • 7
  • #
    technologia
  • #
    kultura
  • #
    zainteresowania
  • #
    naczytniku
  • #
    ebook
  • #
    ksiazki
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL
Autor
07.06.2019, 22:08:06
  • 0
@longley: no właśnie, pytanie czy to sprawdza się na dłuższą metę bez e-papieru
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL
Autor
07.06.2019, 22:08:47
  • 0
@Erehr: PW wypada dobrze na tle konkurencji, ale nowe modele PocketBooka czy Onyxa również dają radę, szczególnie jeśli chodzi o stosunek jakości do ceny

2716

Apple chce 1000 dolarów za niezbędną podstawę do monitora

Apple chce 1000 dolarów za niezbędną podstawę do monitora

Apple zaprezentowało profesjonalny monitor Pro Display XDR. Z nóg zbija nie tyle cena monitora co brak podstawy w zestawie, którą trzeba kupić osobno za 1000 dolarów!

Dr_Manhattan
z
purepc.pl
dodany: 04.06.2019, 19:02:03
  • 456
  • #
    technologia
  • #
    komputery
  • #
    pcmasterrace
  • #
    pc
  • #
    gry
  • #
    heheszki
Na_Czytniku_PL
Na_Czytniku_PL 07.06.2019, 19:51:21
  • 0
Z jednej strony oburzenie jest w tym przypadku uzasadnione, z drugiej wydaje się już trochę groteskowe. Przecież wiadomo, że dopłaca się w tym przypadku za markę, za prestiż - z Apple wyglądało to podobnie od wielu lat, analogicznie jest z wieloma innymi producentami, nie tylko sprzętu elektronicznego. Takie oburzanie się za każdym razem, kiedy Apple wypuści coś nowego, jest już trochę nudne, nie ma większego sensu. Przecież wiadomo, z czego takie ceny
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

  • <
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • Strona 20 z 20
  • >

Na Czytniku

  • Blog o czytnikach ebooków. Jesteśmy grupą pasjonatów e-czytelnictwa, którzy działają w branży nowych technologii już od kilku lat. Naszą misją jest popularyzacja czytników elektronicznych, ukazywanie ich praktycznych zastosowań, a także rzetelne analizy sprzętu różnych producentów.
  • Wrocław
  • https://www.naczytniku.pl/
  • kontakt@naczytniku.pl
  • Facebook

Osiągnięcia

  • VIP
    od 10.12.2019

    VIP
  • Ekshibicjonista
    od 07.06.2019

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 08.06.2025

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 30.10.2019

    Mikroblogger
  • Król Wykopaliska
    od 07.03.2023

    Król Wykopaliska

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking