Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko207
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
KubaJam
KubaJam

KubaJam

Dołączył 11 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 6263
  • Znaleziska 1598
  • Mikroblog 4665
  • Obserwujący 239
  • Obserwowane 41

872

Snowden wyjawia największą tajemnicę Appla: iPhone'y mają wbudowany podsłuch.

Snowden wyjawia największą tajemnicę Appla: iPhone'y mają wbudowany podsłuch.

W rozmowie agencją RIA Novosti - Snowden stwierdził, że każdy iPhone może gromadzić dane na temat swojego posiadacza, kompletnie bez jego wiedzy i zgody. Jak twierdzi Snowden, odpowiada za to specjalne oprogramowanie zainstalowane na stałe w urządzeniu i nie da się go w żaden sposób wyłączyć.

begthequestion
z
pclab.pl
dodany: 26.01.2015, 08:07:41
  • 243
  • #
    swiat
  • #
    technologia
  • #
    afera
  • #
    apple
  • #
    ios
  • #
    ciekawostki
KubaJam
KubaJam
KubaJam 26.01.2015, 11:06:16
  • 37
I NIECH SLUCHAJA! Nastepnym razem jak zapomne co mialem kupic to nie bede w------l mojego #rozowypasek tylko zadzwonie do ajpla.

Jak ktos nie chce, zeby go podsluchiwali to lepiej niech prowadzi rozmowy na zywo, a nie przez jakiekolwiek urzadzenie.
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

19

LASkowski Janusz - Kolorowe Jarmarki

LASkowski Janusz - Kolorowe Jarmarki

Występ Janusza Laskowskiego podczas koncertu "Mikrofon i ekran", XV KFPP Opole '77. Piosenka "Kolorowe jarmarki" od jednego z jurorów otrzymała "0" punktów, ...

KubaJam
z
youtube.com
dodany: 22.01.2015, 02:29:34
  • 0
  • #
    polska
  • #
    swiat
  • #
    ekonomia
  • #
    polityka
  • #
    las
  • #
    rozrywka

6539

Użytkownik Wykopu prosi Was o wsparcie w powrocie do normalnego życia.

Użytkownik Wykopu prosi Was o wsparcie w powrocie do normalnego życia.

Witajcie Mircy, Mirabelki oraz użytkownicy głównej. Nazywam się Mateusz Jacykowski i chciałbym Was prosić o przysługę. Od kilku lat mam problemy z chorą stopą. W 2007 roku lekarze zdiagnozowali u mnie nowotwór tkanek miękkich stopy. Jestem po kilku operacjach, chemioterapii oraz radioterapii....

MiszczJoda
z
wykop.pl
dodany: 21.01.2015, 19:17:51
  • 712
  • #
    jodachorujealesmieszkuje
  • #
    pomocy
  • #
    polska
  • #
    medycyna
KubaJam
KubaJam
KubaJam 21.01.2015, 22:42:55
  • 2
@MiszczJoda cumplu masz mozliwosc odbioru kasy prze PayPal? Moj cholerny bank nie pozwala mi robic zagranicznych przelewow, a z checia sie dorzuce.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

1354

AMA - Byly kierowca pani do towarzystwa (Escort Driver) w UK.

Pokaż treści 18+

AMA - Byly kierowca pani do towarzystwa (Escort Driver) w UK.

Witam wszystkich na moim AMA dotyczacym mojej pracy w charakterze kierowcy pani do towarzystwa (Escort) w UK. Zapraszam wszystkich chetnych do zadawania pytan. W sumie mialo to byc tylko AMA dotyczace jednej dziewczyny, z ktora pracowalem, ale jak macie ochote to zadawajcie rowniez pytania...

KubaJam
z
wykop.pl
dodany: 17.01.2015, 21:45:04
  • 462
  • #
    ama
  • #
    bylemkierowcaprostytutki
  • #
    praca
  • #
    ochrona
  • #
    kierowca
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 22:41:24
  • 23
@Zydomasoneria: Tylko dorywcze prace na bramkach, festiwalach itd. Jednak nieczesto
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 22:42:51
  • 75
@inrzynier: e39, dla mnie do tej pory najladniejsze BMW jakie powstalo. Ale kazdy ma swoje zdanie
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 22:44:18
  • 29
@little-illusion-machine: Bez emocji, ufala mi wiec nie miala miala sie czego obawiac. Wszystko robione na legalu od dnia pierwszego
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 22:45:21
  • 40
@mikra25: Powiem tak, jej d--a jej sprawa. Najstarszy zawod swiata, moim zdaniem rowniez potrzebny jak kazdy inny. Wyrzutow nigdy nie miala, na pewno nie przy mnie.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 22:46:36
  • 15
@despiaciu: Ona pracuje sama dla siebie. Nikt jej nie zatrudnial, a mnie zatrudnila ona bezposrednio przez ogloszenie, ktore dodalem. Ona wykonywala prace z ogloszeniami i odbieraniem telefonow od A do Z
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 22:50:28
  • 158
@KotKotuKotem: @jakub-dolega: @szaloneneutrino:
OK, z najdziwniejszych: klient chcial, aby w rekawiczce wsadzila mu reke w odbyt lizac przy tym jego jajka. Za doplata zgodzila sie.
Wielu oczywiscie chcialo, aby to ona ich bzykala jakims dildosem.
Przyduszanie w czasie oralnego sexu tez sie zdarzalo za jej zgoda.
@ozzie: %% to dla niej jak kompot, dlatego nie zakwalifikowalem go do uzywek.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 22:52:36
  • 100
@F_scratcher: Nigdy nie widzialem jej nago.
Najdziewniejsze dla mnie bylo to jak prosila mnie o ogarniecie pasa do d---o, aby wygrzmocic klienta. Kupila nowy pas i nie wiedziala jak go zlozyc. Oraz raz klient pijany podniosl rece na co spadly mu spodnie dresowe i celowal do mnie swoja armata.
Takich na prawde niebezpiecznych nie bylo.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 22:53:37
  • 87
@despiaciu: Chyba tylko w opowiesciach. Zadna mafia nie ruszy dziewczyny, ktora pracuje dla siebie. Jak byla na tyle madra, zeby pracowac dla siebie to jest rowniez na tyle madra, ze wie gdzie sie zglosic w razie problemow.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 22:55:17
  • 9
@Nizkii: 1. Jezeli macie juz jakis kontakt z kims, kto Was zatrudni jako podwykonawce to jak najbardziej
2. Bramka £9-11/h, Sklepy £8-9/h, Budowy, szpitala i inne - £7-8h
3. 40% moich pracownikow to Polacy
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 22:57:17
  • 17
@fhrh:
5. Byly o tym rozmowy, ale zazwyczaj konczyly sie na tym, ze pila i tak. Nie bylo sensu wracac do tego
6. NIe te, z ktorymi pracowalem
7. Klientki - jedna przez rok, pary - 1/2 na miesiac
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 23:00:02
  • 40
@drutex12: Po roku od zakonczenia Liceum w Polsce i super opcjach w zatrudnieniu, wraz z obecna Narzeczona stwierdzilismy, ze jedziemy na miesiac do Wloch zbierac jablka, za co niezle placi, tak aby w UK miec juz jakas kase na start. 10/2008 - data wyjazdu do UK
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 23:01:04
  • 10
@RikkiTikkiTavi:
1. Nigdy, Panowie z gangow nie sa na tyle glupi, aby dziewczyne w ten sposob podchodzic, zwlaszcza Angielke.
2. Pracowala 2 lata wczesniej w agencji wyjazdowej, ale ze wzgledu na warunkie przeszla na swoje.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 23:01:48
  • 136
@kranu: Telefon + wtedy laptop z ladowarka i jazda. To byly najprzyjemniejsze momenty calej nocy ;-)
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 23:01:57
  • 4
@madry_i_mieciutki: NIgdy
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 23:02:17
  • 65
@c4-pl-: Wiem, dlatego bardzo ja doceniam.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 23:03:09
  • 20
@scream_no1: Pozdrawiam kolege po fachu. W sumie to mam pytanie odnosnie logistyki telefonu: ktos go odbieral jak byla na bookingach? U nas nikt, oddzwaniala dopiero po skonczonej robocie.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 23:04:03
  • 50
@F_scratcher: Sporo wozila, miala torbe okolo 25-30l. Zawsze przed wyjazdem pytala klienta czy chce cos extra i wtedy zabierala dodatkowy sprzet.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 23:08:34
  • 39
@qweasdzxc:
1. Nigdy, nie bylo ku temu podstawy
2. Tylko z jej opowiesci wiem, ze jakas gwiazdka TV z UK byla jej stalym klientem. Nigdy nie widzialem tego na oczy, nie potwierdze. Za to trafialo sie wielu milionerow.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 23:09:07
  • 7
@ladyoutwalking: Absolutnie ani jednej klotni. Nigdy tez mnie nie sprawdzala dzwoniac niespodziewanie
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 23:11:15
  • 29
@nico112: Jedna ochroniarska, a druga sklep na eBayu. Czasami robie rozdajo z moimi rzeczami ze sklepu.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 23:13:01
  • 10
@alan11: Nigdy tego pytania nie zadalem, bo tak samo jak jej nie obchodzil moj portfel, tak samo mnie nie obchodzil jej. Jak od kazdego zatrudnienia powinna odprowadzic podatek, wiec i dzialalnosc powinna byc zalozona. Ale czy byla? Nie wiem
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 23:14:21
  • 73
@trebeter: Nie wiem jak to jest w stanach, ale tu jest zupelnie innaczej. Moze dlatego, ze zawod sam w sobie jest legalny.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 23:15:04
  • 18
@scream_no1: To samo co u mnie, takie samo dzialanie. U mnie byly ratowania, ale przez %% i jej paranoje
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 23:15:32
  • 78
@44zw: Nigdy nie mielismy przerwy ze wzgledu na ten czas w miesiacu. Pewnie miala jakies sposoby
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 23:16:53
  • 6
@WadeWinstonWilson:

Sytuacja w hotelu na Heathrow (ogromne lotnisko w Londynie). Klient ponoc byc agresywny, po 2 minutach od jej telefonu ja juz bylem z nia na 5 pietrze w hotelu zostawiajac samochod zaparkowany praktycznie w drzwiach wejsciowych do hotelu. Ona powiedziala, zebym wezwal policje na recepcji po drodze. Ja biegnac do schodow nie widzialem nikogo na recepcji, poza tym chcialem byc jak najszybciej u niej, a nie tlumaczyc sie na
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 23:19:09
  • 84
@RikkiTikkiTavi:
Cechy wspolne: kazdy je chce oszukac. Nawet po roku Chloe wolala zabrac kase do klienta z poprzedniego bookingu niz zostawic ja u mnie w samochodzie. Bylo to mnie nieludzkie. Kolejna cecha moze byc klamanie, kazda klamie - jedna mniej, druga wiecej, ale klamie.

Podsumowujac - prostytutki (te, z ktorymi pracowalem) klamia oraz wyolbrzymiaja wiele rzeczy
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 23:19:34
  • 14
@subitosun: Silownia, do tego aerobowo w domu. Mimo to jestem spasiony.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 23:22:36
  • 6
@rubesom:
1. Z dyspozycyjnoscia prosta sprawa - Sroda/Czwartek 20-3, Piatek/Sobota 21-6. Tak jakbys szedl na nocke do pracy. Czasami mielismy dluzsze noce, ale zawsze po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym.
Minusem moze byc praca w nocy.
2. Jak masz samochod i chcesz zaczac w agencjach to bardzo latwo. Oni zatrudniaja wielu kierowcow bo maja non stop rotacje bo kiepsko placa. Kwalifikacje: najczesciej agencje chca abys byl 35+ wiekowo. Do tego samochod niezbedny
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 23:22:54
  • 5
Sytuacja w hotelu na Heathrow (ogromne lotnisko w Londynie). Klient ponoc byc agresywny, po 2 minutach od jej telefonu ja juz bylem z nia na 5 pietrze w hotelu zostawiajac samochod zaparkowany praktycznie w drzwiach wejsciowych do hotelu. Ona powiedziala, zebym wezwal policje na recepcji po drodze. Ja biegnac do schodow nie widzialem nikogo na recepcji, poza tym chcialem byc jak najszybciej u niej, a nie tlumaczyc sie na recepcji o co
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 23:25:19
  • 38
@scream_no1: U mnie sie to nie zdarzalo, Polka, z ktora robilem miala to w nosie. Chloe za to szanowala to, ze jestem w zwiazku i nie pytala. Opowiadala o sytuacjach z klientami, ale po upewnieniu, ze chce sluchac.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 23:28:43
  • 18
@piker:
1. Ostatnio wypowiadalem sie, ze wlasnie zastanawiam sie czy inwestowac w PL czy moze lepiej nie ryzykowac. Bylo to apropo tematu z zajetym ciagnikiem przez komornika. Na razie nie zarabiam tyle, zeby odkladac na jakies inwestycje. Fakt, moja pensja jest wyzsza niz u rodaka, ktory pracuje na produkcji, ale ja nie bardzo widze siebie mieszkajacego w Pokojach do wynajecia czy tez jezdzeniu na super wycieczki tylko do Polski do
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 23:29:23
  • 7
@camar0: Nie, napisala maila z zalami, nie odpisalem. Mialem juz na oku inna prace
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 23:30:29
  • 7
@rubesom: Ja mam 27 lat teraz. 3 lata temu bylo to 24. Maja takie wymagania, ale nie kazda agencja.

Zarobki w agencjach: pierwsza godzina do 10mil (16km) £20, £30 jak trafisz na lepszego szefa. Druga zawsze platna £10.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 23:31:01
  • 7
@scream_no1: (✌ ゚ ∀ ゚)☞
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 23:32:14
  • 25
@tako: Bez oryginalnej plakietki dla bramkarza nie zatrudniamy.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 23:33:54
  • 43
@nico112: Bardziej chodzi, o to, ze dopiero go otworzylem i na razie ze wzgledu na ograniczenia eBay, pieniadze, ktore zainwestowalem w towar ogladam na wyciagach z banku przed zakupem.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 23:36:53
  • 72
@mnht:
1. Duzo, w agencji, w ktorej robilem na samym poczatku 12 z 15 dziewczyn byly Polkami. Nie mozna jednak twierdzic, ze kazda Polka na wyspach to d----a.
2. Raczej rzadko bo to niezgodne z ich przekonaniami. Z procentami nie jestem w stanie odpowiedziec.
3. Jasne, praktycznie wszystkie w 1 agencji, dla ktorej pracowalem.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 23:39:37
  • 54
@RikkiTikkiTavi: Polka bala sie murzynow 'bo maja wielkie i zdejmujo gumy', Angielka niczego, chyba, ze klient byl agresywny przez telefon to sobie wycieczke odpuszczalismy. Wydaje mi sie, ze na tyle delikatnie podchodzilem do tematu, ze nie zdarzylo mi sie poruszyc kwestii, po ktorej dziewczyny byly zle/wsciekle. Na szczescie trafily mi sie dwie szefowe takie, ktore wiedzialy co niesie za soba taki zawod i nie szczypaly sie z tym jak matka
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 23:41:27
  • 32
@fasfsrheeahgdfhds2: Jestem Lysy, mam 175cm wzrostu i 130kg wagi. Wtedy bylem bardziej 'wysportowany'. Wazylem okolo 110kg, jednak codziennie silownia, oraz biegi sprawialy, ze silowo i wytrzymalosciowo 'dawalem rade'.

Agencje przyjmuja kazdego jak leci bo maja duza rotacje, dziewczyny pracujace dla siebie sa bardziej wybredne.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 23:45:52
  • 11
@killi: Bazowo nic, £50 za kazdy wyjazd +£20 za kazde przedluzenie o godzine. Zarobki, ktore podalem wczesniej byly juz po odliczeniu kosztow paliwa. Wtedy samochod, nie zepsul sie ani razu, wiec nie moglem dodac do kosztow napraw.

2. Myslalem, ale po co? To juz jest wtedy na granicy z prawem. Byloby to bardzo latwe, bo chetnych dziewczyn i kierowcow jest sporo. Wystarczy miec £1000 na start. Wole zajmowac sie teraz
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 23:50:39
  • 16
@kkurczakk:
1. Mowila o dwoch z partnerami prawdziwymi, ale nie za mojej kadencji.
2. Zdarzalo sie, ze czasami mowila, ze jej praca jest bardzo ciezko. O dziwo nie dlatego, ze dawala sie b----c, a dlatego, ze sporo czasu spedzala na reklamowaniu sie. Bzykanie akurat z tego co mowila bylo jej pasja i nie mogla sie tego doczekac na bookingach. Ambicje? Watpie, ona jest luksusowa pijaczynka, ktora stac na wszystko czego
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 23:52:11
  • 2
@scream_no1: Po tej pracy, a nawet w trakcie pracowalem jako Door Supervisor oraz Close Protection. W zasadzie, plakietka Close Protection zabezpieczala legalnosc tego zatrudnienia jako kierowca.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 23:54:09
  • 66
@scream_no1: Ja poznalem swietnego klienta za to. Milioner, zmienia samochody jak rekawiczki. Pomogl mi z firma, bo sam prowadzi kancelarie prawne. Wszystko za to, ze raz pojechalem mu po specjalna paczke do jego kolegi, za ktora on juz uregulowal platnosc.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
17.01.2015, 23:54:43
  • 0
@teti: Dorywcze tylko, to bylo moje glowne zatrudnienie od Srody do Soboty.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 00:00:43
  • 9
@PytaPrzeznaczenia:
- Przez 6 lat pobytu w UK zwiedzilismy glownie Europe. Wyjazdy 2/3 razy w roku. Teraz zastanawiamy sie nad dalsza wycieczka.
- W bicku glownie dzieki tluszczykowi mam z 55cm.
- W zaleznosci od sezonu i ilosci pracy 8-20 osob. W wakacje liczac prace typu festiwale rekordowo mielismy dwudniowy sklad w ilosci 150 osob.
- Bardziej kogos, kto Cie zatrudni jako podwykonaca, chyba, ze masz oryginalny pomysl. Platnosci od gory masz po
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 00:02:13
  • 8
@scream_no1: U nas nie bylo tego problemu. Policja bardzo czesto pytala o cel podrozy i mowilismy prawde, zatrudniony jako ochroniarz z transportem. Szczegolnie czeste byly kontrole na mostach przekraczajac Tamize.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 00:03:32
  • 85
@scream_no1: Tak, jego kancelaria do tej pory zajmuje sie moja firma jak potrzebuje pomocy. Zamiast jednak dzwonic do obslugi klienta, dzwonie prosto do niego. Taki maly, ale zawsze plusik.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 00:04:36
  • 8
@artos: Obecnie prawie 400k kilometrow, ale to juz nie to same 540i. Zmienilem po wypadku.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 00:05:25
  • 83
@PCTS09:
- Zyla aby pic, pila aby zyc.
- Nimfomanka pierwszego sortu. Godzina z klientem bez sexu to godzina stracona.
- Praktycznie codziennie
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 00:07:26
  • 146
@camar0: Nic zapierajacego dech w piersiach. Jechalem po luku w deszczu, droge przebigl mi lis, myslalem ze to dziecko. Dalem po hamulcach i wpadlem w poslizg uderzajac w jedyny zaparkowany samochod na 200m. Wypadek pokryty z mojej polisy bo Lis latal po miescie bez OC.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 00:10:22
  • 53
@scream_no1: Skrzyzowal palce przy przysiedze ;-)
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 00:12:04
  • 2
@mieszalnik_paszy: Raz taniej, raz drozej mogloby ja to wyjsc. Jednak tu chodzilo o to, ze bezpiecznie wraca do domu i ma pewno, ze ktos czuwa nad tym, czy wyszla od klienta. Poza tym z tego co mowila to taxi podwoza w okolice adresu i maja w dupie. Ja zawsze dokladnie sprawdzalem, w ktore drzwi musi zapukac. Nawet dla swojej pewnosci.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 00:17:14
  • 34
@mnht:
- nie mialem stycznosci z az tak duza ich liczba. W agencji raczej zadna, kolezanki byly raczej w UK prosto z burdeli w UK.
- $$$ i lenistwo
- pare razy zdarzylo mi sie sluchac narzekania na to, ze jest to ciezki zawod, ale nigdy raczej wyrzutow sumienia.
- Nie mialy zamiaru sie przyznawac, niektore byly z partnerami mezate i dzieciate. Byla jedna agentka, ktorej maz wiedziac co robi
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 00:17:47
  • 7
@TymArt: PROSZE
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 00:19:04
  • 2
@camar0: Jak pisalem nizej, tylko jedna sam na sam. Za to zdarzaly sie czasami pary, w ktorych byly kobiety.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 00:24:32
  • 17
@support: @ElCidX:
Koksow zatrudniamy tylko do Ochrony Osobistej. Na bramki raczej unormowani panowie, ktorzy maja wiecej w glowie niz bicepsie. W tym kraju reakcja fizyczna na sytuacje w klubie jest ostatecznoscia, bardziej potrzebna jest Ci myslaca glowa i jezyk.

Jak pisalem nizej, teraz jestem obtluszczony bardzo 130kg - 175cm. Wtedy 110kg z codzienna silownia i bieganiem, mozna powiedziec ze bylem wytrenowany, ale nie wyrzezbiony. Zalezalo mi na sile
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 00:25:11
  • 1
@betonkomorkowy: nie ma za co, polecam sie. Pozdro
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 00:28:03
  • 4
@instinCtoriginal: Door Supervisor to obecnie tygodniowy (5/6 dni w zaleznosci od firmy) kurs, na ktorym zdajesz banalne testy z wiedzy. Koszt £120-200 funtow, w zaleznosci od firmy. Pozniej dochodzi wykupienie licencji od organizacji rzadowej za £220.

Close Protection to wyzsze szkola, kurs trwa twa tygodnie, czasami miesiac jak firma ma dziwne zachcianki. Zazwyczaj zabieraja Cie na jakis oboz na te dwa tygodnie i masz szkolenie. Ja osobiscie bylem w Hiszpanii.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 00:28:41
  • 1
@scream_no1: taka historia mi sie nie zdarzyla. Byli panowie, ktorzy chcieli uczennice, ale zeby rasowy p-----l to nie.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 00:30:35
  • 63
@mnht:
Tu moge Ci dokladnie przepisac Twoja skale 1 - 10
Jedne sa takie ze szmata na kiju bys nie dotknal, a inne takie, ze oczy z orbit wyskakuja. Nie mowie tu o lachonach typu Andzelika z dysko, tylko na prawde rasowe damy, o ktorych w zyciu nie pomyslalbys, ze sa prostytutkami.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 00:32:23
  • 3
@instinCtoriginal: Generalnie w 99% tych testow nie ma zadnej kontroli z zewnatrz w czasie trwania egzaminu wiec firmy treningowe pomagaja, zeby podbic sobie zdawalnosc. Musialby byc ktos na prawde zdolny, zeby nie zdac. Do tego czesto te testy wypelniasz olowkiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 00:32:35
  • 2
@ElCidX: Jestem Jestem, nie ma co ukrywac ;-)
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 00:33:36
  • 4
@instinCtoriginal: Niesamowicie patologiczne niestety to bylo, ale dopoki dziewczyna sama nic z tym nie zrobi to nic nie pomozesz. Moze to tylko odbic sie w Twoja strone.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 00:35:39
  • 7
@ElCidX: W 5 klasie podstawowki rodzice kupili nowy komputer. Pilka na boisku z kumplami zamienila sie w FIFE, a okazyjna oranzada zamienila sie na chipsy.

Pozniej w wieku lat 18/19 cos zaczalem z tym robic.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 00:36:05
  • 0
@Jacob: Zalezy na jakiej pozycji bys siebie widzial, jak u Ciebie z angielskim i gdzie mieszkasz.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 00:39:26
  • 28
@instinCtoriginal: Milioner akurat moja kolezanke zapraszal zawsze z kims. Ona znala go juz bardzo dlugo i jako jedyna przetrwala tyle lat. Milioner jest rozwodnikiem mieszkajacym z 2 dzieci. Ona jako jedyna nigdy nie narobila mu trzody w domu i jak to sam mowi: jak byla z nimi to on nie musial serwowac drinkow, bo ona znala caly dom doskonale. Z tego co czasami widzialem to z jego domu wychodzilo 3-5
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 00:40:15
  • 71
@Swiatek7: Ja uwazam, ze tak. Jednak znalem z telewizji jednego Andrzeja, ktory sie ze mna mogl nie zgodzic w tym temacie.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 00:41:18
  • 58
@scream_no1: Dlatego wlasnie uwazam, ze ten zawod jest bardzo potrzebny. Nie wiadomo ile byloby gwaltow itd. gdyby nie p---------a.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 00:43:21
  • 2
@ElCidX: 27 w Lipcu skoncze.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 00:45:56
  • 1
@Benybenassi: Musialbys zrobic tylko upskill training, koszta chyba w okolicach £80-100, do tego oczywiscie plakietka za £220. CP to koszta £1500-2500 za sam trening w zaleznosci od firmy.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 00:52:17
  • 14
@instinCtoriginal:

Facet ma 4 pietrowy (licze z garazami) dom blizniaczy, za ktorym stoja jachty. Dopoki ktoras z dziewczyn nie robila ostrej boruty to pewnie nic nie wiedzialy o 'kolezankach' taty. Wieku nie znam, z tego co raz czy dwa widzialem to takie 12-14lat.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 00:55:54
  • 22
@mojwa:
1. Francuz bez, reszta z guma.
2. Tu bardziej nastawialbym sie na podejscie do tematu: praca jest to trzeba wykonac jak najlepiej.
3. Mysle, ze podejscie Chloe do rozmowy z klientami przed spotkaniem duzo pomagaly, umiala wylapac gdy booking byl trefny lub klient mogl byc agresywny. Wtedy booking sobie odpuszczalismy, a numer klienta byl blokowany. Agencje wysylaja do kazdego klienta. Znam historie, gdzie dziewczyny zglaszaly, ze klient sciaga gume
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 00:57:13
  • 2
@Sepang: 1. E46 2.0 diesel
2. Promocyjna cena i ulanska fantazja w wieku 21 lat. Paliwo paliwem, ubezpieczenie zjadalo wiecej. Na szczescie zatrudnienie na nie zarabialo. Placilem £4200 na rok. Za samochod zaplacilem £2400
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 00:58:34
  • 6
@instinCtoriginal: Prowadzi kilka kancelarii prawnych. Mieszkam niedaleko i czasami mijam jego dom. Widzialem ostatnio, ze zmienic Porsche Panamera z 2013 na Mercedesa CLS z 2014
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 01:02:08
  • 0
@Krzy___ek: potwierdzam, przegladajac allegro w celu zorientowania sie czy moze powoli nie zaczac przenosic tam dzialalnosci internetowej, stwierdzam, ze nie ma to sensu. Rynek jest nieporownywalnie mniejszy.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 01:04:34
  • 7
@Krzy___ek: Branzy nie zna, doskonale wiem co robi cale dnie. Poza tym, nie musze pytac, ufam jej bezgranicznie.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 01:07:38
  • 7
@kozinsky: Spiecia byly bo np. Chloe w swojej cenie miala wszystko wliczone ze swojej listy 'lubie' - nie brala dodatkow. Inne panie kasowaly za wszystko i to slono. Kiedys zdarzylo sie wlasnie, ze jedna cos zrobila, drugie nie i byla sprzeczka. Jednak do rekoczynow nie doszlo.

A sprzeczki o to, ze jedna cos powiedziala, a druga przekrecila i jej sie nie podobalo byly ponoc czeste, ale zalatwiane szybko i polubownie.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 01:10:22
  • 4
@mojwa: Agencje do niczego nie zmuszaly, to bylby strzal w stope. To nie jest jak w Polsce gdzie Alf Ci grozi. Tutaj wyciagane sa konsekwencje z takiego zachowania.

Rozmowy telefoniczne slyszalem praktycznie wszystkie. Generalnie takich 'brudnych' rozmow bylo moze z 10%. Ona nie krepowala sie przy mnie gadac, ja nie krepowalem sie tego sluchac. Ustalilismy, ze to neutralna sprawa. Zazwyczaj to bylo tak: Kiedy mam przyjechac, co zalozyc na siebie,
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 01:11:57
  • 1
@instinCtoriginal: Pewnie tak, podejrzewam, ze to sa wszystko w bardzo w UK popularnych leasingach. Wynajmujesz samochod na rok/dwa. Placisz za wynajem co miesiac. Mozesz zrobic np. 15k mil na rok i po tych dwoch latach go oddajesz.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 01:14:55
  • 1
@Where_is_my_money Na wjazd musisz zalatwic sobie numer ubezpieczeniowy i konto w banku (tydzien/dwa czekania). Pierwsza praca to nie ma liczyc na cos innego jak produkcja, kuchnia czy myjnia, takie podstawy. Dopiero pozniej mozna zaczac rozgladac sie za jakimis treningami i celowac w cos ambitniejszego. Trzeba tylko chciec sie wybic.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 01:18:40
  • 29
@mojwa: Zdarzaly sie zamowienia na cala noc. Mielismy jedno np. 70km od domu, ale spedzila tam 14h, zaplacone za kazda godzine, a ja dostawalem extra kase za np. pojechanie do knajpy po sniadanie czy sklepu po wodke.

Wieksza ilosc facetow byla moze 3 razy. Za kazdym razem kasowala wiecej (kazdy lepek placil pelna sume), ja rowniez dostawalem kase extra za cos takiego bo mialem wieksze ryzyko problemow. Jak juz wspominalem
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 01:20:03
  • 48
@kozinsky:
"A" Levels (at discretion)
Anal Play
B--M
Being
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 01:22:54
  • 7
@mojwa: Dzieki za rozmowe, pozdrawiam.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 01:26:14
  • 11
@kozinsky: Rowniez dzieki za rozmowe, pozdrawiam.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 01:35:28
  • 90
@ozzie: Owszem, regularnie ;-)
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 01:37:08
  • 46
@lordgargu: Wszystkie interwencje byly takie same. Bardzo pijani kliencie z bardzo pijana Chloe na czele. Jej sie wydawalo, ze oni jej groza itd., a oni nie widzieli w jakim sa swiecie. Potrafila bardzo dobrze ich upic.

NIe przypominam sobie zenujacej sytuacji. Moze klient z interesem na wierzchu w czasie jednej interwencji, ale bylo to bardziej zabawne niz zenujace.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 01:38:16
  • 33
@Altar: Szla w uklady wieloosobowe, ale z tego co twierdzila nigdy we dwie dziury na raz. Chyba ze Oral + s--s w tym samym czasie.

Nigdy nie pozwolila sobie na s--s bez zabezpiecznia, nawet za doplata.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 01:42:18
  • 21
@rasta-71: Nie pisalem, ze z jezykiem u mnie bylo slabo. Moze nie bylo super, ale bylo dobrze. Wszystkie maile, ktore z nia wymienialem pisalem sam (na gorze mozesz sprawdzic). Chodzi o to, ze przy niej moj jezyk zyskal na wartosci, znam wiele roznych, waznych zwrotow, oraz wiem jak sie zachowac w roznych sytuacjach.

A co do jej inteligencji to najprostszy przyklad jest taki, ze jadac na booking do niemrawego klienta
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 01:43:18
  • 35
@Altar: Nie, ja to dodalem jako moja zalete, oraz w ten sposob zalegalizowalem ta prace w pelni.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 01:50:00
  • 65
@Altar: Umowy miedzy nami nie bylo, bardziej na morde. Od praktycznie poczatku jak tu przyjechalem w 2008 roku prowadze samozatrudnienie. Bardzo pomaga to w zyciu, a w razie potrzeby zamyka sie za darmo w 10 minut. Pozniejsza reaktywacja trwa moze 20 min i kosztuje tyle samo.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 01:51:27
  • 5
@TymArt: Gdyby mial taka opcje i potrzebe to jasne. Obecnie tego nie potrzebuje, ale gdybym kiedys znalazl sie bez pracy, to bylby to chyba pierwszy cel, w ktory uderzalbym w poszukiwaniu zatrudnienia.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 02:16:37
  • 40
@Altar: Ogarnij jezyk, zbierz kase na furmanke i ubezpieczenie i smialo ruszaj podbijac swiat ( ͡° ͜ʖ ͡°)
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 02:31:54
  • 0
@Altar: Na razie zaczynam, glownie byl to sztuczny snieg, Hydrozelowe kulki do kwiatow, akcesoria GSM. Teraz powoli zaczne wprowadzac nowe rzeczy do sklepu.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 02:34:08
  • 20
@SuperJadzia: Wedlug Ciebie powinna mi udowadniac, ze jej na mnie zalezy urzadzajac mi inby przy znajomych/pracodawcy czy tez w domu? To ja wole, zeby przyszla sie przytulila, abysmy co tydzien planowali jak spedzimy ten weekend, zapytala czy cos potrzebuje itd. Oczywiscie dziala to w dwie strony.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 02:36:12
  • 0
@Altar: Przeszukujesz google, warto zarezerwowac sobie na to pare h. Jezeli nic nie trzyma Cie w jednym miejscu to oferte w miare latwo znalezc, wystarczy sie spakowac i przeprowadzic. Gorzej jak sie trafi na mine. Ja szukalem sam okolo 5 dni, pozniej dodalem swoje ogloszenie. Po niecalym tygodniu odezwala sie Chloe.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 02:42:12
  • 16
@SuperJadzia: wywalone miala na kwestie zazdrosci, pytania i to setki byly. Jakie dziewczyny, jak sie zachowuja, co musze robic itd. itd. itd.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 03:02:42
  • 1
@Altar: Oczywiscie, nikt samochodu nie da. Adult powinien dzialac normalnie.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 03:18:17
  • 1
odpowiedz


@Altar: Moj Ford Focus czy stare e39 nie byly niczym niezwyklym. Oczywiscie jak podjedziesz 20 letnia micra albo corsa to sie zastanowia czy warto sie u klienta tym pokazac.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 14:01:42
  • 6
@adamek11: Najkrotsza wizyta byla z Samanta, nie Chloe. Weszla doslownie do klienta, ten na jej widok dokonczyl reczna robote, dal jej kase i poprosil o wyjscie. Ot takie marnowanie kasy.

Najdluzej za to mialem z Chloe 14h o czym pisalem nizej. Po tej wizycie pojechalismy do domu i nastepnej nocy wrocilismy do tego samego klienta na 5 czy 6h.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 14:20:29
  • 4
@szurszur: To po prostu sa niestety niedoinformowane dziewczyny i bardzo odwazni mozna powiedziec idioci. Ja znam sytuacje (z opowiesci), gdzie facet byl po prostu wlascicielem przybytku, wywalil jedna dziewczyne bo stwarzala zla atmosfere w pracy, a ta poszla i powiedziala na policji czym on sie zajmuje czyli sutenerstwo. Nie mowila, ze zmuszal ja do pracy czy cos w tym stylu, po prostu prawde powiedziala. Facet skonczyl w areszcie, co prawda
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 14:21:48
  • 11
@haczyk: Ja wtedy mialem dzialalnosc zalozona jako Security Services.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 14:23:43
  • 6
@m4kb0l:
KubaJam - @m4kb0l:

źródło: comment_9Zu0Bv5tgDDLh43ghgV1GYGtXGRFX1fM.jpg

Pobierz
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 14:26:57
  • 1
@7-57-----12-76: Biala
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 14:28:47
  • 6
@Glebrin: w okolo 50% przypadku tak, mowilismy prawde. Jej praca dopoki nie nie ma 'szefa' jest legalna, oraz zatrudnienie mnie jako kierowcy/ochroniarza tez jest legalne. Nie mowilismy prawdy jak juz bylismy bardzo blisko jej miejsca zamieszkania, badz miejsca zamieszkania klienta, zeby po prostu komus nie robil 'lipy'.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 14:29:38
  • 8
@b4kus: tak, typowe HIT and RUN. Z tym, ze tu nawet hit w niego nie bylo.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 14:35:49
  • 8
@Shainefer:
1. Przykre byly tylko i wylacznie te sytuacje gdzie Chloe miala do mnie pretensje po akloholu, jak ta wczesniej opisana akcja gdzie zostala sama za domem bez kluczy. Zdarzalo sie to sporadycznie, ale jednak zdarzalo. Pod tagiem jak przysiade to opisze kilka takich sytuacji.
2. Miala rodzine, z rodzicami jednak nie utrzymywala kontaktu bo byli bardzo religijni i rygorystyczni przez co uciekla z domu w wieku 15 lat. Miala
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 14:45:58
  • 5
@50mm: Ja moglem miec szczescie. Trzeba sie liczyc z tym, ze kiedys moze trafic sie na kogos niezrownowazonego i bedzie problem.
W sumie to i u mechanika jakis psychol moze zlapac za klucz i wydzwonic Ci w glowe.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 14:59:44
  • 0
@haczyk: Na szczescie nie zdarzalo sie to bardzo czesto. W sumie w taka typowo czarno to nie pojechalismy ani razu. Raz, ze cena Chloe byla wysoka wiec panowie sobie odpuszczali, dwa, jak dzielnica, w ktorej byl klient byla nieciekawa to razem usatalalismy czy jedziemy i czasami sobie darowalismy.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 15:02:40
  • 4
@grg79: Escort Driver Available in xxx areas.
Przedstawiasz sie, podajesz wiek, kwalifikacje itd.
Dane kontaktowe, najlepiej e-mail bo to najlepsza forma w sumie.

Im wiecej napiszesz tym lepiej, dziewczyny chetniej odpisuja. Ja pozniej juz pracujac z Chloe nadal dostawalem e-maile z zapytaniami. Jednak nie pisz jakis ogromnych litani, ot w skrocie o sobie. To troche tak jakbys pisal list motywacyjny tylko, ze krotki i nastawiony na s-x biznes.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 15:06:37
  • 10
@etfen:
Chloe 30-40, z tego co pamietam to wtedy chyba miala 35 lat.
Samanta 28 albo 29
Dziewczyny w agencji roznie, najmlodsza 18 i pare miesiecy. Najstarsza agentka 60+ i rowniez miala klientow, czasami wiecej niz inne dziewczyny. Przewaznie jednak byly to dziewczyny 25-40.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 15:08:09
  • 27
@qweasdzxc: Byl taki jeden staly klient, do ktorego zdarzalo nam sie jezdzic. Bardzo lubil zostawiac drzwi otwarte w domu, zeby ona sie zakradla (pieniadze lezaly przy wejsciu od razu) i go zgwalcila w czasie gdy on spi w lozku.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 15:29:38
  • 25
@kazmir: Calkiem mozliwe, jednak porownuja Samante, z ktora moglem pogadac tylko o tym ile wypila i gdzie byla na dyskotece w dni wolne lub tez jak to jej Johny jest przystojny, a Chloe, z ktora moglem pogadac o wielu sprawach, miala ogromna wiedze o Polsce, zwiedziala nasz kraj, wiedziala duzo o wojnach, o Walesie, Papiezu. Wedlug mnie Chloe wygrywa w tym porownaniu i to bezsprzecznie. Chloe bardzo czesto tlumaczyla mi
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 15:31:56
  • 7
@kazmir: Ludzie w tym kraju, szczegolnie anglicy sa bardzo specyficzny. Dzwoni taki i w sumie sam nie wie czego chce, niby by pobzykal, ale sam nie wie. Pieniadze ma to w sumie moze zadzwoni. Czesto zdarzalo sie, ze z takim klientem pozniej zostawala na kolejne godziny.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 16:07:56
  • 0
@zielonyman:
1. Tylko silownia
2. Satysfakcje czulem z zarabiania pieniedzy, czy z obrony slabszej kobiety? Jak teraz o tym mysle, to mimo iz mialem 3 bezpodstawne interwencje, zawsze czulem jakis rodzaj satysfakcji z racji tego, ze oboje wyszlismy z nich calo.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
18.01.2015, 19:09:14
  • 0
Nie, to nie ona.
KubaJam
KubaJam
KubaJam
Autor
19.01.2015, 12:41:23
  • 5
@wykoptemp3: Broni nosic nie mozesz absolutnie jakiejkolwiek. Slyszalem, ze budowlancy musieli tlumaczyc sie z nozyka do tapet jak zapomnieli wyciagnac. Typu, ktorych trzeba unikac to z daleka widoczni czlonkowie 'gangow', tzw. Chavvy. Sa to ludzie, ktorzy uwazaja sie za gansterow, tworza grupy 'gangi' i okradaja drogerie oraz rowerzystow. Mimo, iz jest to smieszne to niestety zazwyczaj maja jakis noz czy cos co moze zrobic krzywde. Na wlasne oczy to dostalem

1

Cocomo w Trójmieście jednak zostaje, ale pod inną nazwą !

Pokaż treści 18+

Cocomo w Trójmieście jednak zostaje, ale pod inną nazwą !

3 września sieć informowała o zakończeniu działalności. Ale chodziło tylko o zmianę nazwy, aktualna to Kitten i Desire.

KubaJam
z
mmtrojmiasto.pl
dodany: 05.09.2014, 19:32:00
  • 1
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    rozrywka
  • <
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Strona 15 z 15
  • >

Kuba

  • #umniewbarze

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 19.01.2015

    Komentator
  • VIP
    od 12.12.2019

    VIP
  • Złotousty
    od 31.01.2015

    Złotousty
  • Rocznica
    od 14.01.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 15.10.2014

    Gadżeciarz
  • Ekspert
    od 17.01.2015

    Ekspert
  • Mikroblogger
    od 07.03.2015

    Mikroblogger

Autorskie tagi

  • #umniewbarze

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking