Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko266
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

Luqart
Luqart

Luqart

Dołączył 7 lat i 7 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2623
  • Znaleziska 1132
  • Mikroblog 1491
  • Obserwujący 2
  • Obserwowane 4
michals412
michals412
michals412
01.02.2024, 09:54:52
  • 0
Witam , czy ktoś wie jak to aktualnie wygląda z tymi ćwiczeniami wojskowymi? Jestem osobą z 2000r , i mam tylko określoną zdolność jako klasa A. U mnie w okolicy , a jest to małopolska , lecą już wezwania na ćwiczenia (na marzec) dla osób , które miały styczność z wojskiem. Są to osoby po 30r życia.
Oraz temat dalej wygląda tak jak był wałkowany , że dla osób który nigdy nie
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Luqart
Luqart
Luqart 02.02.2024, 09:58:25 via Wykop
  • 1
@michals412: Przysięga wojskowa nic nie zmienia od ponad roku. To jedynie symbolika.
Każdy kto ma książeczkę wojskową jest po przysiędze :)

Co możesz zrobić? Wyjechać z kraju. Na stałe.
  • Odpowiedz
LezliNilsen
LezliNilsen
LezliNilsen
30.01.2024, 16:48:09
  • 12
Według mnie, powołanie do wojska w razie wojny powinni dostać tylko ludzie pracujący fizycznie, niewykształceni, najmniej wartościowi w kontekście rozwoju państwa, jednym słowem ROBOLSTWO.

Władze musiałyby być do reszty skretyniałe żeby pakować w kamasze lekarzy, prawników, inżynierów(przede wszystkim programistów), którzy wyciągną ten kraj z gówna jak zakończy się wojna.

Jak rzucą inteligencję i wykształciuchów na mięso armatnie między ROBOLI to kvrwa cofniemy się znowu mentalnie do PRL-u.

#wojsko #
LezliNilsen - Według mnie, powołanie do wojska w razie wojny powinni dostać tylko lud...

źródło: temp_file6825188659650599029

Pobierz
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Luqart
Luqart
Luqart 30.01.2024, 17:59:09 via Wykop
  • 1
@LezliNilsen: Przecież coś takiego istnieje w wojsku. Im wyższe wykształcenie, tym mniejsza szansa na pójście w typowe kamasze jako pionek.
  • Odpowiedz
Luqart
Luqart
Luqart 31.01.2024, 01:57:43 via Wykop
  • 1
@LezliNilsen: Ale umysłowi o których mówisz to nie programiści.
Po drugie w wojsku istnieje coś takiego jak hierarchizacja ludzi pod względem przydatności w społeczeństwie. Wojsko bierze po wykształceniu. Im wyższe, tym bardziej według wojskowego trybu myślenia jesteś przydatny w społeczeństwie. Masz tylko maturę? Masz większe szanse trafić w kamasze niż magister.

@matwes każde udokumentowane w sposób ciągły zaburzenie/choroba psychiczna zwalnia Cię ze służby podczas pokoju, jak i wojny.
  • Odpowiedz
Luqart
Luqart
Luqart 31.01.2024, 10:50:56 via Android
  • 0
@matwes tak ściągają informatyków. Ale jest bardzo duża różnica jak wojsko Cię ściągnie jako cywilny pracownik wojska. Tacy ludzie nie są żołnierzami, nie podlegają szkoleniu z powszechnego poboru i nie składają przysięgi. W razie wojny są daleko od frontu. Polecam poczytać. Jak dostać taką fuchę? Mieć magistra i szczęście lub jak kto woli nieszczęście.
  • Odpowiedz
K.....a
K.....a
konto usunięte 25.01.2024, 13:52:01
  • 2
#famemma Jakim chujem Gola wydał na te Bacrooms 2kk cebulionów? Przecież w tym budżecie i przy tym efekcie komplenie nie widać tych pieniędzy. Zajebiste gry są robione mniejszymi nakładami finansowymi. Praca programisty jest droga ale bez przesady. Ktoś go tutaj ostro nabił w butelkę.
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Luqart
Luqart
Luqart 25.01.2024, 15:05:14 via Wykop
  • 3
@KoninaBeZiomeczka: Programisty tak, ale w tej grze nie było nic co by wymagało pracy programisty. Z ręką na sercu powiem, że to co oni tam zaprezentowali jest do zrobienia w dwa dni. Rozstawić gotowe assety, przepisać z poradnika z youtube kilka blueprintów. Gotowe. Taką pracę można wycenić maksymalnie na kilka tysięcy. Nie licząc stworzenia assetów. Zresztą assety z tej gry sa kupione z marketu za kilka stów ^^ Polecam sprawdzić
  • Odpowiedz
Ranger
Ranger
Ranger
25.01.2024, 07:29:42
  • 1
Czy to normalna praktyka, że na co dzień używa się okularów, ale czasami (do sportu, itp.) zakłada się soczewki? #okulista #okulary #okulistyka #zdrowie
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Luqart
Luqart
Luqart 25.01.2024, 14:18:23 via Wykop
  • 1
@Ranger: To jest wręcz wskazane. Do pracy biurowej, czytania, jazdy autem okulary. A do reszty zdejmujemy okulary i ewentualnie nakładamy soczewki.
Każdy ogarnięty okulista Ci to powie. Warto rotować i dać odpoczynek oczom od soczewek czy okularów.
  • Odpowiedz
sildenafil
sildenafil
sildenafil
18.01.2024, 09:08:14
  • 175
Zawodowi żołnierze są zbyt cenni by umierać w okopach dlatego sprawne państwo musi zmusić do tego cywilów, którzy w czasie pokoju płacą podatki na tą armię, która potem nie może wykonywać swojej pracy bo jest zbyt cenna aby umierać, więc Ty musisz.

Czego nie rozumiesz, ruska onuco?

Źródło komentarza

#obowiazkowecwiczeniawojskowe #wojsko #dyskryminacjamezczyzn #pieklomezczyzn
sildenafil - Zawodowi żołnierze są zbyt cenni by umierać w okopach dlatego sprawne pa...

źródło: 1000000262

Pobierz
  • 38
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Luqart
Luqart
Luqart 18.01.2024, 10:04:57 via Wykop
  • 1
@sildenafil: Dokładnie tak to wygląda. Pograj w jakiegoś sensownego RTSa i zobaczysz jakie podejmiesz wybory.
Dam spoiler. Podejmiesz taki sam wybór jak trepy w rzeczywistości. Te bardziej wartościowe jednostki będziesz trzymać na ciężkie bitwy, a na front poleci tania piechota. Jednostki specjalistyczne będziesz trzymać z daleka, bo mogą się przydać (leczące lub mające perki przydatne podczas wojny, jak zakłócanie sygnałów w nowszych rtsach).

Wojsko myśli pod kryteriami kosztów. Koszt to wyszkolenie
  • Odpowiedz
Luqart
Luqart
Luqart 18.01.2024, 10:14:57 via Wykop
  • 2
@sildenafil: Oczywiście, że nie, ale nie jestem pewny czy zostawię całą rodzinę na pastwę losu. Moja rodzina nie chce wyjeżdżać, ba moja kobieta nie chce wyjeżdżać.

Dla mnie wybór jest prosty. Jak nie chcesz umierać za wojsko, bronić rodziny to uciekaj z kraju już dziś i staraj się o podwójne obywatelstwo. Pisanie w Internecie NIC NIE DA. Za 5 lat legalnej pracy w takim UK można mieć obywatelstwo i masz
  • Odpowiedz
Luqart
Luqart
Luqart 18.01.2024, 10:22:06 via Wykop
  • 0
@LegendarnyOdkurzacz: Moim zdaniem nie do końca. Zobacz co się dzieje w takim Age of Empires kiedy wrogie państwo zaatakuje Twoje. Jest przycisk do mobilizacji, który powoduje to, że robotnicy biorą b--ń i walczą. Tutaj byłaby analogiczna sytuacja. Wtedy gospodarka nie ma znaczenia, jeśli jest szansa, że całe państwo ulegnie zniszczeniu.

W rzeczywistości również tak nie będzie, że cywile pójdą od razu na front. Na Ukrainie bardzo oszczędnie wybierają facetów z
  • Odpowiedz
Luqart
Luqart
Luqart 18.01.2024, 11:51:10 via Wykop
  • 0
@NicolasLatifi: W rzeczywistości tak jest. Na front nie idzie każdy cywil obywatel płci męskiej. Po to jest maszyna losująca, aby gospodarka istniała i utrzymywała państwo. Możesz mieć szczęście i nie zostać wylosowanym. Możesz mieć szczęście i zostać wylosowanym jako specjalista w wojsku i być daleko od frontu. A możesz mieć pecha i być na linii frontu. Na wojnie Twoim życiem rządzi maszyna losująca.
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
mirko_anonim
17.01.2024, 20:04:07
  • 1
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Jest jakiś sposób aby w przypadku jakiegoś konfliktu lub zaproszenia na #obowiazkowecwiczeniawojskowe wykorzystać fakt inżyniera z IT i skillsów programisty/cybersec? jakoś nie chce mi się wierzyć że spośród milionów osob wybierają na zaproszenie ludzi z IT (ktorzy raczej nie są w czołówce osób wysportowanych) i zamiast wykorzystać ich umiejętności dają im karabin w łapę i do okopu - to bezsens.
Nie zamierzam uciekać z kraju, ale do
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Luqart
Luqart
Luqart 17.01.2024, 22:35:13 via Wykop
  • 0
@mirko_anonim: Nie słuchaj oszołomów. Tak, informatycy są bardzo potrzebni w wojsku i wiem to z niejednego potwierdzonego źródła. Nie pójdą na przemielenie, bo osób z magistrem z IT wcale nie ma tak dużo jakby się mogło wydawać. Tak wielu zaczyna, ale magistra i wyżej zdobywa dosłownie kilkanaście osób na 800 na roku.
W twoim założeniu jest jeden problem. Pierwszeństwo mają ludzie z magistrem i wyżej.

Co możesz zrobić? Magistra ^^
  • Odpowiedz
Luqart
Luqart
Luqart 17.01.2024, 22:37:05 via Wykop
  • 0
@Qullion: Co robić? A masę rzeczy. Chociażby walka z dezinformacją. Najbardziej potrzebna specjalizacja podczas wojny to sieciowiec i zwyczajny, ogarnięty informatyk z szeroką wiedzą ogólną (dlatego patrzą na magistra i wyżej). Potrzebna jest masa ludzi na utrzymanie i nadzorowanie sieci. Sytuacja na Ukrainie pokazała, że oprócz wojny na froncie toczy się również wojna w internecie. Mamy 2024 rok, a nie 1939. Obecnie wojna zyskała nową płaszczyznę.

Jak coś programista jest
  • Odpowiedz
Zoriuszka
Zoriuszka
Zoriuszka
16.01.2024, 23:06:18
  • 14
Co ja tu k---a czytam: jakieś listy gończe, dezerterzy, Interpole xDDDDD weźcie przestańcie czytać tych oszołomów w stylu #wolski czy #bartosiak, którzy zbijają kabzę na sianiu strachu, zróbcie sobie poduszkę bezpieczeństwa w ojro albo dolanach na revolucie, i jesteście kryci.

Na pewno państwo w czasie zagrożenia wojennego nie ma co robić, tylko wydawać dziesiątki tysięcy euro na ściągnięcie do kraju potencjalnie niebezpiecznego rekruta który s--------l przed poborem
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Luqart
Luqart
Luqart 17.01.2024, 09:00:23 via Wykop
  • 1
@Xing77: Wybory faceta czynu są proste. Jest widmo poboru a który się nie zgadzasz? Wyjeżdżasz i starasz się wyrobić podwójne obywatelstwo. Życie często jest proste, ale sami ludzie je komplikują przez biadolenie zamiast przejścia do czynów. Jeżeli będzie wojna to najlepsza opcja z możliwych.
@Zoriuszka revolut zostanie zablokowany. To jest oficjalnie bank. Najlepiej trzymać kilka tysięcy euro na czarną godzine w gotówce.
  • Odpowiedz
Luqart
Luqart
Luqart 17.01.2024, 19:50:43 via Wykop
  • 0
@Zoriuszka: ale jest europejskim i to wystarczy. Mogą. Przecież Revolut żąda deklaracji podatkowych z polski, inaczej wypowiadają Ci umowę. Jedyna bezpieczna opcja to ojro w gotówce. Koniec i kropka. Chcesz to trzymaj na revolucie, ale jak zablokują konto to zostaniesz bez środków do życia w obcym kraju. W takich sytuacjach jak ucieczka przed wojną lepiej dmuchać na zimne i zacierać za sobą ślad cyfrowy. Dlatego tylko gotówka.
  • Odpowiedz
TheDrolix
TheDrolix
TheDrolix
16.01.2024, 14:59:13
  • 4
Co tu nagle się zrobił taki wysyp wpisów?
Przez ostatnie parę godzin pojawiło się ich więcej niż przez ostatnie parę miesięcy xD
Czuję się jakbym wrócił do grudnia 2022, gdy zaczęła się inba z ćwiczeniami.
Wiem że sam teraz się przykładam do spamu, ale trochę w szoku jestem co się odwala.

#obowiazkowecwiczeniawojskowe
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Luqart
Luqart
Luqart 16.01.2024, 15:24:29 via Android
  • 0
@Jerry664 przecież to kłamstwo. Tak ciężko wam zweryfikować informacje? Elita internetu ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
  • Odpowiedz
Luqart
Luqart
Luqart 16.01.2024, 15:54:57 via Wykop
  • 0
@Xing77: A co to zmienia. Rząd zwiększył limity, a ludzie atakują. Brawo.
  • Odpowiedz
HaoShike
HaoShike
HaoShike
16.01.2024, 15:44:57
  • 0
O co chodzi z taką ilością wpisów na #obowiazkowecwiczeniawojskowe . Co mnie ominęło?
#wojsko
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Luqart
Luqart
Luqart 16.01.2024, 15:53:24 via Wykop
  • 4
@mac_mod: Ludzie to debile nabierający się na clickbaity ściekowych portali część setna :)
  • Odpowiedz
WolvvloW
WolvvloW
WolvvloW
16.01.2024, 12:42:24
  • 0
#obowiazkowecwiczeniawojskowe

Czy w razie #wojna da się jakoś ogarnąć, żeby nie iść na front, a na drony/inzynierie?
Wykształcenie i umiejętności som.
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Luqart
Luqart
Luqart 16.01.2024, 15:28:52 via Android
  • 0
@WolvvloW im wyższe wykształcenie techiczne tym większe szanse na to, że pójdziesz jako cywil pracujący dla wojska, a nie mobilek na pierwszy front. Magister i wyżej ma spore szanse na pracę daleko od pola bitwy.
Jest masa ludzi którzy zaczęli studia techiczne. Skończyła je garstka na poziomie magister lub wyżej. Więc dla wojska to wartościowa jednostka której nie wyślą na r--ź, jak mogą wysłać gościa po skończonej zawodówce czy technikum.
  • Odpowiedz
Luqart
Luqart
Luqart 16.01.2024, 15:48:11 via Wykop
  • 0
@WolvvloW: Zależy. Wojska nie interesuje to gdzie pracujesz, a jakie masz wykształcenie. Wojsko nie ma dostępu do tego gdzie pracujesz, ale ma dostęp do tego jakie uczelnie publiczne ukończyłeś. Skąd wiem? A wiem, bo dwa lata temu mnie wzięli do WCR i zielonego pojęcia nie mieli gdzie pracuje. Za to doskonale wiedzieli, że jestem technikiem, inżynierem i magistrem informatyki. I, że mam na dyplomie 5.

Tak czy inaczej mając magistra
  • Odpowiedz
Larsberg
Larsberg
Larsberg
16.01.2024, 15:28:48
  • 5
Trzy opcje dla Mirków w razie wybuchu wojny:

1. Stawienie się do jednostki - krótkie szkolenie i wysłanie na front.

2. Niestawienie się do jednostki - kara więzienia. Więźniowie w pierwszej kolejności wysyłani na front.

3.
Larsberg - Trzy opcje dla Mirków w razie wybuchu wojny:

1. Stawienie się do jednostk...

źródło: temp_file4195603200751635518

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Luqart
Luqart
Luqart 16.01.2024, 15:34:23 via Android
  • 0
@S-A-N-D-R-O Dopiero podwójne obywatelstwo Cię będzie w pełni chronić.
  • Odpowiedz
luke-dolla7
luke-dolla7
luke-dolla7
15.01.2024, 12:23:58
  • 0
Są jakieś przecieki w jakim wieku będą brali młodych obywateli na szkolenia? 18-25?

#obowiazkowecwiczeniawojskowe
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Luqart
Luqart
Luqart 15.01.2024, 12:45:09 via Wykop
  • 0
@luke-dolla7: nawet nie ma przecieków o szkoleniu, a co dopiero o kategorii wiekowej.
Na logikę 18-27, bo tak brali do 2008 roku. Jeśli odwieszą zetkę bez żadnych modyfikacji to będzie 18-27.

W Polsce i na całym świecie są dwa przedziały. 18-27 i 18-30. W Polsce one również funkcjonowały, ale po 2000 roku zmniejszyli wiek do 27, z 30.
  • Odpowiedz
Luqart
Luqart
Luqart 15.01.2024, 14:14:05 via Wykop
  • 3
@luke-dolla7: Nie skończą. Ty chyba pojęcia nie masz w jakiej sytuacji jest polskie wojsko.
Od 16 lat nie było u nas zetki. Większość poligonów została zredukowana do minimum, bo po co trzymać jak nie ma zetki?

Ja nawet jestem zdania, że 18-27 to za dużo facetów do przeszkolenia 9 miesięcznego dla polskiego wojska.
  • Odpowiedz
Luqart
Luqart
Luqart 15.01.2024, 16:06:25 via Wykop
  • 0
@Shever: Rok temu nikogo nie wzięli. Była afera, że chcieli wziąc informatyka z wykopu, ale finalnie nie wzięli.
Cała reszta to fejki.
  • Odpowiedz
Luqart
Luqart
Luqart 15.01.2024, 16:09:17 via Wykop
  • 1
@karakanjaroslaw: Ustawa 18-35 nie dotyczy zetki. Któryś generał mówił, że to było pisane na kolanie w razie jakby Ukraina jednak padła w 3 dni i Rosja za ciosem ruszyła na Polskę. Zawieszona zetka dalej jest 18-27. Jeśli ją odwieszą to może coś zmodyfikują, ale wątpię, że podniosą wiek, jak już to obniżą.
  • Odpowiedz
luke-dolla7
luke-dolla7
luke-dolla7
15.01.2024, 11:34:53
  • 0
Jak się zabezpieczyć przed #obowiazkowecwiczeniawojskowe ?
Spłodzić bombelka ( ͡º ͜ʖ͡º) ratujecie własny tyłek no i ratujecie demografię (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Luqart
Luqart
Luqart 15.01.2024, 12:09:40 via Wykop
  • 1
@luke-dolla7: Bąbelki jedynie na ćwiczenia w czasie pokoju są wymówką. Na czas wojny lecisz razem z innymi, nawet jak masz 10 bąbelków.
  • Odpowiedz
sildenafil
sildenafil
sildenafil
15.01.2024, 08:25:25
  • 600
Ekspert od wojny przestawia jak będzie wyglądała hipotetyczna ekstradycja wykopków, którzy uciekną za granicę przed śmiercią na froncie wojennym. Ekspert uważa, że kraje UE i NATO będą mogły odsyłać polskich obywateli do kraju w celu przymusowej mobilizacji.

Oczywiście w internecie wszyscy piszą: "to wyjadę do Paragwaju XD". Ale jaka jest prawda - dobrze wiecie, gdy wyłączacie internet i zostajecie z myślami sam na sam.

Większość z was nie wyjedzie bo nie będzie miała ani
sildenafil - Ekspert od wojny przestawia jak będzie wyglądała hipotetyczna ekstradycj...

źródło: 1000000255

Pobierz
  • 255
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Luqart
Luqart
Luqart 15.01.2024, 11:03:51 via Wykop
  • 10
@m-wjeczur: Nawet nerwica na którą ma się dokumenty jest traktowana jako kategoria D/E.
Tylko to musi być prawdziwa nerwica. Tego nie da się udawać.
Ale co z tego jak Rosjanie mordują cywili? Strzelają w bloki mieszkalne. Nawet mając kategorię E masz dużą szansę na śmierć w przypadku konfliktu na pełną skalę.

Tak jak ktoś mądry napisał. Jeśli Rosja zajmie całą Ukrainę to czas na wyprowadzkę temu komu życie miłe.
Tak zrobi facet czynu,
  • Odpowiedz
Luqart
Luqart
Luqart 15.01.2024, 11:15:51 via Wykop
  • 8
@Dlkvv: Informatycy również. Tutaj na wykopie trochę ich jest. Chyba, że pójdziesz jako operator drona. Wtedy jesteś blisko frontu, ale nadal nie na 1 linii.

Logiczne rozwiązania są trzy (od najlepszego, do najgorszego):
1. Wyjazd wtedy kiedy Rosja zakończy wojnę z Ukrainą. To już będzie jeden z ostatnich dzwonków. Ostatnim dzwonkiem będzie przeczytanie w internecie, że Rosja zbiera siły na granicy. To już absolutnie ostatni dzwonek, aby wyjechać bez przeszkód
  • Odpowiedz
Luqart
Luqart
Luqart 15.01.2024, 11:57:48 via Wykop
  • 1
@Mekeos: Masz rację. Wojna z Rosją to fakt, ale za ile wybuchnie to już kwestia dyskusyjna. Na pewno nie w ciągu roku czy dwóch. Z masy powodów. Obstawiałbym z 5 lat, a może nawet więcej.

Więc świadomi tego faktu faceci mają obecnie kilka opcji do wyboru planu i dobre kilka lat na wcielenie go w życie.
  • Odpowiedz
Luqart
Luqart
Luqart 15.01.2024, 12:00:02 via Wykop
  • 1
@Gorbo2004: To nie idziesz. Podwójne obywatelstwo to jedyna opcja aby nie być wcielonym na wojnę, o ile ten protokół NATO to prawda. Wolski to mocny bajkopisarz.
  • Odpowiedz
Wilczynski
Wilczynski
Wilczynski
15.01.2024, 00:22:18
  • 20
#ukraina jak ktoś się śmieje z łapanek na ukraińskich ulicach to lepiej niech przestanie. I sprawdzi w Książeczce Wojskowej jaką ma kategorie.
Wilczynski - #ukraina jak ktoś się śmieje z łapanek na ukraińskich ulicach to lepiej ...

źródło: Screenshot_20240115_002027_Brave

Pobierz
  • 34
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Luqart
Luqart
Luqart 15.01.2024, 00:40:40 via Wykop
  • 11
@dos_badass: Oczywiście, że może. Na wojnę idą wszystkie kategorie oprócz E, a Ci z E są dogłębnie sprawdzani czy przypadkiem nie przesadzili z symulowaniem choroby uniemożliwiającej udział w wojnie. Masz 3 czy 10 dzieci i tak lecisz. Właśnie sytuacja z Ukrainą dobrze to pokazała. Więc pójdzie i on :)

Jeśli napisał prawdę to najlepsza opcja przeżycia wojny to przygotowanie się do niej fizycznie i złapanie specjalizacji w wojsku. Do tego
  • Odpowiedz
Luqart
Luqart
Luqart 15.01.2024, 00:53:23 via Wykop
  • 5
@dos_badass: Na front nie pójdzie na pewno. Ludzie którym łapy się trzęsą i nie dadzą rady trzymać karabinu polecą do zaopatrzenia.
Są ludzie którzy się po prostu do wojska nie nadają. Jak Wolski i pewnie masa innych. To widać po człowieku. Wystarczy popatrzeć kilka sekund na takiego delikwenta. Zaopatrzenie w czasie wojny jest równie ważne co front.

Człowiek który od trzymania karabinu dostaje nerwicy jest zagrożeniem dla reszty sprzymierzonego wojska.
  • Odpowiedz
LegendarnyOdkurzacz
LegendarnyOdkurzacz
LegendarnyOdkurzacz
13.01.2024, 06:50:09
  • 27
Wielu zwilenników przymusowego poboru często potrafi nazywać przeciwników przymusowego poboru ruskimi onucami, ruską agenturą czy ruskimi propagancystami.
Wy to jesteś jebnięci na łeb.

Gdybym był ruskim agentem to w pierwszej kolejności bym próbował przekonywać ludzi by wojsko polskie oprzeć na BPP z łapanki mówiąc, że duże liczby dobre.
Dlaczego? To proste, jeśli Polskie wojsko będzie w pełni oparte na łapance i wysyłaniu mięsa armatniego to w przypadku wojny z rosją to będzie to
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Luqart
Luqart
Luqart 13.01.2024, 13:05:08 via Wykop
  • 1
@KAGA91: Ludzie nie rozumieją, że linia zaopatrzenia jest równie ważna co linia frontu.
Nie rozumiem tych wszystkich płaczków. Tak jak mówisz. Pytanie jest kiedy wybuchnie, a nie czy wybuchnie. To kwestia najbliższych kilku lat. Może 5, a może 10. To ile to w dużej mierze zależy od Ukrainy i tego na ile czasu NATO będzie w stanie odstraszać Rosję.

Ci wszyscy co tak płaczą powinni po prostu wyjechać i postarać
  • Odpowiedz

1328

Nowe rozporządzenie MON-u, 6h na wstawienie się w wojsku albo wiezienie

Nowe rozporządzenie MON-u, 6h na wstawienie się w wojsku albo wiezienie

Czyli jak zmusić do walki za tekturowe państwo.

GhostofChristmasPast
z
portalsamorzadowy.pl
dodany: 13.01.2024, 08:31:16
  • 993
  • #
    pieklomezczyzn
  • #
    obowiazkowecwiczeniawojskowe
  • #
    wojsko
Luqart
Luqart
Luqart 13.01.2024, 12:00:30 via Wykop
  • -1
@sylwester11pl: Oczywiście, że nie czytali. Wymagasz tego od tego typu wykopków? :)

Nagłówki od wielu lat są clickbaitem, aby było głośno. Ludzie są po prostu leniwi i głupi, więc się na to nabierają.
Luqart
Luqart
Luqart 13.01.2024, 12:05:00 via Wykop
  • -1
@sildenafil: Tak. W zależności od tego gdzie Cię powołają. Jak gdzieś daleko to masz 12h czy nawet 24h. Jak blisko to 6h.
Luqart
Luqart
Luqart 13.01.2024, 12:14:24 via Wykop
  • 6
@sylwester11pl: To jest typowe karmienie strachem. Na strachu zarabiają portale takie jak ten podliknowany. W tym przypadku zarobek jest na strachu młodych mężczyzn. Gorąco zalecam weryfikować każde informacje dotyczące poboru. Obecnie to bardzo gorący i klikalny temat, a co jest klikalne to wykorzystują takie shitowe portale.

Nie można im zarzucić kłamstwa, ale można perfidną manipulację. Opis wyraźnie sugeruje, że czas na stawienie został zmniejszony.

997

Pokolenie smutku i fonoholizmu, czyli jak smartfony niszczą życie dzieci i doros

Pokolenie smutku i fonoholizmu, czyli jak smartfony niszczą życie dzieci i doros

Kojarzycie powtarzające się sytuacje, w których nawet nie wiecie, kiedy zaczęliście "siedzieć" w telefonie i obejrzeliście 27 shortsów albo zescrollowaliście 2 km Instagrama?

aptitude
z
youtube.com
dodany: 10.01.2024, 09:51:52
  • 166
  • #
    internet
  • #
    telefony
  • #
    smartfon
  • #
    elektronika
  • #
    dzieci
Luqart
Luqart
Luqart 11.01.2024, 00:04:09 via Wykop
  • 7
@pik4wka: Co Ty gadasz. Nie musisz być hodowany od małego aby wpaść w jak to nazwali na filmie fonoholizm. Wystarczy kilka lat regularnego korzystania, nawet jako dorosły. Zajrzyj do podlinkowanych badań.
JaneAhonnen-PokonamCie
JaneAhonnen-PokonamCie
JaneAhonnen-PokonamCie
10.01.2024, 16:55:08
  • 2
#bekazpisu #sejm #muremzadebilami

W sumie to jutro jest fajna szansa na darmowy transport do Warszawy

Tylko jakieś dobre słuchawki z anc trzeba mieć
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Luqart
Luqart
Luqart 10.01.2024, 17:10:07 via Wykop
  • 0
@JaneAhonnen-PokonamCie: Dokładnie. ANC nie wyciszy Ci głosów ludzkich. Najlepiej wyciszają głosy ludzkie słuchawki z ANC bez dopisku adaptive, czyli Sony 1000XM3/XM4, starsze Bose czy Apple.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 14
  • Strona 5 z 14
  • >

u0141ukasz

  • Indie gamedev.
  • luqart67@gmail.com

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 14.12.2022

    Komentator
  • Rocznica
    od 17.04.2024

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 15.04.2017

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl