Ostatnio na Wykopie był film z wystąpieniem polityka z Brukseli o trybunale, i nigdzie jej nie mogę znaleźć. Mówił tam o tym że Polska jest otwarta na dyskuje i żeby nie traktować nas jak dzieci. Ma ktoś może link z wystąpieniem tego pana? Szukam szukam i znaleść nie moge ..
Innowacyjność to wspaniały efekt połączenia stanów ducha, pieniędzy i gospodarki. Ducha nam nie brakuje, ale w kasie polskich firm środków jest za mało. Stan trzeciego elementu jest niejednoznaczny.
W Polsce jest możliwa większa produktywność i to w bardzo łatwy sposób problemem nie są braki w rozwoj bo uważam że wiele nawet małych firm ma naprawde nowoczesny park maszynowy a zaściankowe myślenie kadr albo właścicieli tylko i wyłącznie i braki w zarządzaniu.
Przykład z firmy gdzie pracuje mój kumpel na kontroli jakości. Stwierdzona jest duza liczba braków i strat. Ale co sie dziwic jak ludzie tam pracują za najniższa a ich
Jechałem wczoraj do berlina i jakoś przed ringiem był taki delikatny slalom. Po prawej był najwyraźniej fotoradar bo widziałem czerwony błysk. Wie ktoś ile tam jest ograniczenia ? I czy właściciel auta może spodziewać się mandatu ? #transport #spedycja #niemcy #pytanie #bagietyjuzjado #fotoradary
Mireczki, czy da się jakos sprawdzić swój poprzedni config grafiki w #csgo ?
Bo po aktualizacji tego rewolweru CS zrobił sobie ustawienia automatyczne grafiki i mam teraz 120 fps. A poprzednio miałem na jakiś niskich detalach 300 fps
Mirki, proszę o wycenę ładunku FTL na chłodnię (ok.10-12 stopni) z 6596 Holandii do Wrocławia. Proszę o wersję z podwójną obsadą i bez :) #bekaztransa #spedycja
Mirki zainteresowane #spedycja i #transport, powiedzcie mi jak to jest. Czytam sobie ostatnio te tagi, również trochę #bekaztransa, bo pośrednio mam z tym tematem trochę do czynienia. Sprowadzamy w pracy dużo materiału z niemiec do polski - pełne tiry, pół tira, w każdym razie głównie dedykowane transporty bez "obcych" doladunkow. Mamy firmę spedycyjną, która targa nam te ładunki średnio 1 samochód dziennie. Czasem wcale, czasem 3 dziennie. Bez ramówki, każdorazowo
@PerkoS: nie na plusie ale bardziej na zasadzie nie dokłądają do kosztów ot co. rynek tak wygląda że więcej produkujemy niż kupujemy oraz jest więcej aut niż ładunków. Po prostu auta w większości przypadku zarabiają na wyjeździe oraz na trasach po europie, które robią przez np 1-3 tygodnie zagranicą po czym są wstanie zabrać tak koszmarny import byle by nie dołożyć do zjazdu, a zjechać dać kierowcy odpocząć zatankować i heja
@petersen06: Dyskutować można, tak działa wolny rynek, może i nie jest to rozsądne działanie ale nam zawsze brakowało solidarności narodowej a bardziej patrzymy na to co nam się opłaca.
Jeżeli szef musi ściągnąc kiero bo, umowili sie ze wyjeżdża auto na 2-3 tyg i wraca ma x dni. to musi to zrobić jeżeli chce zeby mu ten kiero nie uciekł. a dobrego kierowce trzeba szanować. A że rynek wszystko sam reguluje
Jak słyszę, że "źli spedytorzy" psują rynek niskimi stawkami to z jednej strony ogarnia mnie śmiech, a z drugiej żal, że w polskich szkołach nie ma przedmiotu "ekonomia". Jestem januszem busiarzem więc teoretycznie nie powinna mi znikać piana z pyska z powodu "psucia rynku", znam jednak podstawy ekonomii - mechanizm popytu i podaży.
@Jakub_Puchatek @haxxx: : Trzeba jednak rozgraniczyć że pseudo spedycje bez aut psuje trochę i rynek i naszą markę. Bo jak takie spedycyjki biorą ładunki bez pojęcia, które mają później problem opchnąć i muszą odmawiać albo przekleją ofertę po czym trafia się myster janusz który zna się na tej robocie najlepiej i po co mu jakieś fixy na lotniskach i się spóźnia. to firmy idą po rozum do głowy że nie chcą
#mecz