Cześć, planuje zmianę samochodu w najbliższym czasie. Mam na oku Chrysler 200 z 2015 roku z benzynowym silnikiem 2.4 multiair. Przeczytałem, że jest tam rozrząd z łańcuchem a nie z nie paskiem i chciałem zasięgnąć opinii czy i co ile trzeba ten rozrząd (lub sam łańcuch) wymieniać?
Obecnie jeżdżę a raczej jeździłem BMW e46 320d i tam też jest rozrząd z łańcuchem i przyznam się że tam nie robiłem nic.
Kupiłem Opla (Opel Zafira 2007 r 1.8 benzyna 140km Z18XER) i mam problem. W plynie chłodniczym mam olej, pod korkiem "masełko". Silnik czasem dymi, czasem nie. Mechanik sprawdził chłodniczkę oleju i wyszło, że nie ma przecieku. Test C02 nie wykrył nieszczelności uszczelki pod chłodnicą. Ktoś może miał coś podobnego? #motoryzacja #opel #mechanikasamochodowa
Mam jakieś jaja z zapłonem czy ki wie czym, często po odpaleniu nie łapie obrotów i gaśnie, gdy już odpali to obroty skaczą pomiędzy 700-900 i kopci na niebiesko-siwo, po czym przy "przegazówce" przestawia się jakby zapłon i pracuje w miarę równo, gdy ruszę nie ma mocy i się dławi, dopiero po kilkuset metrach "załącza" pełną moc. Raz na kilkanaście odpaleń
Czesc. Czy przy wymianie pompy wodnej należy przesmarowac uszczelkę pod pompą taką maścią uszczelniającą z silikonem, czy nie i sama uszczelka dziala rownie dobrze? Pytam, bo cena za tubkę uszczelniacza toyoty troche zwala z nog (prawie 400 zlotych), biorąc pod uwage, ze to malutka tubka i w tej cenie to praktycznie całą pompę można dostać. Jesli takie smarowidło jest koniecznie, to oczywiscie nie bedę ceubulił i zacisnę zęby, ale
@dzikireks Ile za tą masę uszczelniającą?! Jak zajdzie taka potrzeba to kup masę dirko albo victor reinz. Rozumiem naprawiać na oryginalnych częściach, ale takie pieniądze za masę uszczelniającą to przesada, a pewnie to i tak jest dirko/reinz tylko w innym opakowaniu.
Może by tak postawić mechaników na przeciw kierowcom ciężarówek? No bo jeździć, jeżdżą ale gdyby nie mechanicy to nie mieli by czym. Albo wywiązała by się wielką walka, albo obie grupy by się zjednoczyły.
#samochody #mechanikasamochodowa Kochani mam pewien problem z autem. Otóż koła zimowe i letnie mam na osobnych felgach. jakiś czas temu zauważyłem, że na letnich kołach autem zarzuca przy większych prędkościach, tak jakby zdmuchiwal je wiatr. na zimowych nic takiego się nie dzieje, dodam że koła letnie były wyważone. gdzie może więc tkwić problem? podejrzewam krzywą felge, ale wywazarka by to chyba wykryla, poprawcie mnie jeśli się mylę.
Motoryzacyjne korki, od kilku tygodni mam takie wycie na rozgrzanym silniku (na zimnym cisza) i mnie wuj trafia bo nie wiem co to. Macie pomysł? Podkreślam - tylko na rozgrzanym. Filmik mojego autorstwa. Motor 2.4
Astra g 1.6 16v benzyna/gaz. Po zaślepieniu EGR słychać syczenie z okolic silnika i silnik zaczął pracować bardzo nierówno. Jak śruby trzymające EGR poluzuję - problem znika. Jak dokręcę - znowu syczy i znowu nierówno chodzi... Może ma ktoś pomysł w czym może być problem, bo tak próbuję 'na słuch' i ręką wyczuć gdzie to powietrze ucieka i nie mogę nic znaleźć ;(
@robertx bo tam uszczelka ma być a nie #!$%@? na hama i może się uszczelni. Odkrecasz, czyscisz, dajesz nowa uszczelke i dokrecasz z wyczuciem. Czasami bywa że robi się banan i ni #!$%@? nie uszczelnisz. Poza tym może być egr #!$%@? zaslepiony i puszcza spaliny do dolotu i dlatego obroty wariują.
Obecnie jeżdżę a raczej jeździłem BMW e46 320d i tam też jest rozrząd z łańcuchem i przyznam się że tam nie robiłem nic.
#chrysler #