Taka ciekawostka - jak podnieść cenę produktu, żeby klient nie zauważył.
Ręcznik papierowy z Biedronki (Queen Strong). Z tyłu stare listki, z przodu nowe.
Ręcznik papierowy z Biedronki (Queen Strong). Z tyłu stare listki, z przodu nowe.
źródło: comment_c1MPIXc7INyLoMwt2vk7R4vz8Prgd7d8.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez autora
źródło: comment_D042iDGnQwV62BeeY7LiiUW8DvtzDzH9.jpg
Pobierz
źródło: comment_O5pbHQwJla0C1YF8gLoLgNOnqruU5bYs.jpg
PobierzKomentator
od 03.12.2018
Rocznica
od 19.04.2025
Gadżeciarz
od 28.08.2016
Mikroblogger
od 24.05.2025
Regulamin
Reklama
Kontakt
O nas
FAQ
Osiągnięcia
Ranking
@Shadou: Czyli patrz iPhone. Z tą różnicą że garnki/pościel wciska się starym ludziom a nowe iPhone'y za >3k - młodym.